szombat, november 27, 2010

Ízelítő a 24. fejezetből

Sziasztok!

Hogy holnapig valahogyan kibírjátok! De aztán nem szidni, ti akartátok (jobban mondva dézi és Lina)! XD *szemöldökhúzogatás*
Pusz
Pupi & Szylu

"– Látom, hogy a kisasszony nagyon mohó ma! – kuncogott bele a számba.
– Ha már a karmaim közé keveredett uraságod, ne higgye, hogy egykönnyen megszabadul tőlem! – motyogtam és feltérképeztem izmos hátát.
– Nem is szándékoztam, ha ez megnyugtatja kiskegyedet! – somolygott.
– Jó a válasz, amiért jutalom jár – ugrattam, de ő komolyan gondolta."

3 megjegyzés :

  1. Sziasztok!

    Huh....nagyon nehéz lesz kibirni a fejiig!:( Siessetek megírni!!!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Hm,
    FINCSI! :)
    Már ma van... mármint mindennap az van, de a vasárnap!.. :)
    Köszi lányok az ízelítőt! ;)

    VálaszTörlés
  3. sziaztok most találtam rá a blogra nagyon tetszik nagyon jol irtok na megyek továb olvasni pusz

    VálaszTörlés