vasárnap, február 06, 2011

Eternity - 32. fejezet

     Sziasztok!

Meghoztuk a kövi fejezetet, ami egy kicsit rövidebbre sikeredett, mint szokott, de ezt tudjátok be annak, hogy mindketten érzelmileg egy kicsit megviseltek vagyunk – mindketten az első "gyerekünket" fogjuk nemsokára búcsúztatni – és most a levertség és egyéb tünetek miatt visszafogjuk magunkat.
De azért írunk, írunk, és főhőseinket is "helyzetbe" hozzuk... :D
Jó szórakozást! ;)
Pusz
Pupi & Szylu


32. fejezet

Az a fejfájás…

„I do not want to be afraid
I do not want to die inside just to breathe in
I'm tired of feeling so numb
Relief exists I find it when
I am cut”
(Plumb: Cut)

(Bella szemszöge)

Figyelmen kívül hagytam Edward kérdését, és szigorú pillantását, majd egy könnyed mozdulattal a számba csúsztattam a tablettát, és lenyeltem. Angyali mosolyt villantottam felé, és nagyon reméltem, hogy ezzel sikerül nála ideiglenes emlékezetkiesést produkálnom, de nem jött össze.
Mellkasa előtt összefonta a kezeit, és azzal a veséig látó nézéssel ajándékozott meg, amitől normális körülmények között kirázott volna a hideg, de nem nagyon volt ránk érvényes ez a normális körülmény. Tekintve, hogy vámpír volt – a legszexisebb vámpír, akivel eddigi beavatott pályafutásom során találkoztam – és nem mellesleg a barátom.
Akkor életbe lép a B-terv, gondoltam, és lerúgva magamról a takarót az ölébe másztam. Reflexesen fonta körém a karjait, hogy még véletlenül se pottyanjak le, de nem reagált az apró csókokra, amikkel az állát és a nyakát hintettem be. Két perc múlva feladtam ténykedésemet, és csalódottan dőltem vissza az ágyba.
– Válaszolsz a kérdésemre? – vonta fel a szemöldökét, és ismét betakart.
– Előtte arra válaszolj nekem, hogy miért nem tudom elcsábítani a saját barátomat? – morogtam az orrom alatt, és végre valahára adott valami normálisnak mondható jelzést is.
Már ha normálisnak mondható az, hogy elvigyorodott és hozzám hajolva ajkai milliméterekre voltak az enyémektől. Azt hittem, hogy végre megcsókol, de ehelyett a következőt suttogta:
– Ezt te elcsábításnak hívod? – kuncogott jóízűen. – Mert ha igen, akkor ki kell, hogy ábrándítsalak, de ennél volt már jobb próbálkozásod is.
– Na, ide figyelj! – csattantam fel, és már belekezdtem volna egy újabb akcióba, de elkapta a csuklóimat, és visszanyomott a helyemre.
– Bőven lesz még időd és alkalmad is arra, hogy tökélyre fejleszd a tudásod, ami már így is bámulatos és bármikor állok rendelkezésedre, de előtte válaszolj a kérdésemre – mosolygott rám finoman, és egy apró puszit nyomott a számra.
– Mi volt a kérdés? – sóhajtottam fel, és tettem a hülyét, hogy húzzam az időt.
– Mit vettél be az előbb? – tért vissza az eredeti témánkhoz. – Mert eddig egy szóval sem említetted, hogy gyógyszert szednél. Az allergiád pedig nem olyan jellegű, hogy arra gyógyszert kéne szedned, hacsak… – Elakadt egy pillanatra, és gyönyörű szemei tágra nyíltak. – Ugye nem vagy beteg? Nincs semmilyen betegséged…?
Az ajkaira helyeztem a mutatóujjamat, hogy végre befejezze, de be nem állt a szája.
– …ami miatt aggódnom kéne, és orvoshoz kéne, hogy hordjalak, és ami ártana neked és…
Lerántottam magamhoz, és megcsókoltam, hogy végre befogja. Tiltakozott volna, és éreztem, hogy ajkai penge vékonnyá váltak, de amikor finoman végigsimítottam a felső ajkán a nyelvemmel egy kissé felengedett, így fogaim közé csippenthettem az alsót, mire felmordult és szenvedélyesen viszonozni kezdte csókomat.
Most viszont én voltam az, aki eltolta magától a fejét, és bosszús ábrázata láttán halkan kuncogtam.
– Nem mondták még neked, hogy pasi létedre sokat beszélsz, és még többet kombinálsz? – viccelődtem vele, és megböktem a mellkasát.
Kinyitotta a száját, hogy mondjon valamit, de nem hagyhattam, hogy szóhoz jusson, mert akkor tényleg nem fogja be azt az érzéki száját.
– Fogamzásgátló – mondtam ki nemes egyszerűséggel, és figyeltem az arcán átsuhanó érzelemváltozásokat.
Megkönnyebbülés – amiért nem vagyok beteg –, értetlenség – hogy mégis miért szedhetem –, majd végül döbbenet, amit nem tudtam mire vélni.
– Bella, te nem… – Soha nem láttam még, hogy ennyire nehezen találta volna a szavakat. – Én nem…
És akkor leesett, hogy mit próbált a tudomásomra hozni. Finoman magam felé fordítottam az arcát, és amikor megláttam, abban a pillanatban elszorult a torkom.
– Tudom, hogy nem eshetek teherbe tőled… – A szemében fájdalom csillant, de folytattam. – …de nem is azért szedem.
– Honnan tudod, hogy…? – harapta el a mondatot, de tudtam, hogy mire célzott.
– Egy Alice-szel folytatott beszélgetés alkalmával szóba jött – vontam meg a vállam, és már rég elfogadtam ezt a tényt. – De már jóval azelőtt szedtem, mielőtt megismerkedtem veled.
– Miért is? – vonta fel ismételten a szemöldökét, pedig párszor már az orrára kötöttem, hogy ő volt az első férfi az életemben, akivel nagyon is bensőséges viszonyba kerültem.
– Mintha azt hallottam volna a kismadaraktól csiripelni, hogy jártál orvosira – vágtam tűnődő arcot. – Ez pedig azt jelenti, hogy tudnod kéne, miért szed egy fiatal, szexuális életet nem élő nő fogamzásgátlót.
Edward töprengett egy másodpercig, majd ajkai halk „oh”-ra nyíltak, és zavartan beletúrt a hajába.
– Akkor, szerintem meg is beszéltük ezt a témát – zártam le a dolgot, és megpaskoltam magam mellett a helyet, hogy idejöjjön.
Azonnal odahelyezkedett Edward, és egyik keze ujjait az enyémekbe fűzte.
– Nekem még lenne egy kérdésem – szólt halkan és mutatóujjával cirógatni kezdte a kézfejemen a bőrt.
– Kérdezz! – sóhajtottam.
– Használ a gyógyszer, úgy értem, hogy most már minden rendben van… azzal?
– Igen – mosolyogtam, amiért képtelen volt arra, hogy a menzesz szót kimondja. – És éppen azért, mert minden frankó, a jövő héten esély sincs rá, hogy felavassuk Vivet vagy Salvatorét.
– Hm… – hümmögött Edward, aztán mintha valami olyasmit motyogott volna az orra alatt, hogy „hosszú hét lesz, az biztos”. – Elég késő van, aludnod kellene!
– Edward, még olyan korán van – makacskodtam, és lefogtam a kezeit, amik nyakig szándékoztak betakarni a takarómmal. Szerelmem felpillantott rám, és én bátorságot véve nyögtem ki: – Beszélni szeretnék veled valamiről.
Edward látva a halálosan komoly arckifejezésemet, abbahagyta a takarásomat, majd visszahelyezkedett eredeti pozíciójába és várakozóan tekintett rám.
– Miről van szó? – kérdezte feszülten, és biztos voltam benne, hogy az agya borzalmasabbnál borzalmasabb témákkal rukkol elő, hogy vajon mit szeretnék megtudni, vagy éppen mit szeretnék vele közölni.
– Jacob mondott valamit, és azt üzente neked, hogy el ne felejtsd.
– Mit mondott?
– Hogy ne feledkezz meg a szerződésről – feleltem.
– Nem felejtettem el – morogta és a hajába túrt. – Mit mesélt neked a dologról? – Edward áthatóan pillantott rám.
– Elmesélte, hogy néhány évtizeddel ezelőtt a családod szerződést kötött az akkori falkával, hogy nem léphetitek át La Push határait, valamint nem haraphattok meg senkit sem – idéztem fel Jacob szavait.
– Ez valóban így igaz – bólintott rám. – Csak át akartad adni az üzenetet?
– Nem – ráztam a fejem és nagyot nyeltem. – Szeretném, ha beszélgetnénk a dologról.
– A szerződésről?
– Pontosabban a megharapós részről.
– Miért akarsz erről beszélni? – Edward gyanakodva pillantott rám és szemöldökét összehúzva várta a válaszomat.
– Szeretlek – vallottam be neki az érzéseimet újra és kezemet az arcára simítottam. – És tudom, hogy te is szeretsz.
– Mindennél jobban szeretlek – pontosított Edward és a kezemet, amivel az arcát simítottam végig a szájához húzta és a tenyerembe csókolt.
– Tudni szeretném, hogy hajlandó lennél-e átváltoztatni engem. Tudom, hogy ott van a szerződés, de csak Forksra vonatkozik. Ha néhány év múlva el kell mennetek, akkor…
– Bella! – vágott közbe Edward. – Azt akarod, hogy átváltoztassalak?
– Én csak tudni szeretném, hogy mire számítsak. Tudnom kell, hogy hányadán állunk!
– Arra vagy kíváncsi, hogy ha egyik nap azt mondod nekem, hogy vámpír akarsz lenni, akkor megharapnálak-e? – kérdezte, és mikor bólintottam, válaszolt a kérdésre: – Nem.
A lélegzetem elakadt és tátott szájjal bámultam Edwardra.
– Szeretlek, jobban annál, minthogy azt szavakba lehetne önteni, de nem leszek önző. Az, hogy veled akarok lenni, amíg világ a világ, nem lehet elég ok arra, hogy elvegyem a jövődet, az álmaidat, az esélyt arra, hogy anya legyél. Hatalmas ára van a halhatatlanságnak, és nem hagyom, hogy te ezt megfizesd. Az lenne a legnagyobb önzőség, amit életem több mint egy évszázada alatt elkövettem – suttogta mélyen a szemeimbe nézve, miközben az én légzésem még mindig akadozott.
– Jó, hogy ezt elmondtad, legalább tudom, hogy bármelyik pillanatban elhagyhatsz – leheltem a szavakat és átkoztam, amiért a szemeimet már elhomályosították a könnyek.
– Kis butuskám! – motyogta gyengéden Edward. – Nekem kellene attól félnem, hogy elhagysz, hogy találsz valakit, akinek nincs szüksége valamire, amin levezesse a feszültséget szeretkezés közben, nehogy téged bántson. Én vagyok az, akinek rettegnie kell, hogy megismerkedsz valakivel, aki miközben szerelmeskedik veled, bátran simogatja a testedet és nem tart attól, hogy összeroppant.
– Tetszett, ahogyan nem bírtál magaddal a kocsiban – motyogtam fülig vörösödve. – Még jobban… kívántalak, amikor láttam, hogy miután… vetettél egy pillantást… a melleimre… szaggatni kezdted a kabátomat – dadogtam és bár lehetetlen volt, de az arcom még jobban lángolt.
– Eszemet vesztem a testedtől – szólt rekedten Edward és hüvelykujjával cirógatni kezdte a vállamat.
– Ha nem akarsz kabátokat tépni, akkor miért hadakozol az átváltoztatás ellen?
– Mert meg akarlak óvni. Van fogalmad róla, hogy milyen úgy élni, hogy a vérszomj bármelyik pillanatban elveheti az eszed? Majdnem megöltelek az első nap, annyira fenséges illatod van.
Figyelmen kívül hagytam Edward kérdését, amire talán nem is várt igazán választ és a témával kapcsolatban a nap folyamán feltettem az utolsó kérdést.
– Nem látsz semmilyen esetet sem arra, hogy egy nap én is vámpír legyek?
Edwardnak időre sem volt szüksége rá is vágta a választ.
– Nem. – A keze a vállamtól folyamatosan csúszott fentebb és fentebb, és már a halántékomnál járt, mikor ismét beszélni kezdett. – De mégis van egy eset, ami miatt másképp cselekednék. Ha nem lenne más esélyed az életre, akkor megtenném azért, hogy ne halj meg.
Egy ideig emésztgettem a szavait, és igyekeztem elfogadni a döntését. Megértettem őt, amiért úgy gondolja, hogy a vámpírlét nem éppen leányálom, de ugyanakkor rosszul is esett, hogy mint annak idején a szeretkezéssel kapcsolatban – amikor azt mondta apának, hogy jó ideig nem fog hozzám érni –, úgy most sem vette figyelembe, hogy én mit szeretnék, egyszerűen csak kijelentette, hogy nem változtat át és pont. Az arckifejezése, amikor azt próbálta elmondani, hogy ő nem ejthet engem teherbe, ugyanolyan volt, mint percekkel korábban, ahogyan arról beszélt, hogy fél, hogy találok valakit, aki meg tudja azt adni, amit ő nem. Biztosan azt hitte, hogy a szerelem, amit iránta érzek, csak egy múló szeszély, csak egy tinédzser lány fellángolása, egy fiatal fruska tévhite, de minden erőmmel azon leszek, hogy bebizonyítsam neki, hogy szeretem őt, hogy ez igazi szerelem, hogy nem csak pillanatnyi gyengéd érzelem. Azt akarom, hogy Edward is belássa, életem utolsó pillanatáig szándékozom őt szeretni, az ő karjaiban akarom utoljára lehunyni a szemeimet.
Kicsit igaz, hogy haragudtam rá, de meg is értettem, hogy élete során mennyi helyen élt, és ott mennyi zátonyra futott fiatalkori kapcsolatot látott. Nem vehetett rá mérget, hogy velünk nem így lesz. Ajkaimat csókra nyújtottam, és Edward egy pillanatra a száját az enyémre nyomta, azonban ennyi nekem nem volt elég. A hajába túrva húztam vissza a fejét és vetettem magam kemény és hideg szájára. Edward a hátamat simogatta én pedig a tarkóját cirógattam, miközben a nyelvünk a másikét szeretgette. Lassan gördültem Edward fölé, majd egyik lábamat átvetettem a csípőjén, miközben szakadatlanul csókoltam. Kezem elhúztam a tarkójáról és a másikkal együtt célba vettem az inge elején lévő apró gombokat. Egyik gombot bontottam ki az apró lyukból a másik után, és már csak kettő volt hátra, mikor Edward feleszmélt, hogy mit is tervezek éppen és elkapta mindkét csuklómat.
– Azt mondtad, hogy bármikor a rendelkezésemre állsz, hogy tökéletesítsem a tudásomat – villantottam rá egy remélhetően csábos mosolyt, és próbáltam kiszabadítani a csuklóimat a vasmarkaiból, de hiába!
– Charlie! – próbált hatni a józan eszemre, de már eleve veszett volt az ügy.
– Ne gyere megint azzal, hogy apu a másik szobában alszik, mert nagyon dühös leszek! – Igyekeztem annyi fenyegetést vinni a hangomba, amennyit csak lehetett.
– Nem szeretném, ha apácazárdába zárnának téged, szerelmem, de azt sem akarom, hogy úgy aludj el, hogy haragszol rám.
– Az egyetlen dolog, amit tehetsz, hogy elengeded a kezem és hagyod, hogy folytassam, amit elkezdtem – rebegtettem a szempilláimat.
Edward fújtatott egy sort, de végül elengedte a kezeimet. Szélesen elmosolyodtam, majd a maradék két gombot is kigomboltam és széttártam Edwardon a ruhadarabot. Az utcai lámpák valamennyire fénybe borították a szobámat is, így a lábaira ülve megcsodálhattam Edward tökéletes felsőtestét. Lehajolva egy apró puszit nyomtam a szájára, majd tovább haladtam az állára, aztán a nyakát csókolgattam, végül a mellkasát kezdtem feltérképezni. Hallottam Edward sóhajait, amikor a mellbimbóira nyomtam csókot, majd a nyelvemmel is végigízleltem őket, egyiket a másik után. Kezemmel közben a nadrágra elejét simítottam végig többször is, és belemosolyogtam a mellkasára adott csókba, ahogyan éreztem, teljesen beindítottam őt. Ravasz mosollyal az ajkaimon helyezkedtem egy picit fentebb, egyenesen a legérzékenyebb pontjára, majd mozgatni kezdtem a csípőmet.
Edward halkan, de azért hallgatóan felmorgott, a következő pillanatban pedig a hátamon fekve találtam magam, miközben a rajtam lévő atléta egyetlen reccsenéssel fejezte be földi pályafutását, hála Edward kezének. A lábaimat Edward csípője köré fontam, úgy húzva magamhoz még közelebb. Majdnem felnyögtem, mikor Edward hűvös kezeibe fogta a melleimet és simogatni kezdte őket, miközben az államat csókolgatta. Össze kellett préselnem az ajkaimat, hogy apu ne hallja meg, Edward mennyire ért ahhoz, hogy egyetlen pillanat alatt lángra lobbantsa a testemet. Szerelmem gyengéden lefeszegette a lábaimat a csípőjéről, hogy aztán lentebb helyezkedve kezei előbbi helyét az ajkai vegyék át. Nem ismerve könyörületet szívogatta a melleimet, tovább korbácsolva a vágyakozást iránta. Nyelvét végighúzta a melleim között, le egyenesen a köldökömig, ami köré is nedves csíkot húzott. Felemeltem a fejem, hogy megnézzem, mire készül, és láttam – valamit éreztem is –, ahogyan lejjebb húzza a nadrágomat, majd nyelve végigjárta a tetoválásom körvonalait.
– Csókolj meg! – nyöszörögtem.
– Hol akarod, hogy megcsókoljalak? – kérdezte rekedt hangon, és felpillantott a szemeimbe.
A gyomrom görcsbe rándult, ahogyan felfogtam szavai értelmét. Biztos voltam benne, hogy bármit is válaszolok, ő úgy cselekszik, még ha azt is mondom neki, hogy a legérzékenyebb pontomon akarom, hogy megcsókoljon.
Végül mutatóujjamat a számhoz emeltem és rámutattam, miközben könyörgő hangon szólaltam meg: – Itt akarom, hogy megcsókolj!
Edward ajkai egyetlen szempillantással később már a számat ízlelték, miközben kezei a combjaimat cirógatták.
Nem érdekelt abba a pillanatban semmi, sem a szomszéd szobában alvó apám, sem a fejfájás, ami ismét rám tört, és bár nem volt olyan intenzív, mint délután, de így is kellőképpen kellemetlen volt és nem igazán tudtam koncentrálni a történtekre, csak Edward számított és az, hogy mennyire kívánom őt. De a fejfájás így is eléggé megkeserítette az együttlétünket, ugyanis észre sem vettem, hogy hogyan és mikor tűntek el a ruháink, csak a következő dolog, amire feleszméltem, hogy Edward a combom belső felét cirógatta.
Akaratlanul kaptam a halántékomhoz, hogy egy picit masszírozzam a bőrfelületet, hátha enyhül a fájdalom, és sajnálatos módon Edward észrevette a mozdulatot. Keze, amely eddig a combomat simogatta, megállt a mozdulatban.
– Bella, mi a baj?
– Csak egy kicsit fáj a fejem – vallottam be neki. Semmi értelme nem lett volna, hogy hazudjak neki, mert arra előbb vagy utóbb, de úgy is rájött volna. – És nem azért mondom, mert azt csinálom, mint azok a nők, akik nem akarnak szeretkezni és fejfájásra hivatkoznak.
– Tudom, szerelmem – bólintott, és eltűrt egy tincset, amely a szemembe lógott.
Edward felkelt rólam és mellém heveredett, majd magához húzott és átölelt.
– Sajnálom, hogy tönkretettem a hangulatot – motyogtam letörten. – Most mi lesz? – pillantottam Edward férfiasságára, ami nagyon úgy nézett ki, nem számított rá, hogy ma nem kapja meg, amit akar, vagyis engem.
– Semmi – felelte egyszerűen Edward. – Majd máskor folytatjuk azt, amit elkezdtünk – csúsztatta a kezét az állam alá, hogy maga felé fordítsa a fejem, majd csókot nyomott a homlokomra.
– Megyek és keresek valami fájdalomcsillapítót – sóhajtottam, majd kikelve az ágyból a ruháim keresésére indultam, valamint kirángattam egy ép pólót a szekrényemből.
Lábujjhegyen mentem le az emeletről, mert nem akartam felébreszteni Charlie-t. A gyógyszeres szekrényt kirámolva kerestem fejfájás csillapítót és hála az égnek Charlie tartott otthon, majd mikor vissza akartam pakolni mindent, a kezembe akadt a lázmérő. Nekem nem szokott csak úgy fájni a fejem, így arra gyanakodtam, hogy bizonyára megfáztam, és a fejfájás annak egy tünete. A meghűlés pedig lázzal is járt nálam minden esetben, így nagy az esély rá, hogy most is így jártam. Tudtam, hogy ebben a pillanatban hiába is mérném meg a testhőmérsékletemet, az úgy is jóval a normális fölött lenne, köszönhetően annak, hogy igencsak kimelegedtem az emeleten történtekben, még ha szex végül nem is történt. Miután öntöttem magamnak egy pohár vizet, leültem a konyhába az egyik székre és vártam, hogy kicsit megnyugodjon a testem. Kis idő múlva végül behelyeztem a lázmérőt a számba, alig egy perccel később, pedig ki is vettem belőle, és csalódottan vettem tudomásul, hogy valóban hőemelkedésem van. Mivel a fájdalomcsillapító dobozán az állt, hogy lázra is jó, bevettem egy darabot, majd miután a poharat a mosogatóba tettem, visszabattyogtam a szobámba. Edward felöltözve feküdt az ágyban és mikor odafeküdtem mellé, egyből átölelt.
– Találtál fájdalomcsillapítót?
– Igen – feleltem.
– Csak a fejed fáj? Nem érzed rosszul magad, nincs más baj?
– Nincs – hazudtam, és mosolyt erőltetve az arcomra néztem rá Edwardra.

20 megjegyzés :

  1. Már megint ez a nyomorult fejfájás, komolyan nem tudom mi lesz ezzel de úgy tűnik a fogamzásgátlós tippem bejött:D
    De erősen reménykedem benne, hogy mégis becsúszik egy baba, bár már az is megfordult a fejemben, hogy van vmi különleges cuccal megáldott gonosz vámpír, aki befolyásolja Bella érzéseit vagy vmi ilyesmi és amiatt fáj szegénykének a feje... Tudom hülyeség, de ne röhögjetek, nem volt jobb dolgom kémián és egyébként is ti hagytok állandóan ilyen függővégeket, amitől az ember teljesen kikészül és a leglehetetlenebb dolgokról fantáziálgatXD
    Tök izé, hogy Ed itt is ilyen makacs az átváltoztatást illetően, bár egy esetleges baba lehetőségénél jól jön...:D:D:D
    Nagyon várom a frisset és remélem elkezditek kitekergetni a szálakat, mert egyre több dolog lesz függőben és ez így nagyon nem jó, túl kíváncsi vagyok.
    Iszonyúan várom a frisset
    Olyan sokára lesz Vasárnap:(
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon imádtam ezt a fejezetet,csakúgy mint a többit.Már nagyon várom a kövtkező fejezetet . kiváncsi vagyok mi lesz majd.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Kicsit sokat faj a feje Bellanak mostanaba! szerintem nem a fogamzasgatlotol mert mar azelott szedte mielott Edwardek Forksba koltoztek volna! en is remelem,hogy egy baba, mert egy rosszabb vagy sujosabb betegsegre meg csak nem is akarok gondolni! pusz Maja

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Szegény Bella tuti vmi komoly baja van. 100% :D
    Am gondoltam hogy fogamzásgátlót szed. Még mindig nagyon aranyosak együtt:D De ugye majd Ed átfogja változtatni????
    Légyszíííí O.O
    Imádom! és titeket is =)
    Puszii
    Tincsu

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! :)
    Én még egy viszonylag új olvasó vagyok, konkrétan 3 napja kezdtelek el olvasni titeket, de miután összesen 28 óra alatt elolvastam mind a 31 fejezetet (közben aludtam és iskolában is voltam :D) már remegve vártam a frisst :)
    Elég furcsa nekem ez a fejfájás...De lehet, hogy nem kéne, hogy furcsa legyen, mert egyszerűen a betegség miatt van. Na, de Bella miért nem mondja el Edwardnak?! :o
    És amiért viszont nagyon mérges vagyok rátok...Hogy tudtátok PONT AKKOR megfájadtattni (tudom, hogy nincs ilyen szó...de most van :D) Bella fejét?! Nem ért volna rá még...khm...egy kicsit később?? :D Csak, hogy örüljön a perverz oldalam is :P
    Minden esetre nagyon tetszett...! Tényleg.
    Kíváncsi leszek, hogy mi lesz itt még a szerződés-betegség-leendő átváltozás témával kapcsolatban :)
    Puszi nektek :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok csajok :)

    Nagyont jó lett ismét ez a feji is csak az a nyamvatt fejfájás ne lett volna.A francba! Bár be kell valjam, hogy furcsa ez nekem az az érzésem hogy ez nem csak egy szimpla megfázast.Imádtam és már várom hogy mit hoztok ki ebből az egészből.puszi Legyetek rossssssszak Andi

    VálaszTörlés
  7. rohadt fejfájás:@ becsalogattok minket ezzel a nagyon HOT előjátékkal a málnásba aztán nuku málna:D nagyon jó lett mint mindig, és bejött a fogamzásgátlós tippem is, márcsak a másik jóslatomnak kell még bejönnie BÉBIBUMMOT akarok!!! persze így hogy gyógyszert szed nehéz lesz, de mondjuk elfelejthetné bevenni annyira kiüti a megfázás, hogy nem gondol rá meg amúgy se fél hogy Edwardtól bekapná a legyet, ha tudná...szóval atomláw lenne ha beletennétek Nessiet is mondjuk ha már ő ott van elférne mellette egy kisfiú is, ikrek megaatomláw, Emmett piszkálhatná vele Edit, hogy jó volt őrizgetni a kis ebihalakat 100 évig, hogy duplán jól sült elXD és a baba ügy végre az átváltoztatás irányába lökné Edwardot is, a szexről is le akart mondani az elején aztán nem kellett sok csak egy kis csűrés csavarás Bellától és lám hol tartunk....:P szóval baba=átváltozás tehát nincs más hacsak nem akarjátok halálos beteggé tenni Bellát,de abban meg nincs semmi poén és ez a sztori a poénra épül eddig legalábbis ez volt az egyik fő eleme, mondjuk azon is agyaltam hogyha terhes lenne Bella akkor Charliet is be kell avatniuk a szituba, az meg a másik nagy POÉN lenne, mert csak lőné keresztül az ifjú apukát ha már leesik neki hogy úgyse tudja, csak morgolódhat:D

    VálaszTörlés
  8. Ez az átkozott fejfájás! A legrosszabbkor jött. Gonosz kis boszorkák vagytok.(hi,hi,hi)
    Ugye nem fogtok szegény Bellának egy agydaganatot kreálni csak, hogy Edward átváltoztassa?!
    Türelmetlenül várom a folytatást, hogy kiderüljön végre mi okozza Bella fejfájását.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Hű, akkor bejött a fogamzásgátlós tippem. :-)
    Amúgy remek fejezet lett, nagyon tetszett.
    Kíváncsi leszek, hogy mi is okozza Bella fejfájását meg hőemelkedését. Én is valami komolyabbra tippelek, nem szimpla megfázásra.
    Várom a folytatást, puszi:

    Judit

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok csajok!

    Eszméletlen jó lett ez a fejezet is, csoda, hogy ezek után úgy durmoltam este mint egy kiscica? XD
    A hangulatomhoz is nagyon passzolt, meg a gondolataimhoz is, de ezt asszem tudjátok miért mondom.
    Mit lehetne erre most mondani? Úgy volt az egész jó, ahogy volt, nem kellett több, ez épp így volt most jó.
    A gyógyszeres rész like, Edward felfogása és zavara szintén. :P A falak hangszigetelésének majdnem tesztelése is és Bella kérdései, gondolatai is szintén. :D
    Viszont eléggé elgondolkoztat, hogy mitől lehetnek Bella fejfájásai és ilyenek. Hűm, lesz itt még valami... azaz sok minden! :D
    Ami pedig a "gyerekeiteket" illeti, fel a fejjel. Felneveltétek őket, most pedig önálló életet kezdenek, de anyucit sose felejtik el. :D Mindig ott lesznek nektek - kinek-kinek a sajátja -, meglátogatnak, felidézitek együtt a múltat, és igen, néha a jövőn is elmélkedtek. Aztán ki tudja, lehet egyszer összeköltöztök újra, de a lényeg akkor is az, hogy mindig is egymás életéhez fogtok tartozni, és ezen senki sem változtathat. Hisz ti vagytok az anyjuk, a vér szerinti édesanyjuk! :)

    Legyetek rosszak! ;)

    Pusz, Krisz

    u.i.: Oksa, igen nem vagyok ma 100-as, de azért remélem érthető voltam. Én amúgy a géneket hibáztatom emiatt. XD

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    A fejezet remek lett, mint mindig. Faltam minden sorát, de lenne itt valami... Ugye ez a fogamzásgátló dolog, hát szóval nem lehetne elfelejteni? Annyira jó lenne egy gyerkőc, oké nem azonnal, de lehetne, ezt azért mondom, mivel Szylu blogjain is Bella vámpír lett, de babuci nincs. Oké, nem szemrehányás és beszólás, csak mondtam, nem akarok ezzel senkit megbántani, de úgy örülnék - és szerintem mindenki -, ha lenne egy baba. :)

    Cuki kis Eddy, egy kis Emmett beütéssel - itt főként a mocskos fantáziára gondolok - vagy egy csetlő - botló Belluska. XD

    Na jó, nem "beszélek" itt össze - vissza... A fejezet eszméletlen volt, még legyen sok ehhez hasonló.
    Csók - Cand.

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!!
    Hűű kezdek arra gyanakodni, hogy Bellának valami komolyabb betegsége van....habár akkor jól járna, mert így Ed átváltoztatná..Nagyon nagyon kíváncsi vagyok, és várom a folytatást. Nem értettem pontosan, hogy miért nem lehet Edtől gyereke, de én örülök neki. Ezt nem gonoszságból mondom, csak minden( na jó nem minden, de akkor is) történetben van egy baba. És én imádom a babákat, de annyira furcsa lenne...na jó befogom...bocsi...:D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Áhhh tényleg rövidebb lett de imádtam:DDDDDD
    Hát van egy kicsi megfigyelésem..:DD
    Edward mondta h csak abban az esetben változtatná át ha nem tudna másképp életben maradni..azaz vagy betegség stb..
    Bellának meg egyre sűrűbben fáj a feje,ugyhogy sejtek én itt egy komoly betegséget..agydaganat stb:DDD:||
    Nemtudom h igyvan-e de tetszene az ötlet..hiába hangzik morbidul:DDD mert én egyelőre nem is tudnék más módot elképzelni h Bella vámpírrá váljon..
    amugy szuper lett:)) Kár h nem mentek tovább annál a résznél:DDDD de olvashatunk majd eleget gondolom:DDDD
    Várom a kövit,puszi:
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Nagyon jó lett.Kíváncsi leszek mi baja van Bellának nem hiszem,hogy csak egyszerű meghűlés lenne.lehet,hogy ez miatt kell majd átváltoztatnia?
    Várom a kövit.
    pussz
    Tündi

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!

    Ó, hogy a fene vinné el azt a fránya fejfájást!. Elhúzzátok előttünk a mézesmadzagot, utána meg se méz, de még madzag sem!!!
    Mi lehet az oka, ennek a titokzatos betegségnek? *gondolkodófej*, de lehet, hogy jobb ha megvárom a ti verziótokat, mert már az én fejem is kezd megfájdulni. :)

    Siessetek a frissel!

    Niko

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!

    Majdcsak idevergődöm a komival :P
    Nagyon tetszett hogy Edwardunk megint halálra aggódja magát..az a fránya gyógyszer..nem tetszik nekem az a fejfájás..vagyis épphogy az ellenkezője,tetzsik hogy igy van kitalálva..kiváncsi vagyok,mi lehet Bella baja,amit nem mer vagy nem akar elmondani...esetleg Alice nem tudja lecsekkolni?(költői kérdés:P )..és elárulná Edwardnak..
    Szuper lett a zajszűrő teszt..és nemsemmi volt az a bizonyos "helyzetbehozás"!


    Siessetek a kövivel :P XD
    Kösziiii

    VálaszTörlés
  17. HAli!

    Nekem is nagyon tetszett ez a feji, és én is nagyon remélem, hogy Bellának semmi komoly baja sincs. Vároma folytatást:D

    Pusza:D

    VálaszTörlés
  18. Csajok!
    Nagyon megérdemlitek a dicséretet, mert az a fejezet is nagyon tuti lett! :)
    Viszont ez az örökös fejfájás... Hát szegény szerelmesek még egymást sem tudják miatta élvezni..., gonoszok vagytok! :D De nem baj.:P ;)
    Várom a folytatást!
    pusz Vircsi

    ui: Szorítsatok értem, mert szombaton nyelvvizsgázom...

    VálaszTörlés
  19. hali.
    szuper lett ez is, mint mindig :)
    ti ketten vagytok az egyik legkedvencebb íróim szylu és pupi :)na ez most hülyén hangzott :D
    belluska a kis hazudós :), remélem nincs semmi komoly baja, bár akkor talán edy is talán megváltoztatná az álláspontját az átt válltoztatással:)
    pux

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Ez baromi jó volt! Szóval fogamzásgátlót szed. De ez tényleg csak egy megfázás? Vagy valami más? Fúú én annak is örülnék, ha több lenne, izgalmassá tenné és annak is ha csak egy puszta megfázás lenne. Le vagyok maradva az olvasással, így megyek is a következő fejihez :D
    Pusz Szasza

    VálaszTörlés