szerda, március 09, 2011

Eternity - 36. fejezet (Part 2.)

Sziasztok!
Itt a fejezet folytatása. Jó olvasást kívánunk hozzáXD
Puszi: Szylu és Pupi

Soha életemben nem imádkoztam még annyira azért, hogy halljam Bella gondolatait, mint abban a pillanatban. A halhatatlanságomat adtam volna oda egyetlen egy gondolatfoszlányért, vagy akár az életemet is, ha elkaphattam volna egy halvány kis mondatot, ami átsuhant az elméjén.
A testem azonnal megfeszült és nem tudtam mást tenni, csak várni, hogy szerelmem kimondja azokat a szavakat, amikkel megpecsételi a sorsomat és visszataszít a pokolba, ahonnan egy gyengéd szavával vagy csak egy érintésével ki tudott emelni.
Bella az ajkát harapdálta, de olyan erővel, hogy komolyan féltem, még a végén elharapja a vékony bőrt. De még mielőtt ez bekövetkezhetett volna, nagy levegőt vett és egy szuszra hadarni kezdte.
– Az, amit Tanya mondott nem igaz – pillantott a kezeire, de kénytelen volt felnézni rám, mert nem tudtam megszólalni, ugyanis nem értettem, hogy mire célzott, ezért folytatta. – Te nem csak egy diákszerelem vagy számomra, te annál sokkal több vagy. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, és ne is kérdezd az okát. Egyszerűen csak érzem, itt bent – mondta és az egyik kezemet lágyan megfogta, majd mellkasára helyezte, hogy érezzem gyorsan dobogó szívét, ami a legszebb dal volt a számomra.
Az addig a tüdőmben tartott levegő sípolva áradt ki a számon keresztül, ahogyan megkönnyebbülten fújtam ki és nem tehettem róla, de elmosolyodtam, bár a helyzet nem volt éppen annyira vidám.
– Mit nevetsz? – vonta fel a szemöldökét Bella és hátrébb csúszott a kanapén, ezzel megfosztva engem csodás testének érintésétől. – Te kinevetsz? – kérdezte elképedve, és láttam, hogy az alsó ajka megremegett.
Gyorsan odacsúsztam hozzá, és törékeny testét az enyémhez vontam, bárhogyan is tiltakozott. Mennyei érzés volt a karjaimban tartani, és érezni, hogy hozzám, csakis hozzám tartozik. Lehajoltam hozzá, és felemelve az állát egyenesen a szemébe néztem. Két nedves, fényes csík húzódott gyönyörű arcán, ahol a két kövér könnycsepp lefolyt.
– Soha, de soha nem nevetnék rajtad, és főleg nem az érzéseiden – suttogtam és odahajolva lecsókoltam előbb az egyik, majd a másik cseppet. – Egyszerűen csak boldog vagyok, hogy azok után, amiket Tanya mondott, nem dobtál ki.

– Már miért tettem volna? – jelent meg két apró ránc a szemöldöke között, ahogyan felhúzta az orrát.
– Azért, mert volt neki némi igazságalapja – mondtam csendesen és közben az arcát simogattam.
– Arra gondolsz, amit az átváltoztatásomról mondott? – kérdezte kertelés nélkül, tőlem pedig csak egy bólintásra futotta.
Némán néztünk a másik szemébe, de tudtam, hogy tartozom annyival Bellának, hogy elmondom az igazat.
– Nem fogom elvenni a lelkedet csak az én önzőségem miatt – magyaráztam, mint egyszer korábban már, amikor ez szóba került közöttünk. – Nem teszlek olyanná, mint én, ezt jobb, ha tudod.
– Igen, tudom – mondta és egy apró félmosoly jelent meg a szája szegletében. – Akkor is jól figyeltem rád, és most is. És mondtál egy furcsa dolgot, ami szöget ütött a fejemben.
– Igen? – vontam fel a szemöldököm, és nagyon próbáltam figyelmen kívül hagyni, hogy Bella könnyedén emelkedett fel, és lökött hanyatt a kanapén.
– Azt, hogy csak akkor változtatnál át, ha haldokolnék – motyogta az ajkaimnak, és már kényelembe is helyezte magát… rajtam.
– Bella, ez abszurd! – csattantam fel, de határozottan kezdtem gyengülni.
Na, nem az átváltoztatását illető kérdésben, hanem másban.
– Majd kinyitom a szememet és próbálom kicsit kinyíratni magamat, de szigorúan a közeledben – villantott rám egy mosolyt, ami miatt nem tudtam komolyan venni a szavait, de már nem is akartam.
Szerelmem apró kezei gondosan bontogatták ki az ingem gombjait, hogy aztán az ajkai, amik eddig a számat csókolták, lejjebb vándoroljanak, beborítva a mellkasomat, majd a hasamat apró csókokkal.
Megborzongtam és egy jóleső sóhaj hagyta el az ajkaimat. Kész, végem volt. Kedvesem visszafelé is bejárta ugyanazt az utat, csak most már a nyelvét is latba vetette, és amikor felért az arcomhoz halkan suttogta:
– Nagyon meggyőző tudok lenni, ha akarok – mormolta és kezeivel az oldalamat cirógatta, míg csípője lágy, de határozott ritmusban mozogni kezdett testem azon pontján, ami a leginkább vágyott az érintésére. – És ha szeretnéd, akkor egy kis ízelítőt is adok ebből.
Forró teste perzselőn égette az enyémet, de ez az izzás belülről áradt szét bennem, hogy teljesen felemésszen. Sóvárogtam az érintése, a csókja és a teste után, de mégis csak a Swan házban voltunk és éppen a nappali kellős közepén.
– Bella, Charlie bármelyik pillanatban megérkezhet – nyögtem elfúló hangon.
– Igen, tudom – mondta és egy kecses mozdulattal leugrott rólam, majd kézen ragadott. – És ez teszi még izgalmasabbá a dolgot. Gyere!
És már húzott is maga után az emeletre, de nem a szobája ajtaján lökött be, hanem a fürdőszobáén. Zavarodottan pillantottam körbe, mert nem erre számítottam.
– Látom, meglepődtél – mosolygott, és már közvetlenül előttem is állt.
– Azt hittem, hogy meguntad az extrém helyeket és végre az ágyadba cipelsz – viccelődtem, de tekintetem már az ajkait vizslatta.
– Majd az is sorra kerül, de előtte szeretnék valamit kipróbálni – harapott bele az alsó ajkába és nem értettem, miért pirult el fülig.

13 megjegyzés :

  1. Tök jó!!!!:D ÜGYIK VAGYTOK! és már megint függővég....:D

    VálaszTörlés
  2. Jah am Gréta voltam :D ÉS MÉG EGYSZER: TÖÖÖÖK JÓÓÓÓ

    VálaszTörlés
  3. Neeeem! Itt nem lehet abba hagyni!!!
    Nem, nem , és nem!!!!
    Komolyan mondom, ezt már tanítani kéne. Most hogy fogom bírni kivárni, míg jön a friss?
    Hihetetlen!
    Nagyon jó lett, de ez nem változtat azon a tényen, hogy így nem lehet abbahagyni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. kicsit rövidke, de a másikkal együtt tökéletes :D
    személy szerint én komolyabb beszélgetésre számítottam de úgy tűnik azt máskorra halasztottátok
    istenkirálycsászárok vagytok csajok XD
    aztán hamar hozzátok a frisset, mert kinyuvadok a várakozásba... :P
    puszi

    VálaszTörlés
  5. ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!
    zuhanyzós, akciós, ááááá :D
    tetszik, tetszik!;)

    VálaszTörlés
  6. éljen, éljen!:D zuhanyzós süti lesz vasárnap, nyammmmi:P alig várom mit talált már megint ki Bella, remélem Charlie nem zavarja meg őket és gyakorlatba ültetik az ötletet, de engem valami zavar....Edward a ház előtt hagyta a Volvóját, ha végeznek a sütivel a zuhany alatt és az ágyban pihenik ki vizesen és aztán ér haza Charlie meg fogja látni Ed kocsiját szóval Bella haja vizes lesz és Charlie csak nem olyan sügér, hogy nem vonja le az x-et az egyenletből, hogy ezek ketten együtt pancsoltak, na már most ezt mivel fedezitek? vagy Alice elugrik a kocsiért és elviszi onnan míg Charlie hazaér, már megint fedezni kell őket valakinek:D

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Hűűűűhaaaa! :D
    Vizes-süti! :P
    Örülök, hogy nem lett nagyobb baj ebből a Tanya ügyből, de persze tudom, hogy ennyivel még nem ússzuk meg, ahhoz ti túl gonoszak vagytok! XD

    Várom a következőt már, de persze türelmesen! :)
    Addig is legyetek nagyon rosszak, és persze édes, perverz álmokat kívánok! ;)

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    A zuhanyzóban fognak...köhöm ?! :D Én benne vagyok! :D Kíváncsi vagyok, hogy Edet, hogy veszi rá arra, hogy változtassa át! :D
    Várom nagyon a következő, HOSSZÚ (!) fejezetet!! :D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok :D

    Én úgy megkönyebbültem hogy szerintem még ti is hallottátok hogy esik le a kő a szivemről :D:D

    Ez nagyon jó lett :D:D Vasárnap jön a következő HOSSZÚ fejezet?? :D:D

    Puszi neketek :) Jó pihenést a hosszúhétvégére :D

    VálaszTörlés
  10. Itt abbahagyni :O Neeeeeeeee!
    De legalább nem szakítottak :D Am Bella nagyon huncut ám :P
    Jó lett! Már nagyon várom a kövit!
    Puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  11. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, azt hiszem nektek külön élvezet az, hogy kínozhattok minket...MIÉRT KELL ITT ABBAHAGYNIIII?! MEGHALOK :DDDD
    annyira nagyon jó volt :) és hogyhogy ma van friss? :)
    nagyon imádom <3 <3 <3
    puszii.

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Biztos nagyon jó lesz a következő fejezet is ha Bella ismét kitalált valami extrém dolgot úgy mint a kocsisat.
    Nagyon jó volt és siessetek a másikkal.
    pux

    VálaszTörlés
  13. Sziasztoook:D

    nos első gondolat: ezek már szexfüggők:DDDDD Ed kibirná már egy napig is nélküle?:DD kivétel a bajos napokon...:DDD
    deee szeretem olvasni a sütiket nincs vele gondom:P
    Bella szerintem a zuhanyzos sütikét akarja kiprobálni..:DDDD vagy...hát nem irom le:DDDD de nagyon jo lett és várom a kövit..:DDD Komolyan remélem találkoznak Charlie-val vagy Charlie bezavar vagy vmi:DDDD
    nagyooon joook vagytok:DDDD De azért majd szivesen olvasnék is olyan jelenetet ahol épp szakitanak,vagy szakitással fenyegetőznek vagy vmi drámát:DDDDDDDDDDD És azt hiszem jo h bejött a képbe Tanya...lesznek vele dolgok:DDD pusziii

    VálaszTörlés