péntek, szeptember 10, 2010

Ízelítő a 14. fejezetből

Sziasztok!
Megjött az ízli. Jó szórakozást hozzá ;)
És holnap készüljetek – hogy Szylu szavait idézzem – a fejmosásra!
Puszi: Szylu és Pupi


"Az elkeseredés kezdett úrrá lenne rajtam, amiért nem tudtam áttörni makacsságának páncélján, és ennek az elkeseredésnek tulajdonítottam, hogy ajkaimat gyengéden húztam végig az állától a szája széléig, finoman simogatva gyönyörű bőrét.
– Bella – nyögtem elfúló hangon és volt egy második része is a mondatomnak, de az abban a pillanatban elillant, amint..."

5 megjegyzés :

  1. úristen!
    hogy lehettek ennyire kegyetlenek?!
    miért szerettek minket kínozni?
    csak még 2 mondat kelett volna, és örömujjongásban török ki..de így..:D
    ahj..nah de azért köszike:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  2. Új vagyok itt, és most írok egy megjegyzést!:)

    ..amint...amint...amint...amint mii???
    Jujjj esxtra izgatott vagyok :D Imádom a törit mert nagyon jól írsz - azt hiszem Szylu írja - és az ötletek is - ami Pupitól? - nagyon jóók :D Eszembe nem jutott volna egy kicsiz vagányabb Bella :D

    VálaszTörlés
  3. szadisták ...-.-"
    iszonyatosan jól írtok a ti töritek a kedvencem (L)
    Várom a folytit ;)
    Egy lelkes olvasótok.(L)

    VálaszTörlés
  4. ...amint csattant egy pofon!

    :-P

    Na jó nem tudom... :-S

    VálaszTörlés