vasárnap, augusztus 01, 2010

Eternity - 8. fejezet (1. rész)

Sziasztok!
Igen, jól olvastátok a bejegyzés címében... ez a fejezet első része. Jön majd egy második is valószínűleg szerdán.
Az ok, a fáradtságommal egybekötött lustaság, ugyanis a héten nem tudtam írni, így most Szylu részét olvashatjátok csak. Először halasztani akartuk a frisst, de aztán rájöttünk, hogy titeket fejezet nélkül hagyni vasárnap főben járó bűn, így begépeltem azt amit Szylum írt...
Igyekszem írni a nyaralás alatt (aki még nem tudná holnaptól – hétfő – szerdáig nyaralni leszek a barátaimmal), meg, ha hazajöttem szerdán és remélhetőleg akkor majd felkerülhet a fejezet második fele.
Na, jó befogom a szám és hagylak titeket olvasni.
Puszilunk Titeket: Szylu és Pupi


8. fejezet

Reggeli meglepetés

„Ha fáradtan ébredsz nekem ugyanannyira tetszel
Nem a szépség szobra vagy, hanem egy igazi ember”
(Ákos: Ölelj meg újra)

(Bella szemszöge)

Másnap reggel kómásan ébredtem fel, és agyam hátsó zugában olyan gondolatok kavarogtak, amiket elképzelhetetlennek tartottam. Aztán, mint derült égből villámcsapás tört rám a felismerés: én tegnap tényleg a Cullen-házban jártam és tényleg meghívattam magam vacsorára Edwarddal! Az emlékek hatására felnyögtem és a takarót a fejemre rántva hanyatlottam vissza a párnámra.
Ezek után jobb, ha inkább beteget jelentek és itthon maradok. Az, hogy Edward áthatóan mély, karamella színű szemébe nézzek, nem ajánlatos mostanában a számomra. Kirázott a hideg, amikor felidéztem, hogyan nézett rám a kanapéjukon ülve és most nem a félelem miatt lúdbőrzött a hátam. Valami melegség töltötte be a bensőmet és jóleső érzésként áradt szét a testemben. És különben is, ha annyira nem akarná ezt a vacsorát, nem ez lett volna a fogadásunk egyik tétele! – dobtam le magamról a takarót, és felpattantam.
A hirtelen mozdulatsortól egy kissé megszédültem, de pillanatokon belül minden ismét normális lett, így újult erővel vethettem rá magam a ruhásszekrényemre. Kiválasztottam egy fekete, egyenes szárú farmert, egy combközépig érő fehér blúzt, és egy pulcsit hozzá. Cipőnek egy fekete, magas sarkú bokacsizmát néztem ki és már robogtam is be a fürdőbe.
Azt mondják, hogy magas sarkúban lehetetlenség vezetni. Nos, én erre azt felelem, hogy nincsen lehetetlen, csak tehetetlen, és ez művészet. El kell sajátítani a technikáját, utána meg megy már, mint a karikacsapás.
Megmostam az arcom, a fogam és kissé összeborzoltam a hajam a kócos hatás érdekében. Feldobtam egy füstösebb szemhéjfestéket, némi szempillaspirált és minimális mennyiségű szájfényt. Visszasasszéztam a szobámba és magamra kapkodtam a ruháimat. A blúzomat már a köldökömig begomboltam, amikor rájöttem, hogy fekete melltartót vettem fel.
– Basszus – morogtam és már nyúltam a gombhoz, de Charlie harsogó hangja megállított.
– Bella, azt hiszem, hozzád jöttek! – kiabálta a földszintről.
Nem tudtam figyelmen kívül hagyni a kuncogását, de fogalmam sem volt róla, mi lehetett jókedvének a tárgya. Gondolkodás nélkül robogtam le a lépcsőn, de csak aput találtam a konyhában egy bögre kávé társaságában. A bejárati ajtóra bökött, én meg beleléptem egy papucsba – a cipőm még fent volt, hiszen csak félig készültem el – és feltéptem az ajtót.
A szívem kihagyott két ütemet, hogy utána őrült tempóra kapcsoljon. Pislognom kellett párat, hogy meggyőződjem róla, nem álmodtam és őt látom. Az ezüst Volvo oldalának Edward támaszkodott neki lezseren és azzal a féloldalas, szívdöglesztő mosollyal fogadott, amitől még a saját nevemet is elfelejtettem.
Aztán a testtartása hirtelen megváltozott. Kihúzta magát és megdermedt. Még ilyen távolságból is láttam, hogy nyelt egyet, ahogyan végigpillantott rajtam. Én is lenéztem és rögtön tudtam, hogy mi a baj.
Egyik kezemmel összehúztam a blúzomat és így eltakartam a félig kilátszó melltartómat, valamint a dekoltázsomat. A másikkkal becsuktam az ajtót és csak utána mentem oda hozzá. És naná, hogy csak két lépésnyire tőle vettem észre, hogy fivérei is a kocsiban ültek!
Istenem, de ciki! – gondoltam magamban és örültem, hogy az arcpirosságom a csípős hidegre is foghatom.
– Jó reggelt! – köszöntem.
Edward végre felengedett és finoman elmosolyodott, Emmett vadul integetett a kocsi ablakából, Jasper pedig csak a szemeit forgatta.
– Egy ilyen nyitás után csak jó lehet egyeseknek a napja – kiabálta Emmett és arcrepesztően vigyorgott.
– Kissé túlöltözöttek vagyunk hozzád képest az az érzésem – kacsintott rám Jasper.
– Ugye nem így szándékoztál suliba jönni? – szólalt meg végre Edward is és felvonta a szemöldökét.
– Nem éppen, csak így nézek ki, amikor félig vagyok készen – motyogtam. – És különben is, ha egy perccel korábban vagy fél perccel később jöttök, nagy a valószínűsége, hogy még blúz sem lett volna rajtam.
A két fiú az autóban elkezdett veszettül röhögni, Edward meg csak a fejét vakarta.
– Oké, az egy perccel korábban részt még értem, de a fél perccel később dolog nem tiszta – nézett rám.
– Éppen… Á, hagyjuk. Nem lényeg – legyintettem. – Mit tehetek értetek ilyen korán?
– Tegnap megnyertél egy fogadást és most drága öcsikénk teljesíti az alku rá eső részét – magyarázta Emmett.
– Tudnád, mennyit kellett győzködni, hogy átengedje a kocsiját másnak, főleg egy…
– Jasper! – dörrent rá Edward és nagyon ronda tekintettel tüntette ki a bátyját.
– …nőnek – fejeztem be Jasper megkezdett mondatát.
Edward felsóhajtott, mire Jazz és Emmett kuncogni kezdtek.
– Még visszatáncolhatsz – ajánlottam fel, cserébe kaptam egy lesujtó pillantást.
– Nem szokásom – morogta.
– Reméltem is – mosolyogtam ártatlanul. – Tíz perc és készen leszek. Nem jöttök be addig?
– Megvárunk idekint. Úgyis fejmosást kell tartanom a szószátyár testvéreimnek – fordult feléjük.
– Ahogy akarjátok – feleltem és visszasétáltam az ajtóhoz.
Még éppen elkaptam, amint Edward kipaterolja az anyósülésről Emmettet, aki nagy duzzogva beült hátra Jasper mellé. Felszaladtam a lépcsőn, a szobámban lecseréltem a melltartóm, felkaptam a cuccaimat és pár perc múlva már a konyhában dobtam össze magamnak a müzlimet.
– Randi? – kérdezte az újságjába bújva Charlie.
– Jah, egyszerre mindhárom Cullennel – feleltem.
Charlie lerakta az újságát és azzal a „mit vettél be reggel?” nézéssel dobott meg. Gyorsan vázoltam neki a tegnap történteket – természetesen cenzúráztam a Lorival való beszélgetésemet és a Cullenéknél töltött délutánt is, így csak a fogadás egy bizonyos részét és a sikeres autószerelésemet mondtam el –, mire egy apai mosolyt kaptam cserébe.
Megettem a reggelimet, elmosogattam és felhúztam a cipőmet, meg a pulcsimat. A kabáttal nem vacakoltam, mert úgyis kocsiban leszek és mielőtt kiléptem a házból megkaptam aputól a legjobb jótanácsot.
– Csak egy kicsit hozd rájuk a frászt!
– Igyekszem – válaszoltam. – Szia!
Végigsiettem a járdán és olyan szélesen mosolyogtam rá Edwardra, amitől egy pillanatra tágra meredtek a szemei, majd elvette tőlem a kabátomat és a táskámat, és kinyitotta az ajtót.
– Igazán köszönöm – mondtam és beültem. – Sziasztok srácok!
– Helló! – köszöntek hátulról, de Emmett hozzátett egy „csajszit” is.
– Szia Viv! – köszöntem a kocsinak is, mire az Em-Jazz páros kuncogott egy aprót.
Edward berakta a dolgaimat a nyitott csomagtartóba és miután lecsukta, beült mellém.
Felsóhajtott, mint egy mártír és magyarázni kezdett.
– Ott találod a…
– Apukám, három évesen már gokartoztam! – csattantam fel és lesújtó pillantást küldtem felé. – Ne most akarj megtanítani vezetni!
A két srác hátul egymásra dőlve szakadt meg a röhögéstől és Edward szája széle is megremegett.
– Vedd úgy, hogy meg sem szólaltam – sóhajtotta. – Amúgy magassarkúban akarsz vezetni?
A lehető legrondábban néztem rá, mire feltartotta a kezeit. Előrehúztam és megemeltem az ülést – az én 165 centim elbújhatott az ő közel két méteres magassága mellett –, így nem kellett állítanom a tükrökön.
– Azon csodálkozom, hogy egyáltalán befértek ebbe a kocsiba – morogtam, amíg indítottam. – Amilyen égimeszelők vagytok, egy cabrio jobban jönne nektek!
– Hé, mi bajod a magasságunkkal?! – háborodott fel Jasper. – Én csak 198 vagyok, Edward meg 195. Egyedül Emmett nőtt egy kicsit nagyobbra az átlagnál.
– 205 cm vagyok – húzta ki magát büszkén az említett.
– Csak – vigyorogtam. – Ugye nem vagytok hányós fajták? – kérdeztem és bekötöttem magam.
Ők is így tettek, de közben biztosítottak róla, hogy bírja a gyomruk a kiképzést.
– Akkor jó – hagytam rájuk és már ott sem voltunk.
Úgy söpörtünk végig az utcán, mint akit rakétából lőttek ki. Az utca végén lévő kilencven fokos kanyart úgy vettem be, hogy Viv popsiját egy kicsit megcsúsztattam és már suhantunk is.
– Ez kettes volt? – kérdezte Edward.
– Nem, érzésem szerint hármas – mosolyogtam és váltottam. – De nem úgy volt, hogy nem szólsz bele a vezetési stílusomba?
Látványosan cipzárt húzott a szájára, amit még megspékelt egy lakattal is, majd a kulcsát elhajította. Jó tíz percig bírta ki egy szó nélkül, aztán:
– Az nem egy ötvenes tábla volt?
– Ötvenes tábla? – tettem az ártatlant és finoman gázt adtam, így már nyolcvannal mentünk. – Tényleg?
– Tényleg – fonta karba a kezeit, a szemem sarkából pedig láttam, hogy az arcomat fürkészte.
– Én nem láttam semmit – vontam vállat. – Tuti, hogy rossz a szemed. Ideje lenne megnézetned.
Edward morgott valamit az orra alatt, de olyan gyorsan és halkan, hogy nem értettem. Meg abban a pillanatban jobban érdekelt az, hogy egy Volvo C30-ast vezetek, mint az ő lelki sérelmei. Majd szépen nézek rá és remélhetőleg megbocsát.
A suli parkolójában aztán beálltam Viv szokott helyére és vidáman pattantam ki a kocsiból. Ugyanez már nem volt elmondható utastársaimról. Emmett a szívét tapogatta és nagy levegőket vett, Jasper a fejét lehajtotta és két tenyerével a térdein támaszkodott meg, Edward az orrnyergét masszírozta.
– Komolyan te vagy az első, akinél halálfélelmem volt a kocsiban és ez nagy szó – mondta Emmett, de már vigyorgott.
– Köszi, ezt bóknak veszem – vigyorogtam vissza rá. – Én kérdeztem, hogy nem vagytok-e rosszul a kocsiban, de ti…
– Felvehetnéd a versenyt Edwarddal – egyenesedett fel Jasper.
– Nem, ő sokkal rosszabb, mint én – morogta Edward és felém fordult.
Hozzávágtam a kulcsot, amit ő természetesen elkapott és pimaszul vigyorgott rám.
– Ezt csak azért mondod, mert még nem ültél mögöttem egy motoron! – nyújtottam ki rá a nyelvemet.
– Te tudsz motorozni? – kérdezte Emmett.
– Yepp! – válaszoltam mosolyogva.
– Ne, már ő is kezdi! – sóhajtott fel Edward és az égnek emelte a szemeit.
– Mit? – tudakolódott egyszerre a két másik fiú, de a következő pillanatban már nem is figyeltek ránk.
A parkolóba ugyanis lassan befordult a piros BMW, a két lánnyal. Em és Jazz hipnotizálva bámulták a jelenséget. Időközben Edward mellém keveredett valahogyan és a hátamra terítette a csomagtartóból kivett kabátomat. A táskám a kezében maradt.
– Még mindig fasírtban vannak? – kérdeztem suttogva, hogy csak Edward hallja, de Emmett válaszolt.
– Mindennel próbálkoztunk – motyogta.
– Bevetettük a romantikázást – folytatta Jasper.
– De semmi – sóhajtotta Em.
– Fenyegetőztünk – Jasper.
– Semmi eredmény – Emmett.
– Reménytelen az eset – nézte Jasper álmodozva a barátnőjét, aki Rosalie-val társalgott a kocsiban.
– Soha többet nem fognak velünk szóba állni – nyüszögte Emmett.
– Próbáltátok már a letámadós módszert? – kérdeztem és belebújtam a kabátba.
– Letámadós módszer? – kérdezett vissza Edward.
– Odamentek és se szó, se beszéd letámadjátok őket – magyaráztam.
– Kicsipkézik az arcunkat – tapogatta Emmett az említett testrészét.
– Az meglehet, hogy felképelnek, de egy tizest teszek rá, hogy visszacsókolnak – somolyogtam.
– Látom, imádsz fogadni – morogta Edward és valamit nagyon kémlelt a távolban.
– Szeretek kockáztatni – vontam vállat.
– Egy életünk, egy halálunk – húzta ki magát Emmett és elszántan megindult a csajok kocsija felé, nyomában Jasperrel.
– Állom a fogadást – mondta Edward és mindketten a közelgő komédiát figyeltük.
A lányok kiszálltak a BMW-ből és értetlenül meredtek a feléjük tartó fiúkra. Jasper nagy lendülettel megcsókolta Alice-t, Emmett viszont szappanoperásabbra vette a figurát. Elkapta Rose derekát, kibillentette az egyensúlyából és mielőtt még Rosalie eleshetett volna, magához rántotta. Csak ezek után csókolta őt meg.
Mint ahogyan várható volt két akkora pofon csattant a srácok arcán, hogy még nekem is fájt. Edward önelégült arca elárulta, azt hitte ő fog nyerni, de tévedett. Alice és Rosalie pár pillanatnyi habozás után élete szerelmének nyakába vetette magát és újra dúlt a love!
Elvigyorodtam és elégedetten nyújtottam Edward mellkasa elé a tenyeremet. Morgott egy másodpercig, majd előhalászott némi pénzt a zsebéből.
– Egy huszast adj neki a párkapcsolati tanácsadásért! – kiáltotta oda nekünk Emmett és boldogan karolta át barátnőjét.
– Kész rablás! – zsörtölődött Edward, de belecsúsztatott egy húsz dolcsist a markomba.
– Öröm veled üzletelni, de komolyan – néztem rá szépen, mire felsóhajtott.

33 megjegyzés :

  1. Ilyen kegyetlenek h lehettetek??? Amúgy tetszik a feji:D De a második része remélem nem lesz ilyen rövid...
    puxx: Réka

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami fantasztikus lett csajok!!!Imádtam!!!És még jön szerdán is...hát ez bomba jó!!!:)De a második rész legyen hosszabb jó?(előszedi kiskutya szemeit)??? :D eddig ez a feji a 3-dik kedvencem...tele van humorral és meglepetéssel!!! :D Köszi ezt az élményt!!! :D
    by:Eszter :)

    VálaszTörlés
  3. imádom!!!!!!!!!!!!!!!:P oltári jó lett, csak kár, hogy ilyen rövid most, de majd szerdán itt fogok mereven ülni és várom a második felét
    a kedvenc részem mikor Bella megvillantotta magát Edwardnak fekete melltartóban ott szakadtam ahogy elképzeltem a fejét mert hát ugye tudjuk, hogy a fekete melltartó Edi gyengéjexD
    na pusz dézi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett!
    Nagyon bírtam volna ha Ed szemszögéből van az a rész,amikor meglátja Bellát! ;-)

    Szóóóóval már alig várom a szerdát!

    Cupp csajok!

    VálaszTörlés
  5. Hello!
    Hát ez halálos volt, de teljesen kész voltam rajta :D
    Annyira jó, h már fáj!nem is tudom elmondani, mennyire tetszett, ti félelmetesek vagytok ketten, a dinamit duo, de komolyan!
    élveztem minden sorát és alig várom a folytatást :D
    puszi nektek csajok!
    pupi, jó nyaralást, szylukám te meg csicsikáljál is ;)
    mesi28

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nagyon jó lett:) De azért én jobban örültem volna ha nem pénzben fogadnak, de nem baj ígyis jó volt:)
    Pupi neked jó nyaralást, és pihend ki magad:)
    Szylu, neked pedig kitartást a következő héthez(ha jól sejtem erre a hétre mondtad hogy húzós lesz)
    Akkor remélem hogy szerdán tudjátok majd hozni a feji 2. részét:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó feji lett
    Én már nem tudom kivárni a szerdát de
    megpróbálom

    VálaszTörlés
  8. nagyon jo a feji:d
    varom mar a folytatast:d

    VálaszTörlés
  9. Hali!

    Nekem tetszik, hogy (nem direkt, de) kettészeditek a fejit és szerdán kapjuk a második felét:D Így most kivételesen nem kell egy hetet izgulni a folytatás miatt:P
    Mint az eddigiek, ez is nagyon jó és vicces fejezet lett:) Kíváncsi vagyok, hogy Edward mit gondolhatott amikor Bella kilépett a bejárati ajtón kigombolt blúzzal:P
    Ha ez a csaj így folytatja, Edward elfog adósodni(ami lehetetlen, de nem baj)
    pusz, Vivii

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok, ez megint fantasztikus lett!
    Yepp XDXD
    Ezek után nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit találsz ki Pupi.
    Jó, hogy talán szerdán lesz friss, mindig olyan nehéz kivárni a vasárnapot, így könnyebb lesz egy kicsit :DD
    Puszi Rora

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jo lett csajok alig varom a folytatast de tenleg jo lett volna Edward szemszogebol olvasni Bella ruhazatarol puszi nektek Maja

    VálaszTörlés
  12. Jó lett;)
    Várom a második felét:D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jóó lett:):)
    aligvárom a folytatást:):)
    mikor lesz már szerdaa.:D:D számolom vissza a napokat:D:D:D
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  14. sziasztok
    nagyon, nagyon, nagyon imádtam
    először nagyon megijedtem hogy a 2. részes már mint nem azon hogy kétrészes hanem azon hogy a 2. részig majd jövő hétvégéig kell majd várni de mivel irtó aranyosak vagytok ezért nem így lett hála istenek a feji az egyébként nagyon fantasztikus lett szerintem vicces volt:) Bella reggeli fel öltözése vagy nem öltözése
    de a kedvencem az Bella randi tanácsa című rész volt nagyon: LOVE XD volt :)
    már nagyon várom a szerdát
    további jó írást és Pupinak jó nyaralást remélem rossz leszel majd :) :) :) XXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDD
    Sziasztok és végtelen puszi nektek

    VálaszTörlés
  15. Azta, hát dőltem a röhögéstől! Ti ketten együtt... Extra jó volt, úgyhogy csak így tovább. A kövi lehetne egy kicsit hosszabb??? *beveti a kiskutyaszemeket:D* Még szerencse, hogy a friss szerdán jön, így legalább nem kell végigizgulnom az egész hetet! Azért a melltartóvillantós részt elolvasnám Ed szemszögéből is! Na megyek, pusziXD

    VálaszTörlés
  16. Hello! Ha-ha-ha nagyon tetszett...sajnos én vok író típus szóval csak ennyit mondhatok! Nagyot nevettem, de ezt már megszoktam, a legtöbb fejezettel így van! Várom a folytatást puszi Rose

    VálaszTörlés
  17. XD WÁÁÁ! Ez zsír jó volt... na meg beteg is :))) Emmett Jasper? huh első akinél halálfélelme volt :)))) XD nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  18. Huh ez de jó volt :) Tetszett a melltartó villantás :P
    A fogadásról csak annyit, hogy örülök hogy kibékültek a turbékoló párok, de olyan jó lenne látni, amikor végre nem Edward húzza a rövidebbet, hanem egyszer győz :)
    Kitartást a héthez, és Pupinak jó nyaralást:)
    puszi: ramomona

    VálaszTörlés
  19. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, amit ti műveltek azt nem lehet épp ésszel felfogni! Fenomenális volt! Istenem, az a pofon kis híján még nekem is fájt. Imádtam! Pupi, remélem jól szórakozol majd! De már nagyon várom a következőt! Messze van a szerda!
    PUXD

    VálaszTörlés
  20. The End... végem van
    Eszméletlen volt!!!
    Minden egyes sora tetszett,megbabonázott.
    Annyira szeretlek titeket (L)
    Várom a következőt...és ahogy sejtem van is mit :D
    Hála nektek
    PuXxX

    VálaszTörlés
  21. Annyira bírom bennetek, hogy humorosra veszitek a figurát :D
    De kicsit Legyen hosszabb a következő fejezet.
    Tudom, hogy ez is elég hosszú volt, de annyira jól írjátok, hogy nem lehet vele betelni.

    VálaszTörlés
  22. Ez aztán, fantasztikus volt!!! Szegény Ed megint elvesztette a fogadást. És ez a halál félelmes autó vezetési stílusa Bellának isteni volt!!! Gratulálok ismét a munkátokhoz!!! Pupi jó nyaralást!!! Várom a szerdát!!! Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  23. Nagyon király lett. Már alig várom a szerdát.
    Szegény autó jól meg lett hajtva. Nem kímélte Bella. A letámadós jelenet sem volt egyszerű. Edward jobban jár ha innentől kezdve nem fogad Bellával, hacsak nem szeretne még többször a vesztes oldalon állni.
    Imádtam!!!!

    VálaszTörlés
  24. azt hiszem, hogy tulságosan el lettünk kényesztetve és azért érezzük rövidnek ezt a fejezetet :P
    de nem baj, mert szerdén jön a kövi, úgyhogy így is jóóó :D
    amúgy a fejezet tökéletes volt, de komolyan... aaaahh :D
    annyira aranyosan együtt :Dremélem majd akkor is ilyen laza lessz, ha megtudja az igazat Edwardról :D
    nah várom a következőt :)
    csak ügyesen :D:)

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!

    Remek lett, imádtam!!! No meg majd még jön a folytatás is, fincsi... ;-)
    Isteni volt a letámadós-fogadásos jelenet. :-)
    Hűha, hát ha az én Volvómat vezetné valaki ilyen stílusban, én is frászt kapnék, az tuti... Ja, és saját tapasztalatból tudom, hogy magassarkúban vezetni azért nem ilyen egyszerű, bár Szylu már nekem is mesélte, hogy neki nagyon könnyen megy. Úgy látszik, erre születni kell. :-)
    Már alig várom a folytatást!

    Üdv:

    Judit

    VálaszTörlés
  26. lassan már nem is tudom mit akarok. jó lenne elolvasni Edward szemszögéből, hogy mit szólt ehhez az egészhez, de a folytatás is nagyon érdekel.
    üdv
    Dóra

    VálaszTörlés
  27. Hát ez a történet haláli jó. benne van mindaz a kópéság ami az eredeti történetből kimaradt. Ha vetünk egy pillantást a filmben őket játszó színészekre akkor mindenki azonnal el tudja képzelni, hogy ezek a karakterek adott helyzetben tényleg így tennének. Bár imádom a Twilight mind a négy kötetét, azért fejezetről fejezetre jobban tetszenek azok a jellemvonások amivel például Bellát felruházzátok. Csak így tovább, mielőbb ha kérhetném:) (emlékeztek Kandúr nézésére a Shrekből, na most én is kb. úgy könyörgök)

    VálaszTörlés
  28. nagyon imádtam ezt a részt :D
    annyira tetszett
    a reggel mikor megjelentek a Cullenék.:D meg a fogadások:D
    nagyon jó lett =)
    puszi

    VálaszTörlés
  29. wow. és elhatároztam hogy el kell mennem majd egy tesztnapra és kipróbálni egy c30-at. az tény hogy mocskosul szép kocsi. már csak azt kell kiderítenem hogy milyen vezetni. (bár szerintem nem fogok csalódni)
    szuper (fél)fejezet lett. és köszi hogy nem halasztottatok. várom a szerdát és a folytatást.
    Dytta

    VálaszTörlés
  30. Kész röhej amit Emmették művelnek:D
    De nagyon jó:)
    Szuper lett:D

    VálaszTörlés
  31. Oltári... XD
    Csak egy picit rövid...

    VálaszTörlés
  32. Szijasztok!
    Wáwáwáw!
    Ez nagyon komoly lett!
    Uhhh! Még jó hogy nem az előtte egy perc és utána fél perc volt. Az lett volna még a poén! Habár szerintem simán kivágta volna magát!
    Na jó ezt most nem vágom! Nem hiszem, hogy Bella annyira rosszul vezet, hogy halálfélelmet kell érezni! Pláne egy vámpírnak! :)
    Ami azért a húsvéti nyúl létezésénél is hihetetlenebb!
    Fogadni nem érdemes vele! Az biztos!
    Rem most már minden rendben lesz a vámpír párok között!
    Vonulok olvasni a másik felét!
    Mert fent van!


    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  33. ÁÁÁÁ Ez nagyon jó lett ha ez így megy tovább akkor Bella kifosztja a Cullen család "bankszámláját" :D xD Emmett hát az ő beszólásaitól meg már kezdek a földön fetrengeni ő amúgy sem egy átlagos karakter de ti úgy feldobtátok hogy így majdnem hogy ő a kedvenc xD

    VálaszTörlés