szombat, október 16, 2010

Ízelítő a 18. fejezetből

Sziasztok!
Itt a Dinamit-duó egy ízlivel a holnapi fejiből. Jó szórakozást hozzá!
Puszi: Szylu és Pupi

 "– Roppant poénos vagy ma – vigyorgott.
 – Te meg roppant szemét – vágtam vissza.
 – Mint te is mondtad, erkölcstelen vagyok – vont vállat és annyira közel hajolt, hogy ismét éreztem a leheletét az orromba kúszni.
 – És mi a harmadik indok? – kérdeztem nehezen forgó nyelvvel.
Edward a fülemhez hajolt és lágyan suttogta bele:
 – Őrülten kényelmes így.
Szavaira gerincem mentén szikrák cikáztak végig és éreztem, hogy folyékony halmazállapotot veszek fel, ha így folytatja."

5 megjegyzés :

  1. ne mááár jujj jojjon minek hamarabb a fejezet mert ez már felér egy kínzással de komolyan!! :D ne csinálljátok hollnap komolyan minél hamarabb rakjátok fel fejit!! lecciii mert hamar kell mennem aludni már 9kor aludni megyek es ezt meg el a akrom olvasni lécci rakjátok fel hamarabb koszikee! :D xijasztook

    VálaszTörlés
  2. wáááááááá.
    jajj lányok! ez megint... huhh.
    holnap? nekem ma kell friss! XD

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóóóóóóó lesz:D:D:D de lécci jöjjenek már össze:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. ááááááá...
    ha a részlet ilyen hogy ugrálok egy helyben milyen lesz a feji?
    holnap ugye minnél előbb lesz feji?

    VálaszTörlés
  5. csak ennyit tudok mondani: OHHH!!!! :O meg egy hatalmas kérdőjel! ha tudnátok mennyi kérdésem van! a lista vagy 100 tételes és még akad egypár dolog a másik oldalon is! :D alig várom hogy ma este felkerüljön a feji! :D megint letapossuk egymást a rengeteg rajongóval! :D

    by:Eszter :)
    U.I: remélem lesz eksön!!! :D (én a kis perverz!:D)

    VálaszTörlés