szombat, október 09, 2010

Ízelítő a 17. fejezetből

Sziasztok!
Adunk egy kis ízelítőt, hogy a holnapi napig valahogyan átvészeljétek.
Pusz
Pupi & Szylu

"–  Edward, mégis mitől vagy ennyire feldúlt? – kérdezte csendesen Rosalie.
 Mitől? – vettem visszább egy kicsit a hangom erejéből, de még így is zengett tőlem a ház. –  Attól, hogy Bella tud mindent, ti meg itt pacsiztok, meg örvendeztek.
 De hát ez tök jó dolog! – rázta a fejét Emmett. –  Végre tudja, hogy szereted, és nem fog ezzel a nyámnyila Alexszel, vagy ki a fenével császkálni."

3 megjegyzés :

  1. Köszi, hogy feltettétek..
    Így legalább enyhülnek az elvonási tüneteim!
    Hát, én is remélem, hogy nem fog ezzel az Alex gyerekkel flangálni!
    Nem bírom a csávót.
    És remélem, hogy mihamarabb kiiktatjátok! :D
    Az lenne a legegyszerűbb, ha Eddy fiú eltávolítaná! :D
    De mindegy...
    És..és..és?!
    Jajj, hogy van tovább?! (:

    VálaszTörlés
  2. Hát ez elég furi lett így!
    Mert mondjuk szerintem,ha Ed csak azt mondta nekik mondjuk,hogy:"Bella tud mindent!"-abból téves következtetést is levonhattak!Pedig Ed a "vámpírságra" érthette.Mármint,hogy Bella tudja,hogy vámpírok.
    Na ez elég "értelmes" lett!
    :-D
    Szóval ebből a kedvcsinálóból még nem derült ki semmi nekem!Bár jobb kedvem lett az tény!

    Cupp csajok!

    VálaszTörlés
  3. egy szó: Emmett...XD szerintem megint nincs tisztában mindennel, dehát így jó :D
    pusz: ramomona
    U.I.: köszi az ízelítőt!

    VálaszTörlés