szombat, augusztus 21, 2010

Ízelítő a 11. fejezetből

     A feji talán holnap jön, de ez nem biztos. Nos, a „coming soon” kijelentés lehet relatív, tekintve, hogy nem tartozom a pontos emberek közé, ahogyan Szylu sem, de azt hiszem, a holnap vagy a hétfő is a hamarosan kategóriába esik.

Most, hogy erről kifejtettem nézeteimet, felszolgáljuk az ízelítőt nektek. Jó étvágyat hozzá ;)
Puszi: Szylu és Pupi

"Ahelyett, hogy kimondtam volna, magam elé húztam a papírfecnit, és rákapartam a tollal: azt mondják, akinek hideg a keze, az jó az ágyban.
Odacsúsztattam neki a papírt, mire mohón széthajtotta és olvasni kezdte azt, ami rajta állt.
Alsó ajkamat beharapva vártam a reakcióját. Láttam, hogy megrándult a szája széle az elfojtott mosolytól, de ezen kívül semmit sem tudtam leolvasni az arcáról.
Odahajolt a fülemhez és suttogni kezdett.
– Neked ezt biztosra kellene tudnod, elvégre már egy gyereket is összehoztunk. Tehát, emlékeid szerint igaz a mondás?"

3 megjegyzés :

  1. naon tetszik az izelítő, mint mindig, és tuti, h tök jó fejit hoztok össze...mint mindig :)
    nagyon várom ^.^

    VálaszTörlés
  2. halljátok, ti aztán tudjátok mit rakjatok be az ízlibe! Boszorkák egyesülete!!
    Már ehhez a pár mondathoz is fél órára volt szükségem, mert idegességében mindig félre nyomtam a betűket xD
    ÉS EZ MIATTATOK VAN!!!!
    puszz
    mesi28

    VálaszTörlés
  3. Gyerek??
    Akkor tehát ők szülők..
    Csak nem "örökbe fogadták" Jacksont?:D
    Hát érzem hogy ez a fejezet is nagyon jó lesz:D
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés