vasárnap, augusztus 22, 2010

Eternity - 11. fejezet

Sziasztok!
A mikulások ismét jelentkeznek, a héten utoljáraXD Jövő hétre nézve szerda-csütörtök magasságában várható a friss valószínűleg – DE EZ NEM 100% – és az lesz az egyetlen. Szóval ne számítsatok hétvégi repetára. Jó szórakozást a fejihez és a komihatár most is él.


11. fejezet

Alice csele

„In joy and sorrow my home's in your arms
In world so hollow
It is breaking my heart
In joy and sorrow my home's in your amrs
In world so hollow
It is breaking my heart”
(HIM: In joy and sorrow)

(Bella szemszöge)

Edward közelsége teljesen elbódított, és képtelenségnek tűnt, hogy türtőztessem magam. Általában nem vagyok ilyen… hmmm rámenős, de az általában szót Edward közelében nem ismertem. Szemeimet lehunytam majd közelíteni kezdtem az arca, pontosabban a szája felé. Már ajkaimon éreztem hűs, és bódító lélegzetét, mikor egy mackó tönkrevágta a pillanat varázsát.
 – Na, mi a harci helyzet, fiatalok? – dörmögte Emmett, mire felpattantak a szemeim.
Edward a közelnél is közelebb volt hozzám, és a karamella tekintetét az enyémbe fúrta. Nagyon úgy tűnt, hogy ő még nem vette észre testvére felbukkanását.
Emmett mély hangja mellé aztán egy csattanás is társult, mikor rávágott Edward hátára. Szegény a meglepődéstől és bizonyára bátyja erejétől konkrétan behasalt a kocsiba. Én csak az utolsó pillanatban tudtam félrerántani a fejem, nehogy lefejeljen esés közben.
Kikecmeregtem az autóból és nem sokkal később Edward is kitámolygott, majd mindketten csúnyán néztünk a vigyorgó Emmettre. Ekkor tűnt fel az a tény, hogy Edward többi testvére is ott áll, közvetlenül Em mellett. Jasper felvont szemöldökkel tekintett hol rám, hol pedig Edwardra és úgy tűnt, mintha nem is tudom… A vesémbe látna.
 – Mi ez a gyilkos tekintet? – kapkodta köztünk a fejét, de még mindig mosolygott. – Csak nem megzavartam valamit? – lett a mosolyból aztán egy kaján vigyor a képén. – Na, mindegy, ezért később is elláthatjátok a bajomat, most viszont látni akarom végre az unokaöcsémet.
 – Hogy kit? – kérdeztem értetlenül.
 – Az un-csi-ö-csi-met – tagolta a szavakat Emmett, mintha gyogyós lennék.
 – Még mindig nem értem – mormoltam és Edwardra néztem, akinek az arcáról semmit nem tudtam leolvasni, ugyanis ő Emmettet figyelte.
 – Őt – mutatott aztán Em be, egyenesen a kocsiba, pontosabban a hátsó ülés egyik fejtámlájára, ahol még mindig ott kuporgott Jackson.
Akkor végre felfogtam a szavait, de azzal még mindig nem voltam tisztában, hogy miért is lenne Jack az ő unokaöccse.
 – Emmett, szerintem ez nem jó ötlet – kapta el Edward a bátyja karját, aki éppen a hátsó ajtót nyitotta ki, hogy megfogja Jacksont.
 – Jaj, Eddy hagyjál már – kezdett hisztizni a nagy medve. – Meg akarom végre ismerni. Egész nap rejtegettétek előlem – vált a dörmögő hangja nyávogóvá és még kicsit toporzékolt is. – És erről nem csak te döntesz. Nem csak az apának van ebbe beleszólása, hanem az anyának is – nézett rám Emmett.
Teljesen ütődöttnek éreztem magam, de még mindig nem értettem Emmett szavait.

 – Anya, én? – kérdeztem rá végül miközben magamra böktem. – És Edward, mint apa?
 – Hát persze – hangzott a válasz már a Volvóból, ahová Emmett derékig behajolt. – Na, gyere ide Em nagybácsihoz te kis cukorfalat – fogta meg Jacksont, majd kivette a kocsiból.
Körbenéztem, hogy valaki látta-e a jelenetet, ugyanis állatot tilos hozni a suliba, de Em hatalmas termetétől senkinek nem volt még csak esélye sem megpillantani Jacket.
 – Hát, szia – gügyögte Emmett az állatnak, majd felemelte a levegőbe és tovább gagyarászott neki, aztán csücsöríteni kezdett és cuppogó hangokat adott ki.
Mindannyian nevettünk a jeleneten, annyira abszurdnak tűnt, egyedül Edward rázta a fejét, de aztán ő sem bírta tovább és mosolyra görbült a szája. Megkerültem az autót és odasétáltam hozzájuk.
Emmett végül leengedte Jacksont a több mint két méteres magasságból és a kezeivel bölcsőt formált, mintha állat helyett kisbaba lenne. Aztán egyik kezét elvette – így már csak a bal, valamint a mellkasa akadályozta meg Jacket, hogy leessen –, és a nyakánál kezdte simizni őt, ami úgy tűnt nagyon is tetszett neki.
 – Tudod, kisöreg, olyanok a szemeid, mint anyukádnak… – gügyögött továbbra is.
Rosalie odalépett Jackhez és megnézte őt, majd rám pillantott.
 – Tényleg olyan szemei vannak, mint neked – bólogatott nevetve.
 – …de ezt a csibészes mosolyt, csak apádtól örökölhetted – folytatta Emmett.
 – Nekem nincs olyan mosolyom, mint egy görénynek – háborodott fel Edward és karba fonta a kezeit.
 – Nem is ezt mondta Emmett – szólalt meg Alice csilingelő hangján –, hanem, hogy Jacksonnak van olyan, mint neked.
 – Akkor is – háborgott tovább Edward, majd beletúrt már amúgy is kócos hajába.
 – Most nézd meg, mit csináltál, megbántottad – mormolta Emmett és Jackre bökött. – Lehet, hogy Jackson Swan Cullen nem csak a mosolyodat, hanem az érzékeny lelki világodat is örökölte – kezdett töprengeni Emmett.

A társaságból ismét kirobbant a nevetés, amikor meghallották Jack teljes nevét. A legjobban persze a mókamester kacagott, de azért Alice is már a hasát fogta. A legvisszafogottabb Jasper volt, aki a legtávolabb állt tőlem, és, aki szerintem még nem is nagyon látta közelről Jacket, aminek érdekében Emmett tett is valamit. Mikor észrevette, hogy a bűntársa, akivel a csínyeket csinálja, mennyire távol áll tőle, egyszerűen csak odalépett hozzá, és az arcába nyomta Jacket.
 – Mond Jazz, szerinted is aranyos ez a tökmag? – vigyorgott teli képpel.
Jasper csak azután válaszolt, hogy Jackson már nem volt az arcába nyomva.
 – Nagyon – nyelt egyet, mielőtt folytatta – ennivaló – szűrte a fogai között.
Furcsa jelenet kerekedett ki aztán, mert Edward odalépett Jasperhez és oldalba bökte, majd Alice is odament a barátjához és mormolt neki valamit, de nem hallottam, hogy mit. Összevont szemöldökkel bámultam őket és értetlenül álltam az eset előtt, ami Rosalie-nak bizonyára feltűnt, mert odajött hozzám.
 – Ne is figyelj rájuk, szokták ezt csinálni – mondta, de azért ő is aggódva nézett Jasperre Emmettel együtt, aki már közel sem vigyorgott.
Fél perc sem telhetett el, mikor Jasper már újra a régi volt, az ő fura szokásával, hogy tartotta tőlem a két lépés távolságot. Persze ő sem bírta ki nevetés nélkül, amiket Emmett művelt Jacksonnal. Néha már sajnáltam szegény állatot, mert Em szinte már nyúzta.
 – De azt még nem mondtátok el – fordult Emmett hozzám és a mellettem álló Edwardhoz –, hogy Jack szerelemgyerek vagy egyéjszakás kaland eredménye?
Edwarddal mindketten lehajtottuk a fejünket, de ahogy oldalra pillantottam – egyenesen rá – megállapítottam, hogy pipacspirossá csak én váltam.
 – Én az előbbire szavazok – csilingelte Alice, majd a véleményéhez Rosalie és Jasper is csatlakozott.
 – Hát ezt a két jó madarat elnézve én sem hinném, hogy egyéjszakás kapcsolatból lenne a tökmag – szólalt meg Emmett néhány másodpercnyi gondolkodás után, amit oldalra billentett fejjel és ráncolt homlokkal csinált.
 – Miért ne lehetne egyéjszakás kalandból? – adtam hangot kételyeimnek felvont szemöldökkel.
 – Már megbocsáss kislány, de nem tűnsz a futó kapcsolatok hívének. Ahogyan az öcsikém sem, sőt ő még…
 – Emmett! – sziszegte Edward, mielőtt bátyja befejezhette volna, amit mondani akart.
Én azért kíváncsi lettem volna, hogy mit is volt tilos kimondania Emmettnek.

A csengőszó megváltás volt számomra, és a megkönnyebbülten felsóhajtó Edwardnak is, azt hiszem.
Edward kikapta Jacksont Emmett kezéből, majd betette a hátsó ülésre, és sorba becsukta az összes nyitott kocsiajtót. Gyorsan elköszöntünk mindenkitől, majd nagy léptekkel elindultunk angol órára.
 – Sajnálom Emmett viselkedését – kért bocsánatot Edward.
 – Felejtsük el – legyintettem.
 – Amúgy, ha Jackson tényleg a szerelemgyerekünk, akkor Swan Cullen helyett Cullen Swan is lehetne. Az apa vezetékneve néha előbb van, mint az anyáé.
 – Néha – ismételtem. – De nem a mi esetünkben. Vagy annyira megkedvelted, hogy szeretnéd, ha az első neve tőled lenne? – vigyorogtam rá.
 – Én csak felvetettem – emelte fel a kezeit védekezésképpen. – Te döntesz – vonta meg a vállát.
 – Mellesleg nem is biztos, hogy kell neki vezetéknév. Vagy, ha lesz is neki, teljesen mindegy a sorrend. Amúgy továbbra is benne akarsz lenni, ebben az „egy vadászgörény a gyerekünk” projektben?
 – Felőlem benne lehetek – vonta meg a vállát.
 – Te nem kedveled őt, akkor meg miért vagy benne? – böktem mellkason.
 – Én nem mondtam, hogy nem kedvelem – kapta el a kezem, amivel még mindig a mellkasát bökdöstem.
Amint hűvös bőre az enyémhez ért megint eszembe jutott a mondás a hideg kezű emberekről. Felnevettem, mire Edward értetlenül nézett rám.
 – Csak eszembe jutott valami – magyaráztam neki.
 – Az, ami tegnap is? – kérdezte, én pedig bólintottam. – Ha megkérnélek, hogy mond el, elmondanád? – nézett rám reménykedve, de mikor nemlegesen ráztam a fejem, elfancsalodott.

Angol órán szó szerint semmit sem csináltunk, ugyanis, mint kiderült Mr. Mason bekapott valami vírust és az ágyat nyomja. A beugró tanár pedig hozzá sem tudott szagolni az angol anyaghoz, így szabadfoglalkozás címszó alatt kellett csinálnunk bármit, ami lefoglal minket negyvenöt percre.
Nem tudtam, hogy Edward ezt az időt mivel szeretné tölteni, de nem mertem megkérdezni, hogy akar-e beszélgetni velem, így elővettem Dave-t a táskámból és egy Runaways számot kezdtem el hallgatni. A dal még a feléhez sem ért, mikor egy papírfecni csúszott elém. Reméltem, hogy most nem egy újabb női név lesz rajta, mert akkor megint görcsölhetnék azon, hogy vajon Edward egy másik kocsijának-e a neve, vagy esetleg egy ex-barátnőéhez van szerencsém. Kihajtottam a papírdarabot és elolvastam mi állt rajta. Egyetlen szó csak: kérlek.
Edward gyönyörű kézírása alá az én rémes macskakaparásommal odafirkantottam: Mire kérsz?
Visszacsúsztattam elé a papír, és ő elolvasta, amit rá írtam. Ahelyett, hogy írni kezdett volna, a fülemhez nyúlt és egy laza mozdulattal kihúzta belőle a fülhallgatót.
 – Mond el, hogy mi jutott eszedbe! – nézett rám úgy, amitől az volt az érzésem, ha nem ülnék a lábaim remegve mondták volna fel a szolgálatot.
Megráztam a fejem, mire még kérlelőbb lett a pillantása. Ez kész téboly, ép ésszel nem lehet kibírni, ahogyan rám néz lágy karamella tekintetével. Végem van!
Határozottságom utolsó szálába kapaszkodva ráztam meg ismét a fejem, de Edward nem adta fel. Közelebb hajolt hozzám és úgy kezdett kérlelni.
 – Bella, kérlek! – A nevem olyan gyengéden ejtette ki, hogy tudtam az az utolsó szál is elszakadt.
Ahelyett, hogy kimondtam volna, magam elé húztam a papírfecnit, és rákapartam a tollal: azt mondják, akinek hideg a keze, az jó az ágyban.
Odacsúsztattam neki a papírt, mire mohón széthajtotta és olvasni kezdte azt, ami rajta állt.
Alsó ajkamat beharapva vártam a reakcióját. Láttam, hogy megrándult a szája széle az elfojtott mosolytól, de ezen kívül semmit sem tudtam leolvasni az arcáról.
Odahajolt a fülemhez és suttogni kezdett.
 – Neked ezt biztosra kellene tudnod, elvégre már egy gyereket is összehoztunk. Tehát, emlékeid szerint igaz a mondás?
Szerintem voltam legalább olyan piros, mint mikor Emmett poénkodott a parkolóban. Zavaromban a kezeimbe temettem az arcom, amin Edward jót vidult.
 – Ez gonosz volt! – motyogtam neki, miután már nem akart felgyulladni az arcom.
 – Tudom – vigyorgott rám.

A helyettesítő tanárnak, akinek a nevét nem sikerült megjegyeznem, mehetnékje volt, így csengetés előtt jó néhány perccel kirobogott a teremből. Összeszedtem a cuccomat, majd elindultam a tornaterem felé, és meglepve tapasztaltam, hogy Edward követ, bár le van maradva pár lépéssel. Bevártam őt, majd együtt indultunk tovább.
 – Nem is tudtam, hogy erre lesz órád – pillantottam fel rá.
 – Nem erre lesz – mosolygott rám.
 – Akkor miért jössz erre te is? – tettem fel egy újabb kérdést.
 – Megyünk Jacksonhoz, nem? – vonta fel a szemöldökét.
 – Sajnálom, hogy az összes szünetet rám kell pazarolnod – tértem ki a válasz elől.
Lesütöttem a pillantásomat, és a padlót kezdtem nézni. Edward elkapta a karom, és szembe fordított magával, aztán másik kezével gyengéden mégis határozottan felemelte a fejem.
 – Ha még nem tűnt volna fel, jól érzem magam veled, így ez még a legtágabban fogalmazva sem pazarlás.
 – Ennek örülök – motyogtam és szélesen rámosolyogtam.
A másik kezével – ugyanis a jobbal még mindig a karom fogta – egy kósza tincset tűrt a fülem mögé, aztán lepkeszárny finoman végig simított a járomcsontomon. Megremegtem az érintésétől, és éreztem, hogy az összes vért az arcomba pumpálja heves iramot diktáló szívem.
Rám mosolygott, utána elengedte a karomat és folytattuk utunkat Jackhez.

Teljesen a gondolataimba merültem, amik cseppet sem voltak szalonképesek, ugyanis Edward angol órai „Neked ezt biztosra kellene tudnod, elvégre már egy gyereket is összehoztunk.” közbevetése nem kicsit indított be a fantáziámat.
Ha a tegnapi este egy kicsit másként alakult volna, vajon az mennyit változtatott volna a dolgokon? És Edwardra is igaz lehet a mondás? Hát, ilyen felépítésből ítélve nagy a valószínűsége, hogy nem csak a külső miatt buknak rá a csajok – sóhajtottam és végigfuttattam tekintetemet Edward ruhákba bújtatott nyúlánk alakján.
Vajon milyen érzés lett volna megcsókolni őt és hogyan reagált volna rá? Elutasítóan eltolja a fejemet és elhord mindenféle hibbant libának, vagy esetleg…? Hiszen fél perce sincs, hogy azt mondta, jól érzi magát velem és azt a nyamvadt vacsorát is akarta. De ennyi vajon elég lett volna, hogy vadul egymásnak essünk a kocsijában, a suli parkolójában?
 – Uh – csúszott ki akaratlanul is a számon és megtorpantam.
Atya Úr Isten! Kis híján rámozdultam Edwardra a suli parkolójában, fényes nappal és ezt bárki – BÁRKI! – láthatta volna!
 – A francba! – dünnyögtem és Edward csak most vette észre, hogy lemaradtam.
Pár lépéssel már ott is állt előttem és aggódva nézett le rám. Arany tekintete megcsillant, és ahogyan megéreztem illatát kicsit megrészegültem.
 – Bella, jól vagy? – csengett hangja sürgetően a fülem mellett.
 – Persze – válaszoltam a féligazságot.
Csak a rohadt hormonjaim megint nem bírnak magukkal. Hormonok! Oh, hogy az a… ! Még egy nőgyógyászt is kell keresnem Forksban. Csak nem felejtem el! Bár, Edward közelében semmit nem lehet tudni, csak azt, hogy csábító ajkai édesen elnyílnak és…
 – Biztos? – rántott vissza Edward a valóság rideg talajára és rákaptam a tekintetemet. – Csak mert egész piros vagy.
 – Tökéletesen jól vagyok – biztosítottam őt. És még jobban leszek, ha egy ideig nem leszel a közelemben, mert egy kicsit megdobod az ösztrogén-szintemet. – Jobb, ha sietünk, mert még át is kéne öltöznöm! – zártam le a témát.

Edward csak bólintott és csendben battyogtunk oda a kocsihoz. Nem kellett sokat kutakodnunk Jackson után, ugyanis a kis drága az anyósülésen feküdt összekuporodva és békésen aludt. Nem zavartuk meg őt, inkább visszaslattyogtunk az épületek felé.
A tesiterem sarkán megálltunk, mert Edwardnak nem velem volt órája, de meg kellett beszélnünk, hogy hol találkozunk órák után.
 – Mondanám azt, hogy megvárlak a kocsinál, de nem vagyok hajlandó elviselni Emmettet most, tehát itt fogok szobrozni, nem baj? – kérdezte.
 – Ahogyan jónak látod a dolgot – válaszoltam és finoman elmosolyodtam.
 – Akkor, szia – vett tőlem búcsút és legnagyobb megdöbbenésemre odahajolt hozzám.
Forró bőrömön éreztem hűs leheletét, de ez még nem is lett volna furcsa. Ajkát gyengéden az arcomhoz érintette, amitől remegni kezdett a lábam. Rendben, többször is nyomtam már könnyed puszikat az arcára, de ő soha nem kezdeményezett és ez valahogyan más volt.
Hallottam, hogy lélegzete felgyorsult és orra finoman súrolta a járomcsontomat. Az egész nem tarthatott tovább pár másodpercnél, de úgy érzékeltem, mintha megállt volna az idő. Edward elhúzta a fejét és azzal a lendülettel hátat fordított, majd megindult az órájára.
 – Hé, ezt miért kaptam? – kérdeztem nehezen forgó nyelvvel.
Visszafordult és ajkain csibészes mosoly bujkált.
 – Kell különösebb indok arra, hogy miért csókoltam meg a gyerekem anyját? – kacsintott rám és faképnél hagyott.
Még jó, hogy senki nem volt a közelben, mert ebből a beszélgetésből nehezen vágtam volna ki magamat. Kissé kótyagosan estem be az öltözőbe és ez természetesen feltűnt Alice-nek is.

 – Hol jártál? – kérdezte kíváncsian.
 – Jacksont néztük meg Edwarddal – válaszoltam az igazsághoz híven.
 – Az nem tart ilyen sokáig – vigyorgott.
 – Alice, ne kombinálj, kérlek! – próbáltam lelohasztani azt a fene jó kedvét, de nem mentem sokra vele.
 – Kint megvárlak – táncolt ki mellettem, mire felsóhajtottam.
Pont csengőszóra léptem ki az öltözőből és egyből Alice-t szúrtam ki. Mindketten csendben sétáltunk be a tornaterembe, de az apró kobold nem sokáig tudta türtőztetni magát.
 – Annyira nyilvánvaló, hogy tetszik neked a bátyám – közölte minden kertelés nélkül.
Még szerencse, hogy háttal álltam neki és egy röplabdáért hajoltam le, így nem láthatta, hogy szavaitól elpirultam. Nagy levegőt vettem és miután lenyugodtam, fordultam felé és válaszoltam.
 – Alice, tudsz egyetlen csajt is mondani kapásból, akinek nem jön be a bátyád? – tereltem a témát egy szépen kivitelezett keresztkérdéssel.
Már gondolatban pár piros pontot és pacsit is kiosztottam magamnak, aztán Alice mindent hazavágott.
 – Rendben, igazad van – kuncogta. – Viszont kevés csaj van, aki rá mer mozdulni a kocsi első ülésén.
Kiejtettem a kezemből a labdát és mereven bámultam rá. Erre teli tüdőből felkacagott.
 – Az nem az volt, aminek látszott – mentegetőztem és éreztem, hogy ismét elpirulok.
 – Hmmm, akkor azt hiszem, szemüveget kell felíratnom – viccelődött és nagy szerencsémre belépett a terembe Clapp edző, hogy elkezdje az órát.
Alice közvetlenül mellém állt be a tornasorba, pedig volt köztünk vagy tíz centi magasságkülönbség.
 – Visszacsókolt volna – suttogta somolyogva és ismét ledöbbentem.
 – Honnan veszed? – kérdeztem és ezzel természetesen elárultam magamat.
 – A bátyám és eléggé jól ismerem őt – fogta rövidre, mert Clapp edző odaért elénk.
 – Ms. Cullen, szabad megtudnom, hogy mit keres itt? – vonta fel a szemöldökét az edző.
 – Sajnálatos módon kezd előjönni a kisebbségi komplexusom és az orvosom tanácsára magas emberek közelében tartózkodom, hogy legyőzzem – magyarázta olyan meggyőzően, hogy még én is elhittem volna. – Ugye itt maradhatok?
Clapp edző nyelt egy hatalmasat és mivel szó nem jött ki a torkán, ezért csak biccentett és picit szétesve haladt tovább a sorban. Ez a kis idő arra elég volt, hogy egy fantasztikus védő beszédet összehozzak Edward és az én érdekemben.

 – Alice, jobb, ha tőlem tudod, de mi csak barátok vagyunk a bátyáddal, és nagyon remélem, hogy ezzel lezártam a további félreértések sorozatának lehetőségét! – jelentettem ki határozottan.
A kis törpe egy pillanatra ördögien elvigyorodott – esküdni mertem volna, hogy ezt Emmettől tanulta! –, majd rendezte a vonásait.
 – Meglátjuk – vonta meg a vállát, és az óra további részében nem esett több szó erről a témáról.
Viszont éreztem a zsigereimben, hogy Alice készült valamire. Rövid ismeretségünk alatt rájöttem már, hogy ő nem az a fajta, aki egykönnyen feladja a dolgokat.
Az óra végét jelző csengő után visszaballagtunk az öltözőbe és átvedlettünk. Odakint ismét havazott, ezért óvatosan lépdeltünk az Edward által megjelölt találkahely felé. Alice a gondolataiba merült, én meg nem erőltettem a beszélgetést. A látási viszonyok nem voltak kedvezőek a számomra, ugyanis az orromig sem tudtam ellátni, hát még az épület végéig.
Egyszer csak Alice visszafordult, mintha szólt volna valaki utána, de mindezt akkora lendülettel tette, hogy az oldalán lógó táskája eltalálta a derekamat.
Normális körülmények között felháborodva néztem volna rá, de nem most. A lábam megcsúszott a frissen esett havon és döglött béka módjára terülök szét a földön, ha két erős kar nem ragad meg.
A lendületemen azonban már ő sem tudott változtatni, így szó szerint letaglóztam szerencsétlen áldozatomat. Edward háta halk puffanással ért földet, én meg rajta kötöttem ki.
 – Jaj, srácok! – rémüldözött mellettünk cseppet sem meggyőzően Alice. – Jól vagytok?
Edward és én egy „menj a francba!” – nézéssel díjaztuk Alice megmozdulását, aki erre roppant ártatlan képet vágott.
 – Jazz hibája, ő szólt utánam – bólogatott hevesen. – De majd ellátom a baját!
Felpattant a földről és eltáncolt abba az irányba, ahol elméletileg élete párja álldogált.
Az agyam csak most kapcsolt és tudatosult bennem, hogy tulajdonképpen Edwardon fekszem, ami, be kellett vallanom magamnak, cseppet sem volt ellenemre. Egyik kezemmel a feje mellett, másikkal izmos mellkasán támaszkodtam, míg az ő kezei a csípőmön pihentek meg.
Kócos, bronzvörös hajában apró hópihék díszelegtek, piros ajkai elnyíltak. A szeme aranybarna színben csillogott, viszont mintha valami fekete árnyalat is tükröződött volna benne. Ajkaimon éreztem édes leheletét és mielőtt valami orbitálisan nagy baromságot csináltam volna, a vészcsengő megszólalt a fejemben.

„Csak barátok! Csak barátok!” – skandáltam és aprót ráztam a fejemen, hogy kitisztuljon.
 – Azt hiszem, hogy jobb, ha én leszállok, mielőtt még teljesen átázol és elkapsz valami vírust – motyogtam.
Gratulálok, Bella, ez aztán szenzációs mondat volt! Ekkora hülyeséget nem mostanában hoztál össze, az biztos!
Nagy nehezen lekászálódtam Edwardról és a kezemet nyújtottam, hogy segítsek neki felkelni. Hosszú ujjait az enyémek közé csúsztatta és kecsesen talpra szökkent. Elengedte a kezemet, de ahelyett, hogy kialakította volna közöttünk a szokásos távolságot, egyik karját könnyedén a derekamra helyezte.
Felvontam a szemöldököm, és így néztem fel tökéletes arcába.
 – Úgy látom, nem az a fajta lány vagy, aki a jég hátán is megél, így próbálom megakadályozni, hogy összetörd magad és Jacksont nekem kelljen nevelnem, amíg lábadozol – heccelt és megdobott egy szívdöglesztő mosollyal, amitől a szívem rakoncátlankodni kezdett.
Csak csendben füstölögtem és átkoztam magamban Alice-t, amiért képes volt ilyen kényelmetlen – szigorúan lelki értelemben kényelmetlen! – helyzetbe hozni. Ezt még visszakapja!
Odaértünk Vivhez és az ablakon bekukucskálva láttam, hogy Jackson még mindig horpasztott a „helyemen”. Átpillantva a kocsi felett Alice nézett vissza rám a BMW mellől csalódott, de mindenre elszánt arccal. Edward farkasszemet nézett a húgával, majd bosszúsan fújt egyet és kinyitotta nekem az ajtót.
Az ölembe vettem az álmatag kisállatot és méltóságteljesen beültem az utas ülésre. Edward becsukta az ajtót és megkerülve a kocsit ő is beült mellénk. Halkan indított, míg én bekapcsoltam a biztonsági övemet és járó motornál volt olyan kedves és ő is így tett. Feltekerte a fűtést és kihajtott a parkolóból.
Már a fele utat megtettük, de egyikünk sem szólt egy szót sem. Én a köztünk lévő furcsa kapcsolaton agyaltam, Edward meg… nos, nem vagyok pasi, így nem tudtam, hogy min törte a fejét.
A Volvo csendben állt meg a házunk előtt és a motor elnémulása után úgy fordultunk egymás felé és szólaltunk volna meg, mint ahogyan az a nagykönyvekben van megírva.
Felnevettünk, de azt Jack nem vette észre, mert jóízűen szundizott.
 – Hölgyeké az elsőbbség! – intett felém Edward.
 – Azt akartam megkérdezni, hogy hányad rész felügyeleti jogot formálsz a fiadra? – kérdeztem mosolyogva.
Edward ajka megrándult az elfojtott nevetéstől, de készségesen válaszolt, mintha egy halálosan komoly dologról tárgyaltunk volna.
 – Nos, legyen úgy, hogy Jackson nálad lakik, és látogatási engedélyt kérek, ha lehet.
 – És az a látogatási engedély csak a gyerekedre szól vagy esetleg az anyját is látni szeretnéd? – incselkedett vele kisördög felem.
 – Hmmm, fogós kérdés – hümmögött. – Mit szólnál hozzá, ha a jövő heti vacsorán erre visszatérnénk?
 – Rendben – vágtam rá, csak hogy zavaromat leplezzem. – Mikor is lesz az a vacsora?
 – Szerda este megfelel neked? – kérdezte és karamella színű szeme megcsillant.
 – Tökéletes – nyugtattam meg. – Addigra kerítek Jackson mellé egy bébiszittert is.
 – Helyes – vigyorgott Edward.
 – És te mit akartál mondani? – tudakoltam.
 – Van már valami hétvégi programod? – kérdezte, de gyorsan hozzátette. – Csak mert Alice teljesen fel van pörögve emiatt a filmnézős, ott alvós buli miatt.
Megforgattam a szemeimet. Hát, úgy látszik, hogy ezt nem úszom meg!
 – Rendes tőletek, de ezt másik hétvégére kell halasztani, ugyanis a mostanira már van programom – válaszoltam.
 – És szabad megtudnom, hogy mi az? – érdeklődött lehengerlő modorban, aminek nem lehetett ellenállni.
 – Persze – mosolyogtam rá szépen. – Egy régi barátomat, Jacob Blacket látogatom meg La Pushban!

45 megjegyzés :

  1. Ó, hogy az a **** *** *****!Ez nagyon kegyetlen volt... Miért nem csókolhatták meg egymást?? Mondjátok, mért nem??? Alicenek az ötlete azért ott volt!!! :D Jacobot mért kellett beletenni a storyba?? Nagyon nem lájkolom a srácot!! Jó volt ilyen hamar olvasni a következő részt! Imádtam! :P
    pux: Réka

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:D
    Emmettet megkellene fújtani:)
    Hajrá Alice bármit is akar csinálni:D
    Kiváncsian várom a kövi részt:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett ez a feji kar ,hogy Emmett elbaltazta a dolgot.Ja es nagyon jok vagytok Mikulasnak is Puszi Maja

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok:))
    Eszméletlen jó lett!
    Emmett megint hozta a formáját. :D
    De mikor lesz már csók???
    Szegény Edward most aztán jól ki fog akadni Jacob miatt. XD
    Puszi Rora

    VálaszTörlés
  5. Ismét nagyon jó lett :)grat
    kár hogy Emett "közbeavatkozott" XD, de azért Alice sem volt semmi :)
    de lécci lécci lécci lécci lécci XD ne legyen benne jacob :( lécci
    puszi ^.^

    VálaszTörlés
  6. jaaaaj Jacobot miért kell belekeverni? olyan jó lett volna, ha kimarad a történetből... nah de mindegy
    am a fejezet annyira jóóó lett :D imádtam!
    picit sajnáltam, hogy a csók nem jött össze... nah jó nem picit sajnáltam, hanem nagyon :P
    de nagyon jó volt... olyan aranyosak együtt :D a tetkót mikor látjuk meg? :D
    siessetek a következővel :D
    és jacobot tessék kiírtani a történetből :D

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de jó újra friss! :D
    Nagyon, de nagyon jó lett!
    Annyira tudtam, hogy nem lesz csók! :S
    Emmette mindig roszkor van rossz helyen.
    Alice már csak Alice, egyszerűen imádni való! :D
    Huh és bejön a képbe Jacob Black.
    Kíváncsian várom az első találkozásukat!
    Már türelmetlenül várom a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
  8. naneeeeeeeeeeeemár
    muszáj jacobot betenni? ahjjj de már megint függővég grrr:D
    na mindegy a fejezet nagyon tetszik :D bírom Emmettet a görénnyel:D oh és mikor lesz már meg az első csók Edward és Bella között mert már jöhetne:D
    várom a kövit :D
    puszi:D

    VálaszTörlés
  9. huh ahogy látom a többiek sem kedvelik Jacobot :D szerintem úgy ahogy van szerencsétlen szedjétek ki a történetből... úgy sokkal jobb lenne

    VálaszTörlés
  10. na eddig minden jó volt erre tessék...
    jacob minek kell ide
    nem életfeltétel mindenki megél nélküle
    remélem nem fog bekavarni
    am jó lett a feji
    puszi adri

    VálaszTörlés
  11. AAAAAAAAzt a rohadt...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    utálom azt a két lábon járó bolhás lomposkát!
    de alice-t jelen pillanatban imádom xD
    halálos a kiscsaj :D
    Emmett meg... hát készen volt xD
    Hangosan felröhögtem azon a részen mikor Eddy fiú bedurcizott h az ő mosolya nem hasonlít egy görényére xDD annyira nevettem, h a hasam fogtam xD
    Jackson pedig nagyon naaaagyoooooon cuki :D
    A fejezet egészében fantasztikus voltam, a kedvenc sztorijaim egyike! Sőt, asszem ez a kedvencem :D
    Őrületesek vagytok így együtt lányok :D
    puszillak titeket és sok sooook ihletet kívánok!
    xoxo
    mesi28

    VálaszTörlés
  12. óhjaj miklesznek még ott :D
    jajj nagyon várom a kövit :)
    sietni vele :)

    VálaszTörlés
  13. Oh jaj... Ez kemény! Jackson a gyerekük ez vmi zseniális volt! Emmett meg hát csak Emmett! Nagyon élveztem ezt a fejezetet is és nagyon várom a folytatást! Sok pusz Rose

    VálaszTörlés
  14. húhh, szuper rész lett!
    Alice ügyesen kicselezte Belláékat xD
    nagyon várom a frisst, tuti jó lesz ^.^
    pusz

    VálaszTörlés
  15. Nagyon meglepődtem, mikor erre tévedtem és volt friss, aminek persze nagyon tudtam örülni:-P
    Huuuuh csajok ez megint csak mesés lett!!Ennek az Emmettnek kifogom tekerni a nyakát, miért kellett közbeavatkoznia, majdnem volt ott csók...a francba-"durcás kép".
    Alakulnak ettől független itt a dolgok....Edifiú sínen van Belluskánál...csak Jacob kine találja ebbe a történetben is, hogy igényt tartana Bellára!
    Imádom Alice-t, mindig tudja mit kell csinálni, hogy összehozza a dolgokat!
    Nagyon várom a folytatást! És köszi a gyors frisset is!
    Pusza

    VálaszTörlés
  16. ááááááááááá ez kurva nagy volt. :DDD
    szakadtam az Emmetes részeknél, ahol nyúzta Ed És bella szerelmük gyümölcsét XDXD vajon Emmet lesz a bébiszitter is azon a szerdai vacsorán?:P:P
    Nagyon bírtam Bella érzelmeit is, kezd már egyre jobban beindulni Edikére:P Meg ez a hideg kezes jó volt, Ed hogy visszavágott már xĐĐ
    Alice meg nem hazudtolta meg önmagát, kisebbségi komplexusban szenved? szegénykee:DD és ajaj úgy látszik tettre kész, higy összehozza Edet meg Bellát, az a havon elcsúszós jelenet is nagy volt, sztem Alice azt hitte h Bella megcsókolja és ezért nézett a végén csalódottan. :DD
    ááááááááááááá és ez a végeee :@ utálom azt a rühes kutyát nem hiszem el, hogy most az is bekavar.. ráadásul tuti rá fog mozdulni Bellára is... ajj.. nah várom mit hoztok ki ebből.:D
    pusziií

    VálaszTörlés
  17. ÁÁÁ hülye Em:@ minek kellett pont akkor közbelépnie???! deh am naon jó:P Juj hogy fog reagálni Edward??:P:P

    VálaszTörlés
  18. 1.Vadászgörény...!?
    2.Elmaradt csók a kocsiban!
    3.Kihagyott pizsiparti...?!
    4.Jackob Black hétvége..?!
    Ne már lányok!!!!
    Ennyi kegyetlenséget még sosem hoztatok össze egy fejezetben!
    Gondolhattam volna, hogy nem marad büntetlenül az egy hét alatt két részt hozunk akciótok!!!
    Amúgy fantasztikus lett minden sora.

    VálaszTörlés
  19. és most jön Jacob... ugye nem lesz az, hogy Jake is beleszeret Bellába?
    nagyon kíváncsi vagyok..
    és a kocsis jelenet.:D :D
    És ez a görény meg Apa Anya..=) nagyon jókat röhögtem rajta.
    imádtam ezt a részt is.
    puszi

    VálaszTörlés
  20. és hogy mért nem lepődöm meg a majdnem csók miatt, az már csak egy újabb szög a koporsómba:/ talán jobb is ha majd akkor lesz első smaci mikor Bella tudja hogy Edward vámpír és akkoris lesmárolja vagyis akkor lesz az első ráugrás:D Emmettnek kéne már egy bohócsipka, aranyos kis csengettyűkkel a végénxD ezen az állaton szakadni kellxD Jasper majdnem befalta Jacksont, mekkor volt már "nagyon ennivaló" azért kezdenek sokasodni a furcsaságok, már nagyon várom Bella mikor jön rá a titokra, remélem most hogy találkozik Jacobbal szóba kerülnek Cullenék és a hidegek legendája, ha ebből nem esik le Bellának a vámpírszakértőnek akkor semmiből:D Jacob miatt meg most biztos fő majd Edi buksija, dagonyázik a féltékenységben majd, szegény:) kíváncsi vagyok Jacob itt is vérfarkas lesz majd vagy csak ember és szálka Edi szemében mindkét esetben:D könyörgöm legyen friss minél előbb, mert már most fogytam az éhségtől 10 kilótxD
    puszi

    VálaszTörlés
  21. Júúúj!!!hát ezt a fejit imádtam! csajok ez..ez...ez OLTÁRI lett!!!Emmett mindig bekavar a fenébe.. :@harjá Alice!!! :P csak így tovább!!!De ha Jacob is beleszeret Bellába akkor vajon mi lesz? Vajon ő lesz a motorossrác akiről dumáltatok? :O huh...alig várom a folytatást!!! :P :D :)
    by:Eszter :)

    VálaszTörlés
  22. Csajok!

    Ez nagyon-nagyon ott volt szakmailag! ;-)
    Istenem, már rég nevettem ennyit ilyen rövid idő alatt. Emmett, ahogy a kis Jacksonnal játszik. Aztán Jasper beszólása a görinek: "Nagyon... ennivaló..." Ja, és persze a végén Alice akciója, ami totál bejött. ;-)
    Egyszerűen remek volt. :-)
    És végre színre lép Jacob is! :-) Remélem, már a vagány énje kerül előtérbe, mondjuk a jó kis motoros srác képében, aki túlontúl jól passzol ehhez a vagány Bellához, de ezt persze Edward sem nézi jó szemmel! ;-) Már alig várom a folytatást!

    Puszi:

    Judit

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok:)
    Ajj szegény Edit már most sajnálom a féltékenységi rohama miatt
    Em hozta a formááját mint mindig...az nagy volt amikor az unokaöcsijét babusgattaXD
    Alice-t imádom...mit ki nem talál a csaj :D
    Egyszóval fanasztikus volt a feji
    És persze ti is azok vagytok:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  24. Hát nem megmondtam h nem lesz semmi? ennyiii :$
    korai lett volna még ez a csók..:DD majd ugy az 50.környékén számítok rá..:DDD
    Emmett az beteg...:DD
    Jackson hozza őket közelebb egymáshoz..:DD
    a közös picuur ♥
    marha aranyos az az állat..:DDD
    és nagyon tetszett az egész..:DD
    De a vége nagyot ütött...
    én abban a hitben éltem h ebbe nem lesz Jake..:O de mondjuk szeretem ...csak kicsit meglepődtem..:DD
    azért kivi vok Ednek leesik-e a dolog..:DDD
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  25. nem szeretem Jacobot :(( bár ezt a "titokzatos motoros csávót" se csípem... :S ha egy a kettő, akkor talán még oké, de hogy 2 ellenfele is legyen Eddynek... bár berögzült Team Emmett vagyok, de most mégis Edward pártját fogom XD
    nem tudom, h ki akarjalak-e titeket nyírni vagy sem. egyrészről tök jó, hogy még nem lett csók és lehet izgulni meg minden :D tök unalmas lenne ha már az első nap egymás nyakába ugranának... másrészről viszont azért egy ici-pici puszikát engedélyezhettetek volna :S :D:D

    VálaszTörlés
  26. Hello nagyon jó
    rengeteg olyan blogot olvastam a akiknek írója két három naponta frisselnek de a történetük nem olyan jó
    a ti történetek viszont a legjobb amit olvastam a legeslegjobb egyszerűen imádom és mostanában gyakrabban van friss amiért nem csak a töriteket imádom egyre jobban hanem titeket is
    már várom hogy Jacob is színre lépjen bár én Edward team vagyok a szemszöget illetően is
    kíváncsi vagyok vajon Edward féltékeny lesz és ha igen mennyire
    remélem hamarosan friss
    addig és persze utána is jó írást sok olvasott
    puszi Andi

    VálaszTörlés
  27. Nagyon állat lett ez a feji
    De azért kicsit gonosz

    VálaszTörlés
  28. ajaj edike mit fog szólni .. :S jacob.. gondolom majd autót szerelnek :D edi edi edi :D és akinek ideg a keze az jó az ágyba LOL várom a friset

    VálaszTörlés
  29. NAoooon jóóó volt :P
    By :Army

    VálaszTörlés
  30. szijja
    miért kellet berakni Jacobot..ugy nem szeretem..uuuhhh..
    mikor lesz már a csok???mien tattoja van Bellának?!!!
    Emmet megint hozta a formáját..
    Nagyon birom h Bella ilyen ebben a sztoriban h bátor, tattos, piercinges meg stb..remélem még derül ki már "vad" dolog. :D
    nah de mikor jönn a köviii???????????,
    áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá már annyira várom:D
    puszi

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!
    Szuper lett csajok mindig!
    Az a csókos rész... hát lehetett sejteni hogy ugyse hozzátok még őket össze..:DDD
    És előbbukan Jake! király! :D
    Lesz ellenfele Edwardnak..:D
    Csak így tovább!
    pusz

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!
    Nagyon jó lett a fejezet. és miért nem lepődöm meg azon hogy nem jött össze a csók áhhhhh Emmett, de remélem hamar öszzejön a dolog. És Jackson hmm ennivaló :D
    Alig várom a folytatást vajon Bella megtudja Jacobtól hogy Edward valójában vámpír?
    remélem hogy már szerdán lesz friss
    Pusz

    VálaszTörlés
  33. Nagyszerű lett a feji, imádtam :D:D, de mint előttem már oly sokan elmondták, a büdös kutyát ne tegyétek bele >.<

    VálaszTörlés
  34. Nagyon jó lett ez is:D
    Hajrá Alice tervei:)
    Jacobot minek rakjátok bele?
    Kiváncsian várom a következő fejezetet:D

    VálaszTörlés
  35. Hy evrybody
    nagyon állat már várom a kövit és látom egyre gyakrabban van friss aminek mind nagyon örülünk
    imádom Edwardot remélem az ő szemszöge lesz
    nagyon izgulok
    sziasztok

    VálaszTörlés
  36. Halljátok összintén szólva jobban tetszik ez a változat mint az eredtei komolyan sokkal jobb hogy bella nem ilyen esett vettet :D hanem vagány és edi is sokkal menőbb XD nagyon jó várrom a kövit
    By: Loli

    VálaszTörlés
  37. Hú nem számítottam rá, hogy ilyen hamar jön a kövi rész. Tök jó! És már mindgyárt itt a másik is! :D
    Ahh, de kár, hogy Emmette közbe jött és elmaradt a csók. :S
    Juj már alig várom, hogy Jacob is feltűnjön a színen, na nem mintha Jacob párti lennék, de azért kíváncsi vagyok mi lesz! :D
    Sziasztok
    Vivi

    VálaszTörlés
  38. hali.
    szuper lett.
    Edy mit fog mondani jacob-ról:)
    és már nagyon kíváncsi vagyok arra a vacsorára.
    pux

    VálaszTörlés
  39. sziasztok, nagyon tetszik a történetetek. Szerintem a ti történetetek a legjobb az összes közül. Remélem hamarosan megírjátok a következő fejezetet.

    VálaszTörlés
  40. várom Alice próbálkozásait, de szerintem előbb-utóbb élküle is sikerülne, bár lehet, h nem a suli parkolójában kellene.
    várom a folytatást

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok!! Nagyon nagyon tetszett ez a feji. Vátjuk a folytatást ami remélem még ma fenn lesz
    by:szilvi

    VálaszTörlés
  42. Nagyon tetszett ez is!
    És bár nem a "dög" miatt nem lett csók,azért bejött a tippem!
    És ezek után ki tudja mikor lesz,hisz Bella megy a "korcs"hoz!Aki mint tudjuk az eredetiben elmesélte neki a hidegek legendáját!
    Amúgy nem szeretem Jacobot...nagyon nem!Az Eclipse-ben úgy utáltam,hogy majdnem ledobtam a könyvet mikor olvastam(na csak majdnem,hisz kincseket nem dob el csak úgy az ember)!A 4.-dikben ugyan javított,de ha én lettem volna Meyer akkor hősi halált halt volna az újszülöttek elleni harcban az tuti! :-D
    Ezeket azért írtam le,mert nem számítok semmi jóra Jacobbal kapcsolatban...hmmmm....

    Na cupp csajok!Várom a következőt!

    VálaszTörlés
  43. Na ide is elértem, hogy komit írjak :P
    Hát ez király lett! De azt egyszerűen tudtam, hogy nem lesz ott semmi...bár az a csók utána a kocsiban..hmm.
    És tényleg egyre több a testi érintkezés... :)
    Nem igazán rajongok Jacobért, de tudtam hogy ez is el fog jönni.Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy úgy, mint Steph könyvében, itt is Jacobtól tudja meg Bella a vámpírsztorit, vagy ezt is átdolgozzátok. Na majd kiderül. Bár azt sejtem, hogy ez a fiú se marad olyan egyéniségileg, mint eredetileg, de az csak jót jelenthet :) És légyszi, könyörgök, hogy az ízelítőben leírt csók Ed+Bella legyen, Jake ne avatkozzon oda bele...:)
    puszi: ramomona

    VálaszTörlés
  44. Már régóta olvasok Twilight alapú töriket, és még sohasem írtam kommentet, de ezt nem hagyhattam szó nélkül. Eszméletlenül jó. Tetszik Bella karaktere és a fejezetek is remekül vannak megírva, egyik sem unalmas vagy sablonos. Csak így tovább, várom a következő fejezetet. (remélem Jacob nem fog nagyon bekavarni)
    puszi Zsu

    VálaszTörlés
  45. A történetetek miatt teljes mértékig Emmett fan lettem xD Valamint ebben a történetben sokkal jobban tetszik Edward és Bella karaktere is :)))Annyira jó rész volt!!!!!! Rengeteget nevettem :D:D Valamint az is nagyon tetszik hogy ilyen sok helyzetben kerülnek egymás közelébe... :D:D Kíváncsi vagyok hogy reagál Edy arra hogy Bella La pushba megy xD Jacob ebben a történetben is vérfarkas??? és már átváltozott??? Amúgy az eredeti történetben Jacob az egyik kedvencem majd meglátom hogy itt mennyire lesz szimpatikus :D:D Imádom imádom egyszerűen IMÁDOM :D:D:D

    VálaszTörlés