vasárnap, augusztus 15, 2010

Eternity - 9. fejezet

Sziasztok! Itt a folytatás. A vége "ajándék" Lucának :P Nem szaporítjuk tovább a szavakat. Jó szórakozást!
Puszi: Szylu és Pupi

9. fejezet

Be good to me

(Edward szemszöge)

– Edward, lennél olyan kedves és megnyugodnál? – szólt rám Jasper immáron ötödször. – És ülj le a seggedre!
Megtorpantam – ezzel megszakítva közel tizenöt perces fel és alá mászkálásomat – és dühösen meredtem rá a nyitott ablakban ücsörgő bátyámra. A kórház kevésbé „veszélyes” részlegén voltunk, de Jazz ragaszkodott a biztonsági intézkedésekhez.
– Mégis hogy a francba nyugodjak meg?! – rivalltam rá kicsit hangosabban a kelleténél, ugyanis a szomszédos vizsgálóból kinézett egy ápolónő és nem éppen barátságos tekintettel méregetett.
– Talán kezdetnek elég lenne annyi, ha leülnél – mondta Rosalie és az üres székre mutatott.
– Másodjára pedig beleolvashatnál Carlisle gondolataiba, hogy megtudjuk, mi a helyzet – mormolta halkan Alice, hogy csak mi halljuk.
Nem mintha bárki is tartózkodott volna a közelben, de ez már csak megszokás volt.
– Azt mondtad, hogy minden rendben lesz! – csattantam fel idegesen.
– Igen, mert így is van – nyugtatott meg. – Viszont csak azt láttam, hogy egyben jön kis a vizsgálóból, a részleteket sajnos nem!
Leültem, és a falnak döntöttem a fejemet, miközben az orrnyergemet masszíroztam, hogy lehiggadjak. A kórház felé vezető út vámpír létemre is eléggé megviselt, most meg ez a várakozás!
Nem hívtuk ki a mentőt, mert a Volvómmal gyorsabban ideértünk. Alice vezetett, míg én a hátsó ülésen kaptam agyvérzést az ölemben fekvő Bella miatt. A légzési nehézségei nem romlottak tovább és kiütései sem lettek, amiből arra következtettem, hogy csak enyhe rohama volt, tehát minimális mennyiségű bazsalikom került a szervezetébe.
Charlie-t nem értesítettük, mert Bella nem akarta és nem is volt rá szükség.
– Hé, mi a helyzet odabent? – hajolt oda hozzám Emmett.
– Nem tudom, Em, nem néztem be! – sóhajtottam.
„Pedig itt lenne az alkalom, hogy Bellát anélkül a fránya blúz nélkül is lásd!” – kacsintott rám és nem tehettem róla, de meg kellett ütnöm.
Tényleg nem ütöttem erőset, csak éppen, hogy megsuhintottam a tarkóját.
– Hé, ti mit csináltok? – kérdezte szemrehányóan egy édes hang.
Felpillantva megláttam Bellát, aki értetlenül meredt ránk. Mögötte állt Carlisle és Bella kórlapján jegyzetelt valamit. Bella elvette az apró vattapamacsot, amit eddig a karjára szorított és miután megnézte a tűszúrást, kidobta a szemetesbe a vattát. Szerencsére már nem vérzett, így nem kellett félnem a nagyobb kockázattól. A vérének csábító illata pedig… Nos, azt most elnyomta kissé a kórházi szag, na, meg persze az aggodalom.
– Bánt – mutatott rám Emmett, és teljesen úgy viselkedett, mint egy ötéves. – Megütött.
– Nem is – visszakoztam, mire Bella felemelte a szemöldökét. Na, ki az ötéves? – Jó, rendben. De megérdemelte.
– Miért is? – érdeklődött bájosan Bella és közelebb lépett.
Járás közben összecsuklott a lába és felpattanva elkaptam, mielőtt még összeesett volna.
– Jól vagyok – bizonygatta Carlisle-nak és nekünk is egyszerre. – Az adrenalininjekció miatt van. Mindig így reagálok, ha injekciót kapok.
– Pedig az adrenalin miatt nem lenne szabad – mormolta Carlisle. – Mindenesetre az lenne a legjobb, ha itt maradnál megfigyelésre, legalább egy éjszakára.
– Lemondanék erről a szívélyes invitálásról, ha nem haragszik meg Dr. Cullen – tiltakozott Bella és most már egyenesen állt, de azért nem tágítottam mellőle.
Egyik kezemmel a derekát karoltam át, másikkal a karját fogtam. Nem ellenkezett, pedig nem lehetett kellemes márványkemény és a ruhákon keresztül is hűvös testemnek támaszkodnia. Józanabbik felem azt skandálta, hogy le kéne ültetnem a székre, és jó messzire húzódni tőle, de önzőbb voltam ennél. Melegség járta át az egész lényemet, ahogyan kecses testét magamhoz ölelhettem és forró bőre az enyémhez ért.
„Annyira aranyosak együtt” – gondolta Alice, és rohanni kezdett még a startpisztoly eldörrenése előtt.
Rondán néztem rá, mert dühített a képzelgése. Bellával csak barátok vagyunk és semmi több!
Mindez egy másodperc alatt zajlott le, nem kellett hozzá több idő.
Carlisle felnevetett Bella válaszán, majd bólintott.
– Rendben, Charlie úgyis tud rád vigyázni otthon – mondta.
Bella elhúzta a száját és furcsa „chö” hangot adott ki. Pár pillanattal később Alice-nek látomása volt, amiben megmutatta az éjjeli ügyeletbe igyekvő Swan rendőrfőnököt. Tehát egyedül lesz otthon és senki nem fog rá vigyázni!
– Az az igazság, hogy Charlie ma éjjel dolgozik – vallotta be őszintén Bella. – De tényleg nem lesz semmi bajom!
– Nem szeretném, ha most egyedül maradnál. – Carlisle lázasan kutatott valamilyen megoldás után.
– Mi lenne, ha nálunk aludna? – vetette fel izgatottan Alice.
Hat szempár meredt rá, de talán Bella szemei tágultak a legnagyobbra.
Ha ezt most komolyan gondolta a húgom, akkor megfojtom! Mégis hogyan képzeli, hogy egy vámpírokkal teli házban fog Bella éjszakázni? Elmentek neki otthonról?
– Hát, nagyon szépen köszönöm az ajánlatot, de Charlie szívinfarktust kap, ha reggel nem talál otthon és beveti a két fős kutatóbizottságot is a megtalálásom érdekében! – mentette meg a helyzetet Bella és még viccelődni is volt ereje.
Megáll a vámpír esze!
– Oké, de egyszer csapunk majd egy ferde estét. Maratoni sorozat- és filmnézés – lelkesedett a pöttöm kobold.
– Legyen – mosolyodott el Bella is.
– Az lesz a legjobb, ha hazaviszlek, és én ügyelek rád – mondtam ki nemes egyszerűséggel a dolgot, és meg sem fordult a fejemben az, ami Emmettében.
– A… – mondta és úgy folytatódott volna az általa eltervezett mondat, hogy „Azta, Eddy fiú, te aztán nem lacafacázol!”, de meggondolta magát, amint Rose a cipője tűsarkával diszkréten rálépett a lábára, így ösztökélve őt jobb belátásra.
– Mondtál valamit? – kérdezte zavartan Bella.
Finoman elmutogattam Emmettnek, hogy kicsinálom, ha olyat mer mondani. A feleségétől viszont adott pillanatban jobban félt, mint tőlem.
– Csak azt, hogy ez egy remek és ésszerű ötlet – somolygott, mire megforgattam a szemeimet.
– Szerintem viszont pocsék ötlet – vetette ellen Bella és egyenesen rám nézett.
– Miért is? – érdeklődtem nyugodtan tűnő hangon, de bántott, hogy elutasított.
– Nem vigyázhatsz rám egész éjszaka! – csattant fel dühösen. – Pihenned is kell, és jobb dolgod is van annál, mint, hogy nálunk bébicsőszködj!
– Itt most egy nagyon hosszú és kimerítő vitába kezdhetnénk bele, aminek a vége úgyis az lenne, hogy én nyernék, szóval kíméljük meg a másikat ettől – mosolyogtam rá, amitől a szívverése felgyorsult, az ereiben pulzált az édes nedű.
„Úgy látszik, hat az adrenalin!” – jegyezte meg Carlisle.
Mérgesen tolta el a kezeimet és az övéit karba fonta a mellkasa előtt. Úgy fújtatott, mint egy kismacska, egyszerűen bájos volt.
– Oh, és Charlie-nak mit mondok majd? – vonta fel a szemöldökét és csokoládébarna szeme megvillant. – Szerinted nem fog kiakadni, amikor reggel belép az ajtón és meglát téged?
Emből kitört a röhögés, de a többiek szája szegletében is mosoly bujkált. Rápillantottam az órára és csak utána válaszoltam a szerintem költőinek szánt kérdésre.
– Hát, ha most elindulunk, akkor még éppen elérjük Swan rendőrfőnököt és szépen elmagyarázhatsz neki mindent – vigyorogtam rá.
Kifújta a benntartott levegőt és lehunyta a szemeit. Alice-nek volt egy víziója, amiben Bella a földön fetrengett és dühösen vagdalózott – kis híján elnevettem magamat az abszurd látvány miatt –, de ahogyan változtatta a tervét, úgy változott a látomás is.
– Rendben – nyitotta ki a szemeit és fölényesen tekintett rám, mint, aki nem éppen most adta be a derekát. – De ezt még visszakapod, kamatostul!
Elbúcsúztunk mindenkitől és a parkoló felé vettük az irányt, amikor az égből apró, fehér pelyhek kezdtek hullani. Tudtam, hogy Bella nem szereti a hideg és nedves dolgokat – lásd például az esős incidenst –, ezért finoman tolni kezdtem őt Vivienne felé. Ő viszont megtorpant és tenyérrel felfelé kitárta a karjait.
– Mit művelsz? Meg akarsz fázni? – förmedtem rá és cibáltam tovább. – Ez hó! – magyaráztam, mintha egy ötévessel beszélnék.
– Tudom, és szeretem a havat – motyogta kipirult arccal.
– A hó hideg és nedves, mint az eső, amit utálsz – morogtam és kinyitottam neki az ajtót.
– Az lehet, viszont Finnországban sok van belőle – mondta rejtélyesen és finoman behuppant az ülésbe.
– Finnország, na persze! – dünnyögtem, és megkerülve a kocsit én is beszálltam.
Viv dorombolva kelt életre és kifordultam a főútra. Bella a tájat figyelte és ennél nyilvánvalóbban már nem is hozhatta volna a tudomásomra, hogy ignorál. De legalább volt időm a havas és a Finnországos közbevetésén töprengeni.
Tízpercnyi megfeszített gondolkodás után sem jutottam semmire, így kénytelen voltam beismerni ismételt vereségemet.
Kiismerhetetlen ez a lány, és ez megőrjít! A falra mászom egyszer tőle, az biztos!
– Oké, te nyertél – sóhajtottam. – Mire akartál kilyukadni Finnországgal?
Bella telt ajkai megremegtek az elfojtott mosolytól, de rendezte vonásait és csak utána fordult felém.
– Finnország egyenlő Kimi Räikkönennel – válaszolta és már belemelegedett volna, de nem engedtem.
– Inkább nem akarom tudni – mondtam erőltetett nevetéssel.
Rájöttem, hogy Bella férfiideáljaival kapcsolatban jobb az áldott tudatlanság. Még a végén előbújna belőlem a kisördög és felkeresném mindegyiket, hogy személyesen beszélgessek el velük. Viszont most legalább tudtam, hogy ki az a Kimi Räikkönen…
– Arra viszont szeretnék választ kapni, hogy mégis miért nem mondtad el azt az apró, ám életbevágóan fontos tényt, hogy allergiás vagy a bazsalikomra? És kell még ilyenekre számítanom? – Nem tehettem róla, de hangom dühösen és idegesen csengett.
– Már megbocsáss, de csak nem mutatkozhattam be úgy, hogy „Szia, Isabella Swan vagyok és allergiás a bazsalikomra!” – ironizált.
– Bocs – motyogtam, mert éreztem, hogy elvetettem a sulykot. – Csak egy kicsit megijesztettél.
– Nem, nem kell több ilyesmire számítanod, megnyugodhatsz – sóhajtotta. – És köszönöm, hogy aggódsz értem.
Tekintetünk egy pillanatra összefonódott, és bennem megvolt a késztetés, hogy végigsimítsak gyönyörűen törékeny járomcsontján. Elképzeltem, milyen érzés lehet bármiféle félelem nélkül hozzáérni… Ez az, amit én soha nem fogok megtapasztalni, hiszen egy szörnyeteg vagyok!
– Figyelnél az útra is? – rótt meg finoman Bella.
– Igen, persze – dünnyögtem újfent és kénytelen voltam eleget tenni a kérésének.
– Eléggé sportosan vezetsz – jegyezte meg csak úgy, mellékesen.
– Na, akkor most beszélgessünk el a te vezetési stílusodról is! – horkantam fel.
– Oké, nem szóltam! – nevetett és az út további részében csendben voltunk.
Én azon merengtem el, hogy vajon Bella apja hogyan fogja fogadni a híreket, Bella pedig… Nos, bármit megadtam volna érte, ha tudtam volna, min jár az agya!
A házuk előtt megálltam, de úgy, hogy Charlie a rendőrautójával ki tudjon tolatni a feljáróról. Kinyitottam Bellának az ajtót és kénytelen voltam a karjaimba kapni, amikor elkezdett szédelegni. Elnyomtam egy mosolyt, de ő volt olyan szemfüles és észrevette, így durcásan fonta karba a kezeit, amíg becipeltem a házba.
Swan rendőrfőnök éppen az emeletről jött le teljes díszöltözetben, amikor meglátott minket. Még fel sem ocsúdhatott a kezdeti sokkból, mert Bella kivergődte magát a karjaim közül és egy nagy levegő után hadarni kezdte.
– Oké, ez tényleg nem az, aminek látszik. Volt egy enyhe allergiás rohamom az étkezőben, Edwardék pedig bevittek a kórházba. Dr. Cullen volt olyan kedves és adott egy injekciót, amire szokás szerint reagáltam, ezért bent akart tartani. Mondtam, hogy nem szükséges, viszont a felügyelethez mindenképpen ragaszkodtak, így most Edward fogja figyelni, hogy nem fojtom-e meg magam!
Olyan gyorsan beszélt, hogy csodálkoztam azon, Charlie felfogja-e a szavakat. De úgy látszott, igen.
– Hát, ez igazán rendes tőled, Edward – veregette meg a vállamat. – De remélem…
– A kanapén fogok aludni – szögeztem le, mert tudtam, hogy mi járt a fejében.
Bár, az enyhe túlzás, hogy aludni, de hát ez van!
– Te meg igazán odafigyelhetnél arra, hogy mit eszel – rótta meg „apu”, de nem aggódott komolyabban.
Biztosan volt már tapasztalata ilyen téren.
– Ha bármi gond van, csak hívjatok – csukta be az ajtót maga mögött, mi meg pár másodpercig bámultunk utána.
– Gyere, megmutatom, mi hol van – morogta Bella.

A Swan-ház nem volt nagy – a mi házunkhoz képest nagyon is kicsi – mégis volt benne valami, ami megfogott. Az emeleten már jártam – mikor besunnyogtam nézni Bellát, ahogy alszik –, de kénytelen voltam úgy tenni, mintha most látnám először.
– És ez lenne az én szobám – nyitott be végül a parányi helyiségbe, amit már szintén volt szerencsém megszemlélni.
Akaratlanul pillantottam az éjjeli szekrényre, hogy ott van-e még az a fényképalbum, ami legutóbb elrontotta a hangulatomat, de már hűlt helye volt.
– Érezd magad otthon és bátran szolgáld ki magad, ha éhes vagy szomjas vagy – motyogta Bella, miközben az iskolatáskáját ledobta az ágyra.
– Rendben – feleltem, bár majdnem elnevettem magam, ahogy akaratlanul villant be egy jelenet, amiben Bellával ülünk az asztaluknál és éppen vacsorázunk.
De jobban belegondolva cseppet sem lenne vicces számomra, ha ennem kellene, pedig ez elkerülhetetlen lesz. Hiszen elég feltűnő lenne, ha semmi ételt sem fogyasztanék és egy korty italt sem innék holnapig. Elfintorodtam a gondolatra, hogy kaját kell majd letuszkolnom a torkomon, és már most elkezdtem felkészíteni magam, hogy milyen pocsék lesz az emberi étel íze.

A következő pillanatban aztán már teljesen más kötötte le a figyelmemet. Bellát fürkésztem, amint egy, az asztaláról elvett hajgumival összefogja hosszú, gesztenyebarna tincseit, felfedve ezzel előttem kecses nyakát, és kívánatos artériáját. A méreg automatikusan kezdett termelődni a számban, és nagyokat kellett nyelnem, hogy eltüntessem. Láttam, ahogyan a hártyavékony bőre alatt sebesen száguld a vér, hallottam, ahogyan a szíve ütemesen – bár gyorsabban, mint szokott – dobog mellkasában és ettől továbbra is csak termelődött a mérgem, a gyomrom pedig kezdett egyre jobban összefacsarodni. Bella felém fordult apró mosollyal az ajkain, én pedig igyekeztem úgy tenni, mintha minden a legnagyobb rendben lenne.
– Megtennéd, hogy addig magamra hagysz, amíg átöltözöm? – kérdezte, miközben kissé elpirult.
Megráztam a fejem, hogy kitisztuljon, majd bólintottam és kisétáltam a szobából, magam után behúzva az ajtót.
Énemnek az a része, amelyik az adandó alkalmakkor Bella fenekét bámulja, és amelyiknek ma reggel meglódult a fantáziája az alulöltözöttsége láttán, ismét előbukkant és könyörgött, hogy nézzek be azon a kis résen, ami az ajtó és a keret között van – lévén, hogy nem csuktam be, csak behúztam –, és fürkésszem az éppen átöltöző lány karcsú testét.
Egy pillanatra átvette az uralmat felettem a kisördög felem – míg elkalandoztam, hogyan is nézhet ki Bella egy szál fehérnemű szettben –, és akkor kicsit odapillantottam, hogy benézhessek azon a bizonyos résen. Bella szemben állt velem és éppen a nadrágját gombolta ki, majd húzta le rajta a cipzárt, én pedig türelmetlenül vártam a folytatást, mikor az átkozott telefonom csörögni kezdett a zsebemben. Bella felkapta a fejét a hangra én meg automatikusan léptem távolabb az ajtótól – az ég adja, hogy ne jöjjön rá, hogy kukkoltam őt – és nyúltam a zsebembe, hogy felkerüljön a kinyírandó személyek listájára az, aki a legrosszabbkor zavart meg.
– Mit akarsz? – dörrentem rá a vonal túlsó végén lévő személyre.
– Hát illik így köszönteni a kedvenc bátyuskádat Eddyke, drága? – rótt meg Emmett.
– Nem érek rá, úgyhogy gyorsan bökd ki, hogy mi a jó fenéért hívtál! – morgolódtam még mindig, mert megzavart abban, hogy nézzem Bellát.
Te jó ég! Mikor lett belőlem perverz kukkoló? Úgy tűnik az Emmettel töltött évek csak kiütköznek rajtam. Kész tragédia… vagy mégsem?
– Csak nem megzavartalak titeket? Talán Belluska a karjaidba omlott és éppen egy csókkal ébreszted fel a te Csipkerózsikádat? Vagy már a csókon rég túl vagytok? – záporoztak a kérdései, amik cseppet sem voltak ínyemre, főleg így, hogy már amúgy is labilis lábakon áll a fantáziám.
– Őrült vagy! – vágtam rá. – És különben is, neked nem a feleségeddel kellene foglalkoznod?
– Hát, ha nem tudsz semmi szaftos infócskával szolgálni, akkor tényleg megyek, és ágyba bűvölöm a feleségemet – nevetett fel.
– Akkor már indulhatsz is – morogtam neki, majd megszakítottam a hívást.
Fújtattam egy sort, és elmormoltam néhány cseppet sem kedves jelzőt a bátyámra, mikor a legédesebb hang ütötte meg füleimet.
– Valami baj van?
Megfordultam, és ott találtam a szobájának ajtaja előtt álló Bellát, egyszerű mégis a karcsú testére tapadó, kék melegítőben, és aggódva nézett rám.
– Nem igazán, csak Emmettre már ráférne, hogy ellássák a baját. – Ahogy végignéztem rajta, a haragomat egy pillanat alatt elfelejtettem bátyám iránt, ugyanis figyelmemet már ez az angyal kötötte le. Kissé elpirult, mikor észrevette, hogy tetőtől talpig csodáltam végig őt.
Aztán bevillant, hogy ha Bella melegítőben áll, akkor már túl van az átöltözésen, és ez a tény csalódottsággal töltött el.
Kezd egyre jobban idegesíteni, hogy mennyire perverz lettem hirtelen!
Bella megindult felém, és én kíváncsian vártam, hogy mit is akar, de elsomfordált mellettem, és lesétált a lépcsőkön a földszintre. Azonnal követtem őt, és pillanatokon belül már a konyhában álltunk. Bella a falra felcsavarozott polchoz lépett, majd lábujjhegyre állva próbált nyújtózni az egyik könyvért. Apró termete miatt esélye sem volt, hogy elérje, így odasiettem hozzá és levettem neki a szakácskönyvet.
– Köszönöm – mormolta hálásan. – Be kell vallanom neked – kezdte, miközben kivette a kezemből a könyvet, majd leült az asztalhoz és felcsapta a tartalomjegyzéknél –, hogy nem tudok főzni. De azért majd megpróbálok összeütni valamit, nehogy éhen haljunk.
– Miattam ne fáradj, mert nem vagyok éhes – ellenkeztem rögtön, és valami megoldás után kutattam, hogy kihúzzam magam az étkezés alól. Gondolatban a fejemre csaptam, mikor eszembe jutott a legkézenfekvőbb. – És tudod, hogy van az a speciális diétám…
– Olyat próbálok keresni, amit te is ehetsz – vágott a szavamba. – Vagy van esetleg valami piros színű dolog, amire vágysz? – kérdezte kíváncsian.
Legszívesebben azt válaszoltam volna, hogy: Van, minden egyes csepp véred.
Na, de ilyet azért mégsem mondhattam, így végül megráztam a fejem.
Aztán hosszas győzködés után megegyeztünk Bellával, hogy készítse el azt, amit ő szeretne enni, én meg majd felhívom Esmét, hogy hozzon nekem az én diétás ételemből. Először méltatlankodott, hogy mit fog gondolni róla anya, hogy neki kell majd kaját hoznia nekem, de csak sikerült megállapodnunk.
Bebizonyosodott, hogy Bella valóban nem tud főzni, így végül valami gyorsfagyasztott ételt készített magának.
Evés után felmentünk a szobájába tanulni – vagyis ő tanult, én meg őt bámultam. Feltett néhány kérdést, hogy én miért is nem hordom az iskolai felszerelések nagy részét magammal, de sikerült kivágni magam. Iszonyatosan frusztrált, hogy nem hallom a gondolatait, de még kínzóbb volt, amikor párszor rajtakapott, hogy őt nézem, és nem tudtam, hogy ilyenkor mit gondol rólam.
Hogy fenn tartsam az ember álcámat egyszer folyóügyek miatt a mosdóba mentem, de WC-használat helyett csak elszámoltam húszig, majd lehúztam a WC-t, kezet mostam és visszamentem a szobába Bellához.
Kissé meggondolatlan voltam, mikor felajánlottam, hogy majd én vigyázok rá, de már nem tudtam, és nem is akartam visszavonni a szavamat, hiába lesz bonyolult megoldani azt, hogy ne kelljen ennem.

Nem sokkal később ismét magára hagytam néhány percre Bellát, míg felhívtam Alice-t, hogy kifaggassam, mit lát, hogyan fognak alakulni a dolgok.
– Nem fog lefeküdni veled – felelte kuncogva húgom.
– Alice! – mordultam rá. – Tudod, hogy nem erre értettem – sziszegtem.
– Tudom, de ezt nem hagyhattam ki – kuncogott még mindig. – De csak, hogy tudd, haragszok rád. Rá tudtad volna venni Bellát, hogy aludjon nálunk, de erre te inkább kisajátítottad magadnak. Én is vele akartam tölteni egy kis időt – kezdett durcáskodni.
– Én is haragszom rád – vágtam vissza. – Hogy juthatott olyan eszedbe?
– Ez most nem lényeges, ha hazajöttél, akkor majd lejátsszuk ezt a meccset. Most viszont mondd el, hogy miért telefonáltál. Láttam, hogy hívni fogsz, de a látomásomból nem derült ki, hogy miért.
Elmeséltem neki mindent, majd képzeletben összedugtuk a buksinkat, hogy mégis hogyan oldhatnánk meg a dolgot. Végül neki támadt egy ötlete, amit – jó szokásához híven – nem osztott meg velem, sőt egy Esme kiáltás után csak úgy lecsapta a telefont. Morogtam egy sort, majd felmentem Bellához, aki már befejezte a tanulást, így remek alkalom adódott, hogy feltegyek néhány nagyon is foglalkoztatott kérdést.
– Kérdezhetek valamit? – álltam meg a szobája ajtajában, és nekidőlve a félfának fürkésztem, amint elpakolja a könyveket és a füzeteket.
– Az attól függ.
– Mitől?
– Hogy mivel kapcsolatos a kérdés – felelte, majd csokoládé szín szemeit az enyémekbe fúrta.
– Willel – adtam meg a választ, mire Bella szemei kissé kitágultak. Mivel ezen kívül semmit sem reagált, így nyilvánvaló volt számomra, hogy feltehetem azt a kérdést. – Mit érzel iránta?
Néhány pillanatra a gondolataiba merült, és már kezdtem azt hinni, hogy nem kapok választ a kérdésemre, de aztán megszólalt.
– Semmit. Nem tagadom, hogy tetszett és talán lehetett volna valami köztünk, de ideköltöztem, így megváltoztak a dolgok.
– És bánod, hogy idejöttél? – tettem fel egy újabb kérdést, melyen ismét gondolkodott egy kicsit – de közel sem annyit, mint az előbb.
– Még csak néhány napja vagyok itt, így nem igazán volt még alkalmam megbánni bármit is – felelte apró mosollyal telt ajkain. – De most én kérdezek! – szólt határozottan, én pedig megrémültem, hogy vajon mire lehet kíváncsi.
Megindult felém – ugyanúgy, mint nem sokkal ezelőtt –, de már ismét nem tőlem akart valamit, csak kicsusszant a még mindig a félfának támaszkodó testem mellettem a szobából. A földszintre ment, majd a nappaliban lehuppant a kanapéra. Megkeresett a tekintetével engem, majd megpaskolta maga mellett a helyet. Leültem én is, és várakozóan tekintettem rá, hogy kérdezze meg azt, amit szeretne.
– Szeretnéd azt a vacsorát, vagy csak nem akarsz megbántani azzal, ha visszautasítasz? – hajtotta le a fejét.
A halott szívem egy pillanat alatt melegedett fel, ahogy felfogtam a szavait. Tehát fél attól, hogy talán nem akarok vele vacsorázni? Ha tudná…
Egyik kezemmel az álla alá nyúltam, hogy gyengéden ugyanakkor mégis határozottan felemeljem a fejét és a szemeibe nézhessek.
– Akarom azt a vacsorát, és már alig várom – feleltem az igazságot, mire széles mosolyt villantott rám. – A helyet pedig kiválaszthatod – ajánlottam neki.
– Jobb lenne, ha te választanál. Nem ismerem az éttermeket errefelé – visszakozott.
– Rendben, ahogy szeretnéd. Majd körbeérdeklődöm, hogy melyik a legjobb a környéken – bólintottam.
Bella a távirányítóért nyúlt, majd bekapcsolta a tv-t. Váltogatta egy ideig a csatornákat, majd elkezdte rágcsálni a száját, és a szeme sarkából rám pillantgatott.
Egyből rájöttem, hogy szeretne valamit megtudni, csak nem tudja, hogy tegye fel a kérdést.
– Esetleg még kíváncsi vagy valamire? – kérdeztem meg végül, mikor már fenn állt a veszélye, hogy a nagy harapdálásnak vérkicsordulás lenne a vége, ami egyben nagyon valószínű, hogy Bella halálát is jelentené.
– Tudod, ma csütörtök van – kezdte –, és nyolc órakor kezdődik a…
– A…?
– … Vámpír naplók – fejezte be végül. – Nem tudom, hogy szeretnéd-e megnézni velem, vagy… Ha nem, akkor megszerzem majd valahonnan és…
A tenyeremet a szájára simítottam, hogy hagyjon engem is szóhoz jutni.
– Csak akkor, ha megígéred, hogy nem csurgatod nagyon a nyálad a Salvatore fivérek után – vigyorogtam rá – közben elvettem a kezemet a szájáról –, mire kinyújtotta rám a nyelvét.
Elmosolyodtam, mikor megláttam, hogy milyen piercingje is van – hiszen ezelőtt még nem volt alkalmam tüzetesen megvizsgálni: sárga alapon feketével volt egy mosolygós fej.
Bella megígérte, hogy tekintettel lesz rám, és nem fog sem nyálat csorgatni, sem pedig vágyakozóan sóhajtozni a vámpír pasik után a tv-ben, majd odakapcsolt arra a csatornára, ahol a sorozat lesz.
Még fél nyolc sem volt, Bella viszont már ásított néhányat. Egyre laposabbakat pislogott, de harciasan küzdött az alvás ellen, végül csak elvesztette a csatát. Feje oldalra billent, mikor az álmok világába ért, én meg elmosolyodtam, és nem csak azért, mert annyira édesen aludt.
Kiosontam a konyhába, majd felhívtam Alice-t, hogy bármit is tervezett az evésemmel kapcsolatban, arra már nem lesz szükség, de tájékoztatott, hogy a Swan ház ajtajában áll és legyek kedves őt beengedni. Egy ételtartó műanyag edény volt nála, piros tetővel, valamint egy kisebb méretű sporttáska. Felvont szemöldököm láttán tájékoztatott, hogy a holnapi ruháim, pizsama és tisztálkodó szerek.
Alice átadta Emmett üzenetét is – persze úgy, hogy végig bátyám dörmögős hangját utánozta:
„Mondd meg az öcskösnek, hogy csak semmi huncutkodás, vagy, ha mégis, akkor utána részletes beszámolót kérek.”
Ezen egy ideig morgolódtam, de húgom sikeresen lenyugtatott. Alice nyomott még egy puszit az arcomra, aztán jó éjszakát kívánt, és kitáncolt a házból kezében az ételessel.
Tétováztam egy ideig, mikor láttam a vámpíros sorozat kezdő képsorait, végül csak nem ébresztettem fel Bellát, mondván hadd aludjon. Megkockáztattam, hogy kissé – vagy nagyon? – dühös lesz rám, amiért nem keltettem fel, de jobbnak láttam, ha pihen.
Negyed tíz is elmúlt, mire felébredt, és mikor megtudta, hogy átaludta a sorozatot, dühösség helyett csak legyintett egyet, amitől nagy kő esett le a szívemről, hogy nem mérges rám.
Felküldött zuhanyozni, míg ő megcsinálja nekem a fekhelyemet a kanapén. Pizsamában – fogalmam sincs Alice honnan szedte, ugyanis nekem nincsenek ilyen ruhadarabjain, lévén, hogy nincs szükségem rá – léptem ki a fürdőszobából, ahol is néhány centire az ajtótól ő állt karba tett kézzel.
– Sehol piszkos tányér vagy egyéb evőeszköz. Vacsoráztál már?
– Igen, vacsoráztam. Míg aludtál Alice itt járt és hozott nekem ételt valamint ruhákat – válaszoltam készséggel. – A tányért pedig elmostam – hazudtam könnyedén.
Bólintott egyet, majd belépdelt a szobájába, ahonnan egy pillanat múlva már lépett is ki törölközővel, és egy apró táskával – azt hiszem, ezt hívják a nők nesszeszernek.

Becsukta maga mögött a fürdőszoba ajtaját, én meg míg várakoztam, hogy végezzen emberi teendőivel a lementem a földszintre tv-t nézni, közben pedig hallgatóztam, hogy mit csinál odafent. Jó tíz perc múlva káromkodást hallottam, majd nyílt a fürdő ajtaja és hallottam a lépteit, amint a szobájába siet. Nyílt, majd csukódott az ajtaja, aztán kis nyikorgás, suhogás… aztán egy félelmetes sikoly.
Vámpírsebességgel rohantam fel az emeletre és dúvad módjára nyitottam be a szobájába, ahol számomra megdöbbentő, ám annál kívánatosabb látvány fogadott. Bella állt nekem háttal, amivel nem lett volna semmi gond, ha ezt nem félmeztelenül teszi.
Alul egy fekete nadrág takarta lábait, felül viszont tökéletesen láttam, hogy nincs rajta semmi sem. Haja fel volt kötve a feje tetejére, így kiváló rálátásom nyílt meztelen hátára és kecses nyakára.
A csodás látványtól felsóhajtottam – bizonyára emberi fül hallatára –, mert Bella hátrakapta a fejét, és tágra nyílt szemekkel nézett rám. Nem tudtam sikolya okát, viszont azt igen, hogy mindennél jobban vágytam arra, hogy felsőtestéből ne csak a hátát lássam, és mintha csak ő lenne a gondolatolvasó kettőnk közül és nem én, lassan kezdett megfordulni, egyenesen felém…

Ez pedig Bella nyelvpiercingje:

46 megjegyzés :

  1. Hi! Nagyon jó lett ez a feji is, tényleg Edward nem vette észre Bella tetkóját, amikorfélmeztelenül csodálta?
    Siess a folytatással!
    Nm

    VálaszTörlés
  2. Hát igazán ki tettetek magatokért!!! Örülök, hogy Bellának nem lett semmilyen baja az allergiája miatt. Edward télleg sok időt tölt Emmett társaságában, ha már ilyen piszkos fantáziája lett!Bella piercingje nagyon tetszik! :)
    Imádtam ezt a fejit!
    pux: Réka

    VálaszTörlés
  3. Hali!

    Huh, szerencse, hogy Bellának nem lett semmi baja. Viszont a fejezet vége...Csöppet nagyon kiakadtam tőle. Hogy lehettek ilyenek? Atyám. Este bizti nem alszom nyugodtan.
    Huhaaa, Eddynek tényleg egyre piszkosabb a fantáziája:D Viszont ha Bella félmeztelen, akkor látszik a tetoválása, nem?:D Jajj, nagyon várom a folytatást:)
    pusz, Vivii

    VálaszTörlés
  4. úúúúúúilyen hamar vége is lett...
    aaah... pont itt kellett abbahagyni?
    istenem! én meghalok vasárnapig az szinte biztos!
    hozzátok hamarabb a fejezetet! kérlek kérlek!
    nagyon de nagyon jó lett+ :D
    milyen merész ez a Bella :D mi lesz még itt :D
    kérlek hozzátok hamarabb!
    azért Charlie se semmi... csak úgy megengedi, hogy egy fiú vigyázzon este a lányára... nah de így lett tökéletes :D
    annyira jók vagytok csajok! :D
    siessetek a következő fejezettel :D
    puszi nektek :D

    VálaszTörlés
  5. ezt a függővéget nem hiszem el XD
    ajj ti csajok olyan jól irtok h húú :D
    nagyon tetszett :)
    várom a kövit NAGYON HAMAR hozzátok légyszi :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóó rész lett!
    anyám, mi lesz még ott? xD Edy fiú beindul xD
    de nagyot nevetnék, ha pofára ejtené Edwardot xD
    nagyon kíváncsi vok, h mi lesz a folytatásban.
    remélem hamar hozzátok xD
    u.i: remélem leírjátok majd, h Bellus miért sikított xD
    puszi

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Hát ez csodálatos feji lett :)
    Nah de itt abbahagyni? hihetetlenek vagytok..komolyan :D
    Emmettben nem csalódtam,megint jött a piszkos fantáziájával..de azért kiváncsi lennék, mit szólna hozzá, ha Alice elmondaná neki hogy miben is zavarta meg EdwardotXD
    Erre nem számítottam..azt hittem hogy Bellán csak egy törölköző leszXD
    Hát nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz ebből.. :D
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  8. Hé, ti ketten! Mi ez a vég, heh? Jesszusom! Siessetek a kövivel, mert esküszöm, hogy hisztériás rohamom lesz, ha nem kapunk frisst! :) Emmett szokása szerint nagyon nagy volt, Edward meg ... huh Edward! Imádom a pasit! :D
    Puszi nektek! : ♥Friday♥

    VálaszTörlés
  9. NAAAA, ilyenkor abbahagyni már-már bűncselekmény!!! *nagyon haragos, aztán megenyhül az arckifejezése(:* Huhh Ez aztán szupi kis feji volt! Kíváncsi vagyok, hogy ebből mi sül ki.:D Hát igen Emmett hozta a formáját. Na de ezek a függővégek... Még mindig nem vagyok kibékülve velük, pedig már megszokhattam volna... Tényleg, Bella miért sikított? Nem lehetne hamarabb a friss??? Ooolyan kíváncsi vagyok! Fantasztikus fejezetet hoztatok össze, gratulálok! Puszi XD

    VálaszTörlés
  10. háát...huuuuuuuuh..nem jutok szóhoz!!!
    Ezzel alaposan megleptetek! XD Ez a Bella... és megfordul...
    Egy viszont tutibiztos: Edwardot egyre jobban szeretem, jobban mint Steph könyvében, hála nektek, tetszik ez a nem visszafogott, merészebb Edyke! :P
    és vasárnapig kizárt hogy ép ésszel bírni fogom! Imádtam!
    siessetek please!
    pusz,ramomona

    VálaszTörlés
  11. OMG!
    Neeee itt neeeeeeeee! Ez de durva vég! :O Ez nagyon nemér :( Most 1 teljes hetet kell várnom arra hogy megtudjam hogy mi lesz a folytatás. :( *nagyon szomi fej*
    Juj de a végétől eltekintve WOW nagyon jó lett csajok :D Annyira imádom olvasni amit írtok. :D Mi lesz még itt :D *szemöldökhúzogatás*
    Nem fogom kibírni addig :(
    Légyszi hamar frisst!! *cukííí shrek cica szemek*
    Sok puszííí!!
    Tincsu

    VálaszTörlés
  12. Áhhh, itt befejezni! Jézusom, mi lehetett az ami miatt Bella felsikoltott?!Megfordul???....Na jó én már nagyon-nagyon várom a folytatást sok pusz Rose

    VálaszTörlés
  13. függővég nahát, mily' meglepő.......

    VálaszTörlés
  14. Úr Isten!!!
    ezt itt abba hagyni
    biztos hogy Alice jól látta és nem lesz semmi?
    most nem úgy tűnik
    várom a kövit
    puszi

    VálaszTörlés
  15. áhh ilyen nincs. pont itt abbahagyni! huhú mik lesznek még itt. igazából nem sok mindent tudok hozzáfűzni. az egész úgy volt tökéletes ahogy volt.
    szuper fejezet lett. imádtam. várom a folytatást

    VálaszTörlés
  16. Így abba hagyni és minket gyötörni?
    Megfogok őrülni:D:S

    VálaszTörlés
  17. jahj nem igaz....mi fog történni???bella hogy reagál????áá ez nem ér most 1 hétih ezen fögök örlődni:DD:

    VálaszTörlés
  18. ÁHHH....itt abbahagyni! :S Ez nem ér! :(
    Amúgy nagyon tettszett, mint mindig.
    Már alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  19. Neeeeeeeeee máááááár!
    Ilyen függő véget!!!
    Meg akartok minket gyilkolni?!
    Hogy bírom ki vasárnapig?
    Eszméletlen jó lett ez a rész! Reméltem, hogy nem nyírjátok ki Bellát egy bazsalikomos salátával! És hogy Edward vigyáz rá.... hát fantasztikus ötlet volt!
    Türelmetlenül várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  20. jaj ez nagyon jó lett:D!
    de mostmár itt lenne az ideje a csóknak :)
    remélem hamar lesz friss

    VálaszTörlés
  21. irjuk meg azt a 40 komit:D
    gyerünk!

    VálaszTörlés
  22. úristen....
    gyerünk adri beszív kifúj, beszív kifúj
    oké egy kissé lenyugodtam, de akkor is
    LÁNYOK!!!!!!!!! ezt hogy képzelitek
    minden résznél visítozni támad kedvem, de nem teszem, mert hülyének néznének
    egyszer tuti szívrohamot fogok kapni
    fantasztikus a töri
    puszi adri

    u.i.: legközelebb nyugtatót is adjatok a töri mellé

    VálaszTörlés
  23. na de
    nemár muszáj neked mindig ilyen függővéget írnod?
    ez kiborító h fogom én kibírni hétvégéig
    siess a kövivel
    hihi Kimi Raikkonen a kedvencem tetszik h róla is írtál:D
    szia

    VálaszTörlés
  24. jaj bocsi
    másik fejezethez akartam írni
    bocs

    VálaszTörlés
  25. na bocs megint összvissza írok én már
    mindegy
    a lényeg tetszett a fejezet:D

    VálaszTörlés
  26. azt a héccencségit...micsoda függővég:D uhhh:D teccik ez az Edward, rohadtul teccik, jól nevelt meg minden, de van benne egy kicsi Emmettből is és ettől az igazi, mert bármennyire is próbál jól nevelt lenni azért majd elcsöppen a nyála Belláért:D a poénok állatiak voltak:D Rosalie ahogy a tűsarkúval rátapos EmmettrexD és már Alice is löki Emmett poénjait:D állat lett de nagyon:) ahogy Ed elment slozira, nehogy lebukjonxD jajj legyen még ilyen perverz Edy, én annak drukkolok hogy meglássa Bellát pucéranxD
    na puszi

    VálaszTörlés
  27. nagyon jo lett a friss mar alig varom a folytatatst:D

    VálaszTörlés
  28. Háá én is Kimi fan vagyok/voltam :D
    Tetszik Bella nyelvpiercingje, nekem is smile-s van a köldökömben xD No, de a lényeg.
    Kedveskéim... köszönöm ezt a határtalanul nagylelkű ajándékot.
    Menjetek a francba vele! Mi az, hogy félpucér a csaj és megfordul he??? Hát normálisak vagytok ti, ember? Itt kínozzátok szegény olvasóitokat egy ilyen szörnyületes (ilyen szó nincs isxD, de a ti fejitek ilyen) függővéggel. Bwááá istenem. *lenyugszik*
    Édes angyalbögyörőim... Charlienak most kéne hazamenni és rájuk nyitni xDNa, de azt akartam, hogy őőőőő ja igen :D ezután a fejezet után majd én is fogok félmesztelenül sikítozgatni, hátha megment Edward XD
    Ui: Nem jött be Szylukám nem vagyok mérgeeees :D

    VálaszTörlés
  29. Csajok, itt abbahagyni, ez....nem ér!
    Annyira tetszett ez a feji is, nagyon jól megírtátok! Vajon mit láthatott Bella, amiért sikonyált..és Edifiú télleg milyen perverz lett:)A kis rossz fiú.
    Nagyon várom a folytatást, és ez még nem kifejezés:-)
    Puszi

    VálaszTörlés
  30. Ez de ROTFL! Bella megfordul! xD Ja és egy póktól sikított? Amikor kirohant, először valami másra gondoltam... de hát ez... :D Edward meg pizsamában, téll milyen lehet neki?
    Remélem az augusztus utáni számok kicsit süllyednek majd, ha hamarabb meglesz a 40 komi.

    VálaszTörlés
  31. gratula! nagyon jó lett! igy tovább

    VálaszTörlés
  32. gonoooooszz...így abbahagyniii....és 22-e oan messze van....
    nah mind1....vlho csak kibírom...naon jó lett...csak így tovább
    pusz

    VálaszTörlés
  33. WoW!Nagyon jó feji lett!Már nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  34. Hali!
    Ez szép teljesítmény csajok! Még csak egy nap telt el és máris 34 komi? :DDD
    Nagyon tetszett a feji...tényleg az egyik legjobb mert Ed&Bellás az egész.. :DD
    Amit hiányoltam belőle (de nem annyira) azt meg már leírtam mailbe..:DDD
    Hát a függővégért mert minek csesszelek le titeket...XD megtettem mailbe...plusz ugyse történne semmi,hiába mondanám..:DDD már felkészítettem magam hogy mindig függővég lesz..:DDD
    És ez egy NAGYON DURVA FÜGGŐVÉG VOLT!
    Ez tartja az első helyet... és a 8.feji vége a 2.helyet... :DD
    Emmettet is nagyon bírom..:DD És jó ötlet volt h Ednek bébicsőszt kell játszania..:DDD
    Meg olyan fura volt most Bella szájából hallani hogy nem tud főzni..:DDD
    Hát énse vok konyhatündér..:DDD
    De! sikerült sütnöm!XD tűzoltók nélkül...szóval jóvagyok..:DD (Y)
    Nagyon várom a folytit! :D
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  35. Nagyon jó lett :)Bár mondjuk csak jót tudsz/tudtok írni :):) Várom a következőt:):)

    G (:

    VálaszTörlés
  36. Nagyon klassz és a nyelvpiercing is szupi!!!!

    VálaszTörlés
  37. WÁÓÓÓÓ!!! Ez nagyon ott van XD És már csak a csók hijányzik *-* nagyon jó lett a fejezet :)

    pusszzyy zsuzska

    VálaszTörlés
  38. hhhhhhuuuuuuuuuuu
    a vége lányok imádtam nagyon nagyon Edward olyan cuki IMÁDOM
    és imádtam hogy Edward szemszög volt remélem a kövi gyorsan és szintén Edward
    Emmett persze olyan Emmett volt
    sok puszit

    VálaszTörlés
  39. Imádom! Olyan fajin Edward! Tetszik, hogy ilyen perverz, és ez az utolsó mondat betett! Kérlek TITEKET, ne várassatok minket olyan sokáig, mert - legalábbis én - bedilizek! Nagyon várom a folytatást, imádlak TITEKET!
    PUXD

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok!

    Hűha, nagyon jó lett! :-)
    Szokás szerint nem csalódtam bennetek, lánykák! Ezt a berohanunk-a-kórházba-és-megmentjük-Bella-életét jelenetet pont így képzeltem el. És hát ez a ráadás: Edward mint egyszemélyes, házi ápoló... Hmmm, nyami... :-)
    Kíváncsi leszek, hogy mi az, amitől Bella sikított a fürdőben. Mondjuk talált egy pókot, és kiderül, hogy a vagány Bella iszonyatosan fél a pókoktól? Na majd meglátjuk, biztos kitaláltok valami jót.
    Már alig várom a folytatást, ügyik legyetek!

    Puszi:

    Judit

    VálaszTörlés
  41. mi történt és meg fog fordulni?kérlek legyen hamarabb friss már tövig rágtam a körmöm. pusz
    a nagyon jók a történeteid

    VálaszTörlés
  42. nem semmi fejezet, a vége meg egyenesen lenyűgöző. szerintem sokkal érdekesebb így a történet, mint az eredeti. csak így tovább lányok, várjuk a folytatást.

    VálaszTörlés
  43. Hello-Bello mondam már hogy imádlak titeket??
    Mert , ha még nem , hát most megteszem!!!
    Csak így tovább
    Puszi:SziSzi

    VálaszTörlés
  44. sziasztok :D
    Hát ez nagyon jó lett :) Imádtam, és annyit röhögtem, meg aztán iszonyat kíváncsi vagyok a folytatásra.. hogy ezek után mi lesz...:D
    puszi

    VálaszTörlés
  45. I'm love és love
    a vége az természetesen mint szerintem sokakat kiakasztott hogy lett itt abba hagyni ????????
    de ezt leszámítva imádtam nem mintha a végét nem imádtam volna csak na
    szerintem elképesztőek vagytok a kedvenc törim és a kedvenc "íróim " vagytok
    nagyon nagyon várom a már a kövit nem leehetne előbb friss mondjuk szombaton nem akarok hálátlanak tűnni csak na
    olvastam az ízelítőt és nagy piros pont mert ha jól vettem ki újabb Edward szemszög nincs baj a Bella szemszöggel csak Edwardé szerintem jobb bár nálatok mindegy hogy ki szemszöge ti csak jót tudok írni rosszat nem
    várom a kövit
    Sziasztok :)

    VálaszTörlés
  46. ÚÚÚÚÚ de jó volt!!! Kíváncsi vagyok miért sikított!!! Edy olyan cuki amikor aggódik ... :)))

    VálaszTörlés