szerda, január 04, 2012

Eternally - 2. fejezet: Ízelítő

"Láttam Bellát közeledni. A haja a feje búbjára lófarokba volt kötve, ami futás közben ide-oda himbálózott.  A cipői ritmikusan ütődtek az aszfalthoz, jobb, bal, jobb, bal. Karcsú alakját egy a lábaira második bőrként tapadó térdnadrág emelte ki, míg a felsőtestét egy ujjatlan top fedte. Egyet kellett értenem a gimi hormontúltengéses fiútanulóival abban, hogy Bella Swan pokolian csinos.
Megtorpant, mikor meglátott, de valamiért nem tűnt igazán meglepettnek. Elmosolyodott.
- Szia, Edward.
A furcsa köszönésén eltöprengtem egy kicsit. Ez a „Szia, Edward” úgy hangzott a szájából, mintha ezer éve ismernénk egymást.
- Helló, Izabella – üdvözöltem őt a teljes nevén. Vártam, hogy kijavítson, inkább szólítsam Bellának, ahogyan erre megkért már néhány embert a suliban is. – Végre hivatalosan is találkozunk, ha már berángattak délután a tanulmányi irodába. Örülök, hogy megismerhettelek.
- Én is, de csak Bella – vágta rá gépiesen, aztán a kezét nyújtva odalépett hozzám. – Mármint szólíts csak Bellának.
És is a kezemet nyújtottam, és megráztam az övét.
- Így lesz, meg kell hogy mondjam, hogy…
A perzselő tűz, ami Bella vérének illata nyomán végigszáguldott a torkomon, belém folytotta a folytatást. Mintha egy több tonnás vasgolyóval találtak volna fejen. Az ajkaim közül vészjósló morgás tört fel. A vérszomj elemi erővel tört rám, és engedve a bennem lakozó szörnyetegnek odarántottam magamhoz Bellát, majd a nyakához hajoltam."

12 megjegyzés :

  1. OMG!!!!!OMG!!!!!Már megint kezdodnek ezek a kínzó fuggo végek :D ennél jobb ízelítot nemtudtatok volna ossze dobni :D majdnem lefordultam a székrol mikor elolvastam az utolsó sort :D orulok h vissza tértetek és újra a ilyen fenomenális fejezeteket írtok :D már nagyon várom a második fejezetett :D remélem minél hamarabb olvashatom :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon király lett az ízelítő, bár nagyon felcsigázta a kíváncsiságomat. Komolyan mondom már nagyon hiányoztak az ilyen függővég szerűségek, ez az utolsó sor, nagyon türelmetlenné tett, így most méginkább várhatom, hogy mikor lesz a kövi fejezet, hogy megtudjam mi is történt valójában. :D Már alig várom, hogy olvashassam:D

    Pusza

    VálaszTörlés
  3. Hiányoztak is meg nem is a függővégek. Hiányoztak, mert nem volt friss, és így függővég sem...
    De nem hiányoztak, mert lerágom az összes körmömet miattuk... :D Remélem nagyon hamar jön a friss!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Úr Isten!! Úr Isten!!! ÚÚÚÚr Isten!!!!! Hát ezt nem hiszem el!!!
    Hol van már az friss? :O Hát nem bírok magammal! :) Ti mindig ezt csináljátok..., állandóan függővég... :)

    VálaszTörlés
  5. Váó,végre!!!!Ezek szerint meghallgattattak az imáim!
    Köszönöm nektek,izgalmasan indul,kezdődik a körömrágás...
    Azért kicsit rémisztőre sikeredett.Remélem azért Edward nem veszti el végképp a fejét...
    Nagyon kíváncsi vgyok,hogyan alakul így a kapcsolatuk,hogy a valóság nem mindenben másolja le az álmot.

    VálaszTörlés
  6. még még még többet akarok :)
    így nem lehet vége , kérlek legyen hamar folytatás :)
    pusszancs amúgy írtó jó volt :)

    VálaszTörlés
  7. Hali!
    Huhh ez azért súlyos :D azta mi lesz itt?:D jééézus kicsit megváltozik a jövő?:O :D huuu nagyon izgi kis előzetes ízelítő :D ALIG VÁROM xD:)))

    VálaszTörlés
  8. függő vég... -.-" nagyon tetszik várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  9. Hát megérte várni! Ti vagytok a LEGJOBBAK!!! Jól összekuszálódott minden. Gyanítom, ismét iszonyatosan megkínlódnak egymás szerelméért. De ennek így is kell lennie, addig fokozzátok, míg majd beleőrülünk. A szeretkezős jelenetekben is ti vagytok a legjobbak, így azokat is várom már. Addig pedig pörgetnek a visszaemlékezős részek. Köszönjük nektek, hogy újra írtok, holnapután lesz a szülinapom, annyira vártam már a folytatást, és ezt mintha arra kaptam volna tőletek. Köszi és puszi!!!!!

    VálaszTörlés
  10. remélem nem hagyod abba az írást, mert nagyon imáááádom :D hajrááá :))

    VálaszTörlés
  11. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Boszik vagytok még mindig Gonoszkodtok itt velünk
    Már váromna kövi részt

    VálaszTörlés
  12. Ez már kinzás! Frisset követelek :)

    VálaszTörlés