szombat, október 23, 2010

Ízelítő a 19. fejezetből

Sziasztok!
Itt is az ízli, jó étvágyat hozzá!XD
Puszi: Szylu és Pupi

„– Bella, egy vámpírral szórakozol – morogtam csendesen és villámló szemekkel néztem bájos arcába.
 – Te pedig felhúztál egy Swant, szóval... – harapta el a mondatot és ellökte magát az asztaltól.
Határozottan haladt felém, én meg nem tehettem mást, egyszerűen kénytelen voltam hátrálni, mert ha megérintett volna, akkor elvesztem a kontrollt önmagam felett és az ki tudja, mihez vezetett volna. Ez a kétszemélyes akció egészen addig ment, amíg hirtelen el nem tűnt mögülem a tér és az iskola falának nem ütköztem.
Bella elégedett mosollyal az ajkán állt meg közvetlenül előttem és lábujjhegyre ágaskodva hajolt a fülemhez.
 – ...a játék folytatódik – suttogta és édes lehelete elbódította az agyamat.”

6 megjegyzés :

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Meg kell bolondulni holnapig:D kész végem van:) ezt nem lehet bírni idegekkel, agyátültetésre van szükségem, mert miattatok tropára ment szegény fejemxD

    VálaszTörlés
  2. wááá mi lesz még itt? :D remélem Bella és Edward összejönnek úgy igazán :D várom a kövi fejezetet:D

    VálaszTörlés
  3. HŰHA, ez nagyon jónak ígérkezik!!!!! :D
    Már alig várom! :D

    VálaszTörlés
  4. azt hittem, hogy ma már jön az új feji. kínoztok minket!!!

    VálaszTörlés
  5. NE MÁÁÁR, mindig tudjátok, hogy mit kell betenni ízlinek, hogy lehetőleg minden egyes ember és ki tudja még milyen lény, aki olvassa az Eternityt, az agyvérzést kapjon. Oké ez bonyolult mondat volt, a lényeg, hogy szuper feji van készülőben!!! :D Alig várom
    Puszi XD

    VálaszTörlés
  6. Wúúúúúúúúú! xD
    Na lányok, tényleg megjött az étvágyam!
    Legszívesebben egyben lenyelnélek titeket! :P
    Persze én sem vagyok hülye! Nem végzem veletek most rögtön, mert akkor nem lenne senki, aki felrakná a fejezetet! :D
    És nyugi, nem egy feltörekvő terrorszervezet alapítója vagyok! :D
    Szóóóóóval! :)
    Ez tök olyan volt mint egy film trailer. Mármint lepörgettem az agyamban... és a végén, ahogy Bella sutyorog! xD
    Aztaaa!
    Szerintem, magas a vérnyomásom. De nem biztos. Mert az is lehet, hogy a jelenlegi magas pulzudom ti váltottátok ki! :D

    VálaszTörlés