kedd, augusztus 17, 2010

Ízelítő a 10. fejezetből

Sziasztok!

Itt az ízelítő a 10. fejezetből... Vajon mik történhetnek meg ezen az éjszakán? *szemöldökhúzogatás*
Pusz
Pupi & Szylu

"Nem tehettem róla, de felnevettem.
– Mi az? – kérdezte halkan Bella.
– Gyere ide és meglátod – feleltem, ám meg sem moccant. – Nyugi, nem bánt!
Bella odasomfordált mellém – csalódottan vettem észre, hogy míg én az élete megmentésével foglalkoztam, ő addig felvett egy fekete, ujjatlan trikót, ami tökéletesen simult karcsú alakjára, tönkretéve ezzel engem is! – és a lélegzete megállt egy pillanatra.
– Ez meg mi? – forgatta a fejét, de válaszolni már nem tudtam. – Hé, ne rágd meg! Az az én pólóm!"

8 megjegyzés :

  1. hehe Bellának lesz egy kutyája ?
    dejó hehe
    már várom a kövit (siess:D)
    szia

    VálaszTörlés
  2. megint jónak igérkezik. :)
    kíváncsi vok.
    én először egy kisegérre gondoltam, aki megrágja a ruháját xD de rem hamar hozzátok és kiderül :)

    VálaszTörlés
  3. én mondom..vmi rágcsáló lesz! XD legalább nem pók...
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  4. Vagy egér, vagy egy kutya, bár nem is tudom, hogy a kutya, hogyan jutott fel Bells szobájába. Szegény Edward! Nem láthatja a mi kis lázadónkat ...
    Nagyon siessetek a frissel!
    Puszi : ♥Friday♥

    VálaszTörlés
  5. ...ez jó!

    (Remélem denevér! :-DDD )

    Elég vicces lenne!

    De az én tippem 1 mókus!

    Cupp

    VálaszTörlés
  6. alig várom h föltegyétek:D
    csókolják már meg egymást..:D

    VálaszTörlés
  7. :D jujj!!!Ez izgi ízelítő!!! :D Én egérre vagy hörcsögfélére tippelek... nem is tudom. :P legyen már csók!!! :D xD
    by:Eszter :)
    U.I: Ha az izlihez kigyűl a 40-en komi hamarabb felrakjátok??? :P

    VálaszTörlés
  8. ez jó:) siessetek láányok léégyszii!!
    ja és: csóóókot please
    üdv ramomona

    VálaszTörlés