csütörtök, július 15, 2010

Ízelítő a 6. fejezetből

Sziasztok!

Hoztunk egy kis részlete(cské)t a köviből, csak hogy egyen Benneteket a penész!
Ezt most ismét én követtem el (Szylu), engem kövezzetek meg!
Pusz vasárnapig:
Pupi & Szylu

"– Hát, uraim – kezdtem bele a búcsúmonológomba. – Egy öröm volt Önökkel csevegni, de én most angolosan távozok és Önöknek is ezt ajánlanám.
Kikaptam a táskámat Edward kezei közül – igazi gentleman volt és utánam hozta –, majd megcéloztam a suli bejáratát. Félúton jártam, amikor a kócos Cullen utánam szólt.
– Bella! – kiáltotta bársonyos hangján és megfordultam. – Fejvadász ismerősünk nincs, de bérgyilkost tudunk ajánlani.
– Nevet és telefonszámot – kiáltottam vissza és az ajtó felé sietve eltöprengtem, hogy vajon mi volt az a rejtélyes félmosoly az ajkain?"

3 megjegyzés :

  1. Várjatok, én ezt nem teljesen értem..
    Most hol vannak!?
    És mire kell Bellának egy bérgyilkos!?
    És milyen "urak"-tól búcsúzik!?
    Most komolyan így akartok itt hagyni, egészen vasárnapig!?
    Lányok, lányok..
    Nektek szobrot kéne állítani..:D

    VálaszTörlés
  2. naneee ez kész kínzás én ezt h fogom kibírni vasárnapig?
    de azért várom a folytatását:D
    sziasztok

    VálaszTörlés
  3. örültek vagytok nem értem hogy lehetek ilyenek
    most péntek van remélem ti se úgy gondoltátok hogy majd várjunk vasárnapig
    egy alku ti emelitek a komik számát és cserébe szombaton lesz friss NA ?????
    nekem és mindenki másnak sok az az egy nap gondoljátok át lécci
    köszönöm syasztok

    VálaszTörlés