péntek, június 28, 2013

Folytatás... hamarosan!

Sziasztok!

Arra a magyarázatra, hogy miért szünetelt a blog hónapokig, gondoljuk, senki sem kíváncsi, de hamarosan azért megejtünk egy szösszenetet erről, annak ellenére, hogy korábbi bejegyzésekben már olvashattátok, miért is akadozott az Eternity 2. részének írása - tehát az indok nem változott.
Hogy mit is jelent a bejegyzés címe? Nos, nagyon egyszerű. A történet folytatódik AUGUSZTUSTÓL!
Addig lesz időnk újraolvasni az első részt, belebújni a szereplők bőrébe, és a várható történéseket is ki tudjuk dolgozni. Valamint remélhetőleg egy számot is tudunk mondani, hogy várhatóan hány fejezetes lesz az Eternity 2. - Eternally.
Az eddig fent lévő fejezeteket is újragondoljuk, ha szükség lesz rá, átírásra kerülnek, de erről a megfelelő időben tájékoztatást kaptok majd.
Ezenkívül - bár ez a legkevésbé fontos infó, de - új kinézetet is kap az oldal.
Én - Pupi - valami egyszerűre gondoltam, de majd kutatok a neten, és Szyluval is tárgyalok erről.

Tehát a lényeg, hogy nem szívódtunk fel (véglegesen), itt vagyunk, és augusztustól még inkább itt leszünk.

Akik kitartanak, és a nehézségek ellenére is itt vannak még, azoknak köszönjük a türelmet, igyekezzük viszonozni a kedvességet. Akiket pedig elveszítettünk, nekik annyit üzennénk, hogy sajnáljuk, tényleg őszintén sajnáljuk, de hálás köszönet, amiért kitartottak, ameddig tudtak.

5 megjegyzés :

  1. Sziasztok!
    Én nagyon örülök neki, hogy újra elkezdtek írni...
    Nagyon imádtam és még imádom is a történeteket! <3
    Pont a napokban olvastam újra az egészet! xD
    alig várom az augusztus, de ennyi kihagyás után remélem min 2. fejezettel nyittok! xD
    Na jó, nem akarok telhetetlen lenni... csak ígérjétek meg, hogy legközelebb ha eltűntök, akkor az már csak max akkor lesz ha véglegesen befejezitek!
    Augusztusig is sok sikert az íráshoz, és várunk vissza titeket!!!
    <3

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! :D
    Hát most nagyon jó kedvem lett! :D
    Már nagyon régóta várom hogy jelentkezzetek, és remélem most sikerül is majd itt ragadni, azaz rendszeresen frisselni mint valamikor régen még... Nagyon szeretem a töriteket! Sokszor elolvastam már, és kicsit már elég jól fújom! :D És csak úgy mellékesen megjegyezném, hogy a korábbi fejiknek nincs semmi bajuk. :P És örülök hogy egyszerűbb lesz a blog használata és kinézete, mert valljuk be ez kicsit túl modernes a többihez képest... :D :D Uff most csak "szövegelek" itt össze-vissza, de a lényeget asszem értitek! :D Várom a folytatást, nagyon!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  3. Kedves Szylu és Pupi!

    Biztosan megvolt az okotok rá, hogy szüneteltettétek az írást, az ember élete már csak ilyen:)
    De nagyon-nagyon örülök, hogy folytatjátok, kíváncsian várom ismét, és augusztus már nincs is nagyon messze;)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok.

    Remélem az Eternity II-t fogjátok folytatni Bella végleges átváltozásával,mert nekam csakaddig jöttbe. Bocsi de a vége szerintem így nem valami jó lett. Remélem átgondoljátok az ötletem. Puszi Ula D.

    UI: Az Eternally nekem nem nagyon jött be. Puszi

    VálaszTörlés