péntek, november 25, 2011

Ahelyett, hogy elárasztanánk a chatet, inkább ezt az utat választjuk a véleményközlésre :)

Kedves gumiicukor és mindenki más!


Ha szemetek vagyunk, hát szemetek vagyunk. Ezen nem tudunk változtatni. Ha a megsértésünk volt a célod, akkor nem jártál sikerrel; mondtak már ránk rosszabbat is, ezért ilyenen nem igazán akadunk fenn. És igen, valóban nem tudjuk megmondani, hogy mikor kerül fel az első fejezet. Szerinted az jobb lenne, ha azt írnánk, hogy holnap, aztán holnap bejelentenénk, hogy bocs, majd inkább holnapután, aztán ezt még eljátszanánk vagy tízszer? Ugyanis a helyzet az, hogy még nem tart ott a fejezet, hogy biztos időpontot mondhassunk, feleslegesen ígérgetni  pedig már nem szeretnénk. De csak a te kedvedért, gumiicukor mondunk egy intervallumot, hátha boldog leszel tőle: még ebben az évben felkerül az első fejezet. Így jobb? Meg tudtuk mondani, hogy mikor lesz friss. Azt el kell ismerni, hogy valóban hónapok óta várakoztatunk titeket, de az alatt az idő alatt én - Pupi - bekerültem a főiskolára, ahol szinte még most is szokom a dolgokat, Szylu másodéves lett, ami keményebb mint az első nyilvánvalóan, kedv és idő terén sem állunk túlságosan bőségesen. A kemény valóság az, hogy alig 800 szó van kész a fejezetből, és nem hiszem, hogy szeretnétek, ha ennyi idő egy nyúlfaroknyi semmit vetnénk elétek oda. És csak hogy már most közöljük, és ne legyen meglepetés, tudjatok rá készülni a december-január húzós lesz a vizsgák miatt, így akkor sem lesz friss tolongás (nekem - Pupi - speciel karácsony után két nappal is vizsgám lesz, szóval még az ünnepeket sem tudom majd élvezni. És ez nem azért került közlésre, hogy bárki sajnáljon. Csak megosztottam veletek az információt és PONT). Aki várakozik, és még nem adta fel, azoknak köszönjük, igazán hálásak vagyunk érte. Akik viszont elpártoltak a türelmetlenség miatt, azoknak köszönjük az eddigi figyelmet, és csak annyit üzenünk, hogy próbáljanak főiskola mellett rendszeresen és kellő mennyiséget írni a szokott minőségben (általánosságban: hetente 2-3-4000 szót, változatos fogalmazásban, vegyítve a humort a drámával és az érzelmekkel, fokozva az izgalmakat a függővégekkel, majd meglepetéseket okozva, hogy miként folytatódik a sztori), úgy hogy ráadásul a történetet két ember írja, ezért össze kell egyeztetni a dolgokat, és a fejezet második feléjének írója nem igazán tud érdemlegesen haladni az első félben lévő apró információk miatt. Ha ez mégis sikerül, akkor írják ki csupa nagy betűvel a chatben, hogy példát vehessünk róluk, és leboruljunk a lábaik elé.
Köszönjük a megtisztelő figyelmet! További szép estét, kellemes hétvégét.
(U.i.: Az esetleges helyesírási hibákért szíves elnézést kérek, de sajnos magamnak nem tudok bétázni, Szylu pedig nincs gépközelben)
(U.i. 2.: Szylum, ha kihagytam valamit, amit meg szeretnél említeni, akkor szúrd bele)

20 megjegyzés :

  1. Sziasztok csajok én veletek vagyok.Várok amíg kell.A tanulás fontosabb...
    Szorítok a vizsgákhoz:)
    Vera

    VálaszTörlés
  2. Hát én teljes mértékben meg tudlak érteni titeket, én is írok és tudom, hogy milyen az, amikor az olvasók várnak, de én nem tudok semmivel szolgálni, mert arra sincs időm, hogy napi 3-4 óránál többet aludjak...ami valljuk be nem túl sok. Az elmúlt héten már a harmadik napja fekszem le hajnal fél5-kor és 6-kor kelek, tanulok, dolgozatokat írok, dolgozok...aki ezt mind próbálta már, az tudja, hogy összeegyeztetni ezt a sok mindent szinte lehetetlen, néha annak is örül az ember, ha egy kicsit pihenni tud, nemhogy több ezer szót írni :)
    Szeretném, ha tudnátok, hogy én várok türelmesen, ugyan majd' meghalok, hogy olvashassam, de soha nem foglak titeket itt átkozni, mert nem jön a friss. Megértem, tudom az okát és csak kitartást kívánok :) Mi is kitartunk mellettetek :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Ha jövőre kezditek el, én akkor is olvasni fogom.
    Csatlakozom az előttem szólóhoz: a tanulás fontosabb.

    VálaszTörlés
  4. sziasztok
    én bármeddig várok rátok
    köszönöm az eddigi munkátokat is, sok-sok bosszankodást :D és örömet szereztetek eddig is nekem, szóval rátok érdemes várni, mert megéri
    a vizsgára szorítok nektek
    Pusssz :D

    VálaszTörlés
  5. Én is csak ugyan azt tudom mondani mint a többiek. A tanulás fontosabb. Ha csak jövőre jön a fejezet én akkor is olvasni fogom mert már nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük szépen a támogatást, el sem tudjátok képzelni, hogy ez milyen sokat jelent nekünk. :D

    VálaszTörlés
  7. És én is csak szintén egyetérteni tudok a többiekkel. :) Akik szeretik ezt a történetet, azok tudnak várni. Szerintem is fontosabb most a tanulás, hiszen a főiskola nem szórakoztató. És ahogy olvasom, elég rossz, hogy a karácsonyi szünetkor sem pihenhetsz, Pupi. :S Úgyhogy, sok kitartást hozzá! :)
    Szóval, én is tudok várni a következő fejezetre! :)

    Puszi: Beus

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Ahogy az előttem szólók is írják, egyet értek veletek és maximálisan megértelek bennetetek! És szívesen várok, ameddig csak kell!
    De ugye, azért nem csak én vettem észre, hogy ez a kedves személy (gumiicukor) csak chatben nagy szájú...Nem igazán értem, hogy itt miért nem képes reagálni nektek...Hát igazából az én szememben pont ennyit is érnek az ilyen fontoskodó emberek...
    Hajrá Csajok! Én veletek vagyok!
    Amúgy nekem is megkezdődik lassan a vizsgaidőszakom...:S:(
    puszi

    VálaszTörlés
  9. nagyon szeretem ezt a blogot, és szard le, hogy vannak türelmetlenek :D csak le tudják magukat foglalni egy időre :D
    már nagyon várom az új részeket :)
    puxx

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Imádom a történteteket és köszönöm szépen hogy írjátok és folyamatosan felteszitek a blogra, hogy olvashassuk. Mindenki szokta kérdezgetni, hogy mikor lesz friss, de ez csak a természetes türelmetlenség, a kíváncsiság és az én esetemben konkrétan a történetetek által okozott függőség miatt. Ettől függetlenül a többség megérti, hogy nektek is van életetek, dolgotok, amik természetesen elsőbbséget élveznek a blognál. Abszolút átérzem én is a helyzeteteket. Én is egyetemista vagyok, biztos ami biztos két egyetemen is, szal megértem hogy nincs időtök (de ha az mégis lenne, akkor már energiátok nincs) írni. Aki ezt nem érti meg nem tudom, hogy mit csinál egész nap, illetve miért nem marad csendben (sajnos ez nagy igazság, hogy általában a buta embereknek van a legnagyobb szájuk. Bármikor is jön az új én ki fogom várni és ha olyan lesz mint az előző, akkor tuti, hogy nem csak egyszer fogom végigolvasni. :D
    Már alig várom a folytatást!!! Szurkolok nektek a vizsgaidőszakra és kéz és lábtörést kívánok!

    Pusza: Timi

    VálaszTörlés
  11. Még mindig megtudok lepődni hogy milyen idióta emberek vannak :( aki szereti úgyis várni fog és megért titeket :) Drukkolok nektek a vizsgára egy kalappal és csak ügyesen :) A törire meg már nagyon kíváncsi vagyok idáig imádtam de ez a befejezés :) Még jobban imádom és várom :)
    Sziszy

    VálaszTörlés
  12. Én is most kezdtem a sulit csak a gimit de az is nagy változás és minden héten csak doga és doga van h naponta. Kész őrület főleg a többi hülyeség mellett. Én egyetértek veletek és ha még 3 hónapot kell várni akk is olvasni fogom :D

    VálaszTörlés
  13. Ez eddig a legjobb, amit olvastam! Talán négy nap alatt kivégeztem a történetet.(non-stop olvastam).Szóval a családom nem biztos,hogy annyira élvezte, de én le vagyok nyűgözve. Számomra ezek a karakterek ezerszer túlszárnyalták az eredeti Twilight-ot.Ne értsetek félre, javíthatatlan rajongó vagyok, de amit ti itt összehoztatok, ez valami HŰŰHAAA.Imádom, imádtam, valószínűleg újrakezdem, amíg nem jön folytatás. Bár el sem tudom képzelni,hogy ezt még lehet fokozni. Tanuljatok, és ha tudtok akkor írjatok nekünk!!!Köszönjük!!

    VálaszTörlés
  14. Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezek az emberek, mit szóltak volna hozzá, hogyha pár hónappal ezelőtt befejezitek a történetet, hiszen ezt is megtehettétek volna. Fogadni mernék, hogy ezek lettek volna a leginkább felháborodva, és ők esküdöztek volna leginkább, hogy bármeddig is, de képesek várni a fejezetre.
    Na mindegy, az ilyen emberekkel nem kell foglalkozni. Ti csak a feladatotokra koncentráljatok :)
    Sok sikert a vizsgákhoz Csajok :)
    Pusza: Ancsusz

    VálaszTörlés
  15. A lehető legkorrektebb megfogalmazás. Csak így tovább, ha várni kell, majd várunk. Ezért a történetért megéri. Aki meg elpártolt emiatt, az veszített többet...
    Puszi nektek és kitartás :))))


    -edina-

    VálaszTörlés
  16. Kitartást csajok, és köszi hogy nem fejezitek be az írást, rengeteg blogíró befejezte már a blogolást, így hálásak lehetünk hogy szypu még nem!Várni fogok bármeddig, koncentráljatok a fontosabb dolgokra, az igazi, hű olvasók ugyis megmaradnak, és várnak türelemmel!Puszy

    VálaszTörlés
  17. Jaj drágáim!
    Ezer éve nem jártam erre és most tessék mit találtam?!Te jó ég!
    Jóval megértőbbek lehetnének az emberek a f...be is!Egy írót sem lehet írásra kényszeríteni!Ha nincsenek meg a megfelelő körülmények(idő,hely,...stb.) akkor lehetetlen alkotni!Márpedig én nem akarok az eddigieknél kevesebbet!Sőt!Ha szabad ilyen "szemétnek" lennem akkor nemcsak hogy elvárom az eddig minőséget,de meg is követelem és reménykedek akár a fejlődésben is(hogy még jobban kivágjátok nálam a biztosítékot!)! :-D
    Én nagyon szeretlek titeket és várok BÁRMEDDIG!Nemegy olyan író van,aki párévente ad csak ki könyveket,viszont az bestseller lesz!
    Amúgy meg a saját jelenleg kaotikus életemből kiindulva is látszik,hogy még olvasni sincs időm(hogy csak most reagálok erre az egészre is)!
    Na egy szó mint száz:NE foglalkozzatok az unatkozó emberekkel akiknek jobb dolguk sincs mint ideirogatni!Ők inkább gondolkodjanak el azon,hogy ha-és remélem ez nem történik meg-netán nem is folytatnátok az írást,már akkor is mennyi örömet okoztatok nekünk azzal,amit eddig írtatok!Mert olvasni öröm és nektek íróknak írni is...ha ez elveszik akkor nincs értelme!
    Szeretlek titeket! Team SzyPu!
    Cupp

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok csajok :)

    Én heti egy-két alkalommal szoktam fellesni, hogy van e friss, és mindig nagyokat sóhajtok, hogy áááááááá most sincs de igazatok van. Az hogy várunk rátok nem egyenlő azzal, hogy fa..ságokat írkáljunk ki a chatre. Tény hogy hiányzik a furmányos agyatok szüleménye, és hogy rohadt jó titeket olvasni, de basszus ez csak egy hobbi és nem életcél. Mármint nem az írás hanem a blog. És fősuli mellett még levegőt is nehéz venni olykor nem hogy leülni és remekelni. Szóval csak tanuljatok hiszen megvannak az embernek a prioritásai és ha lesz időtök akkor üljetek le a gép elé és gondoljatok azokra a dilinyósokra akik kitartóan várják mindenféle ugatás nélkül, hogy megérkezzen az új sztori első fejezete. Aki meg ezt nem érti meg van kismillió másik blog. Ha meg ez sem elég menjen könyvtára :D na jó legyetek rossssszak puszi
    Andi

    VálaszTörlés
  19. Kitartást lányok!Ne foglalkozzatok az olyanokkal akik csak követelőzni tudnak, felmutatni meg semmit. Azért írtok, hogy szórakozzatok,mert ez titeket lefoglal, ezt szeretitek. De nem lehet mindenáron, ha nincs időtök rá, akkor majd írtok ha lesz,mi kitartunk mellettetek! Én egy év után is gondolkozás nélkül tovább olvasnám a blogotokat, sőt még újra is kezdeném;)A lényeg,hogy most koncentráljatok a fontosabb dolgokra,és reméljük minél hamarabb vissza tudtok térni hozzánk teljes gőzerővel,és írhatom hetente a kommenteket ;)Gondoljatok azokra kik imádnak titeket!
    puszi Bella59

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Ne is foglalkozzatok velük.. nem jönnek többet a blogra, akkor nem jönnek. Ők veszítenek vele. :))
    Én is gyakran feljövök, és mindig ér egy kis csalódás, mert nagyon várom.. és már 2012 van, és friss sehol xDD De egyébként teljesen megértelek titeket, és igen.. a tanulás az első. Ha emiatt többet kell várni.. túléljük.
    Egyébként már nagyon várom az új részeket, én tudok várni :))

    VálaszTörlés