péntek, július 06, 2012

Mi a helyzet?

Persze igazatok van... egyrészt. Mi nem jöttünk szólni, hogy lesz-e friss még. De az igazság az, hogy itt senki sem törte magát azért, hogy információhoz jusson. Felnézett a chatre, nincs infó, oké, viszlát, majd jövök következő héten. Pedig volt e-mail cím megadva, de EGYETLEN e-mail sem érkezett sem a közös címre, sem pedig Szylu vagy az én saját címemre, hogy mi a pálya. És itt most jöhet mindenki azzal, hogy de hát nekünk kellene tájékoztatni, nem nektek írogatni e-maileket, azonban aki igazán információhoz akart volna jutni, az írt volna egy sort, ehelyett valóban egyszerűbb volt az, hogy nem tetszést nyilvánítson mindenki. És nem, ez nem arról szól, hogy még a végén ti lesztek a hibások. Erről szó sincs. Egyszerű ténymegállapítás, hogy mi nem írtunk, de ti sem írtatok. Nem reagálok az összes chates írásra, mert egyrészt még nem sikerült mindet elolvasnom, másrészt estig itt ülhetnék bejegyzést írogatva. Kettőre viszont reagálnék, ha megengeditek. Nem idézek pontosan, aki akarja, az megkeresi, de a lényegüket leírom. Hogy miért pont ez a kettő? Mert a válasz kicsit összeköti őket. Az egyik azt taglalta, hogy büszkék lehetünk magunkra, amiért ennyi idő alatt másfél fejezetet kaptatok, a másik pedig, hogy egyre laposabb a történet amúgy is. A válasz mindkettőre az, hogy senki se felejtse el az Eternallyt nem mi akartuk. Ti, rajongók (ha nevezhetlek így titeket) szerettetek volna folytatást. Ha rajtunk múlik, Edward megharapja Bellát, aztán boldogan élnek, míg meg nem halnak, akarom mondani, míg világ a világ. Viszont engedtünk, és azt mondtuk, oké, folytatjuk. A megoldás sem mindenkinek tetszett, és ez rendben is van, olyan még nem volt kerek e világon, hogy valamit mindenki elfogadjon, mindenki szeressen, vagy éppen mindenki utáljon. Bár még ma, eddig a pillanatig, mikor ezt pötyögöm is azt gondolom, hogy ez volt a legjobb lehetőségünk. Az Eternally új alapvonalat rajzol, ahelyett, hogy egy régin haladna. Arra, hogy a harapás után Bella vámpírrá változik, és vagy vérszomjas fenevad lesz, vagy pedig akkora önuralma lesz, mint a Hajnalhasadásban, és mivel nincs gyerekük, veszély sincs a Volturival, ezért végigszexelik a történet senki sem lett volna kíváncsi tőlünk. Úgy gondolom, hogy többet vártatok volna tőlünk… valami különlegeset. És ez volt a különlegesség, egy képesség Bellának, amire alapozni lehet egy egész történetet. De mindezek ellenére, ez egy B verzió volt, az egész Eternally egy B verzió, és mint tudjuk a B verzió, nem az eredeti elképzelést szimbolizálja. Talán ez az oka annak, hogy ilyen döcögősen halad, és hogy hiába ígérgettük a frissítést. Az, hogy folytatást írunk ha fogalmazhatok így idegen érzés, ami azzal jár, hogy nem halad gördülékenyen a dolog. De a fent kirakott számláló szimbolizál valamit. Ami bizonyítja, hogy mindennek ellenére nem adjuk fel. Hogy miért? Hát miattatok. Mert annak ellenére, hogy úgy tűnik, hogy nem becsülünk titeket meg, ez nem így van. Ha nem néznénk titeket semmibe, akkor kiírtuk volna, hogy bocs, de nincs kedvünk hozzá, úgyhogy vége. De küzdünk, és igyekszünk olyan történetet tárni majd elétek, hogy ha csak picit is, de kárpótoljon titeket a kimaradt hónapokért és a dühös percekért és órákért, amikor feljöttetek, és nem találtatok semmi újdonságot. Az Eternally az a történet lesz, ami bizonyítani fogja, hogy bár vannak hullámvölgyek, a miénk hónapokig tartott, de az egyszer lent után következik az egyszer fent. Megértjük azokat, akik megunták a várakozást, és elhagytak minket. És köszönjük mindazoknak, akik reménykedtek. Sokszor ölelünk és puszilunk titeket: Szylu és Pupi

12 megjegyzés :

  1. szia :)
    én igazából sokszor feljöttem, de az az igazság, hogy úgy gondoltam, mivel ti nem jelentkeztek, ezt el kell fogadnom, mert ti is emberek vagytok a saját életetekkel, de ezek szerint nektek nem ez jött le, sajnálom őszintén, de ha ez vigasztal ezentúl zaklatni foglak titeket e- mail címen keresztül XDXD
    várom a következő részt, nekem a ti történetek az egyik legnagyobb kedvencem, ezért is remélem, hogy akkor hamarosan ismét csevegünk, de remélhetőleg akkor már az új fejiről :)
    imádlak és élvezzétek a nyarat
    pusszancs

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Én is így vagyok ezzel mint az előttem író, nem akartalak titeket zaklatni. Képzeld én szinte minden nap megnézem, hogy raktatok-e fel friss fejezetet, mert szerintem nagyon jó az Eternaty 2 és a folytatása is! Remélem hamar jön a kövi feji, és nagyon hamar találkoznak, mert nagyon élvezeten az 1. fant!
    Mihamarabb várom a Fejit!
    Puszi Ula D :) :@

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Hát, én is úgy gondoltam mint az előttem szólok. Nem is sejtettem, hogy épp azt szeretnétek, hogy "emailen zaklassunk" a frissítés miatt, de most már legalább tudjuk és így mi is tudunk tenni ez ügy érdekében. :D
    Én nem olvastam még történetet amin annyit derültem- na jó nevettem- volna, mint az Eternity-n. Sok poénos, kedves, izgalmas nagyoooon hosszú fejezetekkel leptetek meg. :) Én személy szerint a folytatásnak is nagyon örülök, mert teljesen új hangvételű és nem a megszokott formában folytatódik a történet. Már az Eternally eddigi fejezeteibe is beleszerettem, mint az első részébe az Eternity-be.
    Akkor viszont türelmesen várakozok az egyik kedvenc törimre és majd mikor megérkezik, ott is hagyok nyomot, hogy olvastam az adott fejit. :D Persze majd szokás szerint találgathatunk, hogy miket terveztek nekünk.
    Reménykedem a friss fejiben.
    Kellemes pihenéssel teli nyarat kívánok nektek!
    Puszi
    Szilvi

    VálaszTörlés
  4. Hali! :)
    Csatlakozok az előttem írókhoz... én is szinte minden nap felnéztem és igaz kissé csalódottan és dühösen (az igazat megvallva, inkább kétségbeesés volt és nem más) kattintottam el látva, hogy semmi mozgás. Próbáltam megbékélni a helyzettel és inkább befejezettnek tekinteni a történetet, mégsem tudtam teljesen elszakadni tőle. Unokatesóm minden alkalommal mikor látta, hogy újraolvasom, ugyanazt kérdezte: "Már megint ezt olvasod?" Nos, igen... :)
    Mikor pár perce lemondóan rákattintottam az oldalra meglepődve láttam az idei hatodik bejegyzést. Egy kis reménysugár. :)
    Lányok! Biztos vagyok benne, vagyunk egy jó páran akik még mindig nagy érdeklődéssel és izgalommal várják a következő fejezeteket és nagyon szorítunk értetek. :) Személy szerint azt is megérteném, ha a rosszindulatú megjegyzések miatt elegetek lett a blogból és nem folytatjátok tovább, mégis reménykedek... :) Fel a fejjel!
    Remélem a vizsgáitok jól sikerültek.
    Sok sikert a továbbiakban, szép és termékeny nyarat! Várunk rátok!
    With Łove:
    Georgie... :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Elakadt a lemez....csatlakozom az előttem szólokhozXD Én is zaklatni foglak akkor titeket ezentúl.:-) Szerintem nagyon jó az Eternally elképzelése, és előre látom nagyon jókat fogunk ezen az alaptörténeten derűlni:-) Egyedi és nagyon szerethető elképzelés, nagyon nagy okosságot igényel, hogy vissza vezessetek majd minden egyes történést ahogy azt előre látta Bella. Ezek meg megint csak viccesek lesznek sztem:D Nagyon jó írók vagytok..annyian feladták a blogolást, és félbe hagyták a történetüket, Ti ne tegyétek!Kár lenne az ilyen tehetséget elrejteni, osszátok csak meg velünk:-P
    Végezetül, ne foglalkozatok a negatív, vagy pontosítók a rosszindulatú megjegyzésekkel, az mindig lesz és volt is..a negatív megjegyzés(ha nem rosszindulatu) meg építő jellegű lehet, és amig az, probáljátok ne a szívetekre venni, biztos nem bántani akar az illető.Igen eltűntetek, de gondolom szerencsétekre nem kötelezhetünk Titeket semmire (pedig megtenném ám):P Örülünk neki hogy lesz folytatás, én támogatlak titeket, nagyon kiváncsian várom.
    Puszy: Christina

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Ne foglalkozzatok a negatív gúnyolódásokkal, meg szemrehányásokkal! Ha egyszer nem volt időtök írni, az nem a ti hibátok, és mi - akik nem gyalázzuk az Eternally-t sem - nagyon-nagyon várunk titeket vissza! Én személy szerint már alig várom a folytatást, kíváncsi vagyok mit hoztok ki ebből a "megálmodom a jövőmet" dologból. :) Egyébként meg én is egyetértek az előttem szólókkal. A történet lehet hogy most egy picit 'szundikál', de tudom, hogy ti kitaláltok valami olyan fordulatot, vagy.. akármit, hogy a kritikusok is eltátják majd a szájukat!
    Igazatok van. Ne adjátok fel az akadályok miatt! Legyen az elégedetlen rajongó, kevés idő, vagy ötlethiány.. Nem hajt a tatár, mi pedig itt fogunk rátok várni, na meg az új fejezetre! :)
    Szerény véleményem szerint pedig az Eternally igenis kárpótolni fog minket kamatostól az elmaradt hónapokért! :)
    Szóval, sok kitartást nektek!
    Puszi: Roxy

    VálaszTörlés
  7. Hmmmmm... huseges és kitarto olvasoként miert zaklattalak vona titeket, olvastam a chatboxban, hogy turelem, hat turelmesen vartam....
    orulok hogy ujra jelentkeztek, es a legjobb az egeszben, hogy ujra kepbe legyek, elolrol kezdve elolvashatom meg 1x amit idaig irtatok, ennel nagyobb boldogsag nem sok erhet meg .)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Én is feljöttem párszor...
    Írni nem írtam mivel már több helyen is olvastam hogy az íróknak elegük van már a folytonos kérdésből: Mikor lesz már friss?
    Gondolom elég idegesítő tud lenni... Ezért nem is szoktam zargatni senkit. Komi végére írom hogy nagyon várom a kövit és ennyi. Mikor idő és ihlet van, ti hozzátok a fejit, én örülök és írok komit.
    Örülök hogy végre jelentkeztetek! Az Eternity nagy kedvencem. Már sokszor elolvastam! Egy ideig úgy gondoltam ott a vége, hogy Ed megharapja Bellát, átváltozik és tovább élnek boldogan... De ha már volt az a szavazás, én is arra voksoltam hogy legyen fogytatása. És ez egy nagy csavar hogy Bellának ez a képessége. Így ez a töri sok újdonságot tartogat még... Lényegében ez egy új történet mivel nem fog minden úgy történni mint "eredetileg" :) hanem azt leshetjük hogy mik az eltérések és gondolom ez kicsit vicces is lesz majd... Kíváncsi vagyok mit hoztok ki belőle. És most is mondom: Nagyon várom a folytatást! :)
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! A nevem Zoé!

    Én nem fogok itt semmit kritizálni, vagy kötözködni. Én igazából csak egy lelkes olvasgató vagyok a Twilight témában, és a blogotokra sem régen találtam rá, de megütötte a "fülem" egy gondolatotok. Mert momentán ezt a bejegyzést olvastam el először.

    "A válasz mindkettőre az, hogy senki se felejtse el az Eternallyt nem mi akartuk. Ti, rajongók (ha nevezhetlek így titeket) szerettetek volna folytatást. Ha rajtunk múlik, Edward megharapja Bellát, aztán boldogan élnek, míg meg nem halnak, akarom mondani, míg világ a világ. Viszont engedtünk, és azt mondtuk, oké, folytatjuk."

    Ez az idézet tőletek származik. Már bocsánat, én értékelem, hogy ti ennyire "rajongó szeretők" vagytok, de ha ti, az írók, nem éreztétek úgy, hogy tudnátok a történetet folytatni, ha nem éreztétek úgy, hogy ez a történet ütős, és új tud maradni, akkor miért folytattátok mégis az olvasók kedvéért? Az olvasók akkor is szeretnek titeket, ha egy ettől független, és új történetbe kezdetek, nem? Szerintem, ha ezt csak az "olvasók kedvéért" írjátok, és ti már nem is élvezitek, akkor hagyjátok abba. Alakítsátok át a végét az eredetinek és kész. Kényszerből nem lehet nagyon alkotni, legalábbis nagyon nehéz. Remélem, hogy senkit nem bántottam meg. Ez csak az én szubjektív véleményem a témában, de tényleg nem akartam vele bántani senkit. Arra azért megkérlek, hogy őszintén gondolkodjatok el ezen. Mert ha kényszerből írjátok a folytatást, az szerintem soha nem lesz olyan, amilyennek lennie kell.
    Üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, először tényleg az olvasók miatt akartuk, aztán szerintem a kihivás is közrejátszott, hogy az előzmények ismeretében tudunk-e alkotni ezekkel a szereplőket, a meglévő szituációban. Aztán valahogy az, hogy ez legelőször nem a mi ötletünk volt, és olyat kell alkotnunk, ami nem volt betervezve, turmixolva azzal, hogy - nekem speciel megcsappant a lelkesedésem a Saga iránt - eredményezett egy nagy fekete lyukat. De itt vagyunk, és megcsináljuk, bár érezhetően kevesebb fejezetből okoskodjuk ki.

      Törlés
  10. Szó sincs arról, hogy arra vártunk, hogy e-mailben zaklassatok. Csak egy megállapítás volt a dühös chates írásokra, hogy eltűntünk, pedig az internet tág világában ránk lehetett volna akadni.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok :D
    Én is feljöttem párszor, de nem rémlik hogy a chatbe írtam volna valami nem odaillőt. Hiszen nálam sincs folyamatos friss, így nem igazán szólhatok ebbe bele.
    De ha tudjátok folytatni és folytatni is fogjátok akkor rám számíthattok mint olvasóra :D
    Suzy

    VálaszTörlés