péntek, július 15, 2011

Eternity - 48. fejezet Part 2.

Sziasztok!
Nyúlfarknyi rész, és azért nem 49. fejezet a megnevezése, mert ez a 48-hoz tartozik. Választ kaptok a részből arra, hogy mi történt tulajdonképpen Alex és Bella között. A közvélemény-kutatás eredményét holnap közöljük.


48. fejezet Part 2.

– Nem inkább vámpírt akartál mondani? – vontam fel a szemöldököm.
– De – bólintott Edward. – Látod, mit művelsz velem? Miattad még arról is megfeledkezem, hogy vámpír vagyok. Nagyon megijedtem, mikor megpördült az autód – ölelt magához, és az arcát a hajamba fúrta. – Tudod, hogy nem bírnám ki, ha valami bajod esne.
A számat eltátottam, és ledöbbenve meredtem az előttem lévő fákra. Most komolyan megölelt? Nem, ez csak valami álom lehet. Edward nem ölelgethet azután, hogy azt mondtam neki, hogy lefeküdtem Alexszel. Ez biztos csak egy álom – egy nagyon szép álom. Lehet, hogy karamboloztam a kocsival, és éppen ájultan vagyok ráborulva a kormányra, és ezt képzelem? Vagy talán elaludtam vezetés közben, és az agyam ilyen jeleneteket vetít a szemeim elé?
– Edward, te felfogtad egyáltalán, hogy mit mondtam neked még Miamiban? Felfogtad, hogy lefeküdtem Alexszel? Az ég szerelmére, megcsaltalak, te meg itt ölelgetsz. Elment az eszed? Vagy ennyire nem érdekel ez az egész? – löktem el magamtól és az arcát a tenyereim közé fogtam néztem őt, a téboly jelei után kutatva a tekintetében.
Azonban semmi szokatlant nem láttam rajta, úgy nézett vissza rám, mint bármikor máskor. A tekintetében tükröződött a szerelme irántam, az a mély szerelem, amelyet korábban sohasem tudtam volna elképzelni. Teljesen más volt átélni, és megtapasztalni, mint amilyennek a könyvekben és a filmekben tűnt, ha szerelmespárokat láttam vagy róluk olvastam. Sosem gondoltam volna, hogy életem során szeret majd úgy valaki, ahogyan Edward, és nem hittem volna, hogy én is tudok majd annyira szeretni. És aztán mit tettem? Összetörtem a szívét, elhagytam, és most meg a fejéhez vágtam, hogy egy másik pasié voltam.
– Igen, felfogtam, hogy mit mondtál nekem – simított végig az alsó ajkamon. – És nem, nem ment el az eszem, szellemi képességem teljes tudatában vagyok – vigyorgott pimaszul, a sokk egy újabb fázisába taszítva engem. Miért vigyorog? Ez nem olyan téma, ami mosolygásra adna okot. Még hogy épelméjű. – De tudom, hogy nem mondtál igazat.
– De igazat mondtam – erősködtem, és végre értelmet nyert a fene jó kedve. Azt hitte, hogy csak vicceltem vele. – Lefeküdtem Alexszel.
– Nem feküdtél le vele – ellenkezett velem határozottan.
– Akarod, hogy elmondjam, mit és hogyan csináltunk? Szeretnéd, hogy részletezzem neked? – kiabáltam dühösen. – Akkor talán hinnél nekem, és elmennél végre a fenébe – sziszegtem.
– Ezért hazudtál, ugye? Mert azt akarod, hogy visszamenjek Forksba. Kérlek, szerelmem, mondd el, hogy mik azok a foltok rajtad! Bármiről is legyen szó, tudod, hogy nekem elmondhatod.

– Miért nem hiszed el, hogy lefeküdtem valaki mással? – kérdeztem lemondóan, beletörődve abba, hogy nem hisz nekem.
– Mert te nem vagy olyan, szerelmem – hajtotta le a fejét, és hosszan megcsókolt. – Szeretsz engem, úgy ahogyan én szeretlek téged, és emiatt nem lennél képes arra, hogy mással legyél. Persze be kell vallanom, hogy elgondolkodtattál egy kicsit, és hosszú percekig álltam döbbenten a parton, de aztán beugrott az, amit mondott Alex.
Újra megcsókolt, és képtelen voltam arra, hogy ne viszonozzam ajkai játékát, egyszerűen belehaltam volna, ha nem csókolhatok vissza.
– Mit mondott Alex? – érdeklődtem aztán a csóktól teljesen kifulladva.
Gondolatban alaposan megróttam magam, amiért ilyen idiótán viselkedek. Az én szellemi képességeimet kellett volna megkérdőjelezni, nem az Edwardét. Én állítottam váltig, hogy megcsaltam őt, aztán éhes vadként vetettem magam a szájára.
– Azt, hogy alakulgat valami közte és Kate között. Így nem feküdt volna le veled. Aztán meg a foltok a szeretkezés után jelentek meg rajtad, ha megcsaltál volna az elejétől fogva ott lettek volna rajtad. Szóval ideje bevallanod, Bella.
– Mégis mit? – Affene, az apró részletekről elfeledkeztem. De hát nem igazán volt időm átgondolni a dolgokat, kapva kapnom kellett az alkalmon, mikor a megcsalásra gondolt lehetséges okként a foltjaimra.
– Hogy nem voltál senkivel sem együtt. Vagy még ezek után is váltig állítod, hogy nem csak az enyém voltál? – vonta fel a szemöldökét, és megint idiótán vigyorogni kezdett.
Én nem voltam képes a mosolygásra, iszonyatosan szégyelltem magam, amiért átvertem Edwardot, de egyszerűen nem láttam más megoldást. Neki el kell mennie Jacksonville-ből, és soha többé vissza sem térni. El kell engem felejtenie, és bár a vámpírok egy társat választanak maguknak, neki akkor is valaki más után kell kutatnia, mert én...
– Bevallom, hogy hazudtam. Csak azért találtam ki, hogy megbántsalak.
Egyik pillanatról a másikra sírva fakadtam, és Edward mellkasához szorítottam a fejem. Istenem, mennyire fog hiányozni az illata, és a csókjai. Edward kezei a hátamat simogatták, így próbálva engem megnyugtatni, azonban a cselekedetével csak még inkább elszomorított. Akárhányszor mondtam neki, hogy állításával ellentétben ő nem szörnyeteg, sosem hitt nekem. Egy ilyen férfi, aki ennyire tud szeretni, hogy lehetne szörnyeteg? 

– El kell menned, érted? Haza kell menned Forksba! – szipogtam kétségbeesetten.
– Nem! – morogta kissé dühösen. – Választ fogok kapni arra, hogy mi a fene folyik körülötted. Ha az lesz az utolsó cselekedetem is, de akkor is meg fogom tudni. És ha te nem mondod el, akkor megteszi helyetted más.
– Mire készülsz? – kérdeztem gyanakvóan, nagyon is rosszat sejtve, és a kézfejemmel letöröltem a könnyeimet.
A következő pillanatban Edward eltűnt, és mikor körbepillantottam, hogy merre lehet, már félig a csomagtartóban volt. Alig egy szempillantással később, a kezeimet összekötözte.
– Mit művelsz? – rémültem meg.
– Megakadályozom, hogy megakadályozz abban, hogy beszéljek Alexszel. – Aztán már a hátsó ülésen találtam magam. A biztonsági övet a helyére kattintotta, majd bemászott a volán mögé.
Hiába könyörögtem neki a következő órákban, hasztalan volt. Könyörögtem, követelőztem, mindkettő célja az volt, hogy elengedje a kezeimet, de semmire sem mentem vele. Sírva is fakadtam, és bár ez meghatotta őt, de még úgysem távolította el az átkozott köteleket rólam. A kimerültségtől és az elkeseredettségtől végül elnyomott az álom, és arra ébredtem, hogy Edward kiemel a kocsiból.
Anyuék háza előtt voltunk, amelynek ajtajában ott állt Alex.
– Nézd, Edward, tudom, hogy dühös vagy, de engedd el Bellát. Beszéljük meg higgadtan a dolgokat.
– Ne féltsd a nyakad – morogta Edward –, mert nem fogom letépni. Tudom, hogy nem feküdtél le Bellával.
– Honnan?
– Nem vagyok hülye. De ez még nem jelenti azt, hogy nem csinálnék szívesen belőled tábortüzet – kuncogott Edward, mire felháborodottan néztem rá.
– Te kihallgattad a telefonbeszélgetésünket? – sipítottam.
– Tudod, hogy kíváncsi vagyok – mosolygott rám. – Azt hiszem, hogy eljött az ideje, hogy megtudjam, mi van Bellával – nézett aztán Alexre, és elkomorult.
Nagyot nyeltem, és próbáltam valami megoldás után kutatni, de egy sem jutott eszembe. Bármit megtettem volna, hogy Edward ne tudja meg, de úgy tűnt, hogy eljött az igazság pillanata.
– Ezt Bellától kell megkérdezned, nekem nincsen jogom elmondani – visszakozott Alex.
– De ő nem akarja elmondani. Alex, szeretem őt, mindennél jobban a világon. Tudnom kell, hogy mi folyik itt – kérlelte őt kétségbeesetten, miközben leszedte a kezeimről a kötelet.
– Sajnálom, Bella – nézett rám Alex. – Talán ő rá tudna beszélni arra, hogy segítséget kérj. A szüleid hiába bizakodnak, én tudom, hogy hasztalan lesz, ha idehozzák az orvost.
– Micsoda? Anyuék azért mentek el, hogy...
Nem, az nem lehet. Megmondtam, hogy nem akarok egyetlen orvost sem látni. Mondtam, hogy nem akarok segítséget. Miért nem tudják elfogadni, hogy nem akarok küzdeni? Hogy nem tudok küzdeni?
– Valaki elmagyarázná végre, hogy miről van szó – ordította Edward és a kezei a hajába martak dühében.
– Az igazság az, hogy Bellának... – kezdte Alex, de leintettem őt. Tartoztam annyival Edwardnak, hogyha már ki kell derülnie az igazságnak, tőlem tudja meg. Egyszerűen nekem kellett elmondanom.
– Beteg vagyok – kezdtem lassan, és láttam Edwardon, hogy tudja, ez nem valami aprócska dolog.
– De az nem lehet, te nem lehetsz beteg. Mi a baj? – dadogta.
– Sosem akartam, hogy megtudd – fogtam a kezeim közé az arcát, és a könnyeim ismét potyogni kezdtek.
– Bella, mondd már, hogy mi a baj veled! – követelte gyengéden.
– Csontvelőrákom van.

26 megjegyzés :

  1. Tudtam, hogy vagy beteg vagy terhes :D de remélem most hamarabb lesz friss :)

    VálaszTörlés
  2. azta... ez nem semmi..

    VálaszTörlés
  3. ez betett... :'( úristen. nem hiszem el bella miért nem akar vele megküzdeni. edwardért legalább. és amúgy is ott a lehetőség, hogy vámpír lehet, nem? remélem minden oké lesz. hiányoznak a régi fejezetek mikor még minden happy volt... :D várom a folytatást, remélem megoldják valahogy. flo

    VálaszTörlés
  4. Áhh de jó nem feküdt le vele *sóhajt és letöröl egy izzadság cseppet a homlokáról*
    én mondtam hogy valamilyen rák :p
    na de most aztán nem tudom mi lesz velük...:/
    naggyon kíváncsi vagyok a folytatásra :)
    puszi.

    VálaszTörlés
  5. Ez nekem is betett.....Én azt hittem terhes :D
    Am jó volt a feji
    Remélem hamar jön a friss :D

    VálaszTörlés
  6. hálisten:D meg lett mentve a történet. egyszerű a folytatás szerintem: bella vámpír lesz mert edward átváltoztatja, utána talán egy esküvő és happyend.

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Igen !!!!! Ez nagyon jól rész volt.
    Én tudtam, hogy ez csak egy rossz tréfa folt !!!!
    DE megint csak itt ülök és töprengek a gép előtt.
    Most sokkal több minden forog az agyamban, Bella viselkedése kicsit nagyon ellentétes. Igaz beteg, de miért nem kért segítséget a Cullen családtól, vagy Edytől. Hisz úgyis vámpír akart lenni. Én megértem, hogy tiszteletben akarja tartani kedvese elveit, hogy meglegyen a lelki békéje és megőrizze Bella lelkét. De ott van ez egyetlen kivétel, ha ez nem lett veszélyes vagyis halálos betegség akkor semmi. Úgyhogy itt az idő, most vagy soha. Edwardnak a sarkára kell állnia és meg kell győznie Bellát, hogy ő is ezt akarja és minden vágya, hogy vele élje le az örökkévalóságot.

    VálaszTörlés
  8. Én is azt hittem hogy terhes. De tudhattam volna hogy a csajok nem rágják tovább már ezt a csontot. (Elég sok olyan sztori van ami az eredetit utánozza)De tudhattam volna hogy ha a csajok képesek ennyire eredeti történetet kitalálni akkor ebben is a különlegességre törekednek. :D
    Összegezve nagyon tetszik és már alig várom a betegségnek köszönhető folytatási lehetőségeket. :D (Bocsi elkapott a írhatnék :P)

    VálaszTörlés
  9. ÁÁ nagyon jó lett bár a vége egy kicsit meg lepet, mint ahogy az is hogy Bella nem kért/ kér segítséget. nagyon várom a kövit csak így tovább puszi Viky


    UI: tudtok meg lepetéseket okozni :)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Hát nagyon jó lett. TUDTAM!!!!
    Szóval tudtam hogy beteg, de azt nem értem hogy miért adja fel? Miért nem akar orvosi segítséget? Azt értem hogy miért nem akarja Edwardék segítséget, de az orvosi lehetőségeket miéert utasítja el ennyire? Na most megint lesz min agyalni.
    Remélem hamar jön a friss.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Tudtam h nem terhes! Agydaganatra gondoltam, de ez se rossz:) Jó ez egy kicsit morbid volt. tetszett a fejezet, csak én sem értem, h bella miért változott meg, miért zárkózik be. De majd úgyis kiderül, ahogy ismerlek titeket...:)

    VálaszTörlés
  12. Wow.Nem tudom ez a fejezet.Nem tudom mijen erzesek valtott ki belolem.No KOMMENT.De jo volt tetszett.Es szerintem barmikor erdemes varni ratok!

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Bocs, hogy tegnap nem írtam, de erre nincsenek szavak! :D Oh My God! Bella vámpír lesz, ugyeee? Ugye? Mondjátok! :D

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    ÁÁÁÁ:DDDD több sokk is egyszerre :DDD
    mikor megláttam hogy Bella azt mondja megcsalta Edwardot..először azt hittem kamu de aztán tényleg elhittem..:DD először tetszett eskü:DD mert Ed ugyis megbocsájt neki mert első szerelem meg minden..meg ugyse tudna nélküle élni..:DDD aztán láttam hogy mégse csalta meg..hát jo mondom igyis jo:DD de jol irtátok meg mert tényleg csak a végefele lehetett rájönni hogy nem csalta meg..:D aztán mikor Ed megkötözi az is jó rész..:P és a vége :OO aaaaaaaa köszi hogy nem terhes :DDD sejtettem hogy valami rák..de hogy csontvelő..:D hát nagyon kiváncsi leszek Ed reakciójára..:)) szerintem az lesz hogy gyogyithatatlan és csak ugy élhet tovább ha vámpír lesz..:)) és igy happy end :P:D viszont könyörgök irjatok még egy sztorit közösen *.* iszonyat jokat irtok igy együtt :PP légysziiiiiii*.*
    nagyon várom a kövit rem hamar lesz:P
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!

    Gondoltam hogy valami btegség lesza hátterében, és az előző fejezet után már őszintén szólva egy kicsit reménykedtem is benne, mert elég kiábrándító lett volna, ha azért hagyta volna ott Folks-oot mert lefeküdt Alex-el, és nem is lett volna teljesen logikus a dolog.
    Ez a feji fantasztikus lett és ismételten nagyon tetszett, bár sajnálom Bellát. Mostmár csak az a kérdés, hogy miért is nem mondta meg Edward-nak hiszen sztem kézenfekvő lenne a dolog, hogy kkor az örökkévalóságig együtt. Na de majd biztos megkapjuk erre a kérdésre is a választ. Na a lényeg hogy nagyon nagyon tetszett. És már nagyon várom Edward reakcióját.

    Pusza:D Timcsi

    VálaszTörlés
  16. sziasztok!

    Most nagyon kész vagyok... a vége...hát az nagyon meglepett.
    És mi az h Bella nem akar küzdeni?
    Ha másért nem legalább Edward-ért.
    Amúgy nagyon jó feji lett. A vége szomorú, de remélhetőleg minden rendbe fog jönni.
    nagyon várom a következő részt.
    puszi: waltex

    VálaszTörlés
  17. Na,most izgulok csak igazán Bella miatt!
    Ez nagyon komoly,de hogy hihette,hogy bárhol a világon el tud bújni egy vámpír elől,ráadásul Edward elől,aki gondolatolvasó?
    Szegény Edward,a sors jól feladta nekik a leckét.
    Izgatottan várom,mi lesz a folytatásban...

    VálaszTörlés
  18. váááááá!!!!!jézusom!! basszus nekem ez a fejezet betett!nagyon kíváncsian várom hogy Edward erre mit fog reagálni!! Remélem hogy nagyon hamar hozzod a kövi fejit!De bella vámpír is lehet nem??
    Nagyon jó lett várom a kövi fejit

    VálaszTörlés
  19. Lányok ti se vagytok 100-asok :D én is tippeltem, hogy beteg de én a foltokra hittem azt.. na mindegy
    A végén mikor Bella... majdnem meghal úgyis átváltoztatja Edward.. remélem :/
    na várom a folytatást. :) puszi nektek :) Bella

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    OMG! Bevallom én arra gondoltam hogy, Bellának agydaganata van.
    Kíváncsi vagyok hogyan reagál Edward. Remélem átváltoztatja majd Bellát!
    Nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  21. nah így már jó vagyis nem teljesen jó hanem jobb h Edwardnak volt ennyi esze:P:P nah ezután is így kűzd Belláért csak is jók jöhetnek remélem:P:P

    VálaszTörlés
  22. :( Tudtam! :)
    Szegénykék!!!! Remélem rendbe jönnek a dolgok, ha átváltozik Bella is vámpírrá!!! (persze, ha egyáltalán átváltoztatja valaki)
    Alig várom, hogy olvashassa a folytatást!!!
    Puszi Csajok
    :D

    VálaszTörlés
  23. Húúúú Csajok! Nem semmi lett ez a rész. Szegény Bellának kegyetlen egy betegséget kreáltatok. Alig várom a folytatást. Siessetek vele.

    VálaszTörlés
  24. Hát ez nem semmi! Teljesen azt hihettük hogy terhes a csaj.A feji jó lett, bár én a megcsalást nem hittemel.Ahhoz túlságosan szereti a fiút. Eddig élvezettel olvastam az írásaitokat,szeretném ezután is. Nagyon várom mi lesz ezután.

    VálaszTörlés
  25. Szia! ez nagyon komoly fejezet befejezés volt. nem nagyon vagyok az a síros, de most könnyeztem. MOnd hogy átváltoztatja. persze tudom az lesz egyszer. ÜGYE?! alig várom a friset mikor lesz? pux és persze grat-

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!

    Megmondtam vagy megmondtam? :P
    Tudtam én, hogy Bella rákos! Gondolkodtam is, hogy milyen lehet. Aztán gondoltam arra is, hogy ilyenkor ugye ha olyan a betegség, akkor vagy eltávolítják a daganatot vagy csontvelőt adnak.
    Nos, a legjobb lesz, hisz Bella úgy sem akar orvost meg műtétet, ha Edward vámpírrá változtatja és kész, meg van oldva minden. XD
    Na jó, abbahagyom, de ez most nem célzás volt, hanem kérés. *szépen néz*

    Ügyik vagytok, minden nagyon tetszett! :)
    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés