szerda, augusztus 25, 2010

Ízelítő a 12. fejezetből

Sziasztok!

Bocsi, hogy csak most, de tegnap már használhatatlan voltam, és Pupinak sem küldtem el a fejit, szal csak most tudunk ízlit hozni! Viszont nem megölni minket, rendben? ;)
Pusz
Pupi & Szylu

"... Bella szája elnyílt, ahogyan lassan közelítettem felé, és megéreztem ajkaimon mézédes leheletét. Kezemet óvatosan az arcára csúsztattam és hüvelykujjammal végigkövettem tökéletesen telt alsó ajkának ívét. Türelmetlenségem a tetőfokára hágott és képtelen voltam ellenállni a kísértésnek, ezért ajkaimat az övéire tapasztottam..."

16 megjegyzés :

  1. ajj ti gonosz boszorkányok! XD
    már nagyon várom a fejit!!
    sietnivele pls :D

    VálaszTörlés
  2. banyek...annyira de annyira tudtam, h nem kéne elolvasnom az ízelítőt, ti ti ti szadista kegyetlen zseni...áhhh komolyan nem tom már mik, mert ilyenre ember nem képes, de kellően lesokkoltatok ahhoz h ne tudjak semmien jelzőt rátok aggatni *füstölög*
    GYILKOLNI FOGOK
    ÉS TI LESZTEK AZ ÁLDOZATOK!!!!

    VálaszTörlés
  3. na jó. csók. ez eddig ok. de kinek a szemszögéből van?? Edward? vagy Jacob? ugye nem Jacob!?
    Jajj mondjátok hogy Edward az!!!!!!!!!!!!
    léccilécciléccilécci
    ramomona voltam

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok sípszó!!!
    (Remélem cseng a fületek ;-))

    Várom a folytatást!Biztos szuper lesz!

    Cupp csajok!

    VálaszTörlés
  5. Edward? vagy Jacob?
    Nagyon ajánlom nektek, hogy Edward legyen, mert ha nem kitör a háború! :D
    Már alig várom! :D

    VálaszTörlés
  6. BASZKI AJÁÁÁÁÁÁNLOOM hogy nem jaboc szm ből van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. bazz ha jake lesz én megyek a földadláááááá ne h már az a kis rühes bolhazsák. ááááááááááááááá én gyilkolni fogok!!

    VálaszTörlés
  8. jujj. ugye nem Jake az ?:O
    imádom Jacobot, de ne, Bellához Edward kell:D
    úgy megbántam, hogy elolvastam...xd
    remélem lesz friss nagyon hamar, és azt is, hogy Edwarddal van ez a kis részlet....:D
    kegyetlenek vagytok...
    puszi : )

    VálaszTörlés
  9. hát csajok...ti mindig eltaláljátok hogy melyik jelenetet kell kiragadni a töriből hogy felkeltsétek az érdeklődést..persze nem mintha eddig nem keltettétek volna fel..már napok óta azon agyalok hogy, hogy fog folytatódni..
    És persze énis nagyon remélem hogy Edi szemszöges lesz..legalábbis ez a rész..
    Jake csak nem fogja rögtön lesmacizni Bellát azok után hogy évek óta nem találkoztak..vagy ha igen akkor remélem Bellának jó lesz a jobb horogja :D
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  10. Ti ketten nagyon kegyetlenek vagytok nem gondoljátok? Ha Jacob lesz én megőszülök!!!
    by:Eszter :)

    VálaszTörlés
  11. lécci lécci ne AZ A MAJOM JACOB LEGYEN!
    na jó még Bellának se lehet ilyen rossz ízlése
    Szal gonoszak vagytok!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. ez hihetetlenül gonosz dolog volt csajok!! remélem ezek után hamar hozzátok a fejit, Edward szemszögéből!! csak ne Jake legyen...

    VálaszTörlés
  13. Bella-Jacob szemszög pleaseee! :DD
    Tudom..ilyen elmebeteg vagyok..:DD csak én akarom ezt szerintem!XD
    pusz: Dorszíí

    VálaszTörlés
  14. óóóóóóóóóh jobban megfigyelve ez Ed szemszög...
    csak ő írja le így :
    megéreztem ajkaimon mézédes leheletét.. meg :

    végigkövettem tökéletesen telt alsó ajkának ívét.

    ez tiszta Ed-es szal nincs remény Jake-re..:DD

    Dorszíí

    VálaszTörlés
  15. kéééééééééérlek ne jacob legyen :D:D:D:D
    kérlek kérlek kérlek!!! Edward!!!!!:D:D:D

    VálaszTörlés
  16. Esküszöm,jobbnak tartom az SM-féle tvájlájt-nál...mert itt Bella úgy viselkedik,mint egy NORMÁLIS lány...vagány,kérdéseket tesz fel,érdekli minden,nem úgy,és nem játssza az aggszüzet.. xD
    Jó,hogy 1x Edward,1x meg Bella points of wiev van...imádom,és vasárnap akarok folytatáááást! =) a vadászgörényt is szeretem...meg Em beszólásai jófélék.Meg ahogy 1x Charlie apu tapadt az ablaküvegen. :D így tovább!

    VálaszTörlés