szombat, november 06, 2010

Ízelítő a 21. fejezetből

Itt az ízli, jó étvágyat hozzá :P
Puszi: Szylu és Pupi

"Nem kellett észlénynek lennem ahhoz, hogy tudjam, egy ilyen felső alá nem vesznek fel mást, de a koncentráláshoz már nagyobb erőfeszítésekre volt szükségem.
Bella felemelte a fejét és először az idiótán vigyorgó és integető Emmettet nézte meg, majd óvatosan és félve felém fordult.
 – Megint rajtad fekszem – állapította meg nemes egyszerűséggel, de persze tudtam, hogy a lezser hangnemet nem volt neki könnyű összehoznia."

5 megjegyzés :

  1. ohhh a vérnyomásom!!! valaki fogjon le mert én nem bírom holnapig, nekem most kell ez a feji:P éhes fej:P én is Edwardon akarok feküdni:D csillog a szeme:P

    VálaszTörlés
  2. én is, én is ott akarok feküdni! csajok, már nagyon éhes vagyok a heti eternity adagomra!!! :D
    ramomona voltam

    VálaszTörlés
  3. Tudjátok ti egyáltalán hogy mit műveltek velünk? Ha valameik rajongótok infartust fog kapni akkor bizony nézhettek majd nagyokat.Én tuti hogy kissebbfajta strókon estem át föleg ha Bella helyébe képzelem magam hmmm.Nyami.Ja és most nagyon nagyon szomi vagyok mert ma 21:30 indulok dolgozni és így csak hétfőn reggel tudom elolvasni a 21.-et.Mindenesetre nagyon várom.Puszi Andi

    VálaszTörlés
  4. ti ketten nagyon kegyetlenek vagytok! végre van időm egy fél komi féleséget rittyenteni nektek!Először is:OH!!! :O aztán meg uhhhh!!!!ez oltári csajok!IMÁDTAM a fejit is és ez az izli,ESZMÉLETI! ti tudjátok a legjobban melyik részt kell kiszedni a töriből és berakni izlinek hogy aztán megőritsétek vele a fél hanem az egész bandát!vigyázzatok magatokra mert a dühös és veszettül kíváncsi olvasók lázadni fognak és ha kell,magam vezetem a felkelést! :D az lesz a vége hogy elrabollak titeket és mindennap kötelesek lesztek nekem írni legalább egy fejit! és meg majd közvetítem az olvasóknak! :D annyira azért kedves leszek hogy a komikat este felolvasom nektek esti mese gyanánt! :D hát nem vagyok kedves és ennivaló egyben?! :D nah most ennyi! majd igyekszem komit írni a kövi fejihez de kinyírnak a suliban a sok szarukkal! :S ezer puszi meg minden jó! :X

    by:Eszter :)lábatlan olvasótok! xD

    VálaszTörlés
  5. Asszem én most fogok meghalni:D
    Ez az utolsó komim mert már látom a fényt:D
    De lehet h megvárom a fejit és csak utána halálozom el:D
    Komolyan mondom ez áhhhhhhhhh.....:D
    Nagyon nagy én is ott akarok feküdni:D
    Fatima:D

    VálaszTörlés