szerda, augusztus 04, 2010

Eternity - 8. fejezet (2. rész)

    Sziasztok!
Itt a folytatás. Hát dézi, a vége nem tudom, hogy mennyire lett lightos, de sajna valahol vége kellett lennie a fejezetnek. Nem szaporítom tovább a szavakat. Jó olvasást és írjatok komit. Szylum köszönöm a délutáni segítséget. Imádlak érte, Csajszim!
Puszi: Szylu és Pupi


8. fejezet (2. rész)

– Veled is – morogta.
– Nagyon meggyőző volt – húztam el a számat.
Abban a pillanatban, hogy elveszítette a fogadást Viv megszerelését illetően, egyből rájöttem, hogy utál veszíteni – valószínűleg bármi is legyen a „játék” tárgya –, és most ismét győzedelmeskedtek felette – jelen esetben megint én, ami elégedettséggel töltött el. Az előbbi szavai nem estek jól, de akármennyire is szerettem volna, ha csak egy picit is, de neheztelni rá, nem ment. Elég volt csak a lágy, karamella tekintetébe nézni, máris olvadozni kezdtem és a harag szó jelentését is elfelejtettem. Viszont egy kis incselkedést megérdemel – súgta nekem a bennem lévő kisördög.
Tettetett sértődöttséggel kirántottam a kezéből a táskában, majd nagy léptekkel indultam meg a bejárat felé, ahol az első órám van. Még csak néhány métert tettem meg, mikor Edward elkapta a karomat. Automatikusan húzódtak mosolyra az ajkaim – a kisördög persze nem fogta vissza magát és örömujjongásban tört ki –, de aztán gyorsan rendeztem az arckifejezésemet és felé fordultam.
– Szeretnél valamit? – néztem rá felvont szemöldökkel.
– Igen.
– És mit? – kérdeztem türelmetlenül.
– Bocsánatot kérni. Sajnálom, ha megbántottalak. Nem állt szándékomban – szólt gyengéden, majd felvillantotta azt a csibészes, féloldalas mosolyát, amitől a szívem kihagyott egy ütemet, hogy aztán eszeveszett tempóba kezdjen. – Bocsáss meg, Bella. – A nevemet olyan lágyan ejtette ki, hogy a gyomrom bukfencezni kezdett.
– Bocsánatkérés elfogadva, de csak, hogy tudd, eddig sem haragudtam – vigyorogtam rá pimaszul, majd egy „később találkozunk” után otthagytam őt, de még láttam Edward bátyjait, ahogy ismét a barátnőjük ajkaira vannak tapadva, bár Emmettnek nem csak a szája ragadt oda valahova, hanem a kezei is, éppenséggel Rosalie fenekére.
Mr. Varner monológjaiból egy szót sem fogtam fel, ahogyan a matekpéldákból sem, mert a teljes figyelmemet a tény kötötte le, hogy jövő héten randizni fogok Edwarddal.
Vagyis… ez nem lesz randi. Önbizalom terén nem vagyok a béka feneke alatt, sőt… de azért nem álltatom magam azzal, hogy Edward akarhat tőlem bármit is. Csak két barát fog vacsorázni egymással! De a barátok egyszerűen megkérdeznék egymást, és nem fogadás részeként böknék ki. Vagy azt hitte, hogy egyébként nemet mondanék, így meg, ha ő nyert volna, akkor nem maradt volna más választásom?
Óra végére már a fejem is megfájdult annyit rágódtam a dolgon, hogy ezt most randinak tekintsem-e vagy sem. Aztán végül a csengőszóval egy időben megfogadtam, hogy ezzel majd csak akkor foglalkozom, ha aktuális lesz, hisz a vacsora még odébb van.

Jessica fecsegni kezdett valamiről, de mikor látta, hogy hidegen hagy a téma, durcásan kivonult a teremből.
Épp a matek füzetemet készültem elsüllyeszteni a táskámba, mikor:
– Szia – csendült fel egy bársonyos hang mögöttem. Viszont sokkal közelebbről, mint hittem, ugyanis a szó nyomán az ajkait elhagyó hűs levegő cirógatta a nyakamat, mire megborzongtam.
Ugyanúgy jártam, mint az első alkalommal, mikor Edward bevetette ezt a szívrohamot előidéző trükköt: kiejtettem a füzetemet a kezemből.
– Ezt többet ne csináld – morogtam neki, mikor felé fordultam. – Megijesztettél.
Tekintete egy pillanat alatt változott csillogóból szomorúan fénylőbe.
– Sajnálom – hajtotta le a fejét. – Hidd el, te vagy az utolsó ember a földön, akit meg akarnék rémíteni.
Valamiért az volt az érzésem, hogy ezt ő sokkal komolyabban vette, mint én, de nem értettem az okát.
– Hé, nincs semmi baj, csak ne settenkedj, mert egyszer még megáll a szívem – mosolyogtam rá, hogy jobb kedvre derítsem.
Bár valószínűleg nem az ijedségtől fogja egyszer felmondani a szolgálatot a szívem, hanem ki fog ugrani a helyéről, ha Edward még sokszor beveti azt a lábkocsonyásító mosolyát, ami most is ül az ajkain.
– Majd csengőt akasztok a nyakamba és megrázom, ha közeledek, nehogy megijedj – vigyorgott pimaszul.
– Nem is rossz ötlet – vigyorogtam én is. – Most viszont sajnos mennem kell – pillantottam rá az ajtón betóduló diákhadra, ami emlékeztetett, hogy velük ellentétben nekem nem itt lesz órám.
Kár!
– Jó szórakozást – pillantottam a kezében lévő füzetre, hogy megnézhessem milyen órája is lesz pontosan – matek órán. – Vigyázz, mert Mr. Varner ma nagyon fel van pörögve.
– Majd vigyázok – mosolygott. Intettem neki majd miközben a füzetemet a táskámba gyűrtem, kisétáltam a teremből.

A következő két órám eseménytelen volt, majdnem halálra untam magam. A harmadik órám, spanyol után éppen a folyosón haladtam a biológia terem felé, mikor csengőszót hallottam. Mivel biztos voltam benne, hogy még tart a szünet, kissé furcsállottam, de aztán a tömegben feltűnt egy kócos bronz haj és egyszerűen képtelenségnek tartottam azt, amit hittem. Amint közelebb értem Edwardhoz, megállapítottam, hogy tényleg komolyan gondolja azt, hogy nem akar megrémíteni.
Egy csengő lógott a nyakában fekete szalagra felfűzve. Mikor odaértem hozzá automatikusan a csengőért nyúltam és kissé megráztam. Mikor megszólalt elnevettem magam, és a fejemet csóváltam.
– Honnan szerezted? – kérdeztem kíváncsian.
– Soha nem jártál még a fizikaszertárban, igaz? – kérdezett vissza hamiskás mosollyal.
– Az itt eltöltött négy nap alatt esélyem sem volt, hogy valamelyik srác berángasson és… – haraptam el a mondatot és pimaszul vigyorogtam vissza rá.
Edward szeme összeszűkült és nagyon csúnyán nézett rám. Mintha féltékeny lett volna, de hát az ki volt zárva! Egy ilyen szuper pasi nem bukik az olyan lányokra, mint én. Nem vagyunk egy kategória. Mi pusztán barátok vagyunk, de ezt sem tudom, hogyan hoztuk össze. Hiszen ő titokzatos, érdekes, magával ragadó, én meg az apróbb buli ügyeimmel eltörpülök mellette.
– Szerintem lenne egy pár jelentkező, mint például Mike Newton! – kontrázott gátlástalanul.
– Na, azokat páros lábbal rugdosnám ki, az biztos! – horkantam fel.
– Aha, persze – dünnyögte az orra alatt, de azzal nem számolt, hogy a csengő még mindig a kezemben volt.
Beleakasztottam az ujjamat a szalagba és rántva egyet rajta Edward feje egy magasságba került velem és csak centikre volt tőlem.
– Ha még egyszer kétségbe mered vonni a szavamat, nem tudom, hogy mit csinálok veled, de nagyon megjárod! – fenyegettem sötéten, és örültem, hogy nem gyengült el az akaratom káprázatos szemei láttán.
– Hú, de paprikás a hangulata valakinek! – suttogta Edward és édes lehelete bekúszott az orromba.
– Nem paprikás, csak kissé fáradt vagyok! – sóhajtottam és elengedtem őt. – És ha jót akarsz magadnak, nem bosszantasz fel ilyenkor!
– Hihetetlen, hogy így vezetted a kocsimat! – nézett rám értetlenül.
– A vezetés az más lapra tartozik! – védekeztem. – Amúgy hogyan jutok ma haza? – jutott eszembe a kérdés.
– Hmmm, talán hazaviszlek? – vonta fel a szemöldökét.
– De a testvéreidet nem furikázhatod mindenfelé – ellenkeztem. – Majd hazamegyek busszal vagy…
– A testvéreim, véleményem szerint ma a lányok kocsijában kapnak helyet, és szó sem lehet róla, hogy tömeg közlekedj! – zárta volna le a vitát elegánsan, de én nem engedtem.
– Mi bajod a tömegközlekedéssel? – tekintettem fel rá, mire kihúzta magát.
– A közlekedés részével semmi, csak a tömeggel – válaszolta rejtélyesen.
– Ezt kifejtenéd bővebben is?
– Ha így szállsz fel, kicsi az esélye, hogy a sofőr elindul, ugyanis nem fogja tudni levenni rólad a szemeit.
Demonstrálásképpen végignézett rajtam, és éreztem, hogy elpirultam. A biológiaórámat jelző csengő mentett meg, mert Edward felkapta a fejét és mielőtt eltűnt volna a tömegben, még odavetette nekem:
– Csinos vagy! – és már ott sem volt.

Miközben a biológia terem felé siettem arra gondoltam, hogy Edward milyen áthatóan nézett végig rajtam, és ettől még jobban elpirultam. A mosolyom a füleimig ért attól, hogy most már teljesen biztos vagyok benne, Edwardnak tetszett az, amit látott.
– Bella, jól vagy? – sietett oda hozzám Mike Newton, mikor beléptem a terembe.
– Miért ne lennék jól? – kérdeztem értetlenül, miközben a padom felé közelítettem.
– Nagyon piros az arcod – tanulmányozta végig az említett testrészt.
– Jól vagyok, nincs semmi bajom – feleltem, majd a táskámban kezdtem kotorászni figyelmen kívül hagyva őt.
Valahogy Edward szavai után, miszerint Mike szívesen zárkózna be velem a fizikaszertárba nem volt kedvem beszélgetni vele. Biológián többször is rám pillantott, és ekkor kezdtem átkozni a tényt, hogy padtársak vagyunk. Egy idő után bepipultam, amiért egyfolytában bámul, így előkaptam egy piperetükröt a táskámból, és mikor Mr. Banner nem figyelt, gyorsan megnéztem az arcomat, hogy mi a fenét bámulhat annyira, de semmi érdekeset, vagy furcsát nem láttam az arcomon. Ugyanúgy nézett ki, mint máskor is, és szerencsére már a pirulásom is a múlté volt. Eltettem a tükröt, de mikor megint rám nézett, meguntam a bámulását, ezért előrekotortam a hajamat, hogy valamennyire „megvédjen”. Csengőszó után gyorsan kiiszkoltam a teremből így Mike-nak esélyt sem adva, hogy leszólítson engem.
Széles vigyor terült el az arcomon, amikor megláttam a falhoz támaszkodó Edwardot a biológia terem előtt. Odasétáltam hozzá és a még mindig a nyakában lévő csengőt kissé megráztam.
– Azt hittem, hogy már visszacsempészted a szertárba.
– Még nem volt időm – mosolygott rám.

– Feltehetek néhány kérdést? – pillantott rám, miközben a menza felé igyekeztünk.
– Igen.
– Amiről a barátnőd beszélt tegnap, hogy a klub medencéjében fürödtél… – kezdte lassan.
– Ha arra célzol, hogy igaz-e, akkor teljes mértékben. De szerencsére nem sokan látták az esetet.
– Milyen fogadás volt, ami miatt azt kellett tenned? – tette fel a következő kérdést.
– Miért érdekel ez ennyire? – tértem ki a válasz elől.
– Szerintem az öcskös arra gondol, hogy vele is rendezhetnél ilyen fogadást – dörmögte Emmett néhány lépéssel mögöttünk.
– Emmett! – sziszegte Edward.
– Ha van medencétek, akkor esetleg… – haraptam el a mondatot, mert Edward hitetlenkedve kapta rám a tekintetét.
– Nincs – felelte Emmett. – De vehetünk egy felfújhatót, ha csak ez a gond.
– Én csak vicceltem, de úgy látom te nem – pillantottam fel Emmettre.
– Hát nem. Az öcskösért mindent – veregette meg Edward vállát, majd a folyosó végén felbukkanó Rosalie felé sietett trappolva.
– A bátyám nem normális – sóhajtott Edward. – Jöhet a következő kérdés? – terelte el a témát.
– Halljuk!
– Mesélj arról a fickóról, aki a tetoválásodat csinálta.
– Ez nem kérdés volt – incselkedtem vele, de azért készségesen árultam el neki néhány információt. – Chris Núñeznek hívják és Miamiban dolgozik egy tetováló szalonban.
– És mondd csak, hogy is néz ki pontosan az a tetoválás? – kérdezte kíváncsian.
Megálltam – abban a pillanatban ő is – és automatikusan húztam feljebb a pulcsimat és kissé lejjebb a nadrágomat, hogy megmutassam neki, de aztán meggondoltam magam.
– Talán egyszer megmutatom.
– Ez nem fair – indult el duzzogva.
– Tudom – vigyorogtam. – Angol órán találkozunk – kiáltottam utána, mire megtorpant.
– Te nem ebédelsz? – sietett vissza hozzám.
– De!
– Akkor ezt most nem értem – vonta össze a szemöldökét.
– Te a testvéreiddel eszel, én meg Jessicáékkal. Szóval angol órán majd találkozunk – magyaráztam el neki készségesen.
– Nem akarsz velem ülni – állapította meg kissé szomorúan.
– Én nem ezt mondtam. De az előbb még nagyon meg voltál sértődve, így azt gondoltam, hogy nem akarsz velem ülni – rántottam meg a vállam.
– Ilyen butaságra ne is gondolj – lépett közelebb, majd felemelte az egyik kezét, és kisöpörte az arcomba hulló hajtincsemet.
A gyomrom megkordult és ezzel egy időben Edward ismét megszólalt.
– Menjünk. Éhes vagy.
Egy pillanatra az volt az érzésem, hogy vagy a gyomrom korgását hallotta – ami fura lenne a nagy zaj miatt –, vagy gondolatolvasó és az éhségemről szóló gondolataim jutottak el hozzá, de végül elvetettem mindkét teóriát.
A menzán már rengetegen voltak, és mindkét sorban jó páran dekkoltak. Már kezdtem beletörődni, hogy az ebédemet csak bekapkodni lesz időm, mikor Edward megfogta a karomat és a sor elejére húzott. Épp egy fekete hajú lány következett volna, de Edward éppen a megfelelő pillanatban lépett elé, engem is magával húzva.
– Hé! – hördült fel a lány, aki eredetileg következett volna, de amint Edward hátrafordult minden dühe elszállt és még el is mosolyodott.
A nő, aki a pult mögött állt, kifejtette, hogy, ha ebédet akarunk, akkor álljunk a sor végére, de Edward rámosolygott, és közelebb hajolva hozzá, valamit súgott a fülébe.

Egy perc múlva már egy tálcával a kezemben – amin ínycsiklandozó saláta és egy üveg ásványvíz volt –, sétáltam Edward után. A testvérei asztalánál állt meg, és várakozóan tekintve rám kihúzta az Alice mellett lévő széket.
Kissé kényelmetlenül éreztem magam, elvégre talán beszélgetni akarnak vele a testvérei, én meg most bezavarok a képbe. Edward Jasperre kapta a tekintetét, majd vissza rám.
– Jó, hogy itt vagy Bella – mosolygott halványan Jasper. – Tartozunk jó pár köszönettel, a reggeli tanácsodért – folytatta és mintha a nyugalom szigete szállt volna meg engem.
Az asztalnál mindenki bólogatott Jasper szavaira.
Edward gyengéd erőszakkal a székhez vonszolt, amit előzőleg már kihúzott nekem, majd lenyomott rá és aztán leült mellém.
Kibontottam a salátámat, de mielőtt neki láttam volna, még beleszagoltam. Nem tudtam minden hozzávalót beazonosítani, mert jó pár dolog zöld volt benne és kissé elnyomták egymás illatát, de a szegfűszeg – vagyis mintha nem teljesen az lenne, de nagyon hasonló hozzá – illat volt a legintenzívebb. Felszúrtam a villámra néhány dolgot a tálkából, és falatozni kezdtem, de végig magamon éreztem Edward tekintetét. Emmett egyszer csak Rosalie szájára tapadt, majd néhány pillanattal később Jasper is ugyanazt tette Alice-szel.
Körülbelül három falattal később Edward felsóhajtott.
– Valami baj van? – kérdeztem.
– Egy előnye volt annak, hogy mosoly szünet volt a testvéreim között – felelte rejtélyesen.
– És mi volt az? – nyammogtam.
– Nem kellett néznem ezt az enyelgést – húzta el a száját.
Emmett kihúzta a nyelvét Rosalie szájából, majd miután hátrébb hajolt az öccsére nézett.
– Szerezz barátnőt, és akkor nem kell nézned minket, mert azzal leszel elfoglalva, hogy te is azt csinálod! – vigyorgott kajánul és közben köztem és Edward között váltogatta a tekintetét.
– Miért nézel így rám? – nyögtem ki két köhögés között.
– Ne is figyelj rá, Bella! – legyintett Rosalie, majd finoman rám mosolygott.
Kellemetlenül észleltem a tényt kis idővel később, hogy Emmetten és Rosalie-n kívül – ők ugyanis egymással voltak elfoglalva – mindenki azt bámulja, hogy eszek.
– Ne nézzetek már! – szóltam újabb köhögések között. Ittam egy kicsit, hogy hátha jobb lesz, de semmit sem javult.
– Jól vagy? – kérdezte Alice csilingelő hangján.
– Igen, csak… – akadtam meg.
Úgy éreztem, mintha nehezebben kapnék levegőt.
– Csak? – fordított maga felé Edward.
– Mintha nem kapnék levegőt – fuldokoltam.
Megtámasztottam a fejemet a könyökeimen és a kis levegő, ami bepréselődött a tüdőmbe magával hozott egy illatot is.
Azt hittem, hogy a salátában szegfűszeg van, de most, hogy ismét éreztem az illatot, rájöttem, hogy tévedtem. A hasonlóság miatt összekevertem valamivel.
– Bella! – kezdett gyengéden rázogatni Edward.
– Bazsalikom – nyökögtem ki. – Allergiás… vagyok a… bazsalikomra – suttogtam, majd hiába próbáltam levegőt venni egyszerűen nem ment.

41 megjegyzés :

  1. Áááá. De kegyetlen..:D Ebből mi lesz?? Szájból szájba lélegeztetés?? :D Remélem már vasárnap hozzátok az új fejit! Kíváncsi vok, h mi lesz ennek a vége!:D puxx: Réka

    VálaszTörlés
  2. Első komi.. Bár ha nem húzok bele nem fog összejönni..
    Úristen! Most mi lesz? Ez durva... Szerencse, hogy én mindig elolvasom az összetevők részt, ráadásul még nem is vagyok allergiás.. Szegény Bella!!!
    Hozd minél előbb a részt, kivi vagyok a folytatásra.
    Klau

    VálaszTörlés
  3. Nah ez nem jött össze:DNa semmi baj. puszi

    VálaszTörlés
  4. Úristen!Úristen!Úristen!
    Egyébként hali!
    Mi az, hogy allergiás a bazsalikomra?! Ilyen nincs. Ez durva. Nem is kicsit:(
    Viszont azt nem gondoltam volna, hogy Ed csengővel a nyakában fog mászkálni:P:P Az annyira jó volt:D Vasárnap lesz friss, ugye? Remélem:D Áh, meghalok! Mikor fogjuk már megtudni, hogy milyen tetoválása van Bellának?
    pusz, Vivii

    VálaszTörlés
  5. Helloka! Szegény Bella...Tetszett a fejezet, nagyon vártam és nem kellett csalódnom! Várom a folytatást puszi Rose

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett! Imádtam (L) Aztán nem késleltetni a kövi a fejit :D:D

    VálaszTörlés
  7. EZ ISSSZONYATOSSAN JÓ LETT!
    Haláliak vagytok! XD hogy jutnak ilyenek az eszetekbe, már nem azért mintha baj lenne. P:
    A csengős részen elég jót szakadtam a röhögéstől..bírom Bellát.
    és tök jó,hogy ilyen jóba van Cullenékkel.Kiváncsi vagyok már arra a nyomorult tetoválásra.
    és hogy milyen fejet fog vágni Bella amikor egyszer megtudja az igazságot.
    A vacsora is érdekes lesz. ;DD
    szóval: sietni a kövivel vagy nem tudom mi lesz.
    puszi nektek: ßella. (LL) :]

    VálaszTörlés
  8. hali.
    Hát ez nagyon szuper lett.
    Eltudom képzelni, milyen lehetett Edi nyakában a csengővel.xD
    Bibí én tudom milyen tetkója van Bella-nak, de nem árulom el nem vagyok szemét.
    Szylu és Pupi köszi, hogy írtok tényleg megéri hogy várjam a vasárnapot.xD
    pux

    VálaszTörlés
  9. Naaa, ne már! Ilyenkor abbahagyni! Ejnye Pupi... Egyszerűen imádtam!!!:) Hogy miket ki nem találtok... Vajon mi fog történni Bellával? Ajjj, nagyon kíváncsi vagyok!!! Hogy ki fogom-e bírni vasárnapig, az még számomra is kérdés, ezért siessetek a kövivel, mert a végén még az intenzíven kötök ki!xd Nah, nem fárasztalak itt titeket a hülyeségeimmel, úgyhogy megyek! Pussz XD

    VálaszTörlés
  10. úristen.. mi lesz most? a kövi részben érkezik Carlisle, a szuper doki? :) nagyon klasz lenne xD
    ezen kívül NAGYON JÓ rész lett! :) nagyon kíváncsi vok a kövire. :)
    pus

    VálaszTörlés
  11. Jó lett:D
    Várom a következőt;):)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Muszáj volt itt abba hagynod:(
    Szegény Bella, de most miért itt, írhattál volna még valamit:(
    Edward gondolom megint önsanyargatásba fog kezdeni mert ő vette neki a salátát:D
    De tetszett de miért kellet itt abba hagyni, hozz hamar kérlek a frisst:D

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Megint nagyon szuper lett, elképzeltem Edwardot csengővel a nyakában... XDXD
    Én is tudom milyen a tetkó bibibííí :DD
    Jaj mikor lesz már vasárnap!?
    Addig szegény Bella megfullad. :D
    Siessetek a kövivel légyszí, puszi
    Rora

    VálaszTörlés
  14. Úristen! Mi a franc? Jesszusom! Bella allergiás a bazsalikomra? Ez nagyon nagy! Siessetek a frissel! Nagyon de nagyon siessetek!
    Puszi : ♥Friday♥

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!!
    Hát ez kééészXD
    Csajok, hogy ti miket találtok ki... :D
    Ajj szegény Bella...de biztos jó ellátásban fog részesülni..főleg hogyha kórházba kerül és akkor Edward nem fog mellőle mozdulni, legalábbis remélemXD
    Akármit is találtok ki úgyis jó lesz..ismerlek már titeket annyira:D
    És akkor vasárnap friss?csakmert nem sokáig tudok várni...főleg ilyen függővég után... :P
    Nah jó nem szaporítom tovább a szót.. :D
    Siessetek a kövivel:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  16. woow ez nemsemmi :D
    lááányok hát ti esküszöm eszméletlenek vagytok :D
    imádtam :D
    huuuh szegény Bella... nah nembaj majd Edward segít rajta :D
    jaaj nagyon várom a következőt :D
    csak ügyesen :D
    nagy ölelés nektek :D

    VálaszTörlés
  17. ahjahj..mi lesz bellával??
    naon jó lett a fejezet
    remélem hamarosan lesz friss...
    csak így tovább...
    pusz

    VálaszTörlés
  18. ÓH TE JÓ ÉG! Ilyen befejezést! Ez nagyon jó lett! :D:D
    Nagyon, nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  19. Hát ez fantasztikus lett!(: Bár nem kellett volna itt abbahagyni, de azért szuper!:D Alig várom már a folytatást, remélem minél hamarabb jön az is. Grat, nagy alakítás volt!:D
    Dika

    VálaszTörlés
  20. Bella meghal??? :'(...hát persze hogy nem...alig várom a randit!!! :D És ez a feji egyszerűen elképesztőre sikerült!!! :D Imádtam!!!Megint jösztök a függővégekkel de ezúttal nem annyira veszélyes!!!:D Alig várom a kövid ami remélhetőleg vasárnap lesz!!! :D
    by:Eszter :)

    VálaszTörlés
  21. Fantasztikus lett mint mindig!
    A csengős rész nagyon tettszett.
    Szegény Bella, Edwardnak most szájból szájba kell lélegeztetnie. :D
    Már alig várom a kövit!

    VálaszTörlés
  22. Jaj ne már csajok!!!
    Képesek lennétek megfullasztani Szegény lányt?!
    Szép kis gyenge pontot találtatok ki Bellának.
    Allergia! Bazsalikomra?! Kegyetlenek vagytok.
    Gondolom szaladnak vele orvos apucihoz, hogy segítsen?!
    Isteni lett, mint mindig!
    Alig várom már a következő részt.

    VálaszTörlés
  23. nemáááá
    már megint függővég ez nem ér
    ez nem jó
    amúgy tetszik a történeted
    imádom!!!!:D
    várom a kövit:D
    szia

    VálaszTörlés
  24. Emmett meg a beszólásai...:D
    és most jön az,hogy Edward a karjaiban viszi el Carlisle-hoz?
    azért remélem nem lesz semmi baja : )
    és imádtam ezt a részt is:D

    VálaszTörlés
  25. baromi jó lett:) Emmett hozta a formáját, ilyen egy igazi testvér, még a végén tényleg elintézi Edwardnak, hogy lássa Bellát bugyiban pancsolni nálukxD és hát a vége, remélem lesz egy kis szájból szájba lélegeztetés:P siessetek
    pusz dézi

    VálaszTörlés
  26. naggggyon jó rész lett! nagyon jó ötlet volt a csengős rész xD uh bella allergiás.. csak ne legyen semmi baja.. remélem most jön a képbe Carlisle. :) várom a kövit.. :)

    VálaszTörlés
  27. Tegnap már nem tudtam kommentelni,de most sem lesz könnyű!

    Kezdtek nagyon gyanúsak lenni nekem csajok!Esküdjetek,hogy nem vagyok bekamerázva vagy egyikőtök sem "múltbalátó"!Bella nemcsak olyan,mint én voltam anno,de még ez is...

    Szóval allergiás vagyok én meg a fahéjra...ugyanez a szitu:*majdnempasimmal* ültünk a kolesz menzán én meg nem kérdeztem meg,hogy a szilvás gombócban van-e és lefordultam a székről a fulladástól!Persze egyből kórház...

    huh!
    Ha még pár dolgot írtok,ami kisértetiesen az én múltamhoz tartozik...vagy inkább meséljek?! :-P

    Na cupp csajok!Imádtam,mint mindig!várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  28. Uh, szegény Bella! Én sem szívesen fulladnék meg a Cullen család asztalánál! Remélem Carlisle tud segíteni neki! A csengős megoldás nagyon tetszett, Edwardot mindig más és más oldalról ismerjük meg általatok. És ez tetszik, de piszkosul! Kérlek, siessetek! Messze van még a vasárnap!
    PUXD

    VálaszTörlés
  29. Folytatást! Légyszi! Folytassátok! Annyira kíváncsi vagyok mi lesz Bellával. Amúgy nagyon imádom ezt a történetet és, hogy őszinte legyek ez az egyetlen olyan ami kapcsolódik a Twihez és én is olvaom :D Hajrá! És és és tényleg siessetek a folytatással légysziii'

    VálaszTörlés
  30. sziasztok. látom nem érdemes a függővégek miatt nyavalyogni, úgyis az lesz, amit ti akartok. nagyon jó fejezet, gratula. csak így tovább

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!

    Azta!!! Na ez nem volt semmi... Most aztán nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit terveztek a továbbiakban. Na nem mintha eddig nem lettem volna az... :-)
    Lehet, hogy Edward több, mint száz év alatt arra is szakított időt, hogy elvégezze párszor az orvosit? Persze csak azután, hogy megtanult ellenállni a vérnek. Csak eddig ezt a tudását nem reklámozta annyira. Viszont most hasznát tudná venni az életmentői képességének. Tudjátok, mire gondolok: egy jó kis precíz és professzionális gégemetszésre mondjuk...
    Vagy egy kevésbé drasztikus megoldás: megeresztenek egy gyors hívást Cullen doktornak, aki valami csoda folytán épp a közelben tartózkodik (értsd: ezt adják be az embereknek, mert mégsem árulhatják el, hogy a doki hobbiból szélsebesen is tud közlekedni, ha szükség van rá), így villámgyorsan odaér és megmenti Bellát például a Heimlich-féle műfogással.
    Vagy akár Edward is beviheti Bellát a kórházba, mondván, hogy a mentő túl lassú lenne. Aztán amikor már kivitte az épületből és senki nem látja, a kocsija helyett a karjaiban viszi el szélsebesen a sürgősségire. Szegény Bella olyan vacakul van, hogy fel sem tűnik neki, hogy egy dögös srác szlalomozik vele közel fénysebességgel a fák között...
    De mivel Bella egyből tudta, hogy a bazsalikomra allergiás a saláta egyéb összetevői közül, lehet, hogy lapul a táskájában egy adrenalinnal teli fecskendő, mivel a súlyos allergiásoknak (akik tudnak erről) elvileg mindig kellene maguknál tartani ilyet, és Cullenék szó szerint kiszagolják a gyógyszert. Vagy Alice-nek is lehetne egy látomása...
    Mindenesetre Edward a segítségig szájból szájba történő lélegeztetéssel tartja életben Bellát...
    Remélem nem gond, hogy itt ilyen hosszan találgattam, csak elragadott a fantáziám... Elvileg szoktatok örülni a hosszú kommentnek. :-)
    Ja, és nagyon tetszett a csengős ötlet is! ;-)
    Hű, már alig várom a folytatást!
    Ügyik vagytok, csak így tovább!

    Üdv:

    Judit

    VálaszTörlés
  32. jaaaj nagyon remélem, hogy a következő fejezetet megkapjuk hétvégén :D
    én már most sem birom :D
    annyira kiváncsi vagyok :D
    huuh totál izgatott vagyok :D
    nah siessetek :D

    VálaszTörlés
  33. Anyás...
    Bella allergiás rá?? XDDDD
    nah erre nem számítottam..:DD
    Ed meg azzal a csengővel..kicsit sem nézhették hülyének szegényt...XDDDD
    De nagyon tetszett..:DD nemfogom kibírni jövő vasárnapig..=/ olyan jóóóóóó :D
    Nagyon várom a kövit!
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  34. Júúúúj!!!
    Szegény Bella! Remélem nem esik semmi baja!
    Am. nagyon jó lett ez a fejezet is mint mindig!
    :)

    Már nagyon várom a folytatást

    Puszi

    Eszter^^

    VálaszTörlés
  35. Remélem nem lesz baja Belluskának. Nagyon szupi lett ez a feji is, sokat nevettem most is:-)Siessetek a kövivel csajszik!
    Pusza

    VálaszTörlés
  36. SZIASZTOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ez nagyon nagyon nagyon jó lett
    de így abba hagyni
    ÚRISTEN és ÚRISTEN
    remélem Bellának nem lesz semmi komolyabb baja
    jó volna egy kis Edward szemszög mert azt imádom a én legjobban már mint ne azért legyen mert én azt imádom csak már régen volt
    bár az extrátokat nagyon nagyon nagyon sokszor elolvastam
    Emmettet imádtam és fogom is
    jó hogy végre szent a béke a lányok és a fiúk között
    sok sikert a az íráshoz
    puszi nektek
    Sziasztok

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok!
    Hát már mindenki írt valamit szóval én csak annyit mondhatok hogy isteni lett!Nagyon várom a következőt!
    Hál' istennek én tudom milyen az a bizonyos tetoválás. :P
    De lakat van a számon. :)
    Puszil minenkit Jaymes *ŁŁ

    VálaszTörlés
  38. Szijasztok!
    Megint! :)
    Edward kicsit olyan... hogy is írjam? Szóval úgy érzem nem tudja hogy viszonyuljon Bellához!
    Hol ilyen hol olyan! Kíváncsi vagyok mi jár abba az okos fejecskéjébe!
    Chh csengő mi? Tetszett ahogy Bella kicsit kiosztotta amiért megkérdőjelezte szavai hihetőségét!
    És újfent nem derült ki a tetkó mi léte! :)
    De vessek magamra! Nekem ugyanannyiba tellett volna megírni a készítő nevét! De hát, aki lusta... Különben is ha tudnám min stresszelnék még?
    Szegény! Basszus! Az étel allergia az nagyon durva! Szerintem most Edward olyat tesz ami lebukásveszéllyel jár, hogy megmentse Bellát! Aztán majd jönnek a kínos kérdések és a mosolyszünet! Ez mind csak azért, hogy megvédje! Habár szerintem tévedek. Legalább is remélem, hogy tévedek!
    Iszonyatosan nagyon-nagyon teccet! Tök jól kiegészítitek egymást! Gratula!
    Kövit! Hamar! :D

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  39. ahw nagyonjó :D
    kiváncsi vagyok h ,,mentik" meg v. h mi lesz bellával :D
    siessetek a kövivel :)

    VálaszTörlés
  40. jujj nagyon bejött ez a rész is =D
    szegény bells :\
    bírom emmettéket is nagyon :D
    jajj kérlek hozzátok hamar a friss fejezetet :)
    nem lehetne 15-e előtt hamár én vagyok a 40. komizó? =)

    VálaszTörlés
  41. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá De szuper lett allergiás!!!hgy fogják megmenteni?? ÚÚ Emmett nem bírta ki már megint hogy ne szóljon.. Jasper milyen kis cuki volt az ebédlőben. :) és most csakis a ti hibátok hogy nem írok hoszzú komit ugyanis nem bírom ki mennem kell tovább olvasni xD

    VálaszTörlés