péntek, július 15, 2011

Eternity - 48. fejezet Part 1.

Sziasztok!

Most ennyire futotta tőlünk, és tényleg elnézést kérünk, amiért csak most frisselünk, de összehozni nyáron, hogy mindketten egy időben otthon legyünk egy kissé bajos. Lehet, hogy még lesz folytatása a fejinek, ez majd kiderül este.
Most csak jó szórakozást kívánunk és köszönjük a türelmeteket!
Pusz
Pupi & Szylu

48. fejezet

So close, so far

„Én szóra váltanám a gondolatot,
De félek, hogy nem érdekel
Sajnos nem állnak össze a mondatok
Én nem ide jöttem
Nem ezt akartam
Reményt kaptam csak az útra
Én, az örök átutazó
Azt, hogy minden bűnöm megbocsájtható.”
(Ákos: Hello)

A tekintetem ide-oda cikázott Edward és a hasam között és egy apró kis hang, annyi sem jött ki a torkomon. Az agyamban egymást követték a jobbnál jobb kifogások, de egyik sem volt jó arra, hogy leszereljek egy túlságosan is kíváncsi vámpírt, aki olyan szemekkel meredt az arcomra, mintha minden egyes vonásomat örökre az emlékezetébe akarná vésni.
Nem tudtam, hogy milyen gondolat futott át az ő agyán, de az arca fájdalmasan eltorzult és két keze közé szorította a fejét.
– Edward! – nyúltam feléje, hogy megérintsem, és feltehetőleg tudta, mire készülök, mert elkapta a csuklómat, mielőtt az ujjaim elérték volna a céljukat.
Szóra nyitotta a száját, de megnémult, ahogyan megvizsgálta a csuklómtól felfelé induló pirosas foltokat, amik a hasamat is borították. Aztán megfogta a másik kezemet, és ott is megnézte a bőrpírt, hogy vizslató tekintete továbbcsússzon a combjaimra.
Olyan hirtelen eresztett el, hogy majdnem hátrabukfenceztem, de még időben visszanyertem a lélekjelenlétemet és sikerült úgy magamra kapdosnom a ruháimat, hogy a sötétségben egyiket sem vettem fel fordítva. Egy piros pont nekem!
Edward úgy ült ott, mint akinél teljes a rövidzárlat, és csak nézett, de talán nem látott. Nem volt erőm ahhoz, hogy végigcsináljam ezt az egészet, még túl gyengének éreztem magam hozzá, így hát azt tettem, amit mindig, ha összesűrűsödtek a dolgok a fejem felett. Felvettem a nyúlcipőt, és csapot, papot, plédet és Edwardot ott hagyva futásnak eredtem az autóm felé.
Arra számítottam, hogy majd a kocsim oldalának dőlve ott találom kedvesemet – egy vámpír elől csak úgy nem menekülhet el az ember –, de csalódnom kellett. Csalódnom? Csalódott voltam, vagy csak a megszokás mondatta velem, hogy így érezzek, mert nem állított meg.
Remek, egy filozófiai dilemma, amit ráérek később is megvitatni magammal és a skizofrén haverjaimmal, de nem most.
Feltéptem a kocsiajtót, de még mielőtt beültem volna, engedtem magamnak egy pillantást a vállam fölött hátra és a látványtól lefagytam.
Edward még mindig ott ült, ahol hagytam és nem mozdult. A szemében viszont tengernyi érzelem tükröződött – már amit a holdfényben ki tudtam venni – és a legdominánsabb az undor és a gyűlölet volt. Én pedig már ismertem annyira, hogy tudjam, kinek szólt ez az undor és gyűlölet. És nem hagyhattam, hogy valami meggondolatlanságot tegyen, csak azért, mert az önutálata éppen most lobbant fel.
Dühösen vágtam be az ajtót, és visszacaplattam hozzá, majd megálltam közvetlenül előtte. Semmi reakció. A kezemmel integettem az orra előtt. Ismét semmi reakció.
– Edward – szóltam hozzá gyengéden.
Semmi.
– Edward! – nyomtam meg a nevét egy kicsit erősebben.
Még mindig nem reagált.
– EDWARD! – kiáltottam torkom szakadtából, és úgy tűnt, hogy már az első pillanattól kezdve erre lett volna szükség, mert végre rám emelte a tekintetét.
Nagyot kellett nyelnem, hogy összeszedjem magamat és bele tudjak kezdeni a mondókámba, ami nagy valószínűséggel csak pár mondatból fog állni. Például ilyenekből.
– Mielőtt elkezdenéd a saját magad által kreált elméletekbe belelovallni magadat, leállítalak – mondtam és még azt is sikerült összehoznom, hogy egyenesen a szemébe nézzek. – Nem…
– Azt ne mondd, hogy nem bántottalak, az Isten szerelmére! – fakadt ki, és haragosan megvillant a tekintete.
– Pedig feltett szándékom volt ezt mondani, hiszen ez az igazság – fontam össze a kezeimet a mellkasom előtt.
Edward felkapkodta magára a ruháit – talán ő is rájött, hogy eléggé kellemetlen lett volna lefolytatni ezt a beszélgetést úgy ez tök idegen helyen, hogy ő meztelen, én meg talpig fel vagyok öltözve – és most már ő is talpon volt.
– Igen? – vonta fel a szemöldökét és máskülönben imádtam arcának ezen apró gesztusát, de nem most, mert nem volt benne semmi játékosság. – Akkor mivel magyarázod a szinte az egész testedet beborító vörös foltokat? A legkézenfekvőbb magyarázat az, hogy egy szörnyeteggel szeretkeztél, aki annyira sóvárgott már a tested után, hogy teljesen elfeledkezett magáról.
Minden szavával mintha egy kést forgattak volna meg a mellkasomban, és az sem segített a helyzetemen, hogy szörnyű fejfájás tört rám. A homlokomhoz emeltem a kezemet és finoman masszírozni kezdtem az orrnyergemet, hátha attól elmúlik – hiú remény! –, de Edward másként értelmezte ez az apró mozdulatot.
– Megértem, hogy dühös vagy rám, és soha többé nem akarsz látni, de tudnod kell, hogy szeretlek és soha nem…
Ez volt az a pillanat, ahol elvesztettem a türelmemet, és olyat tettem, amit még soha.
– Fogd be, fogd be, FOGD BE! – üvöltöttem, és akár akartam, akár nem, egy árulkodó könnycsepp kibuggyant a szemem sarkán és alattomosan folyt végig az arcomon.
Edward annyira megdöbbent, hogy levegőt is elfelejtett venni, a szemei pedig a kétszeresére tágultak, de nekem ennyi idő elég volt, hogy egy kicsit rendbe szedjem a soraimat. Nagy levegőt vettem, és kiböktem.
– Nem te voltál, rendben? – tettem hozzá a kérdőszócskát, hogy költőivé varázsoljam a mondatot, de válaszra sem várva sarkon fordultam, és otthagytam őt.
A lehető leggyorsabban szedtem a lábaimat, hogy minél hamarabb eltűnhessek onnan, sőt nem csak onnan, hanem még a környékről is. Nem foglalkoztam azzal, hogy az agyam egyre csak azt kántálta nekem, hogy forduljak vissza, rohanjak oda Edwardhoz, és szorosan öleljem át őt, bevallva neki mindent arról, hogy mi is történik velem tulajdonképpen. Vágytam arra, hogy a karjaiban találjak megnyugvást, hogy ha csak néhány pillanatra is, de az oltalmazó ölelése elfeledtesse velem, mennyire nyomorultul érzem magam, mégsem futottam vissza hozzá. Ő jelentett számomra mindent a világon, ő jelképezte a szerelmet, a szenvedélyt, a boldogságot, a lelki békét, Edward volt az első férfi az életemben, és ezek voltak a nyomós okok, amiért nem vetettem magam a karjaiba, mert nem akartam megtörni, és tönkretenni őt. Amikor néhány nappal ezelőtt eljöttem Forksból, elfogadtam azt, hogy többé nem láthatom őt, hogy mindennek vége, esélyem sem lesz újra azokba a gyönyörű szemeibe nézni, sosem láthatom többé a féloldalas mosolyát, nem érezhetem a csókja ízét, nem ölelhetem át, és soha többé nem nyöszöröghetem a nevét szeretkezés közben. Aztán csak úgy ott termett a szalon előtt ostoba reményeket adva nekem, hogy talán mégis van együtt jövőnk. De újra és újra rá kellett döbbenjek, hogy nem szabad álmodoznom, és legfőképpen nem szabad elmondanom neki az igazat, a valódi okot, hogy miért szakítottam vele, miért léptem le egyetlen szó nélkül, és hogy miért menekülök tőle ebben a pillanatban is.
Edward hirtelen termett előttem, sikeresen kiszakítva engem a gondolataimból, és elkínzott arckifejezéssel nézett rám.
– Nem hagyhatsz csak így faképnél! Nem teheted ezt velem. Mire céloztál azzal, hogy nem én okoztam azokat a piros foltokat rajtad?
– Semmire sem céloztam – morogtam neki dühösen.
Az volt a legegyszerűbb, ha megsértem őt, mert úgy elérhetem azt, hogy végre itt hagyjon engem a jó fenébe, hogy vissza se nézzen, és bár képtelen a felejtésre, de valahogyan kiűzzön engem a fejéből. De nagyon úgy tűnt, hogy nem sikerült megbántanom őt, sőt még csak meg sem hökkent azon, hogy nem éppen kedvesen szóltam hozzá. Várakozóan tekintett rám, természetesen nem hitte el, hogy azok a foltok csak úgy, hipp-hopp rajtam termettek...
– Hogy szerezted őket? – kérdezte gyengéden, majd nagyot nyelt, és a szája elnyílt. – Csak nem...? – vonta fel a szemöldökét, és a kezei ökölbe szorultak, miközben morgás csúszott ki az ajkai közül.
Szinte láttam, ahogyan az agyában dolgoztak a fogaskerekek, lázasan kutatva ésszerű magyarázat után, hogy aztán az egyetlen lehetőséget vetítsék a szeme elé, ami magyarázat lenne a foltjaimra: egy vámpírral szeretkeztem. És mivel váltig állítottam, hogy nem az ő hibája, így egy másik vámpírra gondolt. Kizárásos alapon pedig ez a személy csakis Alex lehetett.
Egy hosszú pillanatig bámultam rá, tekintetem elidőzött az ajkain, és a gyomrom görcsbe rándult, ahogyan visszaemlékeztem, az a száj mit csinált velem percekkel ezelőtt, micsoda „kínokat” okozott, ahogyan a nyelvével együtt a combjaim között elidőzött. Lesütöttem a szemeimet, amikor rádöbbentem, nem az emlékezésnek van itt az ideje, hanem annak, hogy válaszoljak Edward kérdésére.
– De igen – leheltem a szavakat – lefeküdtem valakivel. – És egyenesen a szemeibe néztem.
Edward felszisszent, majd hangosan kifújta a levegőt. Szemeit szorosan lehunyta, és mérgében a fogait csikorgatta, amitől felállt a szőr a hátamon. Megborzongtam a fülsértő hangra.
– Alexszel? – préselte ki nagy nehezen azt az egyetlen szót, aztán a fogai újra csikorogni kezdtek.
Képtelen voltam válaszolni neki, egyszerűen nem bírtam kimondani, így csak bólintottam. Edward ajkait szalonképtelen szavak tucatjai hagyták el – meg tudok rá esküdni, hogy ilyen durva káromkodást nem hallottam még tőle, mióta ismerem. Igazán ki sem néztem volna belőle, hogy ő ilyen szavakat ismer, na, nem mintha én olyan mindenben jártas, mocskos szájú csitri lennék, csak azért hall az ember egyet s mást.
Edward mindig ügyelt arra, hogy igazi úriember legyen: figyelmes, tisztelettudó. Megválogatta a szavait, és bármi történt, tartotta is magát ehhez, nem káromkodott, nem hagyták el az ajkait nyomdafestéket nem tűrő dolgok. Jó, persze egy-egy gyengébb szitkot hallottam már tőle, de nem olyat. Aki előttem állt abban a pillanatban nem az úriember volt. Bár voltak még momentumok, amikor a gáláns férfi kiveszett belőle ideig-óráig, például szeretkezés közben – senki sem hitte volna el róla, hogy milyen szenvedélyes. Vagy ott voltak még azok az alkalmak, amikor piszkos dolgokat duruzsolt a fülembe, hogyha kettesben leszünk, miket fog csinálni velem.
– Ég veled, Edward! – suttogtam aztán, majd rá sem nézve ott hagytam őt, és a kocsi felé siettem.
A biztonsági övet rángattam, mert az a szemét kicseszett velem, és beragadt. Küzdöttem az ellen, hogy elsírjam magam, és az a nyamvadt öv csak rátett még egy lapáttal a pocsék kedvemre. A gázra tapostam, és a kormányt markoltam, hátha úgy hamarabb magam mögött tudom hagyni Edwardot és Miamit is. Az ablakot leengedtem, és hagytam, hogy az egyre hűvösebb levegő az arcomba vágjon. Ettől reméltem, hogy kiűz minden gondolatot a fejemből, elfeledtet velem mindent. A szemeimet az úton tartva a mobilomért nyúltam az anyósülésre, majd kitapintva a gombokat, megnyomtam az Alexhez tartozó gyorshívót, és kihangosítottam a készüléket.
– Nem kellett volna megmondanod Edwardnak, hogy Miamiba mentem – morogtam, mikor beleszólt a készülékbe.
– Szóval akkor nem volt édes kibékülés meg happy end – vonta le a következtetést, és mintha csalódottságot véltem volna felfedezni a szavaiban. – Remélem, azért a kocsimat visszaszolgáltatja valahogyan, épen és egészségesen – motyogta.
– Nem tudom, hogy miként, de ki foglak nyírni. NEM KELLETT VOLNA ELÁRULNOD ENGEM! – kiabáltam.
– Mondott valami ronda dolgot, ezért vagy dühös? – kérdezte higgadtan, amitől én csak még pipább lettem.
Utáltam sötétben vezetni, ráadásul több órányi autóút várt még rám, míg végre Jacksonville-be érek, és ettől csak még jobban kiborultam. Fáradt voltam a vezetéshez, sőt nem csak ahhoz, hanem úgy mindenhez.
– Nem mondott semmi ronda dolgot. Alex... – kezdtem tétován, és mikor folytatásra ösztönzött, egyszerűen csak kiböktem. – Bevallottam Edwardnak, hogy lefeküdtem veled.
– Neked elment a maradék józan eszed is! – sipította. – Tudod, hogy nem vagyok beszari pasi, meg nem félek Edward Cullentől, de az tuti, hogy idejön, és le fogja tépni a fejem. Darabokra fog szaggatni, és miután buldózerrel áthajtott rajtam néhány milliószor, a parton tábortüzet csinál belőlem.
– Azért szólok, hogy menekülj, vagy találj ki valamit, mert nem fogadta higgadtan a dolgot. Mármint nem üvöltözött meg semmi ilyesmi, de csak azért, mert nem hagytam neki rá lehetőséget, csak fogtam magam, kocsiba pattantam, és leléptem.
– Teljesen biztos vagyok benne, hogy megzakkantál. Erre más magyarázat nincs, minthogy begolyóztál. Olyat mondani egy vámpírnak, hogy megcsaltad őt, kész halálos ítélet... rám nézve.
– Te meg betojtál, mintha az előbb azt mondtad volna, hogy nem félsz tőle – húztam az agyát, és egyetlen pillanatra elfeledkezve a helyzetről felkuncogtam.
– Bella... – nyújtotta el a nevemet –, úgy tűnik, hogy még sokat kell tanulnod a vámpírokról. Lehet, hogy már mondták neked, lehet, hogy még sosem hallottad, de az éhes vámpírnál csak a féltékeny vámpír a veszélyesebb. És a te Edwardod most mindkettő kategóriába beleesik, biztosan éhezik arra, hogy féltékenységében cafatokra tépkedjen engem. Egy féltékeny vámpírtól még én is tartok, főleg egy olyan kategóriájútól, mint Edward.
Egy pillanatig elemeztem az utolsó mondatát, de nem igazán értettem, hogy mire is célzott Alex, így rákérdeztem, mire így felelt:
– Úgy értettem azt, hogy olyan kategóriájú, mint Edward, hogy a te exed már attól a haját tépte, ha Mike Newton rád mosolygott.
– Én szerettem, hogy olyan féltékeny – sóhajtottam fel ábrándozóan. – A féltékeny pillanatok után mindig szenvedélyesebb volt velem, kevésbé bírt magával, szeretkezéskor...
– Hékás, az intim részletekre nem vagyok kíváncsi. Nemrég vadásztam, úgyhogy ne kavard fel a gyomrom, mert még a végén édesanyád perzsa szőnyegére hányom a szarvasvért.
– Ígérd meg, hogy nem nyírjátok ki egymást, ha felbukkanna Edward! – követeltem tőle határozottan.
– Mindent megteszek az ügy érdekében, vigyázz magadra az úton. – Még elköszönt tőlem, aztán letette a telefont. Bekapcsoltam a rádiót, és egy pörgősebb számhoz tekertem. Csak egyetlen pillanatra vettem le a tekintetemet a kihalt útról, és mikor újra kibámultam a szélvédőn, felsikítottam.
Minden olyan gyorsan történt, csak arra emlékszem, hogy elkaptam a kormányt, és a fékbe tapostam, a következő, ami rémlik, hogy az autó megpördült az úton, és keresztben állt meg az úttesten. Aztán arra eszméltem fel, hogy nyílik a mellettem lévő ajtó.
– Jól vagy? – kérdezte egy aggódó hang, és felém nyúlt.
Rácsaptam a kezére, és dühösen ráförmedtem.
– Nem, nem vagyok jól. Arra pályáztál, hátha fejre állok a kocsival?
– Miért nem az útra figyeltél? Megállt az ember esze – túrt a hajába, miután kikapart a kocsiból.
– Nem inkább vámpírt akartál mondani? – vontam fel a szemöldököm.

14 megjegyzés :

  1. Hát ha tényleg igaz h lefeküdt Bella Alexxel akkor szerintem ezzel a fordulattal tettétek tönkre az egész történet hangulatát. Csalódott vagyok:S:S:S:S:S

    VálaszTörlés
  2. Ez most komoly? :O
    ez így elég fura :O :S
    mármint az elején úgy tűnt hogy csak így akarja megsérteni Ed-et de aztán a telefon beszélgetést halva mintha tényleg lefeküdtek volna...
    Elég durva és nyomtatást nem tűrő vélemény alakult ki magamba Belláról...
    Aztán lehet hogy meg volt a jó okotok rá hogy ezt tegyétek... nem tudom :/
    na mindegy. Várom a kövit ;)
    puszi.

    VálaszTörlés
  3. Enyszeren nem tudok mint komentalni.Az irasotokat szeretem de ezt a fejezetett komojan utaltam.Bocsika.

    VálaszTörlés
  4. Remélem a kövi fejezet hamar jön, és abban kapunk vmi elfogadható magyarázatot.

    VálaszTörlés
  5. Hát ez furcsa volt.
    Ez a fejezet most nekem sem tetszett annyira...ne haragudjatok.
    de most akkor Bella tényleg lefeküdt Alex-el?
    De ne már... :(
    Szegény Edward.
    Várom a következőt...

    VálaszTörlés
  6. Örömmel látom h nem csak én csalódtam a fejezetben. Ne már h ilyen meg olyan love van és közbe meg lefekszik egy másik csávóval miközben Edward után sír. Nemértem, megvárom még a kövi fejeztet hátha abból kiderül h kamu az egész ha nem akkor nekem elég is a történetből, mivel szerintem ez a történés nem klappol az én elképzelésem szerinti Bella-Edward történetekhez:S (a 3. könyvet is utáltam Jacob miatt)

    VálaszTörlés
  7. ez megdöbbentő.... szerintem izgalmas de én is csalódott vagyok egy picit
    én amúgy azt hittem valami halálos betegségtől van piros "kiütése".. de úgy látszik nem!!
    hű de jó lenne ha ez csak egy álom lenne..
    na siessetek a kövivel... Puszi:Bella

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Hát kicsit sokkot kaptam... :O Most komolyan, Bella lefeküdt Alexszal? ._. Úristen!
    Szegény Edward :\ Bár azt még mindig nem értem, miért jött el Bella az apjával együtt Forksból? :O És mégis mikor feküdt le Bella Alexszal? :O
    A végén ugye Edward segíti ki a kocsiból? :)
    Nagyon várom a kövit! :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Na jó azt hiszem én most nem kaptam szikrát!
    OMG! OMG! OMG! OMG!
    Bella most komolyan lefeküdt Alexszal?
    De Alex nem Katet szereti?
    Lehet hogy én vagyok a hülye de még mindig nem vágom hogy mi a baja Bellának. Teljesen elvesztettem a fonalat.
    Kíváncsian várom a folytatást!
    Remélem kapunk ma még egy kis részt! :)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem meg tutkó valami halálos betegsége van Bellának! O.o Azért vágott Eddy fejéhez ilyen dolgokat... :)
    Ha meg nem, akkor szimplán hülye kis csitri azt kész...

    VálaszTörlés
  11. Most direkt 3-4x még átfutottam a fejezetet. Alex nem jelenti ki hogy tényleg megtörtént a dolog. Elgondolkodtató mondat az h 'olyat mondani egy vámpírnak..." , de utána meg ottvan az h Bella azt mondta h "bevallottam". Fene tudja, de tuti h ha megcsalta Bella Edwardot akkor nem olvasom tovább ezt a történetet:S úgy már nincs meg a varázsa.

    VálaszTörlés
  12. Szia
    Gina vagyok én most fedeztek fel és szinte egybe olvastam el az összes részt. Ami fantasztikus volt még a függő végek miatt sem kellett eddig aggódnom, hisz ott volt a következő fejezett egyszóval élveztem a sztorit. Csak faltam soraidat és nem tudtam betelni velük de sajnos a sorok egyszer csak elfogytak és én bambán ültem a monitor előtt és vártam a fojtatást ami csak nem jött. Itt jött a felismerés, hogy csatlakoztam azon türelmetlen de mostantól hűséges olvasóid táborába akik tűkön ölve várják a folytatást és nyafognak a frissért.

    Igaz ennél a résznél egy kicsit elgondolkodtam, hogy hogy lehet Edy ennyire mafla. Én nem is tudom elképzeli ezt, egyáltalán, hogy hihette el ezt a mesét Bellának. Arról nem is beszélve, hogy lefeküdt vele, Végig csókolta a teste minden kis részecskéjét, nem is egyszer akkor nem látta a vörös foltokat, Pedig Edynek szuper látása van, hisz vámpír az isten szerelmére.
    Mégis bedől ennek a trükknek. Ezt nem akarom, egyszerűen nem tudom elhinni.
    Bízom benne, hogy hamar kiderül a turpisság.
    Úgy hogy én bizakodva várom a folytatást
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  13. Én is úgy gondolom,hogy csak átverés az egész,talán megbeszélték Alex-szel ,hogy ezt fogja mondani Bella. A vörös foltokat Edwardnak észre kellett volna vennie ,igazat adok Ginának!Szerintem Bella vagy terhes ( dudor és anyuka kijelentése miatt :
    "- ...tudom, éppen ezért mondtam már akkor is, mikor felhívtál múlt héten, hogy azt hittem, hogyha először lesz együtt egy fiúval, majd elmondja nekem. Ne nézz így, Charlie, nem arra gondoltam, hogy minden percről meséljen, hanem legalább csak annyit, hogy milyen volt! – suttogott Renée" tehát valami ehhez köthető dologra gondoltam,így jött a terhesség.) Vagy valamilyen betegsége van.Viszont jól megkevertétek a dolgokat és most elakadtam.Úgyhogy most már szeretném kicsit tisztábban látni a dolgokat :):)
    Várom a folytatást,de NAGYOOON!!
    köszi
    a.n

    VálaszTörlés
  14. na ne mááááár
    ez így olyan.......fura
    de hát most ez ááááá emésztendő dolog de egyépként klasz

    VálaszTörlés