vasárnap, június 26, 2011

Eternity - 46. fejezet

Sziasztok!
A boszik megérkeztek a frissel, és mivel sokat kellett rá várnotok, így a jövő héten meglepetés vár majd rátok. Jó olvasást kívánunk hozzá.
Puszi: Szylu és Pupi

46. fejezet
Térj vissza

Halott szerelmed
kihűlt pillangó-testét
Elküldöd nekem
Így kívánsz szerencsét
Szerencsét a jövőre
Mit nélküled vészelek át
Hát kívánj jó éjszakát
vagy térj vissza
(Bonanza Banzai: Térj vissza)

(Alex szemszöge)

Halkan, de határozottan kopogtak az ajtón, ami egy kissé meglepett. Bella szülei és Phil is házon kívül tartózkodott, és nem egyhamar érnek haza, ha minden a tervek szerint halad, Bella pedig most érkezhetett meg Miamiba. Senkiről nem tudtam, hogy látogatóba jönne és az időjárás is elrettentő példával szolgálhatott. Odakint ugyanis egy kisebb vihar tombolt, ami szokatlan volt Jacksonville éghajlatához képest, de a szokatlan az én szótáramban már általánossá vált.
Felkeltem a kanapéról és ahogyan elhaladtam Jackson mellett megsimogattam az orrát. Egész jó fej volt a vadászgörény, csak azt nem szerette, ha valaki túlságosan közel ment Bellához. Naná, tipikus pasi! Védi a területét!
Kibattyogtam az előszobába, kénytelen-kelletlen kinyitottam az ajtót és majdnem dobtam egy hátast. Az akrobatikus mutatványomat azonban nagyban akadályozták a torkomra fonódó ujjak, és az erőteljes szorítás sem tett jót a hangszálaimnak.
– Mondanám azt, hogy örülök, hogy beugrottál, de akkor hazudnék! – préseltem ki magamból a szavakat és meg sem próbáltam lazítani a fojtogató kézen.
Ahogyan levettem a dolgokat az arckifejezéséről, hát… Eléggé dühösnek nézett ki és még finoman fogalmaztam. És jobbnak láttam nem piszkálni, mert még a végén valamilyen maradandó károsodást okoz nekem. Oké, vámpír vagyok, de nem szabad elfelejtenem, hogy ő is az.
– Mit csináltál vele? – kérdezte Edward hidegen és a nyomatékosítás kedvéért még egy aprót szorított a nyakamon.
– Imádok barchobázni, de most látom, hogy nem vagy olyan hangulatban, szóval rövid leszek és lényegre törő. Kiről is beszélgetünk, csak hogy tisztázzuk? – húztam egy kicsit az agyát, mert már kezdett egy ördögi terv formálódni az elmémben, de ahhoz még egy kis időt kellett nyernem.

Ezt az ördögi tervet úgy kell érteni, hogy zseniális és világmegváltó. Már ami Bella és Edward világát illeti, és később még hálásak lesznek nekem… remélem.
– Ne játszd meg nekem a hülyét! – sziszegte a fogai között, és komolyan féltem volna tőle, ha… Ah, kizárt, hogy féljek tőle!
– Várj! Alacsony, barna haja és csokoládébarna szemei vannak és egy tetoválás a csípőcsontján? – egyensúlyoztam a penge élén, ami még ráadásul remegett is.
Edward állkapcsa megfeszült – telitalálat a tetoválással –, az ujjai a bőrömbe martak és nagy nehezen sikerült kipréselnie magából egy szót.
– Igen.
– Bocs, haver, de nem ismerem – vontam meg a vállamat olyan könnyedén, amennyire a helyzet lehetővé tette és ez volt az utolsó csepp Edwardnál a pohárban.
Még szerencse, hogy ellazítottam az izmaimat, mert a kelleténél jobban is fájhatott volna, ahogyan nekiszorított a falnak – nem olyan erősen, hogy megmaradjon a hátam nyoma, de ahhoz elég erőteljesen, hogy megérezzem. A képét az arcomba tolta és fenyegető hangon megszólalt.
– Nagyon nem vagyok jókedvemben, szóval magadnak is és nekem is megspórolnál egy csomó felesleges kört, ha végre kinyögnéd, hol van Bella és mit csináltál vele!
– Oké, oké – nyögtem ki és itt lépett életbe a tervem második fázisa, ami azzal járt, hogy elővettem az a rémült, őzike szemű áldozatot, aki irgalomért könyörög. Igazi, Oscar-díjas alakítás. – Csak engedj el, mert így nem tudunk beszélgetni!
Edward volt olyan kedves és eleget tett a kérésemnek. Először arra gondoltam, hogy szimplán lecsúszom a fal mentén a földre, de az már túlzás lett volna – ez a különbség a szimpla színészek és az én szenzációs alakításom között: én tudom, hogy hol a határ! –, ezért csak megdörzsöltem a torkomat, és látványosan krákogtam párat, mint aki vissza akarja nyerni a hangját. Edward ellépett tőlem, és karba fonta a kezeit, mint aki vár valamire.
– Szóval, mit szeretnél tudni? – tudakoltam nyájasan és még egy apró mosolyt is felvillantottam.

Nem szólt semmit, de a szeme villanásából láttam, hogy jobb lesz nem tovább feszíteni a húrt.
– Nos, arra kérdésedre, hogy mit csináltam Bellával nem tudok válaszolni, mivel tudtommal nem tettem semmi törvénybe ütközőt. – Az ajka megrándult, de nem vártam meg, hogy valami epés választ hozzám vágjon, hanem rendületlenül folytattam –, viszont az tudom, hogy hol van és más mit fog vele csinálni!
Hatásszünet és közben komótosan az órámra néztem.
– Ha jól számoltam, már pedig jól számoltam, akkor ezekben a percekben már egy úriember szemléli Bella dekoltázsát és még az is megeshet, hogy a kezei is elkalandoznak.
Edward szemei kikerekedtek és ha lehetséges, még jobban elsápadt. A levegőt rendellenesen szedte és meg mertem volna rá esküdni, hogy az agyában egymást kergetik a rémképek arról, hogy mit csinálhat éppen Bella. Vagy ki csinál és mit Bellával? Egy pont Alexnek!
Látszott Edwardon, hogy az egész rendszer lefagyott nála, ezért elővettem a magabiztos srác szerepét, és az előtérben lévő kisasztalhoz léptem. Egy lapra felfirkantottam a Bella által megadott címet és belenyomtam Edward kezébe a kulcsaimmal együtt.
– Itt a cím és jobb lesz, ha sietsz! – A biztonság kedvéért még löktem is rajta egyet, hogy vegye a lapot.
– Azt hittem, hogy te meg Bella… – hebegte és megrázta a fejét, ahogyan kilépett az ajtón.
– Hát, az igazat megvallva, amikor megismerkedtem vele feltett szándékom volt az, ami neked is átsuhant az agyadon, de most már Kate eunuchot csinálna belőlem, ha… – haraptam el a mondatot.
– De láttam, hogy… – kezdte volna, de félbeszakítottam.
– Bármit is láttál, vagyis látott a húgod, nem az, aminek hiszed, szóval vonszold el a segged arra a címre, amit megadtam, mert én reptetlek el addig, de abban nem lesz köszönet – fenyegettem meg és megálltam a küszöbön, míg ő a sötétített üvegű BMW-hez ment.

Kinyitotta a kocsi ajtaját, és egy pillanatig habozott, majd megfordult és szóra nyitotta a száját, de ismét megelőztem.
– Szóra sem érdemes, de elhiheted, hogy nem miattad teszem.
Egy apró vigyor.
– Akkor is köszönöm.
Csak bólintottam, mire Edward beült az autómba, és indított.
– Tudom, hogy közhelyes és elcsépelt, de muszáj elmondanom. Ha összetöröd valaha is a szívét, esküszöm, hogy összetöröm az arcodat – vetettem még oda neki, csak hogy ne tűnjek már annyira jófiúnak.
És erre mit kapok cserébe? Na mit? Csak megcsóválta a fejét és már el is húzott.
Becsuktam a bejárati ajtót és visszabattyogtam a nappaliba, ahol letelepedtem Jackson mellé és a két első lába alá nyúlva felemeltem egy magasságba az arcommal.
– Hát, ha a legjobb férfi szereplőnek járó Oscar mellé nem kapom meg a béke Nobel-díjat is – morfondíroztam félhangosan –, megeszlek téged, rendben?
Néztem a vadászgörényre, aki csak bámult rám a gomb szemeivel, és úgy fejezte ki véleményét az ajánlatomról, hogy elegánsan a képembe tüsszentett.
Elfintorodtam, és „jobb a békesség” alapon visszatettem őt a párnára. Intelligens egy dög, nem vitás.
– Már ezért a véredet venném, de tudom, hogy akkor Bella megnyuvasztana, szóval… – morogtam. – És elértem a kritikus állapotot, amikor már egy görénnyel beszélgetek. Gratulálok, Alex, ennél már csak sokkal rosszabb lesz!

(Bella szemszöge)

Lassan sétáltam végig a járdán és az épület előtt megállva elmerengtem egy pillanatig. Már alkonyodott, de az utcán még mindig nyüzsögtek az emberek. Az egész napos eső után most egy kicsit felfrissült a levegő, de még mindig szokatlanul meleg volt – számomra, aki már hozzászokott Forks éghajlatához.
Aprót ráztam a fejemen, hogy eltűnjenek szemeim elől az emlékképek és beléptem az üzletbe. Széles mosoly ült ki az arcomra, ahogyan körbepillantottam az ismerős helyen és az arcokon. Ami James és Chris Gavner is távozni készültek, míg Chris Nunez az asztal fölé hajolt, hogy az utolsó simításokat végezze el az apró mintákon.
Odaléptem hozzá, és amikor észrevett, felém fordította a lapot, hogy én is megnézhessem a művét.
– Olyan jól rajzolsz, hogy azt már büntetni kéne – jegyeztem meg, és bólintottam, hogy elégedett vagyok a motívumokkal.
Chris felnevetett és bemasírozott a hátsó helyiségbe, onnan szólt ki.
– Hát, ezt bóknak veszem.
Közben Ami és Gavner elköszöntek tőlünk, és Chris lelkére kötötték, hogy zárja majd be az üzletet. Persze az érintett erre már nem reagált, de nem is vártunk tőle mást. Egy perc sem telt el, és már jött is vissza, kezében a kissé átlátszó papírral, amin a tetoválásom körvonalai díszelegtek.
Lehuppantam az egyik székre, míg Chris összeszedte a művelethez szükséges cuccokat, és ő is letelepedett egy kisebb ülőalkalmatosságra, ahonnan könnyen tudott tetoválni. Felhúzta a gumikesztyűket, és várakozóan nézett rám.

– Mondd, hogy a melltartómat nem kell levennem! – cukkoltam, miközben kibújtam a felsőmből és leejtettem a padlóra.
Ez volt az a pillanat, ahol eltűnt a pasi belőle, és a helyét átvette a profi művész. Alaposan megvizsgálta az említett területet – normális körülmények között elpirultam volna, de tudtam, hogy Chris nem az a fajta, aki visszaélne a helyzettel – és megrázta a fejét.
– Nem, mivel a dekoltázsodra jönnek a tappancsok, nem pedig a melleidre – mondta, és egy finom mozdulattal rányomta a papírlapot a mellkasomra.
Óvatosan lesimította róla a tetoválások körvonalait, hogy meglátszódjanak a bőrömön, majd lehúzta a lapot és megkérdezte.
– Így jó lesz?
Felkeltem, és a falon lévő állótükörben megnéztem magamat. Bár még nem kerültek fel véglegesen a minták, de már így is elnyerték a tetszésemet. Elmosolyodtam és visszafordultam hozzá.
– Igen, nagyon is megfe…
A mondatot már nem tudtam befejezni, mert a tekintetem megakadt az utca túloldalán parkoló autón. Vagyis hát a kocsi látványa nem is lett volna annyira vérfagyasztó, hiszen minden nap találkozik az ember sötétített üvegű járművel, de a jármű oldalának támaszkodó egyéntől végigfutott a hátamon a hideg.
Lehunytam a szememet és ráztam egyet a fejemen, hogy kitisztuljon az elmém, de amikor másodjára is megláttam őt, ugyanúgy a kocsi oldalának dőlve, karba font kezekkel és az ajkain penge vékony mosollyal, akkor rá kellett jönnöm, hogy nem hallucinálok.
– Bella, jól vagy? – kérdezte aggódva Chris, és ez kirántott a kezdődő dührohamomból.
Kifújtam az addig benntartott levegőt, és még egy kihívó pillantást is sikerült Edward felé dobnom, mielőtt visszaültem volna Chrishez.
– Igen, jól vagyok – nyugtattam meg. – Kezdjünk neki, mert soha nem fogunk végezni!
– Oké, de tudod, hogy ez most egy kicsit fájni fog – figyelmeztetett.
– Te meg tudod, hogy a nők fájdalomküszöbe magasabb, mint a férfiaké, szóval hajrá!

Kaptam egy édes mosolyt tőle – kár, hogy jó húsz év korkülönbség van közöttünk! – és már nem habozott tovább. Felszisszentem, amikor a tetováló tű a bőrömhöz ért, de összeszorítottam a fogaimat, és jó pár percnyi „kínzás” után elzsibbadt az egész felsőtestem, így a fájdalom mértéke is csökkent. Chris pedig a legjobb fájdalomcsillapítót vetette be, amit csak tudott. Nevezetesen azt, hogy beszélgetett velem.
– Na, és hogyan jött az ötlet, hogy még egy tetoválást varrass magadra? – tudakolta, és egy kis barna festéket szívatott fel a tűn keresztül.
– Nem is tudom – válaszoltam, és még rántottam is volna egyet a vállamon, de jobbnak láttam nyugton maradni. – Egyszer csak eszembe jutott, hogy ha már egyszer Jacksonville-ben vagyok, miért ne ugranék át és csináltatnám meg.
– Nők, maguk a megtestesült szeszélyességek – kuncogott és egy kicsit erősebben nyomta rá a tűt a bőrömre, amitől ismét felszisszentem. – Bocsi.
A válla felett láttam, hogy Edward egész teste megfeszült és a karjait maga mellé szorította, míg a kezei ökölbe szorultak. Eltöprengtem azon, hogy vajon miért jött és tulajdonképpen honnan tudta, hogy itt vagyok, de választ csak a második kérdésemre kaptam. El is döntöttem, hogy vagy Alexet vagy Alice-t kell meggyilkolnom, de a kivitelezéssel még bajaim voltak.
Csodálkoztam, hogy nem borultam ki teljesen Edward látványától, és ha fel is kavart, attól még jól tartottam magam. Vagy hát azt reméltem, hogy jól tartottam magamat, de erre rácáfolt Chris, aki felemelte a tűt, hogy egy másik színt keverjen ki, és meglátta, hogy merre tévedt a tekintetem.
– Csak nem a barátod? – kérdezte és a fekete és a barna furcsa, de tetszetős keverékét hozta létre.
– Helyesbítésre szorul a kérdésed – morogtam az orrom alatt. – A volt barátom.
Még ilyen távolságból és rossz látási viszonyok között is láttam, hogy Edward megforgatta a szemeit. Vagy csak annyira ismertem már, hogy tudtam, ez lesz a reakciója a kijelentésemre?

– Oh – hökkent meg a tetováló művész és ismét fölém hajolt. – Szabad megtudnom, hogy mi volt a szakításotok nyomós oka? Vagy ez túl intim kérdés?
Nem tehettem róla, egyszerűen csak kibukott belőlem a nevetés és vagy egy percig meg sem tudtam szólalni – és ő sem tudta folytatni a munkáját.
– Éppen a melleimmel ismerkedsz meg közelebbről, és azt kérdezed, hogy ez nem túl intim kérdés?
Felsandított rám, de nem hagyta abba a tűvel való kínzásomat.
– Tudod, még én is lehetek tapintatos, és mindenhol vannak bizonyos határok, amiket jobb, ha nem lép át az ember – mondta, miközben már a mintát satírozta. – És be kell vallanom, hogy a volt barátod eléggé félelmetesnek tűnik innen, szóval ezek a határok rád kétszeresen is vonatkoznak.
– Nyugi, ő az a típus, aki csak ugat, de nem harap – morogtam, és a mondat utolsó felénél célzatosan a szóban forgó személyre néztem. – És különben is, már csak a volt barátom, szóval azt teszek, amit akarok, és olyan kérdésekre válaszolok, amikre csak kedvem szottyan.
– Akkor arra válaszolj nekem, hogy ha csak a volt barátod, mégis mit keres itt?
Már a nyelvemen volt a csípős válasz, de erre nem készültem fel. Chris egy olyan kérdést szegezett nekem, amire én magam sem tudtam a megoldást, hacsak nem baktatok ki Edwardhoz, és tudakolom meg tőle személyesen, hogy mégis mi a francot akar itt? Mert az biztos, hogy nem a két szép szememért jött és nem tudok róla, hogy a vámpírok áttették volna a székhelyüket a napsütötte Floridába.
Még mielőtt agygörcsöt kaptam volna a sok megválaszolatlan kérdéstől és feltevéstől lenéztem Chrisre és halkan, de azért odaszúrtam neki.
– Utálom a keresztkérdéseidet! De ha nagyon választ szeretnél rá kapni, menj ki hozzá, és kérdezd ki!
– Hmmm – morfondírozott hangosan és közben letette a tűt. – Jó ötlet!
Legnagyobb elképedésemre felpattant és még mielőtt köpni-nyelni tudtam volna odaslisszolt az ajtóhoz, és kitárva azt kikiabált Edwardnak.
– Hé, rejtélyes idegen ott a túloldalon! – Minden egyes szavával egyre lejjebb csúsztam a széken. – Lennél olyan kedves, és befáradnál megszemlélni a volt barátnőd dekoltázsát, és véleményt mondani a munkámról?
Azt még elviseltem volna, hogy körülbelül húsz méteres körzetben minden szempár ránk – jobban mondva Chrisre és Edwardra – szegeződik, de akkor akartam a föld alá süllyedni, amikor Edward a maga laza és mégis kecses járásával megindult felénk.
Édes Istenem, hogy ebből mi lesz?!

23 megjegyzés :

  1. zseniális, mint mindig:)

    VálaszTörlés
  2. Gonoszok vagytok ismételten=D
    Nem volt semmi, szupper volt.
    Ugye hét közben is lesz friss(bociszemek, kiskutya tekintet)
    Puszy Suzy

    VálaszTörlés
  3. Jezusom lanyok!
    Jezusom!
    Nem birok megalni a rohogesbol de komojan
    Ezt megis hogy kepzeltetek???????
    Ez anyira de anyria jo es lol
    Es es es csak ennyi???
    Hat en feldobom a talpam de komojan.
    Ez borzasztoan isteni volt de komojan most halalra rohogom mgagam
    Mongyuk elege roszkisalanyok vagytok.Igazi boszorkanyok.Egy kerdesunkre se kaptunk valaszt.Vagyis a legfontosab kerdesunkre
    MI VAN BELLAVAL????
    Ez hogy nem arujatok el szegenny orult fugo olvasoitoknak kinzas
    Nah jo eleget jart a szam vagyis irt a kezem meg egyszer szuper lett a feji alig varom a magleipit es puszi Twilight 4 ever

    VálaszTörlés
  4. Húúú, köszi a frisset..most csak ugy ugrálnak a gondolatok..van sejtésem az elkövetkező időszakra hogy mi játszódhat majd le a tetováló stúdióban a 3 személy között,de még kivárok :P
    Edwardunk végre elővette a vámpírosabb énjét és megszorongatta Alex nyakát..
    Alex csak nem rákattanna szegény Jacksonra??
    Jó pihenést nektek :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Hogy ebből mi lesz? Hát ezt én is kérdezhetném! És fogom is! Szóval ebből mi is lesz? Úristen! Ez szuper volt! És még mindig húzzátok az agyukat, mert semmi új infót nem kaptunk!:D Tudjátok, hogy készítsétek ki az olvasókat4 GRATULA!:D:D:D De csodálatosak vagytok lányok, imádlak benneteket olvasni! Csak így tovább! Várom a következőt!

    Alice

    VálaszTörlés
  6. Hali!

    Háát csajok ez a fejezet szuper jó lett. Főleg Alex szemszöge tetszett ahogy húzta Edward agyát és az egyedi humora:D. A tetoválás is nagyon király ötlet és a legjobb helyre csináltatja:D Az meg hogy Edward ezt az egészet kintről végignézi és végighallgatja az meg mégjobb. A legjobban viszont Chris utolsó húzása tetszett. Egyszóval nagyon hiper szuper fejezet lett és bár egy ideig hanyagolnom kellett a történet olvasását most újult erővel idéztem fel mindent és újra ráfüggtem a történetre. Szal nagyon várom a folytatást és a meglepit.

    Pusza:D Timcsi

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok,

    lenyűgöző, egyedülálló, utánozhatatlan, felülmúlhatatlan, kiváló, fantasztikus rész...
    meglepődtem Edward viselkedésén, mi a fene járhat a fejében? és egyre kíváncsibb vagyok az okokra, miért lépett le Bella? oh, annyi kérdés...
    nagyon, de nagyon várom a folytatást!

    Puszi,
    Zoé

    VálaszTörlés
  8. hahahahahaha
    ez nagyon vicces volt hahahahaha XDXDXD
    fúúú nagyon jó lett ez a fejezet
    áááááá ez nagyon jóóóóó
    kár h vége lett:'(
    alig várom a kövi fejezetet XDXD

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó most jön a nagy betűs De rövid!!!!! Amúgy nagyon jó volt tetszett igen főleg Alex szemszöge volt a legjobb :D Még mindig nem derült fény Bella titkára :'( De alig várom a következő fejezetet :D:D Kíváncsi vagyok Ed-nek tetszeni fog-e a tetkó xD
    Siessetek a kövivel :D:D:D:D

    Puszi: Anita

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok csajok :)

    Nagyon nagyon kurva hiper szuper jó lett egyszerűen imádtam a tetkót meg Alex lazaságát és az egészet én is oda idtélném neki az Oscart de Bella is megérdemelné a leghiggadtabb vagyok mikor meglátom a szerelmem kategóriában :D Tökéletes volt de ezt már megszoktam tőletek alig várom hogy jővőhét legyen és megtudjuk a továbbiakat :) Puszi és legyetek nagyon rosssszak
    Andi

    VálaszTörlés
  11. Jajj, Csajok!!!
    Most aztán teljesen összezavartatok!!! :S
    Nagyon nem értem én, hogy most akkor mi van itt!!!??? De most őszintén!!!
    Nem értem Bella miért reagált így!?? Meg magát az egész helyzetet sem!!!
    OK, elhagyja Edward-ot rejtélyes okok miatt, ami lehet halálos betegség, vagy pillanatnyi elmezavar, vagy akár a féltékenység (ami miatt már egyszer faképnél hagyta B. E.-t), vagy mit tudom én! Kérlek mondjátok, hogy nem én vagyok az egyetlen akinek fogalma sincs arról, hogy mi folyik itt!!!? Imádom a történeteteket Lányok, de most ott tartok, hogy nem tudlak titeket követni... :S
    Mindenesetre kíváncsian várom, hogy mit hoztok ki ebből! Bár szerintem a lehető legjobbat!!! Bízom bennetek! :)
    Azért Gratulálok, hogy így tudjátok fokozni a meglepődésünket!!! :) Tetszett, méghozzá nagyon!
    Pusz: Kitti

    VálaszTörlés
  12. Hát ez állati volt. Enyit még nem nevettem egy fejezeten. Gratulálok nektek. A tetoválás mintájára is van két tippem, de ami a legjobb hogy megismerhettuk Alexet is aki tiszta Emmett és nagyon birom. Na és Chris kiszólása hát eskuszöm h nevetö görcsöt kaptam. Köszi a frisset és várjuk a következöt!
    puszi: tiszti

    VálaszTörlés
  13. Nagyon bírom a humorotokat!Alex is bejött,de Bella válaszai,miközben a dühös Edward minden egyes szót hall....és itt abbahagyni??????? Gonosz boszik vagytok!Tessék gyorsan folytatni!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  14. És akkor most: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Még tudnám folytatni, de inkább nem... :D
    Úr Isten! Úr Isten!
    Istenem! Anyám!
    Hatalmas volt! Végig nevettem a fejezetet, és a vége! Hát fhúúúú! :D :D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon bírom a humorotok!Ahogy Alex feldühítette Edwardot,óriási volt!Aztán Kris a tetoválószalonban még tovább húzta szegény agyát...Zseniális!Azért Chris se semmi,ezek után még behívni ezt az őrült szerelmest.Még nem eléggé húzgálták az oroszlán bajszát?
    De Ti meg gonosz boszik vagytok,úgy olvastam volna tovább!Tessék gyorsan folytatni!!!!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  16. Hát Csajok!!!
    Minden elismerésem!!! :)
    Amikor a végére értem, csak az futott ki a számon, hogy ez "kurva jóóóó!!!" Már előre is bocsi a jelzőért.
    Várom, hogy mi lesz a véleménye Edwardnak...:)
    pusz
    Vircsi

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Ismét nagyot alkottatok, kíváncsi leszek mi fog kisülni abból,hogy Edward odamegy hozzájuk.
    Várom a kövit.
    pux

    VálaszTörlés
  18. Sziasztoook!!
    Uuuuuuuu nagyon király lett ez a feji:DDD a második fele nagyon tetszett :DDDD ahogy ott áll Edward Cris meg behivja:DDDD nagyon kiváncsi leszek majd a párbeszédre:PP föleg Ed-Bella között és mostmár engem is érdekel mi baja van Bellának:OO miért szakitott vele.. a tetkós ötlet meg..tetszik:P jo hogy beleraktátok:) És az a beszolás hogy ö csak ugat de nem harap:P hát kivi leszek megmutatja e Ed hogy nem igyvan..:DD nagyon várom a kövit remélem egy ujabb feji a meglepink*.*
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  19. Úristen lányok!!!
    szakadok a röhögéstől :D:D:D
    Na a kedves Edward vajon, hogy fog reagálni?
    siessetek a kövivel
    puszi:Bella(hehe)

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!

    Ez a fejezet... ááá... isteni volt, de tényleg! Nagyon jól sikerült, sőt! :D

    Alexen annyit nevettem, hogy már fájni kezdett a hasam. XD Az a pasi eszméletlen, meg is érdemli azt az Oscart! Én megítélem neki. :P

    Chris pedig a másik! Na, neki is ítéljünk valamit, mert nagyon nagy volt, főleg a végén! :D

    Egyszóval remek volt minden! Gratula! ;)
    Viszont, most megint csak nagyon elgondolkoztattatok. Hisz gondolom, nem véletlen a tappancsnyom tetkó... *gondolkodófej*

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés
  21. szia!jó a blogod!

    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és írj komit is ha ott vagy..és ha szeretnéd követheted a Blogot.
    Köszi.
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés