szombat, június 25, 2011

Mi van Bellával?

Sziasztok!
Ez egy amolyan közvélemény-kutatás lenne. Már említették páran az elmúlt hetekben/hónapokban, hogy tudják, mi van Bellával, és kíváncsiak lennénk, hogy ki mire tippel. Akinek van tippje, az írja meg hozzászólás formájában ehhez a bejegyzéshez. Július 2-ig várjuk a tippjeiteket. Ez idő alatt a hozzászólások moderálás alatt lesznek, de a tippek kivételével természetesen minden kommentár közzétételre kerül.

Hozzászólásokra fel!

Puszi: Szylu és Pupi

26 megjegyzés :

  1. Sziasztok Csajok!
    Én már írtam párszor az elméletemet... :)

    Szerintem Bella gyógyíthatatlan beteg, és nem akarja Edwardra erőltetni magát, és az átváltoztatását! Bár szerintem azt nem tudja, hogy E. inkább változtatja át, mint sem, hogy nélküle éljen!
    Szóval, én erre gondoltam, de tudnotok kell, hogy akárhogy is lesz Én IMÁDOM amit csináltok!!!! Ügyesek Vagytok! Jahh, és alig várom a folytatást!!
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  2. sziasztok bocsi nem mindig tudok komit írni a munkám miatt bocsi de szerintem komolyabb baja lehet ha carleihoz ment szerintem terhes amugy irtó izgis a töritek nagyon szeretem sok puszi kriszty

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nekem szent meggyőződésem van arról hogy Bellának agydaganata van.
    Ha még is tévednék akkor biztosan valamilyen más halálos betegség DE semmiképpen nem terhes. Mert miért költöztek volna el ezért? Meg akkor azt amúgy sem tartaná titokba. Ráadásul Carlisle és Alice is tud a dologról. Vagyis tuti halálos kór. ;)
    puszi.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok :)



    Szerintem terhes de ez tutti :) de két lehetséges formában :D vagy Edwardtól vagy valaki mástól és azért jött el ne hogy ez kiderüljön merrt úgy gondolja Edward nem bocsájtana meg neki :)
    De arra is gondoltam hogy van valami gyógyíthatattlan betegsége amelett terhes lett Edwardtól :)

    Én erre a két dologra gondoltam :)

    VálaszTörlés
  5. Én szerintem terhes. Hangulat ingadozásai van.

    VálaszTörlés
  6. Nekem két feltételezésem is van. :D
    Vagy terhes, vagy valami súlyos és gyógyíthatatlan betegsége van. (:

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Szerintem terhes. :)
    Nagyon várom a köv részt,köszönöm, h îrtok nekünk!
    Pusz:Orsa

    VálaszTörlés
  8. Szerintem terhes, nagyon úgy viselkedik, meg a be nem fejezet mondatok is ezt sugallják... bár lehet, hogy csak félrevezettek minket. :)

    VálaszTörlés
  9. húúúúú
    sztem vagy terhes...de nem nagyon hiszem hisz szedte a tablettákat
    inkább esélyes valami súlyos betegség....

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Fájt a feje és hasonló okok alapján tippeltem már rég arra, hogy beteg. Valamilyen komoly betegsége van, ami nem gyógyítható. Ezért mondta Carlisle, hogy csak az átváltozás segíthetne rajta. Azért költözött el, mert tudta, hogy Edward nem akarja átváltoztatni és nem akarta, hogy csak azért tegye meg, mert "muszáj".
    (Arról viszont elfelejtkezett, hogy Ed azt mondta neki még a kapcsolatuk elején, hogy ha beteg lenne és ez lenne az utolsó esélye, akkor megtenné.)
    Sok apró szálból - Edward ezen utalása, hogy mikor változtatja át; Bella fejfájása; Carlisle/Alice/Alex hozzállása...stb. - erre következtettem.

    Detty/Berni (mert láttam még régen, hogy van másik Detty is :D)

    VálaszTörlés
  11. Én is indítok egy közvélemény kutatást..Mi van a frissel?..Gondolom erre a kérdésre júli.2.-ig nem kapok választ:/

    VálaszTörlés
  12. Ő mi van Bellával? szerintem terhes, s még mindig szereti Edwardot. De akkor mért nem mondja el neki? s mért nem lehet minden jó egy kicsit? áá
    pusz viky várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Úgy látom én leszek az első:)
    Szerintem Bella terhes, de mivel úgy tudja, hogy a vámpíroknak nem lehet gyereke, ezért fél bevallani Edwardnak az igazat, és ezért menekült el.

    VálaszTörlés
  14. De, kapsz választ. Friss ma este. Nem azért van a közvélemény-kutatás határideje július 2-ig, mert csak akkor lesz friss.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok csajok :)

    Hát szerintem haldoklik és valami agydaganat amit nem lehet műteni vagy valami ilyesmi. Mindenképpen nagyon komoly és gyógyithatatlan betegség. Legalábbis Alice és Carlisel titkolózása alapján komoly én agydaganatra tippelek :( remélem nem lesz igazam

    VálaszTörlés
  16. hát nekem első tippem az volt h terhes lehet tuti... de aztán elgondolkodtam h inkább valami betegségre tippelnék,hiszen az hogy terhes lesz már annyira sablonos és kiszámíthatóan unalmas hogy csak na,ti pedig eléggé éltérő és sajátos történetet írtok amibe az én véleményem szerint valami izgalmasabb és másabb dolog lesz mint a terhesség. (:

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Szerintem Bellának van valami agybetegsége mondjuk agydaganat és terhes, vagy a gyógyszer miatt van agybetegsége és nem terhes.

    VálaszTörlés
  18. Így a közvélemény kutatásra válaszolva szerintem terhes :D:D:D::D:D:D:D

    VálaszTörlés
  19. szerintem...Bella megbolondult! :D sárga házas bérletet neki,napi sütivel és Edward kúrával! :P (na jó csak vicc) :D szerintem mi van Bellával?:))) szerintem az van Bellával,hogy a bosziknak muszáj húzniuk az agyukat az olvasóknak valamivel...és erre a:Bella lelép-terv a legalkalmasabb! :D ezenkívül ötletem nincs! :)
    by:Eszter :)

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok.
    Szerintem BETEG! De azt nem meném állitani higy agydaganat, mert az ugye nagyon egyértelmű lenne, pláne nálatok. Attól ti rafinátabbak vagytok. Szval szerintem beteg. Terhesnek nem mondanám, mert akkor Carlisle nem engedte volna el, mert ugye ő tudja mi a baj. Szóval szerintm nagyon beteg csak nm akarja hogy Edward szánalomból változtassa át. Mivel azt mondta csak akkor tenné meg ha beteg és nincs más választása . Szóval az én tippem ez.
    Puszi Orsi
    Ui: Kiváncsi vagyok mennyire nyúltam mellé.

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok boszorkák! :P

    Sietek - sietnem kell - szóval rövid leszek.
    Szerintem Bella beteg, mégpedig úgy hiszem rákja van. Ez megmagyarázná a változásokat a testében. Azt, hogy nem akarja Edwardot ezzel terhelni, és persze elővetíthetné a folytatást is, miszerint a vámpírméreg gyógyító hatású, így ha Bella megkapná azt, akkor vámpírként nem lenne már ugye beteg. :P
    Nagy vonalakban ez az én tippem, de ezt már úgy is tudtátok. ;)

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés
  22. ...na hogy mi van Bellával azt nem tudom,peeeeeeeersssssze tippelni fogok én is!Nem is én lennék ha nem tenném! XD
    Szóval szerintem nem terhes...fogamzásgátlót ugyan semlegesíthette volna mondjuk a vámpír...khmm,de szerintem nem ez lesz!Inkább valamilyen betegségre gondolok,mivel Carlisle is tud a dologról és egyéb utalás is volt rá! Volt fejfájás...tehát az én tippem az agytumor!
    Na kitaláltam?!
    Mit kap aki kitalálja? :P
    Cupp csajok

    VálaszTörlés
  23. Valami amitöl edward kiborulg :p passzolom a többit xd

    VálaszTörlés