hétfő, december 13, 2010

Közvélemény-kutatás

Sziasztok!

Volt már arra példa, hogy egy-egy jelenetet más szemszögből is megírtunk. Most megadjuk a lehetőséget (ugye milyen nagylelkűek vagyunk? :P), hogy megosszátok velünk, a következő hasonló alkalommal, mely szituációkat olvasnátok valaki más szemével, gondolataival és érzéseivel. Egy személy maximum két jelenetre voksolhat. A négy legtöbb szavazatot kapó szituáció kerül megírásra hamarosan. A szavazás vasárnap (december 19.) éjfélig tart. És azért, hogy izgisebbé tegyük a játékot, nem fogjátok látni, hogy ki mire szavazott :P Éppen ezért senki se ijedjen meg, ha a komija nem jelenik meg az oldalon. A chatbe írt szavazatok nem számítanak!
JÁTÉKRA FEL!!!

Puszi: Szylu és Pupi

U.i.: Sajnos nem lehet beállítani, hogy csak egy-egy bejegyzésnél legyen megjegyzésmoderálás, így a játék miatt a többi bejegyzésnél is hasonló lesz a helyzet.

14 megjegyzés :

  1. Sziasztok Csajok!

    Nos, ha lehet kérni, akkor én szeretném azt a jelenetet viszontlátni mondjuk Pupi tollából(billentyűzetéből), amikor Bella bemutatja Edwardot Charlie-nak hivatalosan is és lezajlik az az ominózus beszélgetés. És ezt mind Charlie szemszögéből, ha nem nagy kérés! :D
    Pusz
    U.i.: Az nem volt kikötés, hogy ki kívánhat és ki nem, így élni kell a lehetőségekkel!XD
    Ez így már nem poén... :)

    VálaszTörlés
  2. a motorháztetős jelenetre kíváncsi lennék a másik szemszögből :p
    Illetve az esti ujj rángatós-egymáson csücsülős smacizós este is érdekelne, amikor Bells filmezni akart, csak aztán vhogy Eddyn kötött ki...megint xD
    hű, de perverz lettem xD ezt is nektek köszönhetem!
    puszkó
    mesi28

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nem tudom hogy most akkor teljes fejire vagy csak egy jelenetre lehet voksolni de én igazból a 24. feji bármelyik részét szívesen olvasnám Edward szemszögéből.
    ui. sajnálom de nagyon lassú a felfogásom ma. xD
    pussz szasza

    VálaszTörlés
  4. Edward és Jasper szemszög a buliról :D :D

    VálaszTörlés
  5. hát nekem sok -nagyon sok rész van amit több szemszögből olvasnék.:D:D:D de muszály választanom..
    én a 18. részben amikor Edward elmegy Bellához
    és ott este amiket művelnek nah azt elolvasnám Edward szemszögéből is :D
    nagyon kiváncsi vok mi lesz majd :D
    Puszii

    VálaszTörlés
  6. Hali lányok :)

    Végre tudok irni..
    A szavazatom tulajdonképpen Carlisle-Esme szemszögére esett,mert ők mindenki történetében háttérbe szorulnak :( (forever Team Edward!!)
    Pedig biztosan vannak nekik is érzelmeik,gondolataik,meghitt beszélgetéseik, megvan a maguk véleménye arról hogy mi is történik..Kíváncsi vagyok az ő szemszögükre is...JELENETET nem írok,Rátok bízom,amennyiben ők a befutók hogy milyen helyzetbe teszitek.
    Köszi a lehetőséget és az időtöket.Vizsgákhoz nagy kalappal :D + millió szivecske (Molly)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Én a kórházi jelenetre lennék kíváncsi Bella szemszögéből. Amikor Carlisle is megjelent... :D

    VálaszTörlés
  8. Hello! Először is nagyon tetszettek az előző fejezetek csak sajnos nem nagyon volt időm írni! Szerintem a 25 fejezet érdekes lenne Bella szemszögéből! Nagyon várom a folytatást puszi Rose

    VálaszTörlés
  9. lehetne az a rész, amikor bella megjavítja viv-et és telefonál közben a barátnője
    bármelyik fiú szemszöge jó lenne ott szerintem

    VálaszTörlés
  10. Szaszika szavazata: -Jasper
    -Charlie

    VálaszTörlés
  11. Nem tudom hogy szaszika néven rám gondoltatok-e de ha igen akkor pontosítom. És változtatok is :D:D A 26. fejezet vacsora részét mikor Edward féltékenykedik....

    VálaszTörlés
  12. Szaszika: -Charlie: mikor először találkozott Edwárddal.
    -Jasper: mikor Bellának csináltak bulit.(vajon ő, hogy reagálhatott Alexre. Vagy akár arra, h Bella a családba került)
    Remélem mostmár helyesen csináltam. Ha nem, akkor bebuktam.
    De kedves tőletek, h ennyire bevontok minket a történetbe.Jó tudni, h számítunk nektek. :)

    VálaszTörlés
  13. Na szóval! Itt a kisregény XD
    Először is mondom az első szemszögöt és részt:
    Az egyik kérés egy Alex szemszögéből írott rész lenne mégpedig az a bizonyos LP koncert, amiről nem tudunk szaftos részleteket pedig személy szerint engem nagyon kíváncsivá tett, hogy hogyan is ismerkedett meg az a két jómadár(azon kívül hogy szó szerint egymásba futottak) és hogy hogyan került sor a titok teljes felfedésére. Igaz hogy ha úgy vesszük ez csak említve volt a történetben és ti a kiírásban csak másik szemszögöt mondtatok, de azért bepróbálkoztam XD
    Bármennyire is megerőltettem a fantáziámat nem tudtam rájönni, hogy mi a fészkes fenét keresett egy vámpír egy LP koncerten. Nem sokan bírják szegény csávót de szerintem tök aranyos :) Nem mellesleg így egy kicsit jobban megismerhetnénk de nem hiszem hogy másnak eszébe jutott volna ez a rész úgyhogy nem igazán reménykedek... De ki tudja...
    Na szóval a második eléggé nehéz választás volt de megszületett:
    Emmett szemszögű mégpedig Bella szülinapi buliján történtekről. Ide nem fűzök hozzá sok mindent talán csak annyit hogy valami poénosabb részt emeljetek ki az estéből ha esetleg ez lenne(amit kétlek) amit megírtok a végén.
    Szóval ennyi lenne! Kíváncsi vagyok az eredményre majd a végén és mellesleg újra megjegyezném h nagyon gonoszak vagytok amiért nem láthatjuk h ki mire szavaz :S Ez olyan igazságtalan! Úgy legalább össze lehetett volna beszélni és nektek is könnyebb dolgotok lett volna a végén! Na mind1!
    Remélem vmi jó részt választotok ki ha nem lesz meg az a 4 amire egységesen a legtöbb szavazat érkezik, bár ha rajtatok múlik az csak jó lehet XD
    Na megyek mer már a géptől eltiltással fenyegetnek...
    Puszi (L)

    VálaszTörlés
  14. Hello!

    Szívesen olvasnék egy Alex fejezetet.
    Üdv.:
    Gabca

    VálaszTörlés