vasárnap, augusztus 26, 2012

Ízelítő a 3. fejezetből

Sziasztok! 
A fejezet napokon belül érkezik, de addig is itt egy kis kedvcsináló. Fogyasszátok egészséggel!
Puszi mindenkinek: Szylu és Pupi


„Csak centikre volt tőlem Edward arca. Éreztem napfényre emlékeztető illatát, és a testét, ami az enyémnek feszült. Semmit sem szerettem volna jobban, mint megtudni, vajon tényleg olyan édes és részegítő-e a csókja, mint amilyen az álmomban volt.
– Egy életem, egy halálom – motyogtam szinte hangtalanul, aztán a szám közeledni kezdett az ajkai felé.”

5 megjegyzés :

  1. Nagyon jó napot okoztatok nekem ezzel, és ha tényleg jön a friss, az nagyon jó!!!
    alig várom már!

    VálaszTörlés
  2. Rövid, de sokat mondó ;) Ilyennek kell lennie egy ízelítőnek, iszonyatosan várom :) Nagyon hiányoztatok a kimaradás alatt, mondjuk én sem unatkoztam rengeteg dolgom volt....

    VálaszTörlés
  3. Igyekszünk a frissel. Jelenleg én kotlok rajta, még kb. 2 oldal van hátra nekem, aztán átadom a stafétabotot Szylunak. Azt viszont bevallom, hogy még nem tudom az ízelítő után mi fog történni: lesz csók vagy sem :)

    VálaszTörlés
  4. Én szeretném, hogy legyen :) :P
    Várom a frisset, főleg egy ilyen részlet után :)

    VálaszTörlés