szerda, augusztus 31, 2011

Eternity - Epilógus

Sziasztok!

Szinte hihetetlen, hogy itt tartunk, az első közös történetünk végénél, ami nem is igazán vég...
Talán az epilógus végére kellene ez a kis összegzés, de mint látjátok, itt maradt az elején.
Ti szerettetek volna valamit, ami ellen mi sem ellenkeztünk, ennek nyomai vannak az epilógusban.
Sokan nem akartátok elengedni az Eternityt, szerettetek volna folytatást, és hát mi is fájó szívvel szakadtunk volna el, így...
Lehet nem erre számítottatok, lehet, hogy ezek után azt mondjátok: Na, ne nevettessetek már. Ez gagyi, borzalmas, és én búcsút is intek.
Természetesen szívetek joga itt hagyni minket, de mi azért reménykedünk, hogy maradtok, és velünk lesztek, valamint Belláékkal, hogy kiderüljön, hogyan is alakulnak a "kalandjaik".
Nem szokványos befejezés, de azt hiszem, ha azt írtunk volna, igazán nem is mi lennénk.
A befejezés egyben valami új kezdete, valamié, aminek az első címötlete az: Eternally. Lehet, hogy változik, lehet, hogy ez marad.
A "folytatás" lehet valódi folytatás, de akár egy új történet is, az Eternity nélkül is érthető lesz.
Egyikünk sem gondolta úgy, hogy valódi Eternity folytatás kellene, aki akarja, lezárhatja úgy, hogy Edward megharapta Bellát és kész... az örökkön-örökké rózsaszín cukormázra senki sem lenne kíváncsi, szegény Bellának meg elég volt a betegsége miatti szenvedés, ne kínozzuk őket tovább veszekedésekkel, és stb.
Megpróbálunk ismét újat mutatni, és el kell ismernünk, hogy a "folytatás" nagyobb kihívás lesz számunkra, mint az Eternity.
Az "Eternally" kb. egy hónap múlva kezdődik, addig mindenkinek lesz ideje megbarátkozni az ötlettel.
Puszmancs és Ti is szusszanjatok egyet, a sulihoz pedig kitartást! :)
Pupi & Szylu
U.i.: Az Epilógus elolvasása után vegyétek szemügyre a közvélemény-kutatást!

Epilógus

Ismerj fel

„Hiába érzem
Hogy ma köztük vagy éppen
Az arcokat nézem
Hogy különbözni melyik mer
Ismerj fel”
(Ákos: Ismerj fel)

(Bella szemszöge)

– Bella! Bells! – Finom bökést éreztem a karomon, amit egy újabb és megint egy újabb követett. – Bells! Hallasz?
Kótyagosan és némileg összezavarodva nyitottam ki a szemeimet és az ősi ösztönöktől hajtva nyújtóztam egyet, csakhogy a kezeim a fejem felett valami keményhez ütődtek. Összerezzentem, és félig nyílt szemeim alól megnéztem, hogy mi akadályozott meg a gátlástalan nyújtózás kiélvezésében. Tekintetem továbbsiklott, és pár pillanattal később Charlie arcán nyugodott meg. Apu gondterhelten ráncolta össze a homlokát és az apró ráncoktól egészen emberinek tűnt az arca. Te jó ég, naná, hogy emberi az arca! De akkor miért rémlik fel elmém egy nagyon is hátsó zugában a hófehér bőr, és egy furcsa árnyalatú szempár…
– Bells, minden rendben? – kérdezte apu ismét és erre huss!, mint akit fejbekólintottak, a ködös emlékfoszlányok szétáradtak az agyamban, hogy jó mélyre temetkezzenek.
Aprót ráztam a fejemen, hogy helyre tegyek magamban mindent és szép lassan össze is állt a kép. Charlie cirkálójában ültünk, útban Forks felé, és éppen Port Angeles turistacsalogató utcáin söpörtünk végig. Persze ez a söpörtünk végig kifejezés relatív, tekintve, hogy Charlie a forksi jónép számára egyszerűen csak Swan rendőrfőnök, aki kínosan ügyel a rend betartására. Szerintem még egyszer sem ment a megengedett sebességnél többel, kivéve, ha sürgős esethez hívták, vagy autós üldözés volt. És mivel Forks maga volt az idilli csend és nyugalom szigete, így erősen kételkedtem benne hogy ezen két vészhelyzetből akármelyik is megtörtént.
– Igen, persze – válaszoltam az előbb feltett kérdésre nehezen forgó nyelvvel, és lustán simítottam ki egy tincset az arcomból. – Miért kérdezed?
– Csak, mert nyugtalanul dobáltad magad, amíg aludtál és úgy ráncoltad néha a homlokod, mint aki menten felrobban – jegyezte meg és rálépett a gázra, hogy elhaladjunk egy újabb lámpa alatt.
– Csak álmodtam – motyogtam kásás hangon.
– Ha szabad megtudnom, miről? – tudakolta, de szerintem csak a beszélgetés újraindítása volt a célja. Vagy vajon tényleg érdekelte?
Erősen koncentráltam, és nagyon, de nagyon próbáltam belekapaszkodni valamilyen fogódzóba, hogy válaszolni tudjak, de a szemem előtt felvillanó képek úgy kúsztak el a semmibe, mint amikor a víz kifolyik az ujjaim közül. Megint megráztam a fejem és nagyot sóhajtottam.
– Csak a repülés miatti stressz okozhatta a lidérces álmot – válaszoltam blazírtnak tűnő hangon és magabiztosan, de azért halkan hozzátettem. – Mármint azt hiszem.

Elszakítottam a tekintetemet Charlie-ról, és kibámultam az ablakon.
Jaj, apu, hogyan is mondhatnám el neked az igazat? Túl hétköznapi életet élsz ahhoz és túl hétköznapi a gondolkodásmódod, hogy egy ilyen információt megeméssz, és hogy kezelni tudd. Nem akarom látni, ahogy úgy bámulsz rám, mintha valami csodabogár lennék, mintha nem lenne minden rendben velem. Mert hát nincs is, azt el kellett ismernem.
Az álmom képkockái közül néhány bevillant, aztán újra az elmém mélyére kúsztak vissza. Igyekeztem úgy tenni, mintha minden rendben lenne, nem akartam, hogy Charlie kérdezősködjön, vagy megfigyelés alá vonjon a furcsa viselkedésem miatt.
Nagy szükségem lett volna most anyura, hogy beszámoljak neki arról, már megint olyan álmom volt. Jó lett volna elmesélni neki, hogy a mostani valahogyan sokkal valóságosabbnak tűnt, mint az elmúlt évek során bármelyik álmom is, de nem tehettem meg. Az újra és újra bevillanó képek akadályoztak meg abban, hogy meséljek majd róla.
Egyrészt anyu tuti azt hinné, hogy megkergültem, ha elmondanám neki, hogy most magam is aktív résztvevője voltam az álmomnak, másrészt nem hinné el nekem, hogy valami nem stimmelt az álmomban szereplő legtöbb személlyel kapcsolatban. Ezt mondjuk én magam is nehezen tudtam elhinni, de volt valami nem evilági, szinte már természetfeletti az álomalakjaimban.

A szemem sarkából Charlie-ra pillantottam, aztán újra a tájat tüntettem ki a figyelmemmel.
Tényleg jó lett volna, ha mesélhetek neki az álomról, mint anyunak szoktam általában. De szerintem az egyik fára csavarodva kötnénk ki, ha csak úgy megemlíteném, hogy: álmodom a jövőről.
A jövőről, aminek minden lehetséges képkockájára emlékeznem kell, és hagynom kell, hogy úgy történjenek meg, ahogy megálmodtam őket.
A víziókat a döntések befolyásolják – magyarázta az álmomban egy csilingelő hang tulajdonosa, és nem tévedett.
Csakhogy esetemben, bármikor is próbáltam dacolni az álmaimmal, mindig rosszul jártam. Ha próbáltam változtatni a jövőn, rendszerint valami rossz dolog történt, így a legutóbbi tragédiánál megfogadtam, hogy mindent megteszek azért, hogy a víziók úgy történjenek meg, mint ahogyan megálmodtam őket.
Évek óta cipeltem ezt a súlyos terhet, amelyről sosem tudtam, hogy mikor ront rám ajtóstul. Már-már azt hittem, hogy „elmúltak” az álmok, mintha valami torokgyulladásból gyógyultam volna ki, ugyanis a legutóbbi négy hónapja volt.
Csalódottan szusszantottam fel, és rám telepedett az olyankor szokás melankolikus hangulat. Amilyen gyorsan csak lehet, szükségem lesz egy jegyzettömbre meg egy tollra, és minden egyes emlékfoszlányt le kell írnom, nehogy elfelejtsem. Próbáltam addig is észben tartani őket, és felidézni, hogy mi is fog történni a nap folyamán.
Charlie újra megállt egy lámpánál, és éppen azon töprengtem, mit is kell majd mondanom, amikor kocsinézőbe megyünk, amikor egy autó gördült a mellettem lévő sávba.
Amennyire tudtam, végighordoztam a tekintetem a kocsi oldalán, de a lélegzetem elakadt, mikor ismerős-idegen hófehér bőrt és furcsa árnyalatú szempárt pillantottam meg a volán mögött.
A szomszédos autóban ülő fiú visszanézett rám, és emlékfoszlányok rohamoztak meg: szőnyegen összefonódó testek, szenvedélyes csókcsaták, elmélyült és bensőséges pillantások és a napfény illata, ami bekúszott az orromba és nem hagyott nyugodni...
Muszáj volt egyetlen szóba belesűrítenem azt, ami mindezt jelképezte: – Edward – ejtettem ki a nevét alig hallhatóan, és olyan izgatottság áradt szét bennem, aminek létezéséről nem is tudtam.
A fiú rám kapta a tekintetét, és az először tágra nyílt szemek lassan összehúzódtak, én pedig rájöttem, hogy nagy valószínűséggel most kutyultam össze a jövőt…

31 megjegyzés :

  1. BASZUS (öhm bocsi)
    Tényleg igazi boszorkányok vagytok. Szóval ez nagyon jó. Mármint hogy folytatódik tovább. De úr isten most nagyon kiváncsi vagyok. ÁÁÁÁÁ Egy hónap? Egy hónap? (enyhe hisztéria)
    Nagyon jó lett. Bocsi de most nem vagyok képes arra hogy összefüggő mondatokat alkossak. Ugyhogy csak egy szó: IMÁDOM!!
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  2. Hogy is kezdjem... Elég nehéz megfogalmazni.
    Boldog vagyok, h ez nem végleges vég. Fura lett az epilógus és nagyon elgondolkoztat, h vajon mi lesz a folytatás majd. Biztos vagyok, h nagy meglepetést okoztok nekünk. Ilyen befejezést még sosem olvastam, de büszke vagyok rátok, mert mindig valami érdekessel drukkoltok elő, olyannal amit még sosem olvashattam. Boldog vagyok, h végig követhettem a történetet az elejétől a végégig.
    Szívmelengető a számomra, h régen a chaton együtt vártuk a frisst a többiekkel és közbe fenyítettünk titeket. Remélem még sok boldog órát tölthetek itt a frissre várva és azon elmélkedve közbe, h ezek a boszik mi újat tudnak még nekünk mutatni. Nektek sikerül az, ami más íróknak nem. Ez nem egy hétköznapi történet volt. Nem ismerlek titeket, de tudom, h ti sem hétköznapi lányok vagytok, hanem 2 ötletes lány egy különleges történettel.
    Nekem nem számít az-az egy hónap, mikor ennyi időt itt tölthettem veletek, mondhatni családi körben.
    Remélem újult erővel tértek vissza, de eddig is jó pihenést. Elbúcsúzni nem fogok, mert még olvasni szeretném a különleges álomvilágotokat.
    :)
    Szaszika.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok
    Lányok Gina vagyok és itt ülők döbbenten, sok mindenre gondoltam az előző rész után de tényleg igazán minden lehetséges lehetőséget átgondoltam de erre nem számítottam és nyugodt szívvel kimerem jelenteni, hogy szerintem senki. Ez nagyon váratlan volt és teljesen új.
    Mit is mondhatnék még nektek annyi dicsérő szó után amivel eddig is illettelek titeket talán csak annyit remek volt, köszönet érte.
    Lányok most itt, a végén sem csalódtunk bennetek, hoztátok a formátokat és megleptetek minket.
    Gonoszul, hogy a ti szavaitokkal éljek, a boldog vég után visszatértetek a sztori elejére.
    Meghagyva nekünk azt a kellemes illúziót, hogy minden kezdődik, előröl, …… és még sincs vége.
    Erre is csak ti vagytok képesek.
    Ezúton szeretnék nektek köszönetet mondani, azért a sok felejthetetlen és örömteli pillanatér, amit ti szereztetek nekem, csak azzal, hogy olvashattalak titeket.
    Sok puszi és köszönet érte, egy hű olvasótok
    Gina aki kíváncsian várja a 2. részt

    VálaszTörlés
  4. Hello :)
    Este már egyszer olvastam de most reggel még1szer elolvastam hogy Jol emlékszem e..hát jól..este se volt vmi tiszta most reggel se lett Jobb..eszméletlen fejezet és nagyon örülök neki h lesz folytatás..:) szóval nagyon várom..:) magyon Jók vagytok csajok csak így tovább :) imádom az irásaitokat :)<3

    Pussz<3

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nagyon-nagyon meglepett ez a végkifejlet, szerintem erre senki nem számított:) Gratulálok, szerintem ez a blog volt az utóbbi időben az, aminek folyamatosan vártam a következő részét, és mindegyik tényleg nagyon tetszett. Igazság szerint nem szerettem volna már nyomon követni a hasonló oldalakat, mert kissé elcsépeltnek érzem egyik másik történetet (persze vannak jó blogok, nem akarok megsérteni senkit), de Ti annyira jól írtok, hogy érdemes lesz várnom a további részeket is:) Még egyszer gratulálok és sok sikert a folytatáshoz:)!
    Üdv: Magdus

    VálaszTörlés
  6. Neeee.... :) Amikor elkezdtem olvasni az epilógust, volt egy ilyen gondolatom, mint nektek, hogy milyen lenne már, ha Bella csak álmodta volna az egészet... Bejött! :D Szerintem nagyon jó befejezés lett, de mindenképpen érdemel folytatást!!! :D Köszönöm nektek az élményt, és hogy olvashattam az Eternity-t. Továbbra is maradok veletek! :D És kíváncsian várom az új történetet!!! :D
    Üdv. nektek: egy olvasó

    VálaszTörlés
  7. Huuu lányok, hogy ha ezt nem folytatjátok nem is tudom... (mivel fenyegetőzzek, hogy legyen hatása)
    de én még nagyon szeretném tovább olvasni. nagyon érdekelnek, hogy mégis miben fog(NA) változni a történet. De ezt az 50 fejezetet is nagy élmény volt olvasni. teljesen más világba repítettetek és csodálatos volt. KÖSZÖNÖM. pux Jutka

    VálaszTörlés
  8. Huhha..... Hát őszintén megvallom sok mindenre gondoltam a befejezéssel kapcsolatban de erre nem számítottam... Hatalmas meglepetés :D És nagyon tetszik :D Izgatottan várom a folytatást!!!!!!! :D :D :D HIPERSZUPEREK vagytok lányok :D :D :D
    Tündi

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Névtelen, csöndes olvasótok vagyok, bevallom még nem írtam egyszer sem nektek, és nem azért mert lusta vagyok, hanem mert nem igazán tudnék újat írni nektek. A rendszeres komizók mind leírták mindig azokat a gondolatokat, amiket én is írtam volna 1-1 fejezet után. Tudom, hogy ez nem mentség, de remélem törlesztek valamennyit a "bűneimből" :D azzal, hogy most végre, először (és nem utoljára :D ) írok nektek.
    Erre az epilógusra nem lehet nem írni! :D
    Először a chatet olvastam el és már láttam, hogy nem fog tetszeni az "utolsó" rész. Leültem, elolvastam és már az elején annyira dühös lettem, és arra gondoltam, hogy "nem lehet igaz, miért kell így elcseszni, mással is lehetett volna folytatni" stb... De olvastam tovább, mert imádom, ahogy írtok és a történetet is nagyon szeretem és láss csodát, a végére már nagyon tetszett, és kíváncsi vagyok, milyen kalandok várnak még rájuk, mert azzal, hogy Bella kimondta a kocsiban Edward nevét, megváltoztatta a jövőt. Hogy hogyan, arra nem is gondolok, mert 1. még van 1 hónap a folytatásig és feleslegesen nem akarom magam idegesíteni, ráér majd ha elkezdődött a töri :D, 2. nem sokszor találtam ki mi lesz a következő fejezetben, ugyanis mindig megleptek minket valamivel. Egyedül a betegséges dolog stimmelt, bár magát a betegséget nem találtam el, de azért ennek is nagyon örültem. :D
    Szóval le a kalappal előttetek, fantasztikus volt, ahogy a szereplőket formáltátok. Nekem Bella karaktere így sokkal szimpatikusabb lett, mint az eredeti könyvben volt. Jó-jó maga a sztori is másabb, tudom, és imádom az eredetit is, de azért nagyon jó olyan történetet olvasni, ahol Bella nem olyan "nyomi" :D
    Szóval összességében nekem ma volt minden, mérges voltam a befejezés miatt, örültem, hogy folytatódik, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz velük, várom, hogy 1 hónap teljen el...... és így tovább.
    De a lényeg, hogy nagyon örülök, hogy vagytok, írtok, és köszönöm, hogy ilyen örömöt okoztok nekünk szinte minden héten.
    Köszönöm, hogy olvashatlak titeket! :)
    Üdv: Erika

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!!
    Hát az az igazság,hogy én sejtettem valami ilyesmit hoztok ki majd belőle.Csak gratulálni tudok nektek.Örülök hogy lesz folytatás vagy ilyesmi.Nagyon várom már
    Vera

    VálaszTörlés
  11. Aszittem, Happy End lesz... De íííígy? Arrrrrggggghhhhhhhh * morcos kalóz grr...* Jó vég, a folytatáshoz... Cöh, most egyfajta jót olvastam ezidáig ,de fura, hiányérzetes véggel. Számomra ez egy kicsit olyan, hogy nesze semmi, fogd meg jó. DE!Lányok, ne keseredjetek el, csak kicsit feldúlt lettem a váratlan fordulattól, kíváncsi vagyok , hogy mit hoztok ki ebből :) ;)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok
    Csajszik Én egy kicsit csalódott vagyok, be kell, hogy valljam nem erre a végre számítottam. Jó lett volna tudni a ti stílusotokban mi lett volna ha Bella felébred, mit tett és szólt volna Edynek, hogy rendezték volna el Bella hirtelen eltűnését és itt nem csak a szüleire gondolok. Na és persze az sem lett volna talán lebecsülendő, legalább pár szóban leírni, hogy Edward egy szülöttel, hogyan jutott vissza a családjához, hogy Bella átvészelje azokat a borzalmas kritikus időket. Szerintem mind ez megérdemelt volna legalább 1 fejezett. Stb. .... Én ilyesmiket vagy legalábbis ehhez hasonlókat vártam, vagy inkább képzeltem el ebbe az utolsó részben, epilógusba.
    Bocsi de nekem így nem tűnik teljesnek ez a történet, így olyan mintha nem lenne vége.
    Igaz el kel ismernem maga az ötlet, ez a hirtelen felébredés jó volt, és sok új lehetőség tartogat amire természetesen kíváncsi leszek.
    De az már egy másik történet lesz számomra. Egy újabb Bella Edward történet csak más köntösben.
    Amihez Sok sikert kívánok, mert ha ez az epilógus itt fent amolyan átvezető akkor igencsak kemény
    munka vár rátok. Újat és izgalmasat írni úgy, hogy egy kicsit igazodni kell ehhez a sztorihoz nem lesz könnyű. Mert ez a történet fantasztikus volt és nehéz lesz túlszárnyalni azt.
    Úgy hogy én kíváncsian várom,
    Ani

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Hát én mindenre számítottam, csak erre nem. Először meg mondom őszintén, nem nagyon tetszett. Csalódott voltam, olyan érzésem volt, mintha az előző 50 fejezet meg sem történt volna. A közepénél kezdtem megérteni, hogy pontosan mit is akartatok kihozni ebből, a végét pedig imádtam. Az utolsó mondat volt talán a kedvencem az egész történet során.
    " A fiú rám kapta a tekintetét, és az először tágra nyílt szemek lassan összehúzódtak, én pedig rájöttem, hogy nagy valószínűséggel most kutyultam össze a jövőt… "
    Ahogy elképzeltem, hogy Bella áhítattal ejti ki Edward nevét, ahogy meglátta, és ahogy Edward ránéz Bellára, ez a kép lebeg még mindig a szemeim előtt. :) Annyira tetszett ez az epilógus, hogy nem is tudom, hogy fogok kibírni egy hónapot nélkületek, és a történet nélkül. Remélem, azért kicsit hamarabb megleptek minket vmivel. És végezetül, köszönöm, hogy olvashattam ezt a történetet, és nagyon várom már a folytatást!
    Ui: Biztos, hogy mindenki el fogja olvasni a folytatást, még aki nem arra savazott is, mert ezt nem lehet nem elolvasni! :P
    Szijasztok!

    VálaszTörlés
  14. Hűűűű nah erre nem gondoltam volna. De tetszik :D Kíváncsi vok h mi fog most megváltozni :)
    Már nagyon várom puszii!!
    Tincsu

    VálaszTörlés
  15. i love it!!!!!!!!!!!!!!Nem merült fel bennem hogy az utolsó sor ne olyan legyen ami után még lehet gondolkodni?

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Már a születése óta követem a történetet, de eddig nem éreztem úgy hogy hsz-ben is ki kéne nyilatkoztatnom bármit is. Annyit mondhatok, hogy nagyon nagy hatással van rám és az érzelmi állapotomra az írás-technikátok egyszóval királyok vagytok (vagyis boszik, de ez most mindegy), de az az utolsó fejezet.... valami fantasztikus :D Ne haragudjatok ezért a szerény jelzőért, de egyszerűen nincs rá szó, olyan szuperül vezettétek végig az egész történetet :)
    Ha ennek a sztorinak nem is lesz folytatása, ezer örömmel olvasnék tőletek bármi mást :)
    Remélem szűk szavaimból ki tudtátok hámozni a mélyről jövő elragadtatásom:
    Őszinte tisztelettel: Kitti :)

    VálaszTörlés
  17. Tudtok meglepetéseket okozni az biztos és iszonyat gonoszak vagytok. Így befejezni! Komolyan mondom a fekete bárány hozzátok képest angyalka. Várom a folytatást bár egy hónap alatt bedilizek és bukásra fogok állni a gondolataimtól,de nem baj. Ezért a történetért megéri.

    Niki

    VálaszTörlés
  18. Na,most jól megleptetek,csajok,de nagyon örülök hogy folytatjátok.Az Eternity nagyon régen egyik
    kedvencem.
    Mondjuk a függővégeitektől már elég sokat őszültem,de ez nem fog visszatartani az olvasástól.Én továbbra is itt leszek,és kíváncsi izgalommal várom,hogy most,hogy Bella látta a jövőt,vajon próbál-e bármit megváltoztatni benne.
    Szóval,hajrá!
    Az az egy hónap rohadtul hosszú lesz...
    Addig is van idő visszamenni az egész elejére,és újraolvasni az egészet...

    VálaszTörlés
  19. jó lett nagyon!! várom az új történetet!! :)

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!!
    Hát jo ez sokkolt..:DDD
    Igazábol mikor elkezdtem olvasni és benne volt h csak aludt..akkor már gondoltam arra h ez most álom volt?:OOO és mennyire h az :| :DD
    Huh,hát örülök is meg nem is..mert ez is egy fantasztikus történet volt(avagy álom) de tényleg igy viszont visszakerültünk az elejére..:P ééés alkothattok egy ujabbat,megint meg kell ismerniük egymást stb..:P avagy egy teljesen más történetet alkottok mindegy..:)) de az is ugyanilyen izgi lesz vagy még izgalmasabb *.* viszont igy milyen hosszu álma lehetett Bellának... :D:D:DD:D
    És a vége..h kimondta h Edward..hát ezzel most tényleg mindent összekutyolhatott és ezért lesz olyan izgi *.* de még azt is eltudom képzelni h most nem fog olyan könnyen menni ez az ismerkedés,sőt még utálhatják is egymást aztán majd később lesz belőle szerelem..:DD nemtudooom:DD vagy Bella közben mással is összejön.:DD ajj annyira nemtudom h mi lesz..:D
    de nagyon várom a következőt is és mondom lehet h még jobb is lesz mint ez ;):D
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  21. Azannya...! Nagyon ritkán írok komit, de ez most eszméletlenül ütős befejezés lett. Viszont üvölt a folytatásért. Arwen

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!
    Ezt nem hiszem el!
    Több lehetséges befejezés is megfordult a fejemben de erre nem számítottam, és ahogy olvastam a többi komit mások sem. Nem is kérdés hogy olvasni fogom a folytatást bár azt nem tudom hogy fogok egy hónapot kibírni. Nem is tudom mit fűzhetnék még hozzá, annyira a hatása alatt vagyok még az Eternitynek hogy azt hiszem holnap zombiként fogok suliba menni mert egész éjjel azon fogok gondolkozni hogy vajon ebből mit fogtok kihozni. A lényeg az hogy imádlak titeket és semmi és senki nem tarthat majd vissza attól hogy egy hónap múlva itt üljek és olvassam a történeteteket.
    Dia

    VálaszTörlés
  23. Jézusom!!! Ilyen befejezést!!! Nagyon de nagyon nagy boszik vagytok!!!! én személy szerint imádom a történetet.
    Siessetek a folytatással!!!!
    xoxo:Bella

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!
    Első körben ennyit tudok kinyögni!
    Nagyon tetszett, olyan "Szy-pu"-s befejezés lett. Király, atom állat, és még fokozhatnám. Látomások a jövőről, hát na... Isteni ötlet. Nagyon várom a nem folytatás folytatást. Erősen meg lettem volna lepődve egy szimpla "örök élet vámpír Bellával" befejezéstől. Az nem Ti lennétek. Én tuti nem pártolok el tőletek, és olvasom a kövi történetet is, hiszen imádom az írásaitokat.

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Hát tényleg nem hazudtoltátok meg magatokat,mert ilyen befejezésre más nem lett volna képes csak ti.
    Siessetek,mert nagyon kíváncsi leszek a folytatásra.
    pux

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok
    hát ez eszméletlen!!! kinek a fejéből pattant ki ez??? jesszus még hogy megálmodta a jövőt!!! nekem sose jutott volna ilyen az eszembe de ez fantasztikus :)
    jaj mi lesz velünk olvasókkal 1 hónapig????????
    nagyon remélem hogy hamarabb telik el mint gondolom :)
    nagyon várom a folytatást!!!!

    Puszi Brigici

    VálaszTörlés
  27. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!
    Ezt nem hiszem el csajok megőszülök töletek komolyan mondom. Ezt nem hiszem el Nekem soha nem jutott volna így befejezni.Várom a folytatást és remélem az iskola segít gyorsítani az idő múlását:P
    Egy kitartó olvasó

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Eddig még nem volt alkalmam rá, hogy kommenteljek mivel mire megtaláltam a blogotokat az 50. fejezet is fent volt. De ettől függetlenül 2 délután alatt elolvastam az összes részt és csak gratulálni tudok! Fantasztikus történet volt, nagyon egyedi, ötletes, fordulatos. ILYEN egy jó történet. Nagyon megszerettem mert végre nem az az átlagos alap sztori miszerint Bella egy kétballábas balszerencse kétlábon és nem Edward a hős önmarcangoló bronzhajú herceg -vámpír- aki mindig ott van és megmenti. Bella se akart vámpír lenni amin meglepődtem de nagyon tetszett. Ezután a sztori után hááát... nem sok kedvem volt másikat olvasni. Mindennap többször is néztem a blogot mióta kijelentettétek, hogy készül az epilógus és már alig vártam mi fog kisűlni ebből. Elsősorban viszont nagyon izgultam, hogy nem fejezitek be a történetet mert akkor tuti megőrültem volna... xD
    És most meghoztátok ezt... És hát Húúúhaaaa.
    Az elején kissé csalódott voltam de már a kis szöveg után a fejezet előtt eldöntöttem, hogy akár, hogy is zárjátok le az Eternityt én itt maradok és olvaslak titeket. Ez az elhatározásom az Epilógus elolvasása után sem változott. A végén valamelyest megnyugodtam de percekig sokkolva ültem a monitor előtt... xD Nem akartam elhinni, hogy az egész csak egy álom volt és kissé csalódott is voltam, hogy ez az egész meg sem történt. VISZONT... ti ebből még nagyon sok mindent kitudtok hozni és kíváncsian várom, hogy mit tartogat még a jövő Belláék számára. ;)
    Pussz.: Lorice.

    VálaszTörlés
  29. Nem tudom, hogy fogom kibírni enélkül a történet nélkül...
    Köszönök nektek minden szép percet! :)
    Puszi! <3

    VálaszTörlés
  30. Oké, hogy gyorsabban telik az idő, miközben álmodunk, de mégis mennyit aludt Bella? Két hetet? :D

    Ezt nem fogadom el befejezésként, úgyhogy minél előbb meg kell kezdenetek az Eternally-t :)

    VálaszTörlés
  31. Na jó ha eddig néha össze gabalyodtam akkor most tényleg egy nagyon nagy csomó keletkezet a fejemben. Ez mi? Nem értek semmit. Remélem hogy ha folytatom az olvasást akkor kiderül a rejtély.
    Amúgy meg az egészet imádom. :)
    Nikol :)

    VálaszTörlés