vasárnap, szeptember 09, 2012

Választási lehetőség! :D

Sziasztok!

Mint a bejegyzés címe is mutatja, választási lehetőséget kínálunk.

1. A fejezet eddig meglévő részét feltesszük 3. fejezet Part1 címmel...
vagy
2. A türelmetek minden apró morzsáját összegyűjtitek és pár napon belül az egész fejezet jön (kaptok viszont a várakozásért "cserébe" második ízelítőt).

Persze mindkettő esetében fennáll, hogy négy generációig visszamenőleg szidtok minket, de ez szívetek joga.

Tehát kommentbe, chatbe írjátok meg, és a többség akarata dönt.

Puszi
Szylu & Pupi

3 megjegyzés :

  1. Szijjasztok! Nekem igazán mindegy melyik lesz, mert imádom a történetet, máig a merengőn olvastam, de ma itt rátaláltam xD szóval na. Véleményem szerint nagyon jól írtok, és a jó munkához idő kell, szóval szerintem nem kéne bunkózni veletek. Én is írtam de egyszerűen ha nem megy akkor nem megy. Na nem fárasztani jöttem titeket csak kifejtettem, hogy akárhogy is folytatjátok, akkor is jó lesz és aki nem így gondolja húzza le magát a WC-n. Szóval sok ihletet energiát meg minden. :):D

    Virgii

    VálaszTörlés
  2. De azért megválaszolom a kérdésetek és a 2.-ra szavazok, mivel az a legértelemszerűbb :)

    Virgii

    VálaszTörlés