vasárnap, január 23, 2011

Ízelítő a 30. fejezetből

Sziasztok!

Sajnos, mint tudjátok, a frisset nem tudjuk hozni – mindenki imádkozzon Pupi gépéért! –, de egy kis ízelítőt adok a frissből, hogy addig se maradjatok "olvasnivaló" nélkül! Ez olyannyira friss, hogy még Pupim sem látta, szóval... ;)
A jövő héten jön a teljes fejezet, pontos időt még nem tudunk mondani!
Addig is kitartás, és köszönjük a megértéseteket!
Pusz
Pupi & Szylu

"– Elárulnád nekem, hogy mégis hova megyünk? – léptem ki a szobámból, miután lecseréltem a suliban viselt cuccaimat valami olyanra, amiben bárhol megjelenhetek.
Nem tudtam, hogy szerelmem mit tervezett ma délutánra – akármennyire próbáltam kiszedni belőle a nap folyamán, nem sikerült –, így kissé nehezen ment az egyes darabok összeválogatása. Végül egy csőszárú farmert, egy bokacsizmát, egy V-kivágású hosszú ujjú felsőt és egy kardigánt vettem fel magamra.
A folyosón megláttam a falnak támaszkodó Edwardot, aki le sem vette rólam a szemét. Először azt hittem, hogy elfelejtettem valamit, de megkérdezni már nem volt időm.
– Azt hiszem, a mai kiruccanás lefújva – morogta, és pár lépéssel átszelte a köztünk lévő távolságot, majd visszatuszkolt a szobámba."

7 megjegyzés :

  1. Juppííí ez jól hangzik!! Nagyon várom a fejezetet!!
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  2. ááááááááá
    nem mondod hogy ennyi......
    hát ez kész teljesen!
    hát szerintem stroke-ot fogok kapni mire megkapjuk az egész fejezetet!!!
    de ha a célzást jól értettem Edward fiú elég sexmániás lett:) aminek szerintem sokak nagyon örülnek:)
    nagyon siessetek a teljes fejezettel!

    VálaszTörlés
  3. Mondták már neked hogy GONOSZ-GONOSZ-GONOSZ és VELEJÉIG ROMLOTT vagy????
    Szerencséd hogy csekély 160 km választ el Tőled, különben már régen a tetőteret bontanám a szobádban :D :D
    Siess a tortánkkal!
    Puszika

    VálaszTörlés
  4. ááááááááááááááááá
    ezt nem hiszem el
    eeeeeeeeeennnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiii?
    miért miért miért miért?
    (na jó ez most olyan volt mint egy felbőszült kisgyerek akitől elvették a nyalókáját)
    naggyyon várom a teljes fejit
    remélem hamar hozzátok
    addig is őrült leszek.
    puszi andi

    VálaszTörlés
  5. Edward egy sexmániás vámpír lett :D hát ez jó...változott a program nem elviszi Bellát hanem ágyba viszixD

    VálaszTörlés
  6. Remélem lesz egy kis autós üldözés és sikerül lerázniuk Charliet! Tetszik, hogy végre egymásra találtak Belláék és elég sok az "intim" jelenet de azért jöhetne valami fordulat valami új és izgi. Légyszi ne vegyétek rossz néven amit gondolok de a véleményükre vagytok kíváncsiak.

    VálaszTörlés