csütörtök, július 15, 2010

Egy kis közérdekű...

Sziasztok!

Hát, ezt is megértük, egy nap két bejegyzés! Wow!
De ez most nem lesz annyira szép és kedves és jó! Sajnálom, hogy ezt kell tennem, de már nem bírjuk (igen, jól olvassátok TÖBBES szám volt!) tovább!
Igen, engem (Szylut) kell majd elküldeni a büdös fenébe, ezt felvállalom!
Nem, egyikünk sem szórakozásból írogat folyton többes számban, vagy nem a skizofrén énjeink nevében beszélünk (Pupim, Neked van amúgy? :D), hanem mert KETTEN vezetjük ezt a blogot!
Igen, KETTEN vagyunk!
Ezért szeretnénk megkérni MINDEN KEDVES OLVASÓT vagy IDETÉVEDŐT, hogy komiírásnál és az esetleges cseréknél a chatben legyen olyan kedves, és ezt vegye figyelembe!
Elnézést a kiakadásért, de már egy csomószor kaptunk olyan komikat, ahol egyes szám, második személyben beszélnek hozzánk, pedig eléggé világos a bejegyzéseknél vagy egy-egy üzenetnél, hogy Pupim és én írjuk a blogot, nem pedig csak egyikőnk.
Mi megtisztelünk Benneteket azzal, hogy szorgosan és határidőket betartva dolgozunk, ezért kérlek Titeket, hogy Ti is tiszteljetek meg legalább annyival, hogy végigolvassátok a kisregényt a feji elején, vagy elég csak a végén az elköszönést, és abból világosan kiderül, hogy mi a helyzet.
Elnézést, ha ezzel valakinek a lelkivilágába tiportam, de nem hagyhattam szó nélkül, és Pupim is eléggé kiakadt.
Szóval már csak annyi van, hogy elköszönjek.
Vagyis...
Pusz:
Pupi és Szylu

1 megjegyzés :

  1. Én egyett értek veletek én is tökre ki volnék akadva a helyetekben ráadásul a blogotok elején rögtön ki van írva nagy betűkel hogy:
    Eternity by Szylu and Pupi kiváncsi vagyok hogy hány olvasótok nem tudja elolvasni a neveteket a blog címmel együtt tapasztaltból mondom nem nagy ördöngösék na
    Syasztok

    VálaszTörlés