csütörtök, július 29, 2010

Ízelítő a 8. fejezetből

Sziasztok!

Ízelítő ala Pupi & Szylu!
Enjoy it!
Kiss!XD

"– Még mindig fasírtban vannak? – kérdeztem suttogva, hogy csak Edward hallja, de Emmett válaszolt.
– Mindennel próbálkoztunk – motyogta.
– Bevetettük a romantikázást – folytatta Jasper.
– De semmi – sóhajtotta Em.
– Fenyegetőztünk. – Jasper.
– Semmi eredmény. – Emmett.
– Reménytelen az eset – nézte Jasper álmodozva a barátnőjét, aki Rosalie-val társalgott a kocsiban.
– Soha többet nem fognak velünk szóba állni – nyüszögte Emmett.
– Próbáltátok már a letámadós módszert? – kérdeztem és belebújtam a kabátba."

5 megjegyzés :

  1. Bellának milyen jó ötletei vannak!
    Rögtönzött tanfolyamot tart a srácoknak, vagy hogy lesz?!
    Lányok, lerágom a körmöm! :D
    Sokpuszi:Rosella ;)

    VálaszTörlés
  2. ha tönkre megy a lakk a körmömön amit nem mellesleg 2 órát festettem akkor mérges leszek mert nem bírom ki körömrágás miatt XD ne kínozzatok PLS :) *.* :D

    VálaszTörlés
  3. Jesszusom! Megőrülök, ha nem olvashatom a folytatást hamarossan! Egyszrűen imádom a történetet! Folytatást!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ahj, most mit kell kínozni a jó népet? Nem vagytok normálisok, őrületbe kergetitek a "hallgatóságot", ez nem fair! Inkább siessetek!
    PUXD

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok !!!

    Egyszerűen imádom ezt a történenet nagyon jók vagytok!!! Teljesen új Bellat kaptunk ami szerintem nagyon klassz lett. Szóval egyszerűen zsenik vagytok!!! Csak így tovább!!!
    Remélem lesz hamarosan folytatás,mert már alig várom!!
    Nagyon-Nagyon szépen kérünk titeket,hogy legyen friss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés