vasárnap, szeptember 09, 2012

Második ízelítő a 3. fejezetből

Sziasztok!
Megjött a 2. ízelítő. Reméljük, hogy tetszeni fog. A friss pedig már csak tényleg pár napon múlik és jönni fog. Amit tudni kell a kis részletről: kissé csalókának tűnhet, mert az 1. ízelítő később játszódik, hogy most a 2.

Köszönjük a türelmeteket! Imádunk titeket.
Puszi
Szylu és Pupi


"- Jobb a hallásom, mint az átlagembereké – bökte ki, és várta a reakciómat. Mikor nem szóltam semmit, türelmetlenkedni kezdett. – Most te jössz.
- Nos… – kezdtem tétován, és felálltam. A táskámat a vállamra dobtam, és megmarkoltam a tálcát. – Eddig az hittem, hogy a barnákra bukom, de a bronzszín percről percre egyre jobban bejön. – Rákacsintottam, és miután a tálcát a pultra tettem, a kijárat felé indultam."

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése