péntek, május 16, 2014

Visszatérjünk?

Sziasztok!
Hosszabb bejegyzés arról, hogy miért voltunk távol, a későbbiekben jön. Ennek a bejegyzésnek az oka, hogy jobb oldalon találtok egy szavazást, miszerint szeretnétek-e ha folytatnánk az Eternity 2. részét, vagy inkább ne, hanem írjunk egy "rendes" befejezést az első résznek, és záruljon le azzal az egész történet.
A szavazás május 31-én 23:59-ig tart. Bejegyzés a következő napon lesz, függetlenül attól, hogy mi a szavazás eredménye.
Puszi:
Szylu és Pupi

Ui.: Sablonváltással eltűnt a chatbox. Megpróbálom "visszaszerezni", de addig is ide a bejegyzés alá írjatok, ha üzennétek nekünk.

10 megjegyzés :

  1. SZIASZTOK!!!
    Nagyon örülök nektek!!!!
    Puszi Orsi
    😃😄

    VálaszTörlés
  2. A JORA ERDEMES VARNI, S EN TURELNES VAGYOK. Ez a turelem talan most meghbzza gyumolcset :-)
    Hiaba szavazok, az eredmeny nulla :-( A valaszom a szavazasnal egy nagy kover IIIIIIGGGGGGEEEEEEENNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!
    Tessek jol (jo hosszu irasokkl, sok sok remek fejezettel) folytatni/befejezni a tortenetet :-)
    Mar varom, mikirtol olvashatom ujra az egesz regenyt :-)
    Irasra fel :-)
    Bulika
    Bulika69blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. hali

    mindenképpen igen
    igen
    igen
    igen
    igen
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Látom továbbra sem lehet szavazni, így inkább ide írom a véleményem. Tuti, hogy én képviselem a kisebbséget, és nem is leszek vmi. népszerű miatta, de gondoltam, ha már kértétek...

    Szerintem inkább fejezzétek be, és inkább írjatok a történetnek egy másik epilógust, így legalább kerek lesz az egész, és ti is letudjátok ezt az egésze hercehurcát, ami már több éve folyik, és nem fog a fejetek felett lógni egy be nem fejezett történet. Ezáltal mi sem csalódunk folyamatosan, hogy nincs rész, ill. h nem adtok magatokról semmi infót hónapokig.

    Tudom, h mindenkinek meg van a maga baja és, h nem a blogolás/történet írás az elsődleges, de azért csak rosszul esik az embernek, ha csak üres ígéreteket kap, amiket nem tudtok betartani (még, ha ez rajtatok kívülálló ok miatt történik is). Nagyon tehetségesnek tartalak benneteket, de sajnos már belefáradtam a várakozásban.

    Remélem nincs harag, én így érzem.
    Üdv Dorka.

    VálaszTörlés
  5. Este, ha hazaérek megnézem, hogy mi baja van a szavazómodulnak. Ha beadta a kulcsot, új szavazást nyomok majd ki.

    Puszi: Pupi

    VálaszTörlés
  6. Én szeretném ha még tovább bonyolitanàtok. Ehhez èrtetek. ;) én igennel szavazok. Ne hagyjátok abba

    VálaszTörlés
  7. Hali!
    Szerintem írjatok egy rendes befejezést az első történetnek, hogy legalább rendesen le legyen zárva, és ha még írni akartok akkor kezdjetek inkább egy új történetbe.
    Kate

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Most bukkantam ujra a történetre! Nekem nagyon tetszik!!!
    Létszi fokytassátok nagyon érdekek mi is lesz ezek után!
    Nikol

    VálaszTörlés