vasárnap, április 17, 2011

Eternity - 42. fejezet (Part 1.)

Sziasztok!
Sajnálatos módon csak fél fejezettel tudunk szolgálni, de a folytatás jön kedden. Addig is élvezzétek ezt. Puszi: Szylu és Pupi

42. fejezet Part 1.

A lélegzet bársonya

(Edward szemszöge)

Az út hátralevő részét csendben tettük meg, ami annak volt köszönhető, hogy Bella édesen szuszogott mellettem. Így természetesen volt időm elmélázni azon, hogy vajon komolyan gondolta-e azt, amit nemrég mondott, vagy csak az alkohol beszélt belőle, és ha történetesen egy másik srác viszi haza, neki is ugyanezt mondta volna. A kormány halkan reccsent meg az ujjaim alatt, és ez a kis hang elég volt ahhoz, hogy Bella kinyissa álomittas szemeit és révetegen nézzen körül.
A tekintete megcsillant, ahogyan meglátott valamit átbámulva előttem az út bal oldalán, és halkan, de határozottan megszólalt.
 – Tettél már valami akkora őrültséget, hogy másnap felkelve legszívesebben visszaszívtad volna az egészet, vagy nem szerettél volna emlékezni rá?
Akaratlanul is felnevettem, bár a helyzetünk nem volt mulatságos és megcsóváltam a fejemet.
 – Bella, ha elfelejtetted volna, hát közlöm, hogy vámpír vagyok, így nálam egyik megoldás sem jöhet számításba – fordultam felé, de nem nézett rám, mert még mindig a messzeséget kémlelte.
 – Akkor jó, mert legalább az egyikőnk majd felemlegetheti a történteket – válaszolta rejtélyesen, majd tekintete végre megállapodott rajtam és csábos mosoly kíséretében súgta oda nekem. – És most légy szíves, állj meg!
Nem tehettem róla, ilyenkor a védelmező és óvó funkcióim azonnal bekapcsoltak, így az út szélére húzódva azonnal a fékbe tapostam. Rémülten fordultam Bella felé, és azt vártam, hogy majd megismétli a bulin történt nem túl szívderítő látványt, de ehelyett csak egy ajtócsapódás fogadott és már táncolt is keresztül az úttesten, egyenesen a… Jó, a tánc nem fedi le a valóságot, de ez jelen helyzetben részletkérdés volt.
 – Bella, állj meg! – kiabáltam utána és kipattantam a kocsiból, hogy utánaeredjek.
Bella kacagva fordult hátra és úgy folytatta az útját, miközben a karjaival intett, hogy kövessem. Mintha tudtam volna mást csinálni, ha nem akartam, hogy a nyakát szegje!
 – Bella, ez nem vicces! – trappoltam utána, de nem gyorsítottam fel vámpírtempóra, mert azzal csak megijesztettem volna, és még a végén valami meggondolatlanságot cselekszik. – Gyere vissza, és szállj be a kocsiba!
 – Nem, amíg meg nem valósítom egyik régi álmomat!
 – És mégis mi lenne az? – vágtam hozzá a kérdést indulatosan, és végre elértem őt.

Megálltam tőle egy karnyújtásnyira és elmélyülten néztem bele a holdfénytől és az alkoholtól egyaránt csillogó szemébe. – Talán halálra akarod fagyasztani magad?
 – Nem – rázta meg a fejét, és a tincsei lágy táncot jártak meztelen karján és vállán. – Gondolkozz egy kicsit!
 – Bella, kérlek! – sóhajtottam fáradtan. – Csak annyit szeretnék, hogy végre otthon legyél a saját ágyadban és kialudhasd a részegségedet.
 – Szóval már nem is akarsz ágyba vinni? – vonta fel a szemöldökét és durcásan karba fonta a kezeit.
Dühösen szusszantottam egyet és összeszorítottam a fogaimat, hogy ne mondjak erre semmi olyat, amit később megbánnék, vagy esetleg ne tegyek semmi olyat, ami… Lehunytam a szemeimet és elkezdtem masszírozni az orrnyergemet, hogy visszanyerjem a hidegvéremet – ez szerintem nagyon tetszene Emmettnek; egy vámpír, aki a hidegvérét próbálja visszanyerni! –, amikor meghallottam a semmivel össze nem téveszthető hangot. Anyag súrlódott a bőrön.
A szemhéjam azonnal felpattant és megpillantottam a földön a kék ruhát és a cipőket, amiknek Bellán kellett volna lenniük.
Kedvesem testét csak egy apró csipke franciabugyi választotta el a teljes meztelenségtől és könnyedén lépdelt az enyhén lejtő, kavicsos parton a lassan hömpölygő folyó felé. Közvetlenül a víz előtt megállt, felemelte az egyik lábát és beledugta a lágy hullámok közé, mint aki tényleg csak a víz hőmérsékletét ellenőrzi le.
Szerencsémre csak a fejét fordította hátra, és bársonyos hangon kijelentette:
 – Nekem egy kicsit hideg, de szerintem te meg fogsz birkózni vele. Jössz?
Megfogattam a szemeimet és csüggedten megráztam a fejemet.
 – Bella, gyere ide! – kértem és kinyújtott kézzel elindultam felé.
 – Tudod, te lehet, hogy örökké élsz, de mi, földi halandók egyszer meghalunk – mondta a lehető legtermészetesebb hangon, pedig tudta nagyon jól, hogy ezzel milyen sebeket szakít fel bennem. – És én is csak egy egyszerű, földi halandó vagyok, aki szeretne némi őrültséget csinálni, hogy…
Rántott egyet a vállán, majd kecsesen besétált a folyóba, egészen mellkasig. A víz sodrása nem volt erős, így emiatt nem kellett aggódnom. Jobban érdekelt az, hogy a hideg miatt libabőrös lett az egész háta – ezt akkor láttam, amikor elmerült a vízben – és felém fordulva már a lila színben játszó ajkait is megpillanthattam.
Egy pillanatig sem haboztam. Úgy, ahogyan voltam, ruhástól, mobiltelefonostól, mindenestől besétáltam hozzá és egyenesen megálltam előtte. Szúrós szemekkel meredtem rá, és próbáltam ignorálni a látványt, amit a kristálytiszta víz nyújtotta előnyökből nyerhettem volna.

De abban a pillanatban olyan dühös voltam – nem Bellára, hanem magamra, amiért nem állítottam meg –, hogy eszembe sem jutott semmi más azon kívül, hogy kivigyem őt a hideg folyóvízből, betuszkoljam az autóba és imádkozzam, hogy ne fázzon meg.
Bella viszont rám villantott egy ezer wattos mosolyt és olyan közel lépett hozzám, hogy a mellkasa az enyémhez préselődött. Felemelte a karjait és átfonta velük a nyakamat, míg egyik keze szórakozottan játszadozott a tarkómnál a hajammal. Minden érintésével mintha csak az önuralmamat cirógatta volna, hogy áttörje a gátat. Lejjebb húzott magához és az ajkaimhoz hajolva suttogta.
 – Túl sok rajtad a ruha – és már csókolt is volna meg, ha egy gyors mozdulattal el nem kapom a lábait és az ölembe nem emelem.
Így viszont csak egy halk sikkantásra futotta tőle, ahogyan belesimult a karjaimba, miközben megindultam vele kifelé.
 – Te pedig túl részeg vagy – jelentettem ki és a partra kecmeregve felkaptam a ruháját, meg a cipőit is – a hátát tartó kezemet el kellett vennem a művelethez, de annyira kapaszkodott a nyakamba, hogy nem pottyant le –, és úgy tettem bele az ölébe, hogy takarja azokat a testrészeit, amiket takarnia kell.
 – Te pedig túl prűd – vágott vissza és összeszorította a száját.
 – Drágám, ha még emlékszel a kis autóavatós jelenetekre, akkor nem vádolhatsz ilyennel – jelent meg egy félmosoly az ajkaimon.
Bella fülig pirult és valami olyat motyogott az orra alatt, hogy „ha szeretné, sem tudná elfelejteni azokat a jeleneteket”, majd a csillagos eget kezdte bámulni, csak hogy ne velem kelljen foglalkoznia.
Óvatosan letettem a kocsi hátsó ajtajánál, és kinyitottam ki, hogy be tudjon szállni, de ő megmakacsolta magát és csak nézett fel rám, magához szorítva a ruhát és a cipőket.
 – Valami baj van? – vontam fel a szemöldököm értetlenül.
 – Tényleg nem fogod kihasználni a helyzetet? – kérdezett vissza válasz helyett.
Kinyújtottam a kezemet, és megcirógattam az arcát, mintha csak ez lenne a legalapvetőbb dolog a világon.
 – Tényleg nem fogom kihasználni a helyzetet – mondtam és láttam a csalódottságot az arcán átsuhanni, aminek semmi értelme nem volt azok után, hogy ő szakított velem. – Majd ha kialudtad magadat és még mindig akarsz… – hagytam lógva a mondatot és megrántottam a vállamat, mintha csak egy semmiségről beszéltünk volna.
Bella pár pillanatig még nézett rám – nem tudtam biztosan, hogy felfogta-e azt, amit mondtam –, majd lemondóan sóhajtott egyet mielőtt bemászott a kocsiba, még felrángtatta magára a ruhát, ami második bőreként tapadt rá. Ez volt az a másodperc, amikor megingott az elhatározásom, de nyeltem egyet, és becsuktam az ajtót, hogy hazafuvarozzam szerelmemet.

Dühösen vágtam be a bejárati ajtót – az üvegek táncolva remegtek meg a keretekben – és nem nézve a nappaliban összegyűlt családtagjaimra egyenesen a lépcső felé tartottam.
 – Vajon tudni akarom, hogy miért vagy tetőtől talpig vizes, vagy tudni akarom, hogy miért vagy tetőtől talpig vizes? – kérdezte Emmett vigyorogva.
Megálltam, felé fordultam, és nem tudom, hogy mit olvashatott le az arcomról, de határozottan jobbnak látta visszavonulót fújni.
 – Az autódat majd én elviszem holnap kitisztíttatni, az új mobilod meg ott van a kanapédon! – mondta Alice, mire csak hálásan biccentettem neki egyet, és felrohantam az emeletre.
Ledobáltam a vizes ruháimat és tisztákat vettem fel helyettük, majd felkaptam az új mobilomat és már ott sem voltam. Alice lent odadobta nekem az Aston martinom kulcsát és gondolatban ezt üzente:
„Megfázott és a láza is fel fog menni!” – A mondat végére elmosolyodott. – „Jah, és mivel már aludt, így amikor felkel, egy kissé másnapos lesz, de azért beszámítható! Jobb, ha vigyázol vele! Swan rendőrfőnököt pedig elhívták a szomszédos megyébe egy eltűnt kislány ügyében, akiről majd kiderül, hogy egész végig otthon volt, szóval látomásaim szerint reggel kilencig ne is nagyon várjunk a felbukkanására” – kacsintott rám.
 – Köszi – válaszoltam, és a többiek felé fordultam. – Később jövök, ne várjatok meg a vadászattal!
Meg sem vártam a reakciójukat, már suhantam is a garázsba és bevágódtam a sportkocsimba. A fák közötti kavicsos úton nem használhattam ki az autó adta lehetőségeket, de amint kiértem a főútra, ráléptem a gázra. Annak az esélye, hogy elkapnak gyorshajtásért egyenlő volt a nullával, hiszen éjfélkor egy rendőr sem császkált az utcákon. Swan rendőrfőnök pedig az el nem tűnt kislányt kutatta egy megyével arrébb.
Amíg kíméletlenül gyilkoltam a kocsit elmerengtem rajta, hogy miért viselkedett így Bella? Soha nem láttam még részege, ez egyáltalán nem vallott rá. Jó, persze tudtam, hogy nem éppen az a szende és ártatlan kislány, de még ennyire messzire soha nem ment, mióta ismertük egymást! Mi vitte rá arra, hogy igyon és hogy így viselkedjen? És hogy jutott volna haza?
Lefékeztem a házuk előtt, beálltam az apja cirkálójának a helyére – reggel kilencig valahogyan kámforrá válok – és kiugrottam a kocsiból. Átvágtam a füvön és egy lendülettel felkapaszkodtam Bella ablakába. Óvatosan másztam be a szobába és csuktam be magam mögött az üveget, nehogy jobban megfázzon.

Szerelmem összegömbölyödve feküdt az ágyán, és homlokán verejtékcseppek csillogtak. Lázas, ahogyan Alice is mondta. Nem akartam felkelteni, de a lázát le kellett vinni, mert még a végén csak súlyosbodik az állapota.
 – Bella – simítottam végig az arcán. – Kicsim, ébredj fel!
Szemhéjai megremegtek és hunyorogva nézett fel rám.
 – Ah – nyögött fel és szorosan összezárta a szemét.
Nem volt vicces a helyzet, mert a másnaposság tünetei jelentkeztek már rajta, de mégis kicsúszott egy apró kuncogás a számon.
 – Kedvesem, lázas vagy, és le kell vinnünk, mielőtt nagyobb bajod lesz!
Óvatosan lehúztam róla a takarót – próbáltam nem arra koncentrálni, hogy a trikó és a francianadrág mennyit láttatott kecses testéből – és a lába, valamint a háta alá nyúlva megemeltem őt. Bőre tűzforró volt és szinte lángolt. Megremegett, amikor hozzáértem, de ezzel most nem foglalkoztam. Amíg becipelem a fürdőbe legalább megszokja, és nem fogja váratlanul érni a jeges zuhany.
 – Hova viszel? – kérdezte suttogva.
 – A fürdőbe – válaszoltam és én is lehalkítottam a hangomat, hogy ne okozzak neki fájdalmat. – Beleváglak egy kád hideg vízbe, hogy nehogy meggyulladj nekem!
 – Tőled általában mindig spontán öngyulladást szoktam kapni. Tudtad ezt? – kotyogta ki, majd meg sem várva a reakciómat folytatta: – Nem akarok fürdeni – jelentette ki, és valami hatodik érzéktől vezérelve kinyújtotta a kezét és megragadta a fürdőszoba ajtófélfáját.
 – Pedig muszáj lesz! – vetettem ellen, és ráfontam ujjaimat az övéire, hogy lefejtsem őket.
 – Te is elég hideg vagy, nem kell még az a nyamvadt fürdő is! – csattant fel, de a szeme még mindig csukva volt.
Ezt természetesen ő átvitt értelemben gondolta, én viszont nem.
Oh, én barom! – csaptam gondolatban a homlokomra és hátraarcot csinálva visszavittem a szobájába. Letettem az ágyára – jólesően felsóhajtott és átkarolta a párnáját –, majd felkaptam a földről a takaróját és betakartam. Óvatosan nyitotta fel a szemeit a puha anyag érintésére, aztán a pupillái kitágultak, amikor meglátta, hogy kigombolom az ingemet, és a padlóra ejtem.
 – Te mit csinálsz? – kérdezte rekedten. – Nem azért, mert tényleg nagyon jó a kilátás, és megmozgatja az ember fantáziáját, de azért kíváncsi vagyok!
Elvigyorodtam elakadó lélegzete hallatán, amit az váltott ki belőle, hogy levettem a farmeromat, és a cipőmet, sőt a zoknimat is.
 – Azt mondtad az előbb, hogy én is elég hideg vagyok – vigyorogtam még mindig. – Nos, akkor választhatsz: vagy a hideg fürdő vagy én!
 – Uh, fogós kérdés! – nyögte. – Gondolkozhatom egy kicsit rajta?
Megforgattam a szemeimet, majd felemelve a takarót befeküdtem mellé, és törékeny testét szorosan magamhoz húztam.

16 megjegyzés :

  1. Jaj de jo jaj de jo megint en vagyok az elso komizoooo.Szuoval kiraj lett a feji de nagyon rovid igy nem laktunk jol.SZoval vigyazatok mert ehes vadalatok jarkalanak az oszagban.Mint mindeig most is utos volt a fejo is hooza kel fuzzem csak igy tovabb!

    VálaszTörlés
  2. Jujj csajok ez nagyon jó lett. Szeretem a részeg Bellát, ilyenkor kevésbé hisztis. A fürdőzős dologgal nem tudom mit akart... Éjjel a higed folyóban? Nah mind1. De a vége, nagyon aranyos lett, ahogy Alice mindent elintézett. A hűtő fürdő helyett pedig én is inkább Edwardot választanám;)
    Nagyon jó lett tényleg, alig várom, hogy kedd legyen!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok csajok :)

    Extra jó feji lett imádtam annyira jó lenne ha most végre már kibékülnének és megtudná Edward hogy Bella beteg. Tök király hogy még így is egy jéghideg folyóban akar huncutkodni :) bár Edwardal én is benne lennék :$ Na mindegy a lényeg hogy megint nagyot alakotattok de csak remélni tudom hogy reggelre megint egymáséi a szerelmesek. Puszi és legyetek rosssszak Andi

    VálaszTörlés
  4. Kegyetlenek vagytok :DDD de én szeretem ;)
    Köszönöm ezt a fejezetet, most megyek premiert nézni *-*
    puszi! <3

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Jaj, de messze van még a kedd...:(
    Egyfolytában tudnám olvasni megállás nélkül.
    Siessetek.
    pux

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Most kezdtem nemrég olvasni a töriteket, nagyon jó! :) :D Tetszik. Jobb a pörgősebb Bella, mint az eredeti :) Eddig még csak az első két fejezeten vok túl ,de nagyon bejön :) Mosdt el is kezdem átrágni magam az eddigi fejezeteken :)

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁ Csajok :D:D:D
    Ezt az egy-két napot is nehéz lesz kibírni :)))
    Szent Isten :D:D:D Remélem édes lesz a békülés :D Édes mint egy süti :D:D:D:D

    Puszi nektek :))))

    Grétus

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon aranyos,remélem kibékülés lesz a vége. Alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  9. Csajok!
    Nagyon tetszett...:)
    Ebből remélem,h mostmár tényleg békülés lesz. Úgy szeretném. :)
    Meg egy ilyen pasi nekem is tuti rögtön levinné a lázam. :P :D
    Várom a folytatást!
    Vircsi

    VálaszTörlés
  10. szia ez nagyon jó graulálok
    puszy

    VálaszTörlés
  11. wáoáoá!
    Lányook! :)
    Annyira bírná, ha egy ilyen srác feküdne mögém! :))
    Ezaztán tetszett. Nem is tudom elmagyarázni, inkább csak köszönöm nektek! :D
    üdv: Rosella;)

    VálaszTörlés
  12. Eléggé függő függővég, de nem kegyetlen. ÁÁÁÁ, LÁNYOK, IMÁDLAK TITEKET! :D

    VálaszTörlés
  13. Háhá! :)

    Két nap alatt kiolvsatam a blogot:) Jók vagytok. Bár az olvasása alatt vegyes érzelmeim voltak Bella karakteréről. DE ez így jó!:)

    VálaszTörlés
  14. Hűűűűűűűűűűűű!
    Nem gondoltam volna, hogy lehet egy megfázás is ilyen romantikus. Nagyon tetszett Bella próbálkozása, hogy Edwardot elcsábítsa. Imádtam.
    Alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  15. ááááááááááááá :DDDDDDDDDDDDDDDDD basszus folytatááást :DDD és lehet ma lesz*.* most nem irok hosszu komit..majd a kövihez:PPP egyet mondom rohadt jo lett :DD
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  16. Imádlak titeket! :)
    Szuperek vagytok, de a függővégekért egyszer nagyon ki fogtok kapni...
    Nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés