péntek, június 25, 2010

Ízelítő a 3. fejezetből

Nos, megint én garázdálkodom, és követek el merényletet ellenetek!XD
Pusz
Szylu

"– Nagyon helyes – ültem be óvatosan az ülésre.
– Nem harap, nyugodtan beülhetsz – nevetett fel.
– Te ezt nem értheted. Nem huppanhatok be csak úgy, még a végén fájdalmat okozok neki.
– Te aztán elképesztő vagy – nevetett még jobban.
Becsukta a kocsiajtót, én meg gyorsan kihasználtam az alkalmat.
– Szia, Bella vagyok – köszöntem az autónak suttogva, nehogy Edward meghallja.
Azért reménykedtem benne, hogy a kocsi nem köszön vissza, különben itt fogok szívrohamot kapni.
A vezető oldali ajtó nyílt, és Edward beült mellém."

4 megjegyzés :

  1. Ez nagyon jó! Látom igyekeztek kihasználni Bella autók iránti imádatát, és érdekessé tenni a történetet. Klassz. Várom a folytatást!
    Üdv, Dóra

    VálaszTörlés
  2. *elképed*
    *néééz*
    *felröhög*
    Hahaha! Nagyon várom! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon jó az egész történet!Gratulálok, várom a folytatást! Pusz Rose

    VálaszTörlés